Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke namen vind je bij de forummer boven je passen?

<<

Anoniem119

Bericht 19 Feb 2015 11:08

Welke namen vind je bij de forummer boven je passen?

Weer even een suf topic ;)

Welke meisjesnaam en jongensnaam vind je bij de forummer boven je passen? Je mag er maar eentje van elk noemen.
Als de forummer in kwestie al kinderen heeft (die kans is ietwat aanwezig hier in deze pijler) dan moet je natuurlijk niet de naam noemen van het echte kindje, maar iets wat je er bij vindt passen. Wie weet doet iemand nog inspiratie op!

Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 19 Feb 2015 11:11

Re: Welke namen vind je bij de forummer boven je passen?

Leuk! Bij jou vind ik Tobias en Emma passen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 19 Feb 2015 11:13

Re: Welke namen vind je bij de forummer boven je passen?

Katrien: Levi en Hannah
Marin: Sebastiaan en Marin
<<

Anoniem148

Bericht 19 Feb 2015 11:15

Re: Welke namen vind je bij de forummer boven je passen?

Renske en mark voor lejow. Waarom weet ik niet.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 19 Feb 2015 11:16

Re: Welke namen vind je bij de forummer boven je passen?

Dandelion schreef:Renske en mark voor lejow. Waarom weet ik niet.


Whahahaha nee sorry :laughcry:
<<

Anoniem119

Bericht 19 Feb 2015 11:18

Re: Welke namen vind je bij de forummer boven je passen?

Haha Marin, goeie Lejow. Dat wilde ik 'vroeger' als tweede naam graag, maar m'n vriend vindt het niks.

Katrien, ik weet niet hoe jouw zoontje heet, maar Melle en Linde vind ik wel bij je passen.
Lejow: Ik was er van overtuigd dat B Amber ging heten, dus die naam vind ik nog steeds bij je passen. En Tygo ofzo, mwah ben niet compleet overtuigd.
<<

Anoniem148

Bericht 19 Feb 2015 11:19

Re: Welke namen vind je bij de forummer boven je passen?

Haha vind het ook heel moeilijk bij zoiets. Ik kan dat bij vriendinnen ook niet en dan weet je Veel meer van iemand.
<<

Anoniem114

Bericht 19 Feb 2015 11:20

Re: Welke namen vind je bij de forummer boven je passen?

Grmbl ik zie zowel de jongensnaam als meisjesnaam langskomen die mijn vriend en ik geweldig vinden...

Marin; duh, Pepijn of Anna of zo :D Zulke namen denk ik. Bij Lejow vind ik 't moeilijk, omdat ik B. haar naam gewoon ken. Katrien en Dandelion ken ik niet goed genoeg, sorry..
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 19 Feb 2015 11:20

Re: Welke namen vind je bij de forummer boven je passen?

Leuk, ik ben benieuwd!

Marin:
- meisje: Sophie, Fleur, Emma
- jongen: Floris, Valentijn

Een beetje kak, zeg maar. :)
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem110

Bericht 19 Feb 2015 11:24

Re: Welke namen vind je bij de forummer boven je passen?

Voor Lady: Sem en Fleur
<<

anoniem203

Bericht 19 Feb 2015 11:37

Re: Welke namen vind je bij de forummer boven je passen?

Nonnevot

Lynn en Ayden
<<

ChiQ

Bericht 19 Feb 2015 11:38

Re: Welke namen vind je bij de forummer boven je passen?

Nonnevot: ik vind en dat denk ik ook steeds dat jouw zoontje Ryan heet! Voor een meisje zou ik Michelle zeggen!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 19 Feb 2015 11:39

Re: Welke namen vind je bij de forummer boven je passen?

Ava: Levi en Marley.
ChiQ: Gloria en Nina
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem119

Bericht 19 Feb 2015 11:40

Re: Welke namen vind je bij de forummer boven je passen?

Haha Lady, die eerste naam zo heet ik zelf he ;) Maar de rest zit aardig goed inderdaad. Pepijn trouwens ook, Bazinga. Dat vindt m'n vriend een hele leuke naam maar ik vind het teveel op zijn eigen naam lijken (zeker als je zijn verkorte versie gebruikt. Hij vindt dat juist grappig, ik denk dat dat onhandig is).

Voor jou denk ik aan Yfke en Jelte. Beetje Fries, maar niet heel Fries zeg maar.

Bazinga: Ik vind Lola op de een of andere manier heel erg bij jou passen. Een grappige maar toch lieve naam.

Dandelion bij jou weet ik het echt niet, heb je zelf kindjes waar van ik de naam mag weten? Dan kan ik kijken wat daar bij past.

Nonnevot: Bij S vind ik Colin en Chloé wel passen!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 19 Feb 2015 11:40

Re: Welke namen vind je bij de forummer boven je passen?

Marin schreef:Haha Marin, goeie Lejow. Dat wilde ik 'vroeger' als tweede naam graag, maar m'n vriend vindt het niks.

Katrien, ik weet niet hoe jouw zoontje heet, maar Melle en Linde vind ik wel bij je passen.
Lejow: Ik was er van overtuigd dat B Amber ging heten, dus die naam vind ik nog steeds bij je passen. En Tygo ofzo, mwah ben niet compleet overtuigd.



Stond wel op het lijstje!
Tygo niet.. te 'Amerikaans'
<<

Anoniem119

Bericht 19 Feb 2015 11:43

Re: Welke namen vind je bij de forummer boven je passen?

Lejow schreef:Stond wel op het lijstje!
Tygo niet.. te 'Amerikaans'


Hahah spreek jij dat uit met een Amerikaanse g dan? Ik met een nogal harde Hollandse g ;)
<<

Anoniem114

Bericht 19 Feb 2015 11:45

Re: Welke namen vind je bij de forummer boven je passen?

Lola? God m'n vriend ziet me aankomen.. :D Haha. En wij willen juist een jongensnaam met de T, omdat wij allebei met een T heten (T.hiemo en T.risha.) dus als de namen dan op elkaar lijken, is 't oké. Maar Pepijn en je vriends naam klinken idd wel beetje als een komisch duo :D (Heb ik trouwens met de namen van mij en m'n vriend hoor..)
<<

Mila

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 108

Geregistreerd: 07 Okt 2013 13:43

Bericht 19 Feb 2015 11:45

Re: Welke namen vind je bij de forummer boven je passen?

ChiQ: Benjamin en Isabel.
B. 2009
A. 2013


Afbeelding
<<

Anoniem148

Bericht 19 Feb 2015 11:45

Re: Welke namen vind je bij de forummer boven je passen?

marin, hier is ie nog onderweg! Over 6 weken ben ik uitgeteld dus dacht hier nog een leuk idee Op te doen :p
<<

Mila

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 108

Geregistreerd: 07 Okt 2013 13:43

Bericht 19 Feb 2015 11:46

Re: Welke namen vind je bij de forummer boven je passen?

Oeps, late reactie. Mijn tel werkte even niet mee, haha
B. 2009
A. 2013


Afbeelding
<<

anoniem203

Bericht 19 Feb 2015 11:47

Re: Welke namen vind je bij de forummer boven je passen?

Spencer schreef:Ava: Levi en Marley.
ChiQ: Gloria en Nina


Nee totaal niet mijn smaak haha.
Mijn smaak ligt meer bij de Hollandse (top 25) namen.

Spencer ik vind voor jou de namen Senn en Elize wel iets
Mila Roan en Noa
<<

Anoniem119

Bericht 19 Feb 2015 11:48

Re: Welke namen vind je bij de forummer boven je passen?

Bazinga schreef:Lola? God m'n vriend ziet me aankomen.. :D Haha. En wij willen juist een jongensnaam met de T, omdat wij allebei met een T heten (T.hiemo en T.risha.) dus als de namen dan op elkaar lijken, is 't oké. Maar Pepijn en je vriends naam klinken idd wel beetje als een komisch duo :D (Heb ik trouwens met de namen van mij en m'n vriend hoor..)


Hahaha! OK, Tijmen is dan ook beetje onmogelijk als hij zo heet (wat een grappige naam, leuk duo idd).Teun? Tommie? Thomas? Tjalle? Tjeerd?
<<

Anoniem119

Bericht 19 Feb 2015 11:49

Re: Welke namen vind je bij de forummer boven je passen?

Dandelion schreef:marin, hier is ie nog onderweg! Over 6 weken ben ik uitgeteld dus dacht hier nog een leuk idee Op te doen :p



Oh spannend! Hebben jullie al wel een naam bedacht? Afgaande op je forumnaam als bloem ga ik voor Iris. Jasper vind ik daar wel leuk als jongensnaam bij.
<<

Mila

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 108

Geregistreerd: 07 Okt 2013 13:43

Bericht 19 Feb 2015 11:49

Re: Welke namen vind je bij de forummer boven je passen?

Ava schreef:
Spencer schreef:Ava: Levi en Marley.
ChiQ: Gloria en Nina


Nee totaal niet mijn smaak haha.
Mijn smaak ligt meer bij de Hollandse (top 25) namen.

Spencer ik vind voor jou de namen Senn en Elize wel iets
Mila Roan en Noa


Haha nee, onze zoontjes heten B.randon en A.iden, dus daar zou het wel bij moeten passen. Voor een jongetje vonden wij Noah wel leuk. Maar geen echte nederlandse namen dus.
B. 2009
A. 2013


Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 19 Feb 2015 11:53

Re: Welke namen vind je bij de forummer boven je passen?

Ava: Ik weet hoe jouw twee jongens heten. Daan en Femke vind ik daar bij passen.


ChiQ, ik vind bij jou Aimée of Estelle wel passen. Voor een jongen onwijs moeilijk, je wilt toch een beetje iets internationaals dat ook voor jouw familie uit te spreken is. Of wat dat je van Christian, naar Christian Dior! :razz:
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers