Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


'Knijpend' gevoel in keel

<<

Anoniem147

Bericht 18 Feb 2015 18:27

Re: 'Knijpend' gevoel in keel

Nee, ik maak het wel af. Heb er nu tijd, moeite en geld in gestoken. Ik kan het ook nog wel even volhouden haha. Maar het is niet een baan waarin ik mezelf over 3 jaar nog zie werken.

Eerst maar eens rustig verder kijken en nu niet overhaast beslissingen nemen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 18 Feb 2015 19:13

Re: 'Knijpend' gevoel in keel

Was het topic even helemaal vergeten, sorry!!

Ik ben waarschijnlijk de eigenaar van een of ander virus..
Het knijpende gevoel is weg, maar voel me vandaag algemeen gewoon niet zo lekker, dus denk dat het net zo als bij Marni gewoon een rare start was van de algehele lamlendigheid.
Gelukkig heb ik nu lekker even vakantie.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 18 Feb 2015 23:47

Re: 'Knijpend' gevoel in keel

Bliss schreef:Twijfel je erover Marni? Vervelend! Ik dacht juist dat je het heel leuk vond.

Even iets heel anders hoor, maar hebben jullie ook wel eens dat je je midden in de nacht verslikt?? Ik heb dat dus wel eens, ik weet niet of het nou in mn slaap gebeurt of niet, volgens mij wel. Ik krijg dan een enorme hoestbui en bijna geen lucht meer, heel naar is het altijd!


Echt op bed heb ik dat eigenlijk niet. Maar wel als ik eens een dutje op de bank doe. Vreemd maar ik herken het wel.
D. 💙14-01-2019💙
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 20 Feb 2015 10:00

Re: 'Knijpend' gevoel in keel

Ja ik herken dat ook, wel eng eigenlijk!
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 21 Feb 2015 23:06

Re: 'Knijpend' gevoel in keel

Ik herken het ook. Ik heb het een periode ook veel gehad. En nu weer. Maar ik heb op dit moment ook erg veel stress en verdriet. Maar ik wist niet dat het een naam had ook. Geeft voor mij ook veel duidelijkheid.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 19 Mei 2015 08:19

Re: 'Knijpend' gevoel in keel

Blegh, het gevoel is weer helemaal terug. Ik word er gewoon naar van.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 19 Mei 2015 08:25

Re: 'Knijpend' gevoel in keel

Lejow schreef:Blegh, het gevoel is weer helemaal terug. Ik word er gewoon naar van.


Helaas moet ik je zeggen Lejow, ik had het voor het eerst op mijn 15de en ik heb het sindsdien gewoon altijd als ik verkouden ben, en ik ben nu 29.. dus het zou heel goed kunnen dat dit bij een verkoudheid gaat horen bij jou....
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 19 Mei 2015 08:42

Re: 'Knijpend' gevoel in keel

Zenna schreef:
Lejow schreef:Blegh, het gevoel is weer helemaal terug. Ik word er gewoon naar van.


Helaas moet ik je zeggen Lejow, ik had het voor het eerst op mijn 15de en ik heb het sindsdien gewoon altijd als ik verkouden ben, en ik ben nu 29.. dus het zou heel goed kunnen dat dit bij een verkoudheid gaat horen bij jou....


Ik ben niet verkouden :P
Al werd ik de vorige keer erna niet lekker (lees ik nu), hoop niet dat dat nu ook zo is.
Het is zo'n rotgevoel, praten kost ook vreselijk energie..
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 19 Mei 2015 09:01

Re: 'Knijpend' gevoel in keel

Lejow schreef:
Zenna schreef:
Lejow schreef:Blegh, het gevoel is weer helemaal terug. Ik word er gewoon naar van.


Helaas moet ik je zeggen Lejow, ik had het voor het eerst op mijn 15de en ik heb het sindsdien gewoon altijd als ik verkouden ben, en ik ben nu 29.. dus het zou heel goed kunnen dat dit bij een verkoudheid gaat horen bij jou....


Ik ben niet verkouden :P
Al werd ik de vorige keer erna niet lekker (lees ik nu), hoop niet dat dat nu ook zo is.
Het is zo'n rotgevoel, praten kost ook vreselijk energie..


Ja, ik bedoel eigenlijk dat als ik het heb, ik altijd daarna verkouden wordt. ik weet dus als ik met zo'n keel opsta, ik morgen verkouden zal zijn. Maar misschien is het bij jou wat anders.
<<

Dikkie Dik

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 574

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 19 Mei 2015 09:21

Re: 'Knijpend' gevoel in keel

Ik had het de eerste weken in mijn zwangerschap. Echt zo irritant. En maar weg proberen te slikken wat niet lukt gevolg wordt alleen maar erger dat gevoel.
22-2-2013
28-8-2015
<<

Anoniem140

Bericht 19 Mei 2015 16:26

Re: 'Knijpend' gevoel in keel

Een vriend van mij had dat ook, ook last met ademen en die heeft cystes op zijn schildklier..
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers