Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Forumherinneringen.

<<

Anoniem287

Bericht 20 Feb 2015 15:49

Re: Forum herinneringen.

Kissyfur schreef:
Dundas schreef:
Kissyfur schreef:De sinterklaasgourmetmeeting bij Inge, toen het zo vreselijk sneeuwde. Wat een gedoe met treinen en bussen was dat zeg.

Was dat niet bij Weetjewel? Dat is mij altijd bij gebleven.


De meeting die ik bedoel was bij Ingetjuh (of hoe haar forumnaam ook was). Zaten daar in de garage. Was o.a. met Marin, Siamsa en Marion. November 2005.


Wat was jouw forumnaam toen dan? Ik weet ook nog wel dat ik toen gelogen had tegen mijn ouders en had gezegd dat ik Sinterklaas ging vieren met klasgenoten, haha.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 20 Feb 2015 15:57

Re: Forumherinneringen.

Siamsa schreef:
Bliss schreef:
Minx schreef:En het commentaar op de wenkbrauwen van sushi. Hoe vaak kwam dat wel niet terug.

Vind dit altijd zo leuk om te lezen.


Nee niet van Sushi, maar van Flippin' Bitch toch?


Van FB weet ik niet, maar ik weet wel dat Sushi in ieder geval commentaar op haar wenkbrauwen kreeg.


Hmm dan weet ik het ook niet meer, misschien ben ik dan in de war.
❤ 7 juni 2018
<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 16:39

Bericht 20 Feb 2015 15:58

Re: Forumherinneringen.

Ook als je geen onderdeel bent van al die herinneringen, is dit echt leuk om te lezen zeg! Het is al genoemd, maar de eiceldonatie die hier een soort van 'tot stand' is gekomen: Wauw!
<<

Anoniem301

Bericht 20 Feb 2015 19:36

Re: Forumherinneringen.

Nee hoor, ze waren het allebei, van de wenkbrauwen :)
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 20 Feb 2015 20:07

Re: Forum herinneringen.

Siamsa schreef:
Kissyfur schreef:De sinterklaasgourmetmeeting bij Inge, toen het zo vreselijk sneeuwde. Wat een gedoe met treinen en bussen was dat zeg.

Wat was jouw forumnaam toen dan? Ik weet ook nog wel dat ik toen gelogen had tegen mijn ouders en had gezegd dat ik Sinterklaas ging vieren met klasgenoten, haha.


En mijn broer (ahum) speelde voor taxi, omdat je anders niet meer thuis kon komen, haha.

Ik was toen sammeke.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 20 Feb 2015 20:18

Re: Forumherinneringen.

Nou zit ik hier echt al jaren, maar ik mis echt heel erg veel merk ik.
Veel 'o ja'tjes, maar ook heel veel dingen waar ik nooit wat van heb meegekregen, haha.
Nou lees ik de helft van de topics ook niet, dus ook niet heel lastig om dingen te missen :wink:
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem88

Bericht 20 Feb 2015 20:43

Re: Forumherinneringen.

Ik hou van dit soort topics! wat mij, naast de dingen die al ge oerd Ijn is bijgebleven:

- de geboorte van Weetjewels oudste, dat was voor mijn gevoel de eerste forumbaby. Ik weet zelfs de datum nog exact, 18 maart, alleen het jaar weet ik ff niet meer.
- de geboorte van Marins zusje, en dat ze in het ziekenhuis lag en haar via een webcam kon bekijken (of ben ik nou in de wat met het zusje van Ingejuh? Dat was ook zo'n schatje trouwens, Faith heette ze geloof ik)
- Marin en haar FWB, destijds
- De jongste van Toos, haar epilepsie destijds, dat heeft echt enorm indruk op me gemaakt
- dat Jordana en ik Zwarte Piet hebben gespeeld bij Toos thuis, op het verjaardagspartijtje van de oudste, die toen ook nog eens ziek was. Zelfs nog mét cadeautjes geloof ik, om op die manier een beetje steun en medeleven te kunnen geven
- de citytour-meeting in Utrecht die Jordana, Nyx en ik georganiseerd hadden, dat we speciaal daarvoor al een keer eerder met z'n drieën naar Utrecht gegaan waren (en ik in de Charlie Chiu op Hoog Catharijne nog gigantisch op m'n muil ben gegaan omdat ik even een coole 'jump' dacht te doen)
- de dag ná die citytour-meeting gaf ex aan te willen scheiden. Ik heb vrij kort daarop een topic geopend erover, ik heb daar echt zo verschrikkelijk veel steun uit gehaald. Het topic heb ik min of meer kunnen 'redden' van het oude forum en heb ik nu als word-document nog steeds op m'n laptop staan.
- sowieso de massale steun die hier gegeven wordt bij nare gebeurtenissen, zo mooi.
- de minimeetings bij Stofzuiger thuis. Volgens mij waren dat er maar twee of drie, maar die vond ik wel erg gezellig. Met Stofzuiger, Rizzoli, Jordana, Alex en A. De beren waren toen nog maar een baby.

En nog zoveel meer... Ik dacht niks te kunnen verzinnen, maar nu ik eenmaal aan het typen ben, kan ik wel door blijven gaan :D
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12141

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Feb 2015 21:02

Re: Forumherinneringen.

Kissyfur ben jij de sammeke die toen ook bij michiel huisman was

Echt bij veel dingen die ik lees denk ik ohw ja, vraag me dan af hoe het met veel oude forummers gaat. Zoals Cleo en en ingetjuh
Afbeelding
<<

Anoniem287

Bericht 20 Feb 2015 21:06

Re: Forum herinneringen.

Kissyfur schreef:
Siamsa schreef:
Kissyfur schreef:De sinterklaasgourmetmeeting bij Inge, toen het zo vreselijk sneeuwde. Wat een gedoe met treinen en bussen was dat zeg.

Wat was jouw forumnaam toen dan? Ik weet ook nog wel dat ik toen gelogen had tegen mijn ouders en had gezegd dat ik Sinterklaas ging vieren met klasgenoten, haha.


En mijn broer (ahum) speelde voor taxi, omdat je anders niet meer thuis kon komen, haha.

Ik was toen sammeke.


Oooh ben jij dat! Haha ja daar was ik je broer ZO dankbaar voor! Anders moest ik mijn ouders bellen en dan had ik alles op moeten biechten hahaha.
<<

Anoniem131

Bericht 20 Feb 2015 21:18

Re: Forumherinneringen.

Elliot schreef:Ja ik doelde meer op al die forummers die maar grappen blijven maken over die quote. Alsof dat echt heel grappig was ofzo. Of een hele bijzondere opmerking. Dat begint nu wel een beetje vermoeiend en oud te worden.

Ik blijf hem leuk vinden. Ik heb m'n date ook een klap met een spijkerbroek gegeven en toen geroepen dat hij nu mijn vriend is. Hij heeft gezegd dat als we ooit een verdere stap maken in onze relatie dat daar een spijkerbroek bij komt kijken. Voor mij staat die quote dus los van de hele opmerking.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 20 Feb 2015 21:28

Re: Forumherinneringen.

Sarah: klopt, ik ben dezelfde.
Siamsa: dat kan ik me nog goed herinneren ja.

Verder kan ik me ook nog goed de taartenwedstrijd van Mildred herinneren. Haar verhalen over de kinderen, met dat ongeluk en dat oor, haar zoon die zijn hele kamer onder de poep had gesmeerd en de schok toen zij fake bleek te zijn.

Dat de broer van een forumster meedeed aan Love Letters, we zaten massaal te kijken.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12141

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Feb 2015 23:38

Re: Forumherinneringen.

Oh wat grappig. Daar hebben wij elkaar ontmoet. Wist niet dat je hier nog kwam en inmiddels ben je moeder van 2 kindjes leuk zeg
Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 21 Feb 2015 10:27

Re: Forumherinneringen.

Dundas, m'n zusje is thuis geboren en toen was ik zelf aan het werk, dus dat klopt niet nee. Was denk ik het nichtje van Ingetjuh dat je bedoelt, die heette Fay.
<<

Anoniem91

Bericht 21 Feb 2015 15:47

Re: Forumherinneringen.

Dundas schreef:Ik hou van dit soort topics! wat mij, naast de dingen die al ge oerd Ijn is bijgebleven:

- de geboorte van Weetjewels oudste, dat was voor mijn gevoel de eerste forumbaby. Ik weet zelfs de datum nog exact, 18 maart, alleen het jaar weet ik ff niet meer.
- de geboorte van Marins zusje, en dat ze in het ziekenhuis lag en haar via een webcam kon bekijken (of ben ik nou in de wat met het zusje van Ingejuh? Dat was ook zo'n schatje trouwens, Faith heette ze geloof ik)
- Marin en haar FWB, destijds
- De jongste van Toos, haar epilepsie destijds, dat heeft echt enorm indruk op me gemaakt
- dat Jordana en ik Zwarte Piet hebben gespeeld bij Toos thuis, op het verjaardagspartijtje van de oudste, die toen ook nog eens ziek was. Zelfs nog mét cadeautjes geloof ik, om op die manier een beetje steun en medeleven te kunnen geven
- de citytour-meeting in Utrecht die Jordana, Nyx en ik georganiseerd hadden, dat we speciaal daarvoor al een keer eerder met z'n drieën naar Utrecht gegaan waren (en ik in de Charlie Chiu op Hoog Catharijne nog gigantisch op m'n muil ben gegaan omdat ik even een coole 'jump' dacht te doen)
- de dag ná die citytour-meeting gaf ex aan te willen scheiden. Ik heb vrij kort daarop een topic geopend erover, ik heb daar echt zo verschrikkelijk veel steun uit gehaald. Het topic heb ik min of meer kunnen 'redden' van het oude forum en heb ik nu als word-document nog steeds op m'n laptop staan.
- sowieso de massale steun die hier gegeven wordt bij nare gebeurtenissen, zo mooi.
- de minimeetings bij Stofzuiger thuis. Volgens mij waren dat er maar twee of drie, maar die vond ik wel erg gezellig. Met Stofzuiger, Rizzoli, Jordana, Alex en A. De beren waren toen nog maar een baby.

En nog zoveel meer... Ik dacht niks te kunnen verzinnen, maar nu ik eenmaal aan het typen ben, kan ik wel door blijven gaan :D


Dat wordt dit jaar 10 jaar geleden :)
<<

Anoniem119

Bericht 21 Feb 2015 15:48

Re: Forumherinneringen.

Ja bizar hé, oude dochter heb je haha!
<<

Anoniem88

Bericht 21 Feb 2015 15:54

Re: Forumherinneringen.

Ja, ik dacht het al, maar wist het even niet meer. Mijn nichtje is 18 maart jarig, vandaar dat het me bij is gebleven. De oudste van Toos is van 7 december, ook dan een jarig nichtje :) En dan hadden we volgens mij nog een Senna, geboren oo 05-05-'05, toch? Volgens mij komt haar mama hier nog, ik heb alleen geen idee wat haar naam nu is.
Laatst gewijzigd door Anoniem88 op 21 Feb 2015 15:55, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem114

Bericht 21 Feb 2015 15:54

Re: Forumherinneringen.

Marin, niet als aanval bedoeld of zo, maar vind je 't niet een vreemd gevoel dat zoveel mensen, zoveel dingen van jou weten? Je komt best vaak naar voren in de herinneringen maar zelfs persoonlijke zaken als een FWB. (Want ik weet dat ook nog heel goed!)

Ik zou het zelf niet heel cool vinden als ik daaraan zou worden onthouden eigenlijk..
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 21 Feb 2015 17:35

Re: Forumherinneringen.

Dundas schreef:Ja, ik dacht het al, maar wist het even niet meer. Mijn nichtje is 18 maart jarig, vandaar dat het me bij is gebleven. De oudste van Toos is van 7 december, ook dan een jarig nichtje :) En dan hadden we volgens mij nog een Senna, geboren oo 05-05-'05, toch? Volgens mij komt haar mama hier nog, ik heb alleen geen idee wat haar naam nu is.


Was dat niet de dochter van multiculti?
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem88

Bericht 21 Feb 2015 17:39

Re: Forumherinneringen.

Kissyfur schreef:
Dundas schreef:Ja, ik dacht het al, maar wist het even niet meer. Mijn nichtje is 18 maart jarig, vandaar dat het me bij is gebleven. De oudste van Toos is van 7 december, ook dan een jarig nichtje :) En dan hadden we volgens mij nog een Senna, geboren oo 05-05-'05, toch? Volgens mij komt haar mama hier nog, ik heb alleen geen idee wat haar naam nu is.


Was dat niet de dochter van multiculti?

Nee, dat is in elk geval niet degene die ik bedoel. Die heette Jaeda :)
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 21 Feb 2015 17:43

Re: Forumherinneringen.

Was zij op het vorige forum niet LadyNena? En nu theeleut (of was dat ook nog op het vorige forum?)
Ze heeft inmiddels ook nog een zoon geloof ik?
2012 & 2016
<<

Anoniem88

Bericht 21 Feb 2015 17:48

Re: Forumherinneringen.

Snoes, ja! Haar bedoel ik!
<<

Anoniem136

Bericht 21 Feb 2015 22:10

Re: Forumherinneringen.

De naam van dat meisje begint met een T.

Ik heb veel herinneringen en lees hier ook ve dingen waarbij ik denk ohja.
<<

Anoniem88

Bericht 21 Feb 2015 22:14

Re: Forumherinneringen.

Oh, ik dacht dat ze ook Senna heette. Ik ben in namen minder goed dan in data :nerd:
<<

Anoniem163

Bericht 21 Feb 2015 23:14

Re: Forumherinneringen.

Toen waren ze nog baby. Nu al aftellen naar school...
<<

Anoniem91

Bericht 22 Feb 2015 00:30

Re: Forumherinneringen.

Marin schreef:Ja bizar hé, oude dochter heb je haha!

Noem je mij nou oud :P
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers