Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe zag jullie trouwdag eruit?

<<

Anoniem119

Bericht 20 Feb 2015 17:43

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Jill schreef:Wat een mooie foto's zeg! (en goede reclame voor Marin, hopelijk fotografeer je in 2016 of 2017 nog ;) )


Zeker!
<<

Anoniem132

Bericht 20 Feb 2015 17:44

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Marin schreef:
Jill schreef:Wat een mooie foto's zeg! (en goede reclame voor Marin, hopelijk fotografeer je in 2016 of 2017 nog ;) )


Zeker!


Nou dan ben je zeker een fotograaf waar we tzt aan denken!
<<

Anoniem119

Bericht 20 Feb 2015 17:48

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Haha leuk! Je weet me te vinden!

Ik vind t ook super leuk om m'n eigen foto's hier terug te zien van al die mooie bruidjes en hun mannen. Maar ook de andere foto's. Zo heerlijk. Oh wat houd ik van bruiloften.
<<

Anoniem273

Bericht 20 Feb 2015 18:31

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Ons verhaal, een hele lap, sorry!

Donderdag 9 mei 2013 was dan eindelijk de grote dag: we gingen trouwen op het Griekse eiland Samos! De weersvoorspellingen werden steeds slechter en ik baalde heel erg dat de zon niet echt zou gaan schijnen. Gelukkig werd ik snel gerustgesteld door de fotografe, ze was erg blij met dit weer want bewolking is veel beter qua licht dan die felle zon.

Om 10:00 uur hebben we de twee fotografen opgepikt bij de kerk hier in het vissersdorpje. We hebben lekker koffie en thee gedronken en gekletst, alles rustig aan want we hadden tijd genoeg. Mn vriend ging zich eerst omkleden in de slaapkamer van het appartement. Daarna heeft hij gewacht in de woonkamer terwijl ik me omkleedde. Nu begonnen de zenuwen toch te komen; zou hij me mooi vinden in m'n trouwjurk? Gelukkig kreeg ik wat hulp bij het inrijgen van mijn jurk, terwijl er druk foto's werd gemaakt. Mijn vriend ging alvast naar beneden, naar de tuin van het appartement, om op me te wachten. Wat was het een mooi moment, toen we elkaar daar zagen! We hebben nog allerlei foto's gemaakt op onze favoriete plekken rondom het appartement en het strandje hier voor de deur (ik ben hier nu vier keer geweest in 14 jaar tijd) voordat we met de auto naar de hoofdstad reden.

Daar aangekomen ging het gebeuren: handtekeningen zetten om daarna officieel getrouwd te zijn! We besloten dat we de ringen wilden bewaren voor de ceremonie op het strand, dus het stadhuisgedeelte was vooral officieel. De loco-burgemeester van Pythagorion was er om ons in het echt te verbinden. Wat een leuke man! Hij heeft de ceremonie in het Grieks voorgelezen, terwijl de weddingplanner vertaalde. Het was een prachtige toespraak en hij was erg vereerd dat we zijn eiland hadden uitgekozen voor dit belangrijke moment.
Na afloop kregen mijn MAN ;) en ik allebei twee zoenen op ons wang van hem.

Eenmaal buiten vroeg de weddingplanner waar mijn zelfgemaakte veldboeket eigenlijk was...Oeps! Vergeten! Die stond nog in een leeg yoghurtemmertje in het appartement! Geen moment aan gedacht en ik vond het eigenlijk ook niet zo erg. Wilde eigenlijk geen boeket maar vond een zelfgemaakt boeket wel erg leuk. Uiteindelijk heb ik 'm niet gemist die dag!

Ik wilde nog graag in de kerk naast het stadhuis een kaarsje branden voor mijn vader, maar de kerk was helaas gesloten. Dat was erg jammer maar even niets aan te doen.

Nu was het tijd om richting Vlamari te gaan, naar Mourtia. Pumps uit en Havianas aan! Mourtia is een authentiek stukje strand waar veel vissers zijn en nog geen ligbedjes voor toeristen. Tijdens de kronkelige bergrit zijn we nog een keer uitgestapt om foto's te maken. Toen we eenmaal bij het strandje aankwamen, begon het ontzettend hard te regenen.... Dit was niet voorspeld! We hebben nog even in de auto gewacht, maar het werd alleen maar erger. De mooi gedekte tafel, koelbox en bos bloemen die op het strand klaarstonden werden helemaal nat. Uiteindelijk hebben we besloten om de planning wat om te gooien. We zouden na de ceremonie op Mourtia gaan picknicken in het olijfveld van de weddingplanner en haar man en hebben besloten om dat nu eerst te gaan doen. Daar konden we onder een zeil toch nog buiten eten en wachten tot de regen voorbij ging. Er stond een mooi gedekte tafel en de omgeving was prachtig. Een hele oude, stenen hut die was verbouwd tot een mooi binnenverblijfje en natuurlijk de vele olijfbomen en de bergen om ons heen. We hebben heerlijk gegeten van de authentieke, Griekse hapjes die de weddingplanner zelf had bereid. O.a. zelfgemaakte tzatziki, een salade met calamares (inktvis), een quiche met heel veel lekkere groenten, gele spliterwten puree en brood. Het was echt ontzettend gezellig met elkaar (weddingplanner en man, mijn man en de twee fotografes) en heerlijk ontspannen. Maar ondertussen blééf het maar regenen en was het niet zichtbaar dat het snel zou opklaren. We voelden ons nog niet heel erg getrouwd, al waren we dat officieel wel, en ik wilde zó graag die ring aan mn vinger ;)

Uiteindelijk, om 16:00 uur, zei ik dat we maximaal 20 minuten zouden wachten. Dan zouden we met zijn allen terug rijden richting Mourtia, als het gestopt was met regenen zouden we de ceremonie alsnog daar houden. As het nog regende, zouden we de tafel en spullen ophalen en de ceremonie op het olijfveld houden. Om 16:15 uur werd het ineens droog!! Dus snel in de auto!
Aangekomen bij Mourtia, waaide het ineens best hard en was de temperatuur flink afgekoeld. Maar dat mocht de pret natuurlijk niet drukken! Op het uitgekozen plekje, tussen de bomen bij de zee en bij de vissersboten, vond de ceremonie plaats. De man van de weddingplanner had in gebrekkig Engels een prachtige speech voor ons geschreven. Verbazingwekkend hoe hij echt precies de juiste woorden zei, terwijl we hem helemaal niet kenden. Hij had veel gehoord van zijn vrouw en op basis daarvan de speech geschreven. Halverwege kregen we lauwerkransen op ons hoofd, zo gaaf!! Dit wisten we helemaal niet :) Hadden ze zelf gemaakt van hun olijfbomen. Mijn man en ik zaten met een lint via de lauwerkransen aan elkaar verbonden.

We hebben de ringen uitgewisseld en we kregen nog een mooi cadeau: een rond stuk hout met een tekst van Socrates erop (vrij vertaald dat het om kwaliteit gaat en niet omkwantiteit). Het stuk hout komt van de olijfbomen van onze kransen en heeft ongeveer de vorm van het eiland Samos.
Na de ceremonie hebben we getoast met zelfgemaakte vlierbessensap met bubbels erin, echt heerlijk. Dit maakte onze hippie-bruiloft compleet :) Hierna nog allerlei foto's gemaakt en hebben we afscheid genomen van de weddingplanner en haar man. We zien ze maandagavond nog even, dan krijgen we de officiële documenten voorzien van apostille van de rechtbank. Met die documenten kunnen we in Nederland worden ingeschreven als zijnde getrouwd.

De fotografes, mijn man en ik besloten om terug te rijden naar Kokkari, het dorp waarin wij verblijven. Daar staat de grootste kerk van de Egeïsche zee en we hoopten dat die wel open was. We hadden dit keer wel geluk! Nu kon ik toch nog een kaarsje branden voor mijn overleden vader. Dat was erg fijn en heel mooi. We hebben nog meer foto's gemaakt in de haven en toen was het tijd om afscheid te nemen van de fotografes.

We zijn nog bijna twee uurtjes bij gekomen in het appartement, even wat foto's delen met familie en Facebook en ik heb geskyped met mijn moeder, met de webcam. Dat was ontzettend leuk!
We zijn om 21:00 uur lekker uit eten gegaan met z'n tweeën. Van tevoren dacht ik dat ik me dan liever zou omkleden, maar we hebben besloten om in onze trouwkleding daar naartoe te gaan. Dat was erg leuk! Veel mensen kwamen naar ons toe om ons te feliciteren en we kregen een fles bubbels van het restaurant om mee te proosten :)

Het was een geweldige, onvergetelijke dag met heel veel liefde, plezier en authentieke elementen erin. Nog beter dan we van tevoren hadden gedacht!
Laatst gewijzigd door Anoniem273 op 26 Feb 2015 23:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 20 Feb 2015 18:43

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Jullie dag blijf ik echt geweldig vinden Azi.
Jullie zijn ook zo leuk en lief samen!
En je schoenenwissels maken het helemaal compleet, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem273

Bericht 20 Feb 2015 18:44

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Cinnamon, wat lief, dankjewel! Wij vinden jullie ook een heel leuk en lief stel! Zo leuk dat jullie een kindje krijgen :)
<<

Anoniem119

Bericht 20 Feb 2015 18:48

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Echt zo mooi Azi!
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 20 Feb 2015 19:06

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Thnx ladies :) ben ook elke keer nog blij als ik naar de foto's kijk :)
Ik hebe en super mooi trouwalbum gemaakt (oldschool met foto's afgedrukt op grote zwarte bladen) en daar kijk ik nog regelmatig in!

@ Katrien, ja he (L)

Blijft ook erg mooi Azi!
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Paperclip

Noob

Berichten: 101

Geregistreerd: 04 Dec 2013 21:22

Bericht 20 Feb 2015 19:50

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Wat een mooie jurk Azi! Komt echt erg dicht in de buurt van mijn droomjurk! <3
<<

Anoniem273

Bericht 20 Feb 2015 20:18

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Paperclip schreef:Wat een mooie jurk Azi! Komt echt erg dicht in de buurt van mijn droomjurk! <3


En hij was maar €200 :)
<<

Paperclip

Noob

Berichten: 101

Geregistreerd: 04 Dec 2013 21:22

Bericht 20 Feb 2015 20:48

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Aziraphale schreef:
Paperclip schreef:Wat een mooie jurk Azi! Komt echt erg dicht in de buurt van mijn droomjurk! <3


En hij was maar €200 :)


Woow! Dan ben ik wel erg benieuwd waar je deze gekocht hebt? :)
<<

Anoniem273

Bericht 20 Feb 2015 21:11

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Paperclip, bij Lightinthebox.com. Maar mijn jurk verkopen ze helaas niet meer. Geen idee of -ie nog terug komt of dat ze iets soortgelijks hebben. Mijn jurk is type 'Latifah'.
<<

Anoniem123

Bericht 21 Feb 2015 09:30

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Wat een leuk topic! Ik heb genoten van de verhalen en de foto's.

Zelf heb ik geen foto's te showen, maar wel een kort verhaal hoe het erbij ons aan toe ging.

Wij zijn getrouwd op 8 juni 2007, een hele snikhete dag.
Ik sliep bij mijn moeder in Elburg en mijn man bij zijn ouders in de kop van Noord-Holland. Ze moesten 's ochtends nog eerst een flink stuk rijden. In die tussentijd ben ik naar de kapper geweest en werd ik in mijn jurk gehesen.
Rond 11 uur hebben we elkaar voor het eerst gezien die dag :love:
Daarna foto's gemaakt. Om 12.30 hebben we een lunch gehad met de daggasten, bij mijn broer thuis.
Toen even niets... Daarna naar het gemeentehuis van Elburg om daar nog foto's te maken en te trouwen natuurlijk.
Na het gemeentehuis gingen we weer terug naar het huis van mijn broer en hebben we daar de taart aangesneden.
Rond 17:00 vertrokken we naar de feestlocatie waar we eerst een lekker buffet kregen met de daggasten.
Rond 20:00 kwamen de eerste avondgasten binnen en hebben we een feest gehad met weer een buffet.
Na het feest hebben we overnacht in een hotel in Elburg, de bruidssuite :love:

Ik kijk terug op een hele mooie dag, er ging niets verkeerd en we hebben erg genoten. Ik zou het zo weer overdoen! (maar dan wel een andere fotograaf, achteraf gezien vind ik de foto's wat ouderwets/stijfjes)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 25 Feb 2015 10:37

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Aziraphale schreef:Paperclip, bij Lightinthebox.com. Maar mijn jurk verkopen ze helaas niet meer. Geen idee of -ie nog terug komt of dat ze iets soortgelijks hebben. Mijn jurk is type 'Latifah'.



Lightinthebox rules :D Daar komt de mijne ook vandaan
Prachtige dag trouwens Azi!!
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 25 Feb 2015 15:37

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Wat leuk om al die foto's en verhalen te lezen en te zien. Er spat zoveel liefde af van alle foto's :love:

Een korte samenvatting van onze dag.
Marin was onze fotograaf maar niet alle foto's uit deze post zijn van haar.

Ik ben bij mijn ouders blijven slapen de avond van te voren. 's avonds lekker in bad geweest en nog met mijn moeder gekletst en alles door gesproken. 's ochtends al veel te vroeg wakker natuurlijk, mijn moeder kwam heel lief met een ontbijtje op bed (mijn luchtbed haha). Daarna is zij naar de kapper gegaan. De visagiste en kapster in 1 kwam bij ons thuis. Dit is een bekende van ons dus dat was ook heel fijn en vertrouwd.
*knip*

Samen met mijn moeder, beste vriendin en de visagiste ben ik aangekleed. Marin was daar bij en heeft mooie foto's gemaakt. Beneden waren mijn oma en mijn nichtje (bruidsmeisje) aanwezig.
*knip*

Toen was het moment dat mijn man mij kwam ophalen. Het was de bedoeling om in mijn vaders auto te gaan maar hij had als verrassing een auto geregeld. Ook was de oprit van mijn ouders versierd en stond de hele buurt (waar ik ben opgegroeid) en mijn schoonfamilie buiten. Dat had ik niet verwacht haha!

We zijn toen foto's gaan maken in een grote tuin samen met de bruidsmeisjes.
*knip*

We hebben in de tuin ook nog een pauze genomen en hebben lekker met alle kids en de fotograaf (Marin) gepicknickt. Het was rond het middag uur en warm dus dat was wel even prettig om te pauzeren. Het heeft ook nog hele leuke foto's opgeleverd! Daarna was het tijd om naar het stadhuis te gaan. Dat vond ik wel erg spannend, iedereen die daar op ons stond te wachten.

*knip*

De ceremonie was mooi en precies lang genoeg. Toen iedereen al uit de ruimte was (wij waren alleen nog met de ambtenaar en de fotograaf) wilde ik naar buiten lopen en gleed mijn hoepel naar beneden. Oops! De ambtenaar is toen nog onder mijn jurk de hoepel gaan vast maken haha. Ik moest er iedergeval hard om lachen.

We zijn toen gaan proosten en feest vieren op een boerderij. Dat was heel ontspannen, er was een groot grasveld waar de kinderen relaxed konden spelen. En we hebben lekker geborreld.
*knip*

We zouden buiten gaan eten maar ivm het weer is dat niet gelukt maar er was wel een andere ruimte waar we lekker hebben gegeten. Met z'n allen aan een lange tafel, heel sfeervol.
*knip*

En toen was het tijd voor het feest! We hadden een surinaamse band ingehuurd en buiten lekker vuurkorven en allemaal lampjes in de bomen. Daardoor was er een hele relaxed sfeer. Echt heel tof.
*knip*

Even een foto's waar de lampjes goed te zien zijn:
*knip*
Laatst gewijzigd door Siep op 28 Feb 2015 20:00, in totaal 1 keer gewijzigd.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem119

Bericht 25 Feb 2015 16:07

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Zo leuk om terug te zien, Siep! Ik zie nu trouwens dat jij een heel schattig kettinkje om had. Zoiets zit ik ook nog over te twijfelen (van m'n vriend voor m'n verjaardag gekregen). Denk dat ik t mooier zonder vind bij mij, maar leuk om te zien hoe het bij jou staat! Onze mouwtjes zijn natuurlijk ongeveer hetzelfde. Ik vond dat jij een prachtige jurk had en een prachtige dag had!
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 25 Feb 2015 16:12

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Ah dankjewel lieve Marin! Ik was ook niet overtuigt van het kettinkje, mijn schoonmoeder vond dat het er helemaal bij passend. Ik heb toen dit kettinkje voor mijn verjaardag gehad en ik vind het toch wel heel erg leuk staan. Gewoon heel fijntjes maar wel passend in het geheel.

Als ik zo alle foto's op een rij zie heb ik ook weer dat gevoel van die dag terug :love:
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 25 Feb 2015 20:16

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Ik blijf erbij Siepie, je bent prachtig!
Wat zat je make up trouwens ook mooi!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 25 Feb 2015 23:09

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Mooi Siep!
Wat zag je er mooi uit! Hele mooie jurk!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 26 Feb 2015 02:44

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Ik ben niet zo van het trouwen maar jullie zien er wel allemaal heel gelukkig uit.

Guus, jouw foto's en vooral het geluk wat jullie uitstralen springen er wel voor me uit. Man wat zijn jullie een prachtig paar. Jaloersmakend! Wij hebben beiden best een leuke fotolach maar zodra het spontaan wordt zijn de foto's niet om aan te zien haha.. Bij jullie spat de vreugde eraf!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 26 Feb 2015 09:26

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Siep Wat zag je er prachtig uit! Ik vind je kleur oogschaduw prachtig! Enig idee welk merk/kleurnr ofzo gebruikt is? Zoek namelijk zo'n kleur voor m'n eigen bruiloft :)
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Paperclip

Noob

Berichten: 101

Geregistreerd: 04 Dec 2013 21:22

Bericht 26 Feb 2015 14:10

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Lejow schreef:
Aziraphale schreef:Paperclip, bij Lightinthebox.com. Maar mijn jurk verkopen ze helaas niet meer. Geen idee of -ie nog terug komt of dat ze iets soortgelijks hebben. Mijn jurk is type 'Latifah'.



Lightinthebox rules :D Daar komt de mijne ook vandaan
Prachtige dag trouwens Azi!!


Site staat bij favorieten!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Feb 2015 14:41

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Leuk topic! Leuke verhalen en foto's!
2014 2016
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Feb 2015 15:01

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Hier mijn verhaal wij zijn 9 mei vorig jaar getrouwd ik was toen 28 weken zwanger.

Ik heb bij mijn ouders geslapen. Ik was natuurlijk al belachelijk vroeg wakker. Kreeg ontbijt op bed van mij moeder.
Ik was die nacht een paar keer wakker en het regende toen heel hard. Later werd het droog.

Om 08:00 uur kwam de visagiste. Onder tussen kwam de fotograaf ook (een vriendin van mijn zus). Rond 08:45 kwam de kapster. Onder tussen kwamen mijn zus en neefje ook. Rond 09:45 uur was ik klaar toen met mijn moeder en de fotograaf naar boven voor de jurk en foto's. Mijn moeder heeft mij in de jurk geholpen. rond 10:15 uur kwam mijn man mij ophalen. Onder tussen was het weer begonnen te regenen.

We zijn rond 10:30 uur vertrokken voor het maken van de foto's gelukkig was het droog. De buren bij mijn ouders hadden allemaal de vlag uit. Toen we bijna klaar waren met foto's maken begon het te druppen. Nog even langs mijn schoonouders gereden. Toen regende het heel hard. Later werd het droger toen daar buiten nog even foto's gemaakt. Daarna weer terug naar mijn ouders waar we soep en broodjes kregen. Samen met de fotograaf, chauffeur,mijn zus en mijn ouders. Na het eten was het weer droog toen hebben we foto's bij mijn ouders in de tuin gemaakt.

Om 13:30 kwam een vriendin van mij die de taart gemaakt had ze heeft de taart in elkaar gezet. Rond 14:00 uur kwamen de andere gasten. We kregen toen koffie/thee en de taart. Rond 15:15 uur zijn we met z'n allen in de auto's naar het gemeentehuis gegaan. Daar stonden heel veel mensen ons op te wachten. Rond 16:00 uur zijn we getrouwd. Het was een mooie trouwplechtigheid.

Daarna zijn we naar een restaurant gegaan. Daar hebben we eerst even geborreld. Daarna daar gegeten.

We hebben een hele mooie en ontspannen dag gehad.
2014 2016
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 26 Feb 2015 23:02

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Ooh La La! schreef:Siep Wat zag je er prachtig uit! Ik vind je kleur oogschaduw prachtig! Enig idee welk merk/kleurnr ofzo gebruikt is? Zoek namelijk zo'n kleur voor m'n eigen bruiloft :)


Thanks allemaal meiden! Ik ga het voor je navragen Ooh la la, ik heb zelf namelijk geen idee. Help mij er aan herinneren dat ik er op terug kom.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers