Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Op bezoek bij de (schoon)ouders

<<

Anoniem127

Bericht 22 Feb 2015 20:50

Re: Op bezoek bij de (schoon)ouders

Mijn ouders leven niet meer maar we zagen elkaar altijd regelmatig. Gemiddeld toch wel een of twee keer per week. Voelde niet als een verplichting, het was gewoon gezellig. Ik dacht ook dat dat vrij gemiddeld was, zowel mijn vriendinnen als mijn neven en nichten zien hun ouders wekelijks.

Hoop dat ik mijn kinderen later ook veel blijf zien :) .
<<

Anoniem131

Bericht 22 Feb 2015 21:51

Re: Op bezoek bij de (schoon)ouders

ik zie mijn ouders 2 keer per week. Een keer om te eten en een keer om de administratie te doen. Mijn vriend neem ik over 10 jaar wel eens mee. Mijn vriend gaat eens per maand naar z'n moeder maar door de taalbarriere ga ik niet altijd mee.
<<

Anoniem301

Bericht 22 Feb 2015 23:29

Re: Op bezoek bij de (schoon)ouders

Ik woon in dezelfde woonplaats als mijn moeder en schoonouders. Mijn moeder zie ik denk ik 1x in de 4 of 5 weken. Soms iets vaker. Ik weet dat mijn moeder me vaker zou willen zien maar ik vind het eigenlijk goed zo. Mijn schoonouders zien we ongeveer eens in de 2 maanden denk ik.
<<

anoniem213

Bericht 22 Feb 2015 23:34

Re: Op bezoek bij de (schoon)ouders

Mijn vader en stiefmoeder zie ik denk ik zo ongeveer eens in de drie of vier weken. Ik zou het gezellig vinden om mijn vader vaker te zien, maar ik heb geen auto en het is anderhalf uur met de bus om daar te komen, dus vaak is even kort langsgaan in de avond geen optie. Ze komen ook nog weleens deze kant op, maar dat is ook niet vaak. Mijn vader spreek ik meestal wel elke week via de telefoon.

Mijn schoonouders zie ik wat vaker. Die zie ik denk ik eens in de twee of drie weken. Ik zou het ook gezellig vinden om hen vaker te zien, maar zo vind ik het ook goed.

Mijn moeder zie ik ongeveer eens in de twee of drie maanden en we bellen eens per maand of zo. Zij zou me wel vaker willen zien, maar dat wil ik door omstandigheden niet.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 22 Feb 2015 23:51

Re: Op bezoek bij de (schoon)ouders

Mijn ouders zien we elke week omdat zij elke week 1 dag op onze zoon passen. Bij het ophalen blijven we daar dan ook eten. Mijn schoonouders zien we ook wel bijna wekelijks, sowieso 1x in de 2 weken. Maar dat zijn meestal kortere bezoekjes. Zij wonen ook maar 1,5 km bij ons vandaan dus daar zijn we zo geweest. Mijn ouders wonen ruim 20 minuten rijden.
2012 & 2016
<<

Anoniem222

Bericht 23 Feb 2015 12:55

Re: Op bezoek bij de (schoon)ouders

Hmm ik denk dat ik mijn ouders 1x per twee weken zie en mijn schoonouders ook zoiets. Ze wonen niet heel erg ver weg en ze komen allemaal ook regelmatig naar ons toe. Maar het is nooit een verplichting, het gaat gewoon zoals het uitkomt.

Langs móeten voor de vakantie heb ik eigenlijk ook nog nooit van gehoord haha! Ik kom wel vaak bij mijn ouders vlak voor we op vakantie gaan maar dat is dan om iets te lenen :P. We bellen wel altijd even voor we gaan en appen als we geland zijn enzo.

Ik zou als ik jou was gewoon zeggen joh komt niet zo goed uit ik bel je vanavond even!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 23 Feb 2015 13:28

Re: Op bezoek bij de (schoon)ouders

Ouders ongeveer elke maand. Zal nu waarschijnlijk iets vaker worden.

Schoonouders ligt aan de tijd van het jaar. Meestal zo eens in de twee maanden. En wat ook super onhandig is m'n schoonmoeder snapt het plannen niet. Appt ze m'n vriend gister of ze vandaag langs kan komen. Ik ga zo naar een vriendin en 1 afspraak op een dag is voor nu genoeg dus nee, morgen pop-poli dus woensdag kan. Dan kan zij zelf niet en do en vrij is m'n vriend weg. Wss zal ze weer zwaar beledigd reageren en zeggen dat we nooit tijd voor haar maken.
2015 💙
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 23 Feb 2015 13:29

Re: Op bezoek bij de (schoon)ouders

Wisselend. Soms elke week en soms 1x per maand. Ouders en schoonouders wonen allemaal binnen het kwartier rijden, dus we zijn er zo.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem144

Bericht 23 Feb 2015 14:48

Re: Op bezoek bij de (schoon)ouders

Meestal ga ik doordeweeks wel een keer op visite bij schoonouders met de kinderen. In het weekend vaak ooknog een keer met man erbij. Ze wonen op 15 minuten loopafstand.
Ik kom 1 x per week/ 1 x per 2 weken bij mijn moeder en haar man. Zij wonen op 20 minuten rijden. Meestal ga ik daar doordeweeks heen. Mijn man ziet ze denk ik 1x per maand ongeveer.
Mijn vader en vrouw zien we de laatste tijd alleen met verjaardagen. Maar normaal was dit 1 x per 2 maanden naast de verjaardagen. Ze wonen op een uur rijden.
<<

Anoniem321

Bericht 23 Feb 2015 14:58

Re: Op bezoek bij de (schoon)ouders

Ik zie mijn ouders niet regelmatig. MIjn moeder woont in hetzelfde dorp, dus ik kan zo bij haar langs gaan. Soms doe ik dat iedere week een keer, soms gaan er een paar weken voorbij.
Mijn vader eigenlijk hetzelfde, hij woont ietsjes verder weg.
MIjn schoonvader leeft niet meer. MIjn schoonmoeder zie ik 1 a 2 x per jaar.
<<

Joli86

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:45

Bericht 06 Mrt 2015 20:21

Re: Op bezoek bij de (schoon)ouders

Mijn schoonmoeder zien we wekelijks, ze past 1 dag in de week op onze dochter en na het werk gaan we haar halen en blijven daar dan ook meteen eten, heel fijn!

Mijn moeder wisselend, soms 2 of 3x in de week, maar ook ooit 2 of 3 weken niet.
Afbeelding
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 07 Mrt 2015 21:51

Re: Op bezoek bij de (schoon)ouders

Schoonvader zien we heel vaak, zeker 3x in de week. Schoonmoeder niet (meer) geen contact meer mee. Mijn ouders kom ik ongeveer 2x per maand denk ik, vaak met de kindjes, Elena zien mijn moeder vaker omdat ze vaak bij mijn zus is.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers