Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ok

<<

Anoniem117

Bericht 19 Feb 2015 14:50

Re: mijn vriend wil dit niet

Draag je de kleren die je in het -wat heb jij vandaag aan topic- alleen binnenshuis? Of ga je zo ook naar buiten? Want met die kleding en je haar en make-up keuze wek je bij veel mensen ook bepaalde associaties op (en sexy zal er vast een van zijn). Dat vind ik dus niet verschillen met het werk dat je wil gaan doen. Als je vriend jouw huidige kledingkeuze buitenshuis prima vindt dan snap ik niet dat hij hier moeite mee heeft.

Ik wil je er wel op wijzen dat dit promotiewerk is voor bedrijven als R.edbull en B.avaria. Zij kiezen voor meisjes/ vrouwen die er representatief uitzien en een sexy uitstraling hebben door jeugdig, speels, spontaan en naturel te zijn. Een te gebruinde huid, zichtbare extensions, gebleekt haar, opzichte tattoo's en make-up worden door dit soort merken niet gezien als representatief. Er gaat een hele screening aan vooraf.

Als dit iets is wat je graag wil, dan zou ik er zeker voor gaan. Ik begreep uit een ander topic dat je graag wil werken. En dit is werk. Ik denk alleen wel dat je je op een andere manier moet profileren.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 19 Feb 2015 14:50

Re: mijn vriend wil dit niet

Tabie mijn vriend is makkelijk. Ik ken het wel doen als ik wil daar gaat het niet om maar hij heeft gezegd dat ie niet fijn vind bij zoveeeeeeel mensen. Hij mag niet naast mij lopen bij die racing city want het blijft een show. We zijn vorig jaar naar zwembad gegaan en ik had bikini aan die meeste niet aan durven haha en dat vond hij prima hoor want hij liep naast mij. Mijn vriend is vreselijk makkelijk in dingen. Ik mag alles behalve rare dingen dan buiten dat
Zoon *
<<

Anoniem193

Bericht 19 Feb 2015 14:52

Re: mijn vriend wil dit niet

Ik denk dat mijn man alleen maar enorm trots zou zijn en tegen iedereen uit zou schreeuwen dat het wel even zijn vrouw is die daar prachtig mooi staat te zijn.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 19 Feb 2015 15:00

Re: mijn vriend wil dit niet

Sommige dingen draag ik buiten ja . Ik hou van mijn style maar daag niet uit het heet eigen smaak hebben. Dat heb ik wel is gehoord . Maar niet allemaal zijn Natural. Loop maar 1 keer in rotterdam zuid noord of west of centrum genoeg meiden net als mij die rondlopen en die ze toch uitkiezen voor racing city. Dit is niet het werk dat ik elke dag zou willen maar 1 keer haha
Zoon *
<<

Anoniem117

Bericht 19 Feb 2015 15:04

Re: mijn vriend wil dit niet

Babyboy schreef:Sommige dingen draag ik buiten ja . Ik hou van mijn style maar daag niet uit het heet eigen smaak hebben. Dat heb ik wel is gehoord . Maar niet allemaal zijn Natural. Loop maar 1 keer in rotterdam zuid noord of west of centrum genoeg meiden net als mij die rondlopen en die ze toch uitkiezen voor racing city. Dit is niet het werk dat ik elke dag zou willen maar 1 keer haha


Ik weet heel zeker dat jij zoals je op je avatarfoto staat niet een pakje mag dragen van bijvoorbeeld B.avaria. Met zo'n pakje vertegenwoordig je hun merk en zij willen iets anders uitdragen. Ik zeg niet dat je uitDAAGT, maar iets uitDRAAGT. Wat ik overigens prima vind, iedereen heeft een eigen smaak.

Als het iets is wat je eenmalig wil doen dan kan je misschien samen met je vriend gaan winkelen en samen een leuk pakje kopen voor dit event en er samen met hem en zoontje naartoe gaan. Dan kan hij de hele tijd naast je lopen en dan heb jij iets aan wat jij en hij leuk en 'sexy' vinden en doe je toch een beetje mee aan het event.
<<

Anoniem130

Bericht 19 Feb 2015 15:08

Re: mijn vriend wil dit niet

AnnaK schreef:
Babyboy schreef:Sommige dingen draag ik buiten ja . Ik hou van mijn style maar daag niet uit het heet eigen smaak hebben. Dat heb ik wel is gehoord . Maar niet allemaal zijn Natural. Loop maar 1 keer in rotterdam zuid noord of west of centrum genoeg meiden net als mij die rondlopen en die ze toch uitkiezen voor racing city. Dit is niet het werk dat ik elke dag zou willen maar 1 keer haha


Ik weet heel zeker dat jij zoals je op je avatarfoto staat niet een pakje mag dragen van bijvoorbeeld B.avaria. Met zo'n pakje vertegenwoordig je hun merk en zij willen iets anders uitdragen. Ik zeg niet dat je uitDAAGT, maar iets uitDRAAGT. Wat ik overigens prima vind, iedereen heeft een eigen smaak.

Als het iets is wat je eenmalig wil doen dan kan je misschien samen met je vriend gaan winkelen en samen een leuk pakje kopen voor dit event en er samen met hem en zoontje naartoe gaan. Dan kan hij de hele tijd naast je lopen en dan heb jij iets aan wat jij en hij leuk en 'sexy' vinden en doe je toch een beetje mee aan het event.

Ik vind dit heel goed meegedacht AnnaK!
<<

Anoniem117

Bericht 19 Feb 2015 15:17

Re: mijn vriend wil dit niet

Whatever schreef:
AnnaK schreef:
Babyboy schreef:Sommige dingen draag ik buiten ja . Ik hou van mijn style maar daag niet uit het heet eigen smaak hebben. Dat heb ik wel is gehoord . Maar niet allemaal zijn Natural. Loop maar 1 keer in rotterdam zuid noord of west of centrum genoeg meiden net als mij die rondlopen en die ze toch uitkiezen voor racing city. Dit is niet het werk dat ik elke dag zou willen maar 1 keer haha


Ik weet heel zeker dat jij zoals je op je avatarfoto staat niet een pakje mag dragen van bijvoorbeeld B.avaria. Met zo'n pakje vertegenwoordig je hun merk en zij willen iets anders uitdragen. Ik zeg niet dat je uitDAAGT, maar iets uitDRAAGT. Wat ik overigens prima vind, iedereen heeft een eigen smaak.

Als het iets is wat je eenmalig wil doen dan kan je misschien samen met je vriend gaan winkelen en samen een leuk pakje kopen voor dit event en er samen met hem en zoontje naartoe gaan. Dan kan hij de hele tijd naast je lopen en dan heb jij iets aan wat jij en hij leuk en 'sexy' vinden en doe je toch een beetje mee aan het event.

Ik vind dit heel goed meegedacht AnnaK!


Dankje, dankje :smile:
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 19 Feb 2015 16:51

Re: mijn vriend wil dit niet

Ik vraag me ook wel af hoe je denkt mee te gaan doen aan zon event? Want ik ben het eens met AnnaK, bij Bavaria, Red Bull etc kom je er echt niet doorheen. Dan moet je al ingeschreven staan bij een casting bureau, daar worden uitgezocht en dan ook nog door de screening zien te komen bij de bedrijven zelf. En los van mijn eigen mening, daar kom je niet zomaar doorheen.

Dus ik weet niet precies hóe je erbij zou willen geraken, maar ga er maar niet vanuit dat dat zomaar lukt omdat je een strak figuurtje hebt.

Gewoon van genieten zoals AnnaK zegt. Trek iets uitdagends aan wat je vriend leuk vindt, blijf naast hem lopen en geniet ervan als familie
<<

Anoniem125

Bericht 19 Feb 2015 16:56

Re: mijn vriend wil dit niet

Ik vind het niet met elkaar te vergelijken. Op zo'n evenment pitspoes spelen is van een totaal andere orde, dan dat je in het normale leven sexy gekleed gaat. Kan me goed voorstellen dat je vriend met het eerste problemen heeft en met het tweede niet. Ik vind het eerlijk gezegd wat onrespectvol naar je vriend toe om het uberhaupt te willen en voor te stellen. Je staat op dat evenement met als enige doel om de aanwezige mannen op te geilen. Ik vind het vergelijkbaar met voorstellen om in een stripclub te werken.

Op zich kan het natuurlijk allemaal, maar als je al langere tijd een relatie hebt en samen een kind, dan vind ik het vreemd om zoiets ineens voor te stellen. Neem aan dat als daar echt je ambitie ligt, dit al eerder in de relatie ter sprake was gekomen en dat je vriend dan de mogelijkheid had gehad om uit te spreken dat hij dit wel of niet ziet zitten.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 19 Feb 2015 16:59

Re: mijn vriend wil dit niet

Nougat schreef:Je staat op dat evenement met als enige doel om de aanwezige mannen op te geilen. Ik vind het vergelijkbaar met voorstellen om in een stripclub te werken.


Euhhhh, ok. Nou.. euh.. Tja.. dat is ook een mening. Ik vind dat alleen echt iets anders.
<<

Anoniem125

Bericht 19 Feb 2015 16:59

Re: mijn vriend wil dit niet

Caro schreef:Ik vraag me ook wel af hoe je denkt mee te gaan doen aan zon event? Want ik ben het eens met AnnaK, bij Bavaria, Red Bull etc kom je er echt niet doorheen. Dan moet je al ingeschreven staan bij een casting bureau, daar worden uitgezocht en dan ook nog door de screening zien te komen bij de bedrijven zelf. En los van mijn eigen mening, daar kom je niet zomaar doorheen.

Dus ik weet niet precies hóe je erbij zou willen geraken, maar ga er maar niet vanuit dat dat zomaar lukt omdat je een strak figuurtje hebt.

Gewoon van genieten zoals AnnaK zegt. Trek iets uitdagends aan wat je vriend leuk vindt, blijf naast hem lopen en geniet ervan als familie

Nou, zo moeilijk is dat nu ook weer niet. Ik ben - in mijn jonge jaren - ook wel eens voor zoiets gevraagd. Godzijdank had ik toen al het verstand om me niet voor dat soort doeleinden te laten gebruiken, maar het is geen hogere wiskunde om zoiets te doen. Je moet er wel goed uitzien en makkelijk in de omgang zijn, maar als ik foto's zie van BB, dan kan ik me best voorstellen dat zij in het plaatje past.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 19 Feb 2015 17:12

Re: mijn vriend wil dit niet

,,
Laatst gewijzigd door Babyboy op 04 Jun 2017 18:00, in totaal 2 keer gewijzigd.
Zoon *
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 19 Feb 2015 17:19

Re: mijn vriend wil dit niet

Ja.. maar uit welk land komen die bavaria-girls? Niet Nederland, althans.. als ik Google kom ik daar niet op uit (met deze afbeelding). Dan kom ik bij een Ierse race uit.

Dus mijn vraag is best een beetje: hoe denk je bij zon team te komen?
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 19 Feb 2015 17:23

Re: mijn vriend wil dit niet

Aleen die eerste is nederland

Die andere twee. Zijn andere landen. Polen heb je prachtige racing vrouwen. Ik heb in bosnie wel is gelopen maar dat was nietzo moeilijk als in nederland haha

Nougat ik ga het ook niet doen :-) ik snap hem volkomen. Annak je hebt leuk meegedacht indeedaad!! :-)
Zoon *
<<

Anoniem125

Bericht 19 Feb 2015 17:24

Re: mijn vriend wil dit niet

Jeetje, Caro. Je doet net alsof het de selectie voor Miss World is, maar dat valt wel mee hoor, haha! Er zijn zoveel evenementen in Nederland, en voor ieder evenement hebben ze meisjes nodig. Nogmaals ik ben daar wel eens voor gevraagd toen ik gewoon een biertje stond te drinken in de kroeg. Ik had een leuk gesprek met een man die dat soort evenementen organiseerde en hij vroeg zich af of ik in zo'n poule wilde, dan wordt je steeds opgeroepen als er een klus voor je is. Zo moeilijk is het echt niet om 'bij zo'n team te komen'.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 19 Feb 2015 17:26

Re: mijn vriend wil dit niet

Ik ben daar nou nog nooit voor gevraagd :cry:
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 19 Feb 2015 17:27

Re: mijn vriend wil dit niet

Nougat ik heb jou foto eigenlijk nooit gezien maar als jou al gevraagd hebben. Weet ik nu al dat je goed lichaam hebt haha
Zoon *
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 19 Feb 2015 17:29

Re: mijn vriend wil dit niet

Tabbie schreef:Ik ben daar nou nog nooit voor gevraagd :cry:



Meerdere vrouwen of meisjes zijn niet gevraagd betekent niks
Zoon *
<<

Anoniem125

Bericht 19 Feb 2015 17:31

Re: mijn vriend wil dit niet

Ik post ook nooit foto's. Op dit moment zou ik er niet meer voor gevraagd worden hoor, haha! Ik was toen 20 en nu 10 jaar ouder, maar ik heb verder wel altijd een goed figuur gehad, al zeg ik het zelf :P Verder is het ook belangrijk dat je een beetje spontaan bent en een makkelijke babbel hebt, nou dat had ik wel in die tijd, zeker na een paar biertjes. Dus het is denk ik een optelsom van veel dingen. Ik ben nooit superknap geweest, ofzo, dat zeker niet.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 19 Feb 2015 17:35

Re: mijn vriend wil dit niet

Nougat

Je bent nu zwanger maar wie weet na de geboorte.zouden ze je geschikt vinden haha alles ken zelfs vrouwen van 30 lopen bij racing :-).ja klopt ben heel benieuwd hoe je deruit ziet maar is inderdaad eigen keus met fotos. Ja haha je gaat niet chagerijnig doen bij zo een race. Je moet wel spontaan zijn inderdaad :-) je lijkt me een aardige vrouw
Zoon *
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 19 Feb 2015 17:39

Re: mijn vriend wil dit niet

Ik vind dat je vriend zich zit aan te stellen. Als je normaal gesproken nou in een burka loopt, snap ik zijn punt maar nu kleed je je ook sexy. Ik zou het, als ik een vent zou zijn, bezwaarlijker vinden als mijn vriendin in een minirok en diepe inkijk achter de buggy met ons kind loopt en dan op de meest gekke momenten aandacht krijgt dan dat ze aandacht krijgt op een plek waar dat ook de bedoeling is. Ik vind het krom dat hij het ene wel goed vindt en het ander niet.

Als jij dit graag wil doen dan zou ik me gewoon lekker inschrijven en dan is ie maar lekker jaloers.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 19 Feb 2015 17:41

Re: mijn vriend wil dit niet

Babyboy schreef:
Tabbie schreef:Ik ben daar nou nog nooit voor gevraagd :cry:



Meerdere vrouwen of meisjes zijn niet gevraagd betekent niks


Ben gewoon te klein :angel:
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 19 Feb 2015 17:43

Re: mijn vriend wil dit niet

Tabbie schreef:
Babyboy schreef:
Tabbie schreef:Ik ben daar nou nog nooit voor gevraagd :cry:



Meerdere vrouwen of meisjes zijn niet gevraagd betekent niks


Ben gewoon te klein :angel:


Of je mist die vlotte babbel :P .
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 19 Feb 2015 17:48

Re: mijn vriend wil dit niet

SDL schreef:
Tabbie schreef:
Babyboy schreef:
Meerdere vrouwen of meisjes zijn niet gevraagd betekent niks


Ben gewoon te klein :angel:


Of je mist die vlotte babbel :P .



JAAAAAAAAA Dat zou het geweest zijn.



Of...Ik kwam gewoon niet in mijn jonge jaren ergens om te kunnen babbelen met dergelijk mensen die daarin verwikkeld waren. (en aangezien pitspoezen te vergelijken zijn met strippers, bedoel ik dus een pimp :^^: )
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 19 Feb 2015 17:50

Re: mijn vriend wil dit niet

Sdl je hebt gelijk maar ik.denk dat ik lekker kort rokje aandoen met top ken ik ook lekker romdlopen haha met mijn vriend en mijn kleintje. Die gaat het geweldig vinden
Zoon *
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers