Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is nep aan jullie

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 24 Feb 2015 17:49

Re: Wat is nep aan jullie

Ik gebruik zelden make-up. Ik heb in ieder oorlel en gaatje en een helix piercing. Met mijn lichaam verder ben ik tevreden. Ik was laatst behoorlijk 'teleurgesteld' in vriendinnen toen ze vroegen of ik geen borstverkleining overwoog. Ik heb dan misschien wel een D-E cup, maar voor mij gevoel zijn ze echt niet TE groot.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem148

Bericht 25 Feb 2015 03:22

Re: Wat is nep aan jullie

Is ook een rare opmerking silly one, kwam dat ook uit het niets? Hoe kom je er anders bij om iemand een borstverkleining aan te praten?

Hier is niets nep. Oké heb gaatjes in mijn oren maar dat vind ik niet nep, heb ook nooit oorbellen in. Verder geen make up of haarverf.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 25 Feb 2015 13:55

Re: Wat is nep aan jullie

Ze hebben zelf een B cup en alle truitjes die ik aantrek met een beetje decolleté daar krijg ik al een opmerking over. Dat het te laag is uitgesneden o.i.d. Dat zijn ze ook, maar wel met stijl om maar zo te zeggen. Ik denk dat het een beetje jaloezie is of zo. Als ze de voorgevel van mijn zussen zien, dan val ik nog mee.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem216

Bericht 25 Feb 2015 15:53

Re: Wat is nep aan jullie

Wat stom Silly-one, klinkt idd als jaloers.

Hier is weinig nep. Het enige nep dat ik kan bedenken is dat ik een beugel heb gehad. En gaatjes in mijn oren. Ik draag geen make-up en verf mijn haar ook niet, draag geen nepnagels.
<<

Anoniem125

Bericht 25 Feb 2015 15:59

Re: Wat is nep aan jullie

Jaloezie hoeft toch helemaal niet. Een B cup is niet minder mooi, sterker nog, ik vind kleinere borsten juist vaak wat mooier qua vorm/stevigheid en ook hoe het staat inderdaad in kleding. Mijn vriendinnen met grote borsten hebben vaak de grootste moeite om iets passend te vinden, het staat toch al snel ordinair, of past helemaal niet. Dus zo gek vind ik het niet, dat ze zich afvragen of je wel eens een verkleining hebt overwogen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 25 Feb 2015 19:15

Re: Wat is nep aan jullie

Dus Nougat, iedereen met een Cup D-E moet maar aan een verkleining denken omdat ik jou perfecte wereld. Kom op zeg.
Echt als jij straks met verlof mag, gaat het forum er niet gezelliger op worden. Wat kan jij steken zeg en hard. Het is al de 2de vandaag die je uitdeelt. En ga nu niet de onschuldige uitlopen hangen, want je weet heel goed wat je zegt!
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem125

Bericht 25 Feb 2015 19:20

Re: Wat is nep aan jullie

Haha, nee natuurlijk niet! Ik zeg alleen dat het niet zo gek is dat ze die vraag stellen. Aan jaloezie zou ik niet zo snel denken, aangezien het een niet perse mooier is dan het ander.
<<

Anoniem148

Bericht 25 Feb 2015 19:22

Re: Wat is nep aan jullie

Nou ik vind het nogal wat om dan te zeggen dat je dan maar een verkleining moet ondergaan omdat jij de truitjes bij andere niet mooi vindt. Grote onzin!
Ook met grote borsten kan je mooi gekleed gaan, je moet inderdaad wel even kijken naar welk shirtjes.
Nee Nougat, vind het niet nodig dat je haar daarom een operatie aan praat. Is niet aan jou of haar vriendinnen maar aan haar zelf.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9783

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 25 Feb 2015 19:24

Re: Wat is nep aan jullie

Lekker je eigen borsten hebben hoor iedereen! En als je er geen plezier aan heb, of je vind ze lelijk, of je rug doet zo pijn van de zwaarte, laat ze lekker groter of kleiner maken.

Als jij je maar goed voel
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 25 Feb 2015 19:25

Re: Wat is nep aan jullie

Het is ook onzinnig dat je een borstverkleining zou moeten ondergaan omdat anderen vinden dat truitjes dan mooier zijn, maar ik vind het net zo goed onzinnig om te denken dat het jaloezie is. Niet iedereen met kleine borsten wil grote borsten, net als dat niet iedereen met grote borsten liever kleine borsten wil. Iemand kan om tig redenen zo'n opmerking maken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem125

Bericht 25 Feb 2015 19:27

Re: Wat is nep aan jullie

Jeetje het is wel de dag van het uit de context rukken van woorden zeg. Die vriendinnen hebben haar niet een operatie aangepraat en ik doe dat al helemaal niet. Ze hebben gevraagd of ze wel eens heeft overwogen haar borsten te verkleinen. Ik zeg alleen dat ik dat niet zo'n gekke vraag vind.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 25 Feb 2015 19:53

Re: Wat is nep aan jullie

En als ik dan aan iemand vraag met cup b of ze wel eens na heeft gedacht over een borstvergroting is dat dan ook een normale vraag?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9783

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 25 Feb 2015 19:54

Re: Wat is nep aan jullie

Ja :ja:

:popcorn:
<<

Anoniem125

Bericht 25 Feb 2015 20:14

Re: Wat is nep aan jullie

Ja hoor, vind ik wel vrij normaal eigenlijk. Met goede vriendinnen praat ik wel over dat soort dingen.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 25 Feb 2015 20:16

Re: Wat is nep aan jullie

Oow wat zou ik graag cup d willen van me eigen of e
Zoon *
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 25 Feb 2015 20:27

Re: Wat is nep aan jullie

Nougat schreef:Ja hoor, vind ik wel vrij normaal eigenlijk. Met goede vriendinnen praat ik wel over dat soort dingen.


Maar zijn dat niet 2 verschillende dingen? Want zoals ik het begrijp is Silly-one tevreden en vragen haar vriendinnen vanuit het niets of ze geen borstverkleining overweegt. En zoals ik jou begrijp gaat het gewoon om een gesprek met vriendinnen waar een eventuele operatie ter sprake komt.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9783

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 25 Feb 2015 20:35

Re: Wat is nep aan jullie

Maar wanneer vraagt er nu iemand aan mij of ik geen borstvergroting wil ondanks dat ik tevreden ben met m'n kleine tietjes??


:lol:
<<

Anoniem216

Bericht 25 Feb 2015 21:01

Re: Wat is nep aan jullie

Tabbie heb je weleens een borstvergroting overwogen. Cup b is best wel sneu hoor :p.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9783

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 25 Feb 2015 21:06

Re: Wat is nep aan jullie

Dank je Dimmel! Eindelijk!!!!
<<

Anoniem92

Bericht 25 Feb 2015 21:32

Re: Wat is nep aan jullie

Maar dan heb je nog steeds geen antwoord gegeven op de vraag tabbie!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9783

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 25 Feb 2015 23:59

Re: Wat is nep aan jullie

Heb het wel eens overwogen, en toen dacht ik: maar wat als ze m'n tepels raar terugplaatsen? :smile:
<<

Anoniem193

Bericht 26 Feb 2015 00:03

Re: Wat is nep aan jullie

Tabbie schreef:Heb het wel eens overwogen, en toen dacht ik: maar wat als ze m'n tepels raar terugplaatsen? :smile:


Word je wakker met 2 tepels op je voorhoofd:p
<<

Anoniem125

Bericht 26 Feb 2015 10:57

Re: Wat is nep aan jullie

Bij mijn vriendinnen en mij komt dit bijvoorbeeld wel eens naar voren als je 's zomers in bikini zit. Iedereen is wel ergens onzeker over. Dit spreken we dan ook uit. Of als je elkaars kleding past voor een avondje uit, of bij een kledingruilfeestje, of tijdens het winkelen of... er zijn nogal veel aanleidingen waardoor je op zo'n onderwerp kan komen. Het verschil is denk ik dat wij alles niet zo negatief van elkaar oppakken. We weten wel dat we het goed menen. Dus als een van mijn vriendinnen dan aan mij zou vragen 'heb je wel eens gedacht over een borstvergroting', dan zou ik dit niet opvatten als een belediging, of jaloezie, of iets dergelijks, maar gewoon als een oprechte vraag. Ik zou daar ook gewoon eerlijk op antwoorden.

Daar ben je toch vriendinnen voor?
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 26 Feb 2015 17:01

Re: Wat is nep aan jullie

Ik verf mijn haar, heb een beugel gehad en verder niks :)
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 26 Feb 2015 17:14

Re: Wat is nep aan jullie

Ik heb vroeger mijn haar geverfd en ik heb een beugel én kaakoperatie gehad. Verder niet.

De vraag of je wel eens gedacht hebt over een borstvergroting/-verkleining / andere (al dan niet nodige) plastisch chirurgische ingreep vind ik best vreemd.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers