Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zijn jouw tips mbt een huis kopen?

<<

Flower

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Sep 2013 11:47

Bericht 05 Feb 2014 09:56

Re: Wat zijn jouw tips mbt een huis kopen?

Leuk alle updates!!

Bloom: leuk dat jullie ook voor een nieuwbouwhuis gaan! Zijn ze al gestart met bouwen?

WIj gaan ook voor het nieuwbouwhuis! Vrijdag tekenen en dan hopen dat er genoeg verkocht word zodat ze in begin mei starten met de bouw.
we zijn nog erg aan het dubben waar we de hypotheek moeten afsluiten, we hebben gesprek met iemand gehad waar we achter af hele nare oplichtings verhalen over hebben gehoord, dat maakt mij vooral nu wat onzeker om iemand in vertrouwen te nemen.
Afbeelding
<<

Anoniem173

Bericht 05 Feb 2014 11:32

Re: Wat zijn jouw tips mbt een huis kopen?

Wat leuk allemaal nieuwbouwhuizen!
En razz bij jullie gaat het ook snel zeg, al bijna de sleutel!!

Hier gaat het heel erg goed! Alles onder de kruipruimte is bijna klaar inmiddels. Vandaag gaan ze isoleren (met schelpen heel grappig eigk, is een natuurproduct die geweldig zou isoleren en tegen vocht is). En dan hebben we voor mijn gevoel even rust. Half februari komen ze een nieuwe meterkast plaatsen. Daarvoor nog zorgen dat de muur weg is bij de keuken en het elektra naar boven toe vernieuwd is.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 05 Feb 2014 13:52

Re: Wat zijn jouw tips mbt een huis kopen?

Flower: Hier moet er 70% verkocht zijn voordat ze gaan starten. Dat wil zeggen, nu nog 1 huis. De planning is in april starten. Ze rekenen op vier maanden bouwstijl, maar opleveren willen ze in oktober doen. Maar goed, je weet het nooit. Wij hopen kerst in ons nieuwe huis te kunnen vieren.

AM: Schiet lekker op zo! Wanneer willen jullie over verhuizen?
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Anoniem173

Bericht 05 Feb 2014 14:11

Re: Wat zijn jouw tips mbt een huis kopen?

Over iets meer dan 2 maanden willen we verhuizen. We gaan in de tussentijd nog 1,5 week weg met huwelijksreis en de trouwdag zelf dus dan ligt het even stil.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 05 Feb 2014 14:15

Re: Wat zijn jouw tips mbt een huis kopen?

Ohh, ik zie nu pas dat je gaat trouwen :palm:
Dan snap ik dat het even stil staat! Maar super leuk joh!
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Pancake

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 05 Sep 2013 08:17

Bericht 06 Feb 2014 21:01

Re: Wat zijn jouw tips mbt een huis kopen?

Woohoo, de hypotheek is rond. Ik ben echt zo blij. Nu geloof ik pas echt dat we een huis hebben gekocht. En we kunnen nu ook zonder stress op vakantie, heerlijk!
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 718

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:37

Bericht 06 Feb 2014 21:33

Re: Wat zijn jouw tips mbt een huis kopen?

Wat fijn pancake! En gefeliciteerd!

Wij gaan nu eindelijk echt op huizenjacht. :)
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 06 Feb 2014 21:40

Re: Wat zijn jouw tips mbt een huis kopen?

Gefeliciteerd met je nieuwe huis pancake!
Ik hoop dat ze snel gaan bouwen Bloom, spannend hoor. Bij ons zijn ze in september gestart met de bouw. De eerste berichten waren oplevering 4e kwartaal 2014, toen 3e kwartaal, daarna eind 2e begin 3e. En afgelopen week het bericht dat het tweede kwartaal de oplevering zal zijn. Komt dus steeds dichterbij :) Ben zo benieuwd hoe het zal zijn in het nieuwe huis. Deze week vakantie en zijn voor de vloer op pad geweest. En voor de badkamer een paar offertes laten maken. We hoeven alleen de spullen maar te hebben, mijn vader gaat de badkamer maken. Ik hoop dat we er in mei in kunnen.
Geniet van je bruiloft Atelier Madame!
Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers