Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is nep aan jullie

<<

Anoniem125

Bericht 18 Feb 2015 15:52

Re: Wat is nep aan jullie

Als iemand echt haar lippen volspuit, waardoor ze helemaal opgezwollen zijn en haar borsten overdreven groot maakt met siliconen, dan vind ik dat je wel kan spreken van verminking. Je lichaam is van nature zoals het is, je hebt maar één lichaam, dus wees er zuinig mee. Dit zeg ik niet om iemand te veroordelen, iedereen moet lekker doen waar ze zich goed bij voelt, maar IK vind het wel een vorm van verminking.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 18 Feb 2015 16:02

Re: Wat is nep aan jullie

Ik heb 10 jaar geleden mijn borsten laten vergroten. Ik had aan een kant helemaal niks, aan de andere kant wel iets meer maar het was dus niet alleen heel weinig maar ook heel duidelijk ongelijk. Het heeft mijn zelfvertrouwen en eigenwaarde een enorme boost gegeven. Maar hoewel ik er nog steeds heel blij mee ben blijft het een punt waar ik extreem onzeker over ben omdat er nog steeds een taboe op lijkt te rusten. Ik vind het dus ook heel jammer dat mensen vaak meteen aan 'extreme' dingen denken als het over plastische chirurgie gaat en termen als "aanstellerig" en "je lichaam verpesten" komen best hard aan.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 18 Feb 2015 16:04

Re: Wat is nep aan jullie

Fiwen schreef:Ik heb 10 jaar geleden mijn borsten laten vergroten. Ik had aan een kant helemaal niks, aan de andere kant wel iets meer maar het was dus niet alleen heel weinig maar ook heel duidelijk ongelijk. Het heeft mijn zelfvertrouwen en eigenwaarde een enorme boost gegeven. Maar hoewel ik er nog steeds heel blij mee ben blijft het een punt waar ik extreem onzeker over ben omdat er nog steeds een taboe op lijkt te rusten. Ik vind het dus ook heel jammer dat mensen vaak meteen aan 'extreme' dingen denken als het over plastische chirurgie gaat en termen als "aanstellerig" en "je lichaam verpesten" komen best hard aan.


Nou, in jouw geval ben ik enorm blij dat er dingen zoals plastische chirurgie bestaan. Dat je hier iets aan kan laten doen, want ik snap dat het je vrouwelijkheid echt wel kan aantasten.
Maar ik vind het wél een soort van verminking als je je lippen laat opspuiten, als je zoveel botox in je gezicht spuit dat alle emotie eruit gefilterd wordt etc. Dat vind ik wel verminking. Maar jouw geval niet hoor!
<<

Anoniem127

Bericht 18 Feb 2015 16:07

Re: Wat is nep aan jullie

Zelf houd ik niet van nep als het heel erg opvalt dat het nep is, soms wel als het natuurlijk lijkt. Babyboy, ik las ergens dat je je neus hebt laten corrigeren. Nou, mooie neus en je ziet niks van een neuscorrectie, dus dat vind ik mooi.

Zelf zal ik denk ik ook wel stappen gaan ondernemen om de tijd tegen te houden. Niet gelijk een facelift over vijf jaar maar als ik echt rimpels krijg, ga ik wel kijken of die weg gelaserd kunnen worden of iets dergelijks. Ik wil geen onnatuurlijke stoffen in mijn lichaam, dus zou rimpels niet willen laten opvullen met siliconen of iets dergelijks. Dus laser of microdermabrasie of iets dergelijks zou voor mij dan de oplossing zijn.

En verder Babyboy: op deze foto lijkt je bovenlip heel anders dan op een andere foto die ik heb gezien. Volgens mij was er op die andere foto iets ingespoten. Laat je er iets inspuiten wat vanzelf weer oplost?
<<

Anoniem127

Bericht 18 Feb 2015 16:09

Re: Wat is nep aan jullie

Ja echt, denk je dat daar nog een taboe op rust? Ik word er echt niet warm of koud van. Vriendin van eerder heeft haar oren laten corrigeren (waren flaporen) en een collega wil een facelift. Daar praten we tijdens de pauze ook over onder het genot van een broodje :). Als ik ooit wat aan rimpels zou laten doen, zou ik dat ook gewoon vertellen.
<<

Anoniem193

Bericht 18 Feb 2015 16:14

Re: Wat is nep aan jullie

Ik ben ook blij dat plastische chirurgie bestaat. In een gezond lichaam snijden heeft nooit mijn voorkeur gehad, maar lichamelijk en/of psyschische klachten verhelpen dmv een operatie vind ik een enorme opluchting.
Ik vind ook niet meer dat er een taboe op heerst. Iedereen mag van mij weten wat ik heb laten doen en ik heb er ook nog nooit reacties op gehad dat het verminking zou zijn of wat dan ook.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 18 Feb 2015 16:20

Re: Wat is nep aan jullie

Ik spuit niet


1 keer gedaan niet meer
Dat moet je alemaal behouden



Mijn wens is aleen borsten en niet dat mega is maar wil graag wat strakker want na mijn borstvoeding vind ik ze niet meer mooi

Neuscorectie was om een reden anders had ik niet gedaan
Zoon *
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 18 Feb 2015 16:25

Re: Wat is nep aan jullie

Ik vind persoonlijk de meiden op de foto's die je postte er niet echt mooier op geworden, denk dat ze zonder al die poespas er mooier hadden uitgezien, maar ik hou dan ook meer van naturel.
<<

Anoniem140

Bericht 18 Feb 2015 16:46

Re: Wat is nep aan jullie

Ik vind jouw foto helemaal niet te vergelijken met die andere foto's die je plaatste. Jij zit erg mooi uit, en veel minder nep dan die andere dames.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 18 Feb 2015 16:50

Re: Wat is nep aan jullie

Miley

Is 1 dezelfde meisje haha


Ja dat bedoel ik. Nep hoeft niet lelijk te zijn want aan mij zie je dat niet :-) wel supwrlief van je hoor :-)
Zoon *
<<

Anoniem147

Bericht 18 Feb 2015 19:17

Re: Wat is nep aan jullie

Ik vind echt dat dat extreme neppe (zoals die opgespoten lippen en tieten) vrouwen er vaak zo ordinair uit laat zien. Ik vind het veel sexier om een klein beetje borst te zien, of een mond die pas wat voller wordt als er daadwerkelijk bloed naar toe stroomt.

Bij dat neppe is gelijk alle spanning weg. Zo 'Hoppa! In your face'!
<<

Nicole

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:41

Bericht 19 Feb 2015 12:33

Re: Wat is nep aan jullie

Ik houd ook niet zo van nep.
Mijn haar is geverft en ik draag make-up (geen foundation of zoiets dergelijks). Plus ik kan ook zonder make up de deur uitgaan.
Een blog over gezond eten en drinken zonder E-nummers, geraffineerde suikers en ingrediënten die jij niet kent, check: http://blog.nicoles-choice.nl/
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 19 Feb 2015 13:23

Re: Wat is nep aan jullie

Enkel m'n haarkleur. Die is 1 tintje donkerder dan m'n echte haarkleur. Verder is alles echt, geen beugel gehad, draag maar 1 keer in de week make up, push up doe ik ook niet aan en ik ben heerlijk bleek :ja:

Hou gewoon echt niet van nep.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 19 Feb 2015 13:27

Re: Wat is nep aan jullie

Als toevoeging:

Denk dat ik "nep" ook gewoon te veel werk vind. Al dat onderhoud en uren make uppen en je haar doen. Pff nee ik ben gewoon te lui daarvoor :dance:
<<

Anoniem125

Bericht 19 Feb 2015 16:41

Re: Wat is nep aan jullie

Haha, ik kan het me ook niet voorstellen inderdaad, dat je echt uren voor de spiegel gaat staan om make-up op te doen en nepwimpers enzo en veel geld uitgeeft aan extensions, manicure, pedicure, peelings, zonnebank, en weet ik het wat allemaal. Vraag me altijd af wat je daarmee precies wil bereiken en wat het je oplevert. Denk dat er toch vaak achter zit, dat die vrouwen het doen voor de aandacht die ze ermee krijgen van het andere geslacht, maar als dat zo belangrijk is voor je, dan moet je leven behoorlijk oppervlakkig zijn.

Je hebt toch wel iets beters te doen met je leven?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 19 Feb 2015 16:45

Re: Wat is nep aan jullie

Nou ik hoop wel dat ze het doen omdat ze zichzelf dan mooier vinden. Jammer genoeg is "echt" gewoon niet de geprediceerde "mooi" in de media, bladen, poppen, films, etc. Zat laatst ook met verbazing naar de Chelsea girls te kijken bij L.auren V.erster. Echt wow! Die beginnen hun dag gewoon in de salon voor hun haar, wenkbrauwen en spray tan. Ja, ik ben daar echt te lui voor. Overigens wel gezellig zo'n salon.
<<

Kitkat-chuncky

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 03 Okt 2013 09:41

Bericht 19 Feb 2015 16:57

Re: Wat is nep aan jullie

Als je het geld er voor over hebt en jezelf er mooier door vindt of zekerder over jezelf bent waarom zou je het niet doen dan?

Als ik er zonder make-up, haarverf en lenzen ook geweldig uit zou zien, zou ik het niet gebruiken (niet dat ik er dan verschrikkelijk uit zie ;) ). Maar het geeft mij net dat beetje extra zekerheid over mezelf, omdat ik mezelf dan mooier vindt. Ik heb nu eenmaal kringen onder mijn ogen, een paar grijze haren en slechte ogen. Waarom zou ik dat niet opleuken?

Ikzelf zou niet voor 'extreme' dingen kiezen, maar kan me in bepaalde gevallen wel voorstellen dat iemand zich zekerder voelt door bv een borstvergroting, neuscorrectie of wat dan ook. Ieder zijn keus toch?
<<

Anoniem125

Bericht 19 Feb 2015 17:05

Re: Wat is nep aan jullie

Fiwen schreef:Ik heb 10 jaar geleden mijn borsten laten vergroten. Ik had aan een kant helemaal niks, aan de andere kant wel iets meer maar het was dus niet alleen heel weinig maar ook heel duidelijk ongelijk. Het heeft mijn zelfvertrouwen en eigenwaarde een enorme boost gegeven. Maar hoewel ik er nog steeds heel blij mee ben blijft het een punt waar ik extreem onzeker over ben omdat er nog steeds een taboe op lijkt te rusten. Ik vind het dus ook heel jammer dat mensen vaak meteen aan 'extreme' dingen denken als het over plastische chirurgie gaat en termen als "aanstellerig" en "je lichaam verpesten" komen best hard aan.

Ik vind de manier waarop jij je borsten hebt laten vergroten zeker niet aanstellerig of je lichaam verpesten. Ik heb er zelf ook heel serieus over nagedacht, omdat ik bijna niks had. Gelukkig is dit nu bijgetrokken door mijn zwangerschap(pen) en al heb ik nog steeds geen grote borsten, het is net even dat beetje meer waardoor ik er nu wel tevreden mee kan zijn. Daarnaast zijn mijn prioriteiten ook anders geworden. Ik vind nu heel andere dingen belangrijk in het leven en kan me niet meer voorstellen dat ik een paar duizend euro zou besteden aan zoiets. Uiteindelijk ben ik blij dat ik het destijds niet heb laten doen, al kan ik me heel goed voorstellen dat je er wel voor kiest. En dan bedoel ik van een kleine A-cup, naar een volle C- cup ofzoiets, iets dat bij de rest van je lichaam past in elk geval.

Met dat aanstellerige bedoel ik vrouwen die al heel normale borsten hebben, maar er toch voor kiezen om ze onnatuurlijk groot te laten maken. Dat is iets totaal anders, vind ik. Net als lippen op laten spuiten, tot het punt dat het er echt onnatuurlijk uit komt te zien. Kijk, dat je heel erge rimpels laat weghalen die je een heel strenge uitdrukking geven als je een jaar of 50 bent, dat snap ik, maar je hele gezicht laten verbouwen is weer iets anders.
<<

Anoniem147

Bericht 19 Feb 2015 17:11

Re: Wat is nep aan jullie

Tabbie schreef:Nou ik hoop wel dat ze het doen omdat ze zichzelf dan mooier vinden. Jammer genoeg is "echt" gewoon niet de geprediceerde "mooi" in de media, bladen, poppen, films, etc. Zat laatst ook met verbazing naar de Chelsea girls te kijken bij L.auren V.erster. Echt wow! Die beginnen hun dag gewoon in de salon voor hun haar, wenkbrauwen en spray tan. Ja, ik ben daar echt te lui voor. Overigens wel gezellig zo'n salon.


Haar vind ik nou echt heel mooi! En volgens mij ook nog een heel leuk persoon.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 19 Feb 2015 17:12

Re: Wat is nep aan jullie

Ik ook! En inderdaad een leuk persoon lijkt zij mij ook. :ja:
<<

Anoniem190

Bericht 20 Feb 2015 14:21

Re: Wat is nep aan jullie

Alleen mijn haarkleur is nep.. Maarja liever nep dan grijs =(
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 20 Feb 2015 14:38

Re: Wat is nep aan jullie

Er is ook grijze haarverf :dance:
<<

Anoniem190

Bericht 20 Feb 2015 14:39

Re: Wat is nep aan jullie

wie weet als het echt niet mee te redden valt.. Heb nu kastanjekleurig. Binnenkort maar weer wat de grijze haren piepen er alweer doorheen (genen van mijn moeders, bedankt mam!)
<<

IluvShoes

Noob

Berichten: 6

Geregistreerd: 18 Feb 2015 20:30

Bericht 23 Feb 2015 22:38

Re: Wat is nep aan jullie

Ik kleur alleen mijn haar. Net een tint lichter en dat maakt een enorm verschil. Van saai bruin naar lichter bruin met een gouden gloed.

Ik heb bewondering voor mensen die d.m.v. grote ingrepen dingen aan zichzelf durven te veranderen. Ik ben daar veel te bang voor. Het enige wat ik nog zou overwegen is iets aan mijn tanden te veranderen, door een beugel of facings. Maar ik weet niet of ik als 30 plusser nog met een beugel kan rondlopen haha!
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:04

Bericht 24 Feb 2015 10:04

Re: Wat is nep aan jullie

Dat kan best! Ik ben 32 jaar en heb ook een beugel, waarschijnlijk nog 2 jaar :)
Ik zet bij me zelf nagels. Dat is het enige neppe aan mij. Van me zelf zijn ze ook lang, nu hebben ze een extra stevige laag waar de nagellak niet van afbladdert. Ideaal.
Ik draag make up, maar geen foundation en poeder gedoe.
Mijn piercings en tattoo's zie ik niet als nep.
05-05-2005 01-05-2011
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers