Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is jouw grootste hobby?

<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5492

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 18 Feb 2015 19:34

Wat is jouw grootste hobby?

Vertel..
En hoeveel tijd besteed je hier aan?
Beleef je hier veel plezier aan?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Feb 2015 19:45

Re: Wat is jou grootste hobby?

Ik heb niet een echte hobby, zoals punniken of haken ofzo (haha ik denk altijd meteen aan dat soort dingen bij het woord 'hobby'). Maar wat ik onder mijn hobby's reken, zijn de volgende dingen:
- muziek (festivals, concerten)
- de kroeg in of borrelen met vriendinnen
- Netflix kijken
- sporten (body combat, zumba en binnenkort weer tennis)

Het verschilt hoeveel tijd ik eraan besteed, maar ik heb er in elk geval plezier in :)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem255

Bericht 18 Feb 2015 20:21

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Meubels opknappen. Als het qua temperatuur redelijk is een uur of 8 in de week. Soms meer, soms minder. Ook afhankelijk van wat en hoeveel ik heb staan.

En gister heb ik heel veel strijkkralen overgenomen van iemand. Niet echt een denderende hobby maar dan kan ik wel even alle sores van me afzetten.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 18 Feb 2015 20:26

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Reizen, dagjes uit, open dagen van bedrijven en instellingen bezoeken, evenementen bezoekn, musea bekijken, theatervoorstellingen. kan heerlijk genieten van de voorpret, dingen hierover op internet zoeken, reisgidsen lezen uit de bieb, excursies plannen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 18 Feb 2015 20:48

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Mijn hobby is sinds een jaar haken. Echt, ik ben er aan verslaafd. Elke minuut dat ik kan zit ik te haken. Echt heerlijk vind ik het, verstand op nul en er iets van maken! En wat heb ik dan weer een voldaan gevoel als ik iets af heb!
<<

Anoniem304

Bericht 18 Feb 2015 20:53

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Haken en TV series kijken. Denk dat ik ongeveer gemiddeld 6-8 uren per week haak en ook hetzelfde aan tijd met het kijken van series. :love:
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 18 Feb 2015 22:06

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Ik kijk net als Cotton heel graag series. Ik kijk gemiddeld 2 episodes per dag. Soms doe ik dit ook tegelijk met mijn iets kleinere grote hobby, namelijk naamhangers maken. Deze naai ik met de hand. Ik heb gemiddeld zo'n twee bestellingen per maand, aan één hanger besteed ik ongeveer 16 uur.
Laatst gewijzigd door Joan op 19 Feb 2015 10:35, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem315

Bericht 18 Feb 2015 22:27

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Paardrijden. Daar ben ik zo'n 10 uren per week mee bezig, al staat het nu op een wat laag pitje. Ik kom tot de helft denk ik.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 18 Feb 2015 22:47

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Joan, wat gaaf zeg!! Je brengt me weer op nieuwe ideeën :wink:
<<

Anoniem127

Bericht 18 Feb 2015 23:14

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Superleuk Joan! Maak je ze naar een voorbeeld of bedenk je ze ook zelf?

Ik heb zoveel hobby's dat ik het moeilijk vind om mijn allergrootste hobby te kiezen. Gedeelte eerste plaats voor lezen en reizen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 18 Feb 2015 23:17

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Tennissen en motorrijden staan bij mij aan kop
Verder hou ik er echt van om te experimenteren in de keuken, maar wel als ik voor andere mag komen.
Borduren geeft mij een hoop rust, maar ik heb daar nu te weinig tijd voor helaas.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem119

Bericht 18 Feb 2015 23:36

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Koken, eten, eigenlijk alles wat met eten te maken heeft. Lekkere recepten uitproberen, marktjes afstruinen en mooie ingrediënten bekijken, food festivals bezoeken, uiteten gaan en thuis koken, ik geniet echt enorm van alles dat met eten te maken heeft.

Daarnaast fotograferen, maar dat doe ik met name op reis. Reizen en fotografie zijn goed te combineren en blijft heel erg leuk! Maar in het dagelijkse leven speelt eten een grotere rol voor me.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 18 Feb 2015 23:43

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Mijn hobby's zijn:
- ballet (hierover heb ik laatst geschreven in de rubriek hobby en sport), ik volg 1 les per week, 75 minuten
- knutselen/creatief bezig zijn, dit kan van alles zijn, bijvoorbeeld naaien, kleuren, kaarten maken, het verschilt heel veel hoeveel tijd ik bezig ben hiermee, de ene week misschien helemaal niet en de week erna heel veel
- reizen, maar dat doe ik natuurlijk niet wekelijks
- lezen/literatuur, ik heb nu toevallig de laatste maanden heel weinig/bijna niet gelezen, op wat tijdschriften na, maar normaal lees ik wel een paar uur per week
- en ik volg momenteel een cursus Italiaans, ik heb 1 les van 75 minuten per week, en ik ben ook elke week 1-2 uur kwijt aan het huiswerk maken
Laatst gewijzigd door Mizz_S op 19 Feb 2015 00:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 19 Feb 2015 00:03

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Mijn hobby's zijn taarten bakken en decoreren en kettingen armbanden en andere dingetjes maken.

Ik besteed er flink wat tijd aan, want heb gemiddeld elk weekend wel 1 of soms 2 opdrachten.
De andere creatieve zooi komt en gaat in fases. Nu is het weer wat drukker, maar dat kan ook zo een paar weken stil zijn.
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 23:43

Bericht 19 Feb 2015 00:07

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Paardrijden. Ik besteed hier ongeveer 6 uur in de week aan.
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 19 Feb 2015 00:12

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Mijn dieren en lezen zijn mijn grootste hobby's. Oh, en slapen.

En sindskort heb ik een polaroid camera, hiermee wil ik leuke plaatjes gaan schieten. Ik vind fotografie heel tof en polaroids hebben me altijd aangetrokken.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 19 Feb 2015 10:36

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Twellie schreef:Superleuk Joan! Maak je ze naar een voorbeeld of bedenk je ze ook zelf?

.


Deze heb ik nagemaakt, maar ik ben steeds meer bezig met eigen ideetjes :)
<<

Anoniem114

Bericht 19 Feb 2015 10:42

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Euh... Lezen, denk ik. Over WO2. Eigenlijk alles kijken en lezen rondom WO2. En series kijken vind ik leuk, maar noem k niet echt een hobby.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 19 Feb 2015 11:38

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Zingen.
2u per week naar koor, af en toe zangles en verder zing ik per dag z'n beetje de hele dag ;)
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 19 Feb 2015 20:06

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Geocachen :), ik besteed er tijd aan als ik er tijd voor heb!
<<

Anoniem193

Bericht 19 Feb 2015 20:57

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Motorrijden. Het verschilt hoeveel uur ik er per week aan besteedt.
Vanaf april rij ik mee in een competitie, daar zal ik ook voor moeten trainen, minstens 1 avond in de week en een dagdeel in het weekend. Dus dat zal 8 uur zijn, dan nog de officiële oefen dagen op het terrein (10x per jaar oid) en de wedstrijd dagen (8x dit jaar)
Naast de competitie rij ik natuurlijk nog voor de lol, toerritjes, weekendjes weg etc. En in de zomer als ik vrienden bezoek doe ik dat op de motor en niet met de auto.
<<

Zero

Bericht 19 Feb 2015 21:01

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Fotografie (tevens mijn werk)
Schrijven (just for fun)
Muziek (in de vorm van festivals, radio luisteren, concerten etc)

Ok dat zijn drie dingen. Dat is te veel.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 19 Feb 2015 21:17

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Turnen, for sure. Ik ben enorm verslaafd; zelf trainen, training geven, turnen kijken, etc.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 19 Feb 2015 22:27

Re: Wat is jouw grootste hobby?

T riathlon daar besteed ik zo'n 15 uur per week aan
Fotografie ene keer veel andere keer weinig of niks. Afgelopen weekend intitialen iets van 6 uur
Creatief bezig zijn. Ik zou elke week wel een uurtje of zo wat willen doen, maar dat lukt niet.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 19 Feb 2015 22:33

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Wielrennen, en alles wat ermee te maken heeft. Zelf fietsen, suporteren, tour de france.
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers