Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kookboek gewonnen - welke kiezen?

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 17 Feb 2015 19:56

Kookboek gewonnen - welke kiezen?

Mijn moeder heeft bij de Postcode Loterij een kookboek gewonnen, je kunt er een kiezen op een site. En nu mag ik er een uitkiezen voor mezelf van haar! Superlief!
Maar welke zal ik kiezen?
Ik twijfel nu tussen:
- Jamie in 30 minuten
- De makkelijke maaltijd (van 24 kitchen)
- Jamie's comfort food
Wie heeft (een van) deze boeken? Wat zijn de plus- en minpunten? Ik heb zelf best veel kookboeken, maar ik maak er eigenlijk nooit wat uit (ik zoek meestal gewoon een recept op internet of ik bedenk zelf wat)... Dat wil ik met dit boek wel gaan doen, dus ik wil graag een boek met toegankelijke gerechten waar je niet extreem veel ingewikkelde en dure ingrediënten voor nodig hebt.
Je kunt wel een paar pagina's als inkijkexemplaar zien, maar daar kan ik nog niet veel uithalen. Wellicht als ik zin heb loop ik morgen wel even naar de boekhandel hier en kan ik er wellicht even naar kijken, maar ik ben ook benieuwd naar jullie ervaringen.
<<

Anoniem216

Bericht 17 Feb 2015 20:05

Re: Kookboek gewonnen - welke kiezen?

Wat een leuk kado. Ik heb zelf geen van de drie kookboeken, maar als ik zou moeten kiezen, dan ging ik voor 24 kitchen. Bij Jamie heb ik vaak dat ik niet aan bepaalde ingrediënten kan komen en 24 maakt gebruik van wat er op de Nederlandse markt verkrijgbaar is. En ik maak wel eens wat van de makkelijke maaltijd en dat smaakt altijd goed. Succes met kiezen, ben benieuwd wat het wordt.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 17 Feb 2015 22:04

Re: Kookboek gewonnen - welke kiezen?

Bedankt Dimmel. Dat was wat me ook wel aanspreekt aan De makkelijke maaltijd ja. Ik heb er nog nooit wat van gemaakt, ik heb ook geen 24 Kitchen dus ik heb het programma ook nog nooit gezien, vandaar mijn twijfel.
Meer tips zijn welkom!
<<

Anoniem114

Bericht 17 Feb 2015 22:05

Re: Kookboek gewonnen - welke kiezen?

Ik vind Jamie's comfort food echt heel leuk! Ook redelijk simpele recepten, hoor.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 17 Feb 2015 22:10

Re: Kookboek gewonnen - welke kiezen?

Jaimy in 30 is leuk alleen het duurt wel meer dan 30. Zou denk ik zelf vooral geneigd zijn om jaimies comfort food te kiezen. Vind het programma de makkelijke maaltijd altijd maar mwoah en de recepten zijn online te vinden.
2015 💙
<<

Anoniem151

Bericht 17 Feb 2015 22:56

Re: Kookboek gewonnen - welke kiezen?

Ik zou voor Jamie's comfort food gaan, maar ik ken de boeken verder niet
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 18 Feb 2015 07:14

Re: Kookboek gewonnen - welke kiezen?

Minx schreef:Jaimy in 30 is leuk alleen het duurt wel meer dan 30. Zou denk ik zelf vooral geneigd zijn om jaimies comfort food te kiezen. Vind het programma de makkelijke maaltijd altijd maar mwoah en de recepten zijn online te vinden.


Ik vind de 30 minuten versie echt een stuk minder dan de 15 minuten versie dus ik zou voor een van de andere twee gaan.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem114

Bericht 18 Feb 2015 09:26

Re: Kookboek gewonnen - welke kiezen?

Oh wat ik trouwens ook nog zo leuk vind aan Comfort Food; soms bekijk ik eerst 't programma, want die recepten komen dus ook gewoon voor in z'n show. Dan kan ik het me beter voorstellen hoe en wat 't wordt en dán pas (na)maken.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 18 Feb 2015 18:37

Re: Kookboek gewonnen - welke kiezen?

Haha jullie maken het me niet makkelijker... Ik ben er nog niet uit haha!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 19 Feb 2015 07:31

Re: Kookboek gewonnen - welke kiezen?

Ik zou dan die van 24kitchen kiezen. Haal wel eens wat recepten van de website, die zijn altijd erg lekker!
2012
2016
2020

Instagram
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 19 Feb 2015 16:26

Re: Kookboek gewonnen - welke kiezen?

Nou, ik ben net even naar de boekwinkel geweest, en daar ben ik weinig mee opgeschoten haha. Ze hadden Jamie in 30 minuten niet, Jamie's Comfort Food wel maar die zat in plastic (maar zag er wel echt uit als een heel mooi boek) en van De makkelijke maaltijd hadden ze alleen deel 2. Maar goed, dat boek zag er veel dunner en minder mooi en luxe uit als dat van Jamie Oliver, dus op basis daarvan (en de reacties hier) ga ik toch voor Jamie's Comfort Food. Ik ben benieuwd! Iedereen bedankt voor de tips in ieder geval.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers