Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Forumherinneringen.

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 18 Feb 2015 18:50

Forumherinneringen.

Zat net aan al mijn jaren forum te denken en wat voor bijzondere plek dit eigenlijk is.

Enkele dingen die toen omhoog kwamen.

De plastic insteekhoesjes van de collega van marin, wat een gedoe was dat zeg.

Pompoen die tijdens de taarten meeting haar marsepein rood ging kleuren zonder handschoenen.

Natuurlijk ook alle super heftige dingen maar ben vooral op zoek naar kleine dingen waarbij je denkt oh ja dat gebeurde er ook nog.
Laatst gewijzigd door Minx op 18 Feb 2015 18:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
2015 💙
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Feb 2015 18:53

Re: Forum herinneringen.

Ik ga ff nadenken! (Het is trouwens 'forumherinneringen'!)

Edit: met één r en dubbel n dus ;)
Laatst gewijzigd door Bliss op 18 Feb 2015 19:01, in totaal 1 keer gewijzigd.
❤ 7 juni 2018
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 18 Feb 2015 18:54

Re: Forum herinneringen.

De sinterklaasgourmetmeeting bij Inge, toen het zo vreselijk sneeuwde. Wat een gedoe met treinen en bussen was dat zeg.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem88

Bericht 18 Feb 2015 20:35

Re: Forum herinneringen.

Kissyfur schreef:De sinterklaasgourmetmeeting bij Inge, toen het zo vreselijk sneeuwde. Wat een gedoe met treinen en bussen was dat zeg.

Was dat niet bij Weetjewel? Dat is mij altijd bij gebleven.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 18 Feb 2015 20:40

Re: Forum herinneringen.

Dundas schreef:
Kissyfur schreef:De sinterklaasgourmetmeeting bij Inge, toen het zo vreselijk sneeuwde. Wat een gedoe met treinen en bussen was dat zeg.

Was dat niet bij Weetjewel? Dat is mij altijd bij gebleven.


De meeting die ik bedoel was bij Ingetjuh (of hoe haar forumnaam ook was). Zaten daar in de garage. Was o.a. met Marin, Siamsa en Marion. November 2005.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem315

Bericht 18 Feb 2015 21:27

Re: Forumherinneringen.

Dingen die mij bijblijven:
- Het vreemdgaan van de vriend van een forumster, die door een andere forumster werd herkend als haar sexdate.
- De Cambridge verhalen van Marin.
- De avonturen van Dwab in haar jongere jaren.
- De rel omtrent Zusje en het verwijderen van het forum.
- Het spijkerbroekgooigedoe.
- De verslavingen van sommige forumsters die ik niet had zien aankomen.
- Mijn eerste meeting bij Rizzoli thuis, een bbq in het tuinhuisje.
- Meetingen bij Joan thuis. High tea en tapas, alles kan.
- Hartverwarmende berichtjes en conversaties tijdens mijn zwangerschapsverlof met o.a. Bazinga, Joan, Cotton en Elliot. En niet te vergeten hun surprise-bag in die periode en hun babybezoek toen N. was geboren.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 18 Feb 2015 22:31

Re: Forumherinneringen.

Mij blijven er ook veel dingen bij:
- Mijn eerste meeting in 2007 geloof ik, de Utrecht meeting waar we toen met zo'n 20 forummers waren.
- Het leuke contact dat ik aan die meetings heb overgehouden met een aantal forumsters, waarvan het merendeel na een tijd ook wel weer verwaterd is. Alleen het feit dat Zero binnenkort onze trouw gaat fotograferen en ik haar na 7 of 8 jaar eindelijk weer eens zie, vind ik wel héél erg leuk!
- Hartverwarmende vriendschappen overgehouden aan dit forum met o.a. Zonnetje, Elsa, Winegum, Razz en nog een paar die hier niet meer (zo) actief zijn. Zonnetje en Elsa zijn zelfs onze ceremoniemeesters op onze trouw. Dat had ik jaren geleden echt nooit gedacht, dat ik zo'n hechte vriendschappen kon overhouden aan een forum.
- Het hele gedoe rondom Wendy/Zusje, dat blijf ik echt gek vinden.
- Het gedoe rond NoMad en Eefje1988 blijft me ook bij.
- De dood van Pompoen's man heeft ook een hele diepe indruk op mij gemaakt.
2012 & 2016
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 19 Feb 2015 09:07

Re: Forumherinneringen.

Exogenesis schreef:Dingen die mij bijblijven:
- Meetingen bij Joan thuis. High tea en tapas, alles kan.
- Hartverwarmende berichtjes en conversaties tijdens mijn zwangerschapsverlof met o.a. Bazinga, Joan, Cotton en Elliot. En niet te vergeten hun surprise-bag in die periode en hun babybezoek toen N. was geboren.

:love: :heart:

♥♥
<<

Anoniem114

Bericht 19 Feb 2015 09:38

Re: Forumherinneringen.

Elliot schreef:
Exogenesis schreef:Dingen die mij bijblijven:
- Meetingen bij Joan thuis. High tea en tapas, alles kan.
- Hartverwarmende berichtjes en conversaties tijdens mijn zwangerschapsverlof met o.a. Bazinga, Joan, Cotton en Elliot. En niet te vergeten hun surprise-bag in die periode en hun babybezoek toen N. was geboren.

:love: :heart:


:hug: Troetelberengedoe jaaa..

Mijn herinneringen zijn heel wazig haha. Tenminste, ik heb altijd meer 'Ohja!' momenten dan dat ik zelf iets kan herinneren.

De steun die 't forum kan bieden bij heftige situaties zoals overlijden of ziektes, vind ik gewoon heel bijzonder en dan heb ik 't over Leaf, Pompoen, Rizzoli's moeder, mijn vader.. Bisq.

OH! Ja, da's echt 't meest gave ooit, echt. Roodkapje en Bisq, met de eiceldonatie.. Nog steeds geen woorden voor, maar wel (weer) kippenvel.
<<

Anoniem304

Bericht 19 Feb 2015 10:03

Re: Forumherinneringen.

Bazinga schreef:
Elliot schreef:
Exogenesis schreef:Dingen die mij bijblijven:
- Meetingen bij Joan thuis. High tea en tapas, alles kan.
- Hartverwarmende berichtjes en conversaties tijdens mijn zwangerschapsverlof met o.a. Bazinga, Joan, Cotton en Elliot. En niet te vergeten hun surprise-bag in die periode en hun babybezoek toen N. was geboren.

:love: :heart:


:hug: Troetelberengedoe jaaa..

De steun die 't forum kan bieden bij heftige situaties zoals overlijden of ziektes, vind ik gewoon heel bijzonder en dan heb ik 't over Leaf, Pompoen, Rizzoli's moeder, mijn vader.. Bisq.

OH! Ja, da's echt 't meest gave ooit, echt. Roodkapje en Bisq, met de eiceldonatie.. Nog steeds geen woorden voor, maar wel (weer) kippenvel.

Troetelberen! :love:

Wat Bazinga zegt, met uiteraard ook het lange topic vol steun toen mijn eigen vader overleden was. De topics van Pompoen, Leaf en Bisq zal ik ook nooit vergeten.

-De meetings, stuk voor stuk altijd gezellig
-De dagcafé topics en de chat waar we het laatst nog over hadden, dat is echt lang geleden
-Ik vond het destijds ook heel gaaf om die foto's van die buikwandcorrectie te zien. Ik kan er even niet meer op komen wie het was, maar zij kon amper nog uit bed komen omdat die hele buikspieren verprutst waren door de zwangerschap. Die voor en na foto's, indrukwekkend!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 19 Feb 2015 10:25

Re: Forumherinneringen.

Dat topic wat Exo noemt weet ik ook nog goed, van die sexdate. Vaaaag was dat!
Sowieso veel ohja momentjes hier, haha :D

Ik vond mijn eerste meeting ook heel leuk, de eerste keer dat ik Bazzie zag en schrok van haar lengte! Haha, ik had me altijd een klein, popperig meisje voorgesteld. Zat ik even fout! Ze is hartstikke lang :)

♥♥
<<

Anoniem140

Bericht 19 Feb 2015 10:28

Re: Forumherinneringen.

Ik heb een beetje hetzelfde als Bazinga, ik weet alles nog wel maar kan zelf vaak niks bedenken.
De spijkerbroekrel is mij wel bijgebleven omdat ik daar een opmerking kreeg waar mij echt de mond van open viel. De andere rellen kan ik ook nog wel herinneren.
Het verhaal van Bisq en Roodkapje is natuurlijk heel erg indrukwekkend. Maar ook de steun topics inderdaad.
<<

Anoniem114

Bericht 19 Feb 2015 10:37

Re: Forumherinneringen.

Schrok nog wel.... Dude. Mijn eerste meeting was volgensmij in Alkmaar, met o.a. Joan.
<<

Anoniem304

Bericht 19 Feb 2015 10:39

Re: Forumherinneringen.

Bazinga schreef:Schrok nog wel.... Dude. Mijn eerste meeting was volgensmij in Alkmaar, met o.a. Joan.

Jaaa, toen gingen we met de bus! En taart eten. Loik! :D
<<

Anoniem119

Bericht 19 Feb 2015 10:42

Re: Forum herinneringen.

Kissyfur schreef:De sinterklaasgourmetmeeting bij Inge, toen het zo vreselijk sneeuwde. Wat een gedoe met treinen en bussen was dat zeg.


Oooh ja jeetje!

Ik moet ineens denken aan een meeting samen met Siamsa, samen met Toos en haar oudste dochter nog als baby en Mamsie met haar middelste zoon nog als baby. Echt schattig waren ze, lang geleden zeg!

En die meeting bovenin een kroegje met Snoes en Alex onder andere.

Verder ben ik nooit zo heel goed in dingen herinneren op het forum.
<<

Anoniem119

Bericht 19 Feb 2015 11:02

Re: Forumherinneringen.

Exogenesis schreef:- De Cambridge verhalen van Marin.


Wat grappig, wat kan jij je daarvan herinneren? Ben ik echt benieuwd naar, weet niet goed meer hoe actief ik was op het forum destijds.
<<

Anoniem114

Bericht 19 Feb 2015 11:21

Re: Forumherinneringen.

Cotton schreef:
Bazinga schreef:Schrok nog wel.... Dude. Mijn eerste meeting was volgensmij in Alkmaar, met o.a. Joan.

Jaaa, toen gingen we met de bus! En taart eten. Loik! :D


En op de foto met een Chipmunk!!
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 19 Feb 2015 12:57

Re: Forumherinneringen.

Naast alle heftige dingen die al genoemd zijn:

- dat Snoes niet meer op het forum mocht komen van haar ouders
- twee forumsters die als paaldanseres/stripper/o.i.d. werkten, stylizzimo(?) en nog iemand
- Cleo die na lange afwezigheid terugkwam en zich ineens met hele kinky seks bezighield
- inderdaad ook wel wat Cambridgeverhalen van Marin, o.a. een onbeantwoorde liefde, veel later nog een one night stand en iets met dat de wc te ver van haar kamer was;) (die laatste twee wel apart van elkaar trouwens :razz: )
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 19 Feb 2015 13:02

Re: Forumherinneringen.

Haha idd LG, je was juist best actief toen met bepaalde dingen posten hier hoor Marin :D :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem119

Bericht 19 Feb 2015 13:06

Re: Forumherinneringen.

Hahaha! Oké, ja die hele tijd is voor mijzelf best een blur, dus was wel benieuwd. Die one night stand moest ik laatst nog aan denken, stiekem vond ik hem echt heel erg leuk, zo'n sexy nerdy Australische medische student. Hmm.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 19 Feb 2015 15:38

Re: Forum herinneringen.

Marin schreef:En die meeting bovenin een kroegje met Snoes en Alex onder andere.
Jaa, dat was in Utrecht toen! Daarna zijn we nog wezen wokken geloof ik, toch? We waren toen echt met veel! Maddy/Darcy was daar toen ook bij, en Lejow ook.
2012 & 2016
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 19 Feb 2015 15:41

Re: Forumherinneringen.

Lonely Goatherd schreef:- dat Snoes niet meer op het forum mocht komen van haar ouders

Oh ja, wat een raar gedoe was dat toen! Zij konden zich echt niet voorstellen toen dat je via internet leuke mensen kon leren kennen. Maar wat zijn zij in één keer bijgedraaid en ze hebben inmiddels al een aantal vriendinnen (forummers) ontmoet, zo gek!
2012 & 2016
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 19 Feb 2015 15:59

Re: Forumherinneringen.

Die hele spijkerbroekrel heb ik nooit wat van mee gekregen, geen idee ook waar dat over ging.
2015 💙
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 19 Feb 2015 16:12

Re: Forumherinneringen.

Die scharrel van Marin
Kwaksnol die altijd haar hand voor haar ketting hield op foto's van haar kleding
Aerie ofzo? Wat is daar mee gebeurd?
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem119

Bericht 19 Feb 2015 16:23

Re: Forumherinneringen.

Bedoel je Siamsa, Spencer? Dat vriendinnetje van mij die ooit Aerie heeft geheten? Zij is hier nog steeds en het gaat heel goed met haar. Ze heeft laatst een topic geopend over haar nieuwe keuken waar ze met haar vriendin samenwoont in een heel leuk appartement!
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: High Heels