Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat te doen? Nek(spier)pijn door fysio

<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 20 Feb 2015 23:44

Wat te doen? Nek(spier)pijn door fysio

Hallo dames,

Ik hoop dat een van jullie een geniale tip heeft, want een hele nacht douchen is geen optie.

Gistermiddag ben ik bij de fysio geweest. Hij is bezig geweest mijn nekspieren wat op de rekken en om wat spierknopen proberen los te krijgen. Op het moment dat ie klaar was had ik al wel het idee dat het vandaag niet heel prettig zou voelen, dat was vorige keer ook zo, maar zo extreem als nu had ik niet ingeschat.

Het begon gister eind van de avond al. Heb toen gelijk een ibuprofen + paracetamol ingenomen. Dit helpt wel even, maar is natuurlijk geen blijvende optie. Daarnaast zijn warme douches ook fijn, maar zelfde verhaal.
Vannacht heb ik tot 2 uur wakker gelegen in bed, huilend van de pijn. Zitten, liggen en bewegen waren bijna onmogelijk. Gelukkig hebben de oplossingen hierboven ervoor gezorgd dat ik uiteindelijk toch een paar uurtje kon slapen.

Vandaag is er met dezelfde oplossingen eigenlijk weinig verandering in gekomen. Het is wel iets dragelijker, maar omdat we zo de nacht in gaan zou een betere oplossing fijn zijn. Heb de fysio ook gemaild, maar hij is elke vrijdag vrij, dus verwacht voor maandag geen reactie en hoop dat het dan toch wel beter is.

Wie geeft me dé tip? :nopompom:
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5678

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 21 Feb 2015 00:46

Re: Wat te doen? Nek(spier)pijn door fysio

Hittepit of kruik?
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 21 Feb 2015 00:49

Re: Wat te doen? Nek(spier)pijn door fysio

Hmm kruik kan ik zo proberen! Dankjewel Dora! :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem109

Bericht 21 Feb 2015 00:55

Re: Wat te doen? Nek(spier)pijn door fysio

.
Laatst gewijzigd door Anoniem109 op 21 Feb 2015 20:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 21 Feb 2015 01:03

Re: Wat te doen? Nek(spier)pijn door fysio

Ik ben inderdaad ook wel een beetje bezig gebleven, maar minder dan anders.. vooral het opstaan uit bed is heel naar. Misschien is het wel een idee dit toch voor morgen te proberen, want dan moet ik echt wel dingen doen.
Heb al 2 dekens over me heen + pyjama. Sjaal vind ik wat eng in bed, overdag draag ik die wel. Heb verder geen oefeningen nog, weet niet wanneer die er bij komen, dat scheelt..

Dankjewel :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11563

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 21 Feb 2015 02:38

Re: Wat te doen? Nek(spier)pijn door fysio

Duidelijk aangeven dat je een forse reactie hebt gehad. Het kan gebeuren hoor, zelf houd ik altijd max 48 uur aan. Zeker als spieren flink vast zitten kan het reactie geven.
2015 💙
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 21 Feb 2015 10:42

Re: Wat te doen? Nek(spier)pijn door fysio

Mijn spieren zitten zeker goed vast, mini, al zo lang ik me kan herinneren... Ik ga het donderdag ook zeker nog eens aankaarten, want ga de dag erna voor weekend naar een vriendin dan wil ik wel genieten (ook van Dotan) :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 21 Feb 2015 11:03

Re: Wat te doen? Nek(spier)pijn door fysio

Ook hier zeer gespannen spieren en dus altijd flinke reacties op losmaken, geef het idd wel even aan de volgende keer. Mijn fysiotherapeut weet nu een beetje tot hoever ze bij mij kan gaan zodat het wel effect heeft en de naweeën voor mij draaglijk zijn.

Warm houden helpt voor mij idd ook en rustig in beweging blijven. Je zou een warmtepleister kunnen plakken op je nek, blijven lang warm en ik vind het altijd wel prettig. Als je er niet te veel aan kwijt wilt zijn dan kun je pleister-vellen bij de Action halen, die kun je knippen op het goede formaat en opplakken. Ik vind die wel een beetje stinken, naar tijgerbalsem.

Beterschap!
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers