Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Keuken handdoeken & theedoeken

<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 21 Feb 2015 14:53

Keuken handdoeken & theedoeken

Mijn handdoeken en theedoeken zijn op. Tijd om nieuwe aan te schaffen. Dus vertel..

*Hoeveel keukenhanddoeken heb je?
*Hoeveel theedoeken heb je?
*Waar heb je ze aangeschaft?
*Matchen ze?
(Ja i know stomme vraag maar goed wel leuk om te weten!)

Vaatdoekjes heb ik genoeg, daarom staan die er niet bij ;)
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem88

Bericht 21 Feb 2015 14:58

Re: Keuken handdoeken & theedoeken

Ik heb nog nooit keukenhanddoekjes en theedoeken gekocht, ik heb ze altijd gekregen. Voor m'n uitzet, kerst, Sinterklaas, etc. Ik denk dat ik van beiden wel een stuk of 12 heb en het interesseert me eigenlijk niet zo waar ze vandaan komen of hoe ze eruit zien, haha.
Volgens mij komen de meesten bij de hema vandaan, sommigen van de Shell-zegels destijds, maar heb ik er ook een aantal die m'n moeder gratis kreeg bij een spaaractie van de kaasboer. De meesten heb ik al 10 jaar en zijn nog steeds perfect.
<<

Chickster

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 26 Okt 2013 15:29

Bericht 21 Feb 2015 19:19

Re: Keuken handdoeken & theedoeken

Ik heb een stapel van allebei, iets van 8 per soort ofzo. De helft komt van de hema en de andere helft van de Sligro (merk Walra). Ik heb lekker saai effen grijs en zwart. Ik interesseer me er niet zo voor, ze hangen sowieso uit het zicht.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 21 Feb 2015 19:30

Re: Keuken handdoeken & theedoeken

Ik heb 4 setjes.
2 blauwe setjes en 2 rode setjes van de Hema.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 21 Feb 2015 19:43

Re: Keuken handdoeken & theedoeken

Wij hebben echt mega veel. Komt omdat we eerst allebei ons eigen huis/appartement hadden. Ze zijn van:
- spaaractie c1000
- action
- hema
- ikea

Een enorm allegaartje dus. Sommige handdoeken en theedoeken matchen wel. Daar let ik wel op als ik schone pak, vriend (uiteraard) niet.
<<

Anoniem331

Bericht 21 Feb 2015 19:46

Re: Keuken handdoeken & theedoeken

Ik heb van beide 2. Ik meende van de Hema. In blauw gestreepte kleuren. Ik ben zelf niet zo van blauw, maar mijn kind js er wel fan van. En omdat de murr in de keuken al roze werd, gecompenseerd met blauwe doeken.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 21 Feb 2015 19:59

Re: Keuken handdoeken & theedoeken

Wij hebben veel, soms setjes en soms losse. Probeer vaak wel een setje te pakken maar even vaak hangt er een non-setje. wij hadden wat van hema, maar de effen kleuren theedoeken worden rechthoekig ipv vierkant. Verder komt het van verschillende plekken.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem112

Bericht 21 Feb 2015 20:15

Re: Keuken handdoeken & theedoeken

Ik heb echt heel veel, wel 20 handdoeken, 20 theedoeken en wel 30 vaatdoeken..
De thee en handdoek gaan elke dag de was in, soms tussendoor nog een keer, de vaatdoeken vliegen er doorheen hier, gaan er wel drie per dag in de was, maar goed dat heb je met kleine kinderen.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 21 Feb 2015 20:18

Re: Keuken handdoeken & theedoeken

Haha nou Annemijn, misschien ben ik heel smerig maar er gaan er hier echt geen 3 per dag door heen hoor...
ik heb 5 setjes denk ik, allemaal van de hema.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 21 Feb 2015 20:27

Re: Keuken handdoeken & theedoeken

Ik heb afdrooghandoeken en keukenhanddoeken uit de erfenis van mijn oma's. De oudste gaan nu 14 jaar mee, maar beginnen te slijten. Die van min. Andere oma heb ik nog niet gebruikt. Ik heb iets van 8 theedoeken en 3 keukenhanddoeken. Vaatdoeken heb ik wat meer, een stuk of 15. Deze komen overal en nergens vandaan.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 21 Feb 2015 20:33

Re: Keuken handdoeken & theedoeken

Van beide 12 denk ik, waarvan van beide ca. 6 wisselend in gebruik en de rest ligt nog nieuw op het stapeltje te liggen. Indertijd door mijn ouders gespaard bij de Shell. Ruitjes in diverse kleuren.

Komende week zijn ze trouwens bij de Hema in de aanbieding. 3 +1 gratis. Al het keukentextiel.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem127

Bericht 21 Feb 2015 20:54

Re: Keuken handdoeken & theedoeken

Keukenhanddoeken: 10 (ongeveer)
Theedoeken: 10 echte en daarnaast wel 40 hydrofielluiers die ik nu ook gebruik als theedoek
Aanschaffen: volgens mij heb ik alles gekregen
Matchen: sommige wel, van voormalig schoonmoeder heb ik een set gekregen toen ik hier ging wonen
<<

anoniem203

Bericht 21 Feb 2015 21:28

Re: Keuken handdoeken & theedoeken

Wij hebben 4 keuken handdoeken en 8 theedoeken. In de kleuren grijs en mint.
Vaatdoekjes heb ik een stuk of 8 in verschillende kleuren.
<<

Anoniem112

Bericht 22 Feb 2015 16:56

Re: Keuken handdoeken & theedoeken

Gijs. schreef:Haha nou Annemijn, misschien ben ik heel smerig maar er gaan er hier echt geen 3 per dag door heen hoor...
ik heb 5 setjes denk ik, allemaal van de hema.


ik heb kliederkonten :razz:

Er gaat hier zovaak van alles over de tafel.. Handjes en gezichtjes poetsen enz..
<<

Koekoek

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 428

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:12

Bericht 23 Feb 2015 15:31

Re: Keuken handdoeken & theedoeken

Ik heb denk ik een stuk of 15 theedoeken en 15 handdoeken. Vaatdoekjes heb ik heel veel. Ik heb ze het liefst van de hema, goede kwaliteit.
Love me or leave me.. hey! Where is everybody going?
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 23 Feb 2015 16:03

Re: Keuken handdoeken & theedoeken

Ik heb geen setjes. Alleen maar theedoeken. Die dienen hier als handdoeken.
We hebben er een stuk of 8, van de sissy boy homeland.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 23 Feb 2015 16:16

Re: Keuken handdoeken & theedoeken

Wij hebben 10 setjes met handdoek en theedoeken. Ik stapel ze in de kast per setje bij elkaar dus het matcht elke keer.
Komen veelal bij de hema vandaan.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Feb 2015 16:18

Re: Keuken handdoeken & theedoeken

Silver schreef:Wij hebben 10 setjes met handdoek en theedoeken. Ik stapel ze in de kast per setje bij elkaar dus het matcht elke keer.
Komen veelal bij de hema vandaan.

Zo doe ik het ook. Ze liggen per setje in de la op elkaar, dus er hangt altijd iets wat bij elkaar past.
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 23 Feb 2015 16:20

Re: Keuken handdoeken & theedoeken

Cotton schreef:
Silver schreef:Wij hebben 10 setjes met handdoek en theedoeken. Ik stapel ze in de kast per setje bij elkaar dus het matcht elke keer.
Komen veelal bij de hema vandaan.

Zo doe ik het ook. Ze liggen per setje in de la op elkaar, dus er hangt altijd iets wat bij elkaar past.


Yep, eerst de theedoek en daar bovenop de handdoek.

Eerst werkte ik met stapels apart van elkaar met als gevolg vriend pakt zomaar wat en niks matcht met elkaar.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Feb 2015 16:22

Re: Keuken handdoeken & theedoeken

Hahaha, idd. Eerst de theedoek en erop de handdoek :P
<<

Anoniem186

Bericht 23 Feb 2015 16:59

Re: Keuken handdoeken & theedoeken

Hahaha echt? En houden jullie mannen daar ook rekening mee?
<<

Anoniem304

Bericht 23 Feb 2015 17:06

Re: Keuken handdoeken & theedoeken

Mijn vriend doet geen was. Mijn domein, haha!
<<

Anoniem129

Bericht 23 Feb 2015 18:36

Re: Keuken handdoeken & theedoeken

Haha mijn man ziet dat soort dingen ook niet hoor! Bij ons is het een beetje een allegaartje maar je ziet ze niet hangen dus vind het niet zo heel erg. Wel een hoop slechte theedoeken dus wil wel een aantal nieuwe kopen.

Heb nu denk 5 handdoeken en 10 theedoeken. Vaatdoekjes heb ik er ook wel 25 ofzo.
<<

Anoniem186

Bericht 23 Feb 2015 19:16

Re: Keuken handdoeken & theedoeken

Cotton schreef:Mijn vriend doet geen was. Mijn domein, haha!


Maar hij hang ze wel aan het haakje toch? Houdt hij dan ook rekening met kleur?
<<

Anoniem304

Bericht 23 Feb 2015 19:31

Re: Keuken handdoeken & theedoeken

Jans schreef:
Cotton schreef:Mijn vriend doet geen was. Mijn domein, haha!


Maar hij hang ze wel aan het haakje toch? Houdt hij dan ook rekening met kleur?

Ja soms wel en hij hangt altijd matchende op. Toen we nog niet samen waren ook al haha. Dat zit er wel in :)
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers