Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Disney vraagjes.

<<

Anoniem96

Bericht 16 Feb 2015 14:27

Disney vraagjes.

Hoi hoi,

In september willen wij "misschien" naar disney gaan.
Onze baby is dan 1 jaar maar we willen vooral gaan voor de gezelligheid om wilde attracties geven we niks.
Denken jullie dat dit wel leuk is met een baby ?

Ik heb een arrangement gevonden voor 5 dagen /4 nachten in een disney hotel met alleen ontbijt voor +-850 euro in september. Is dit duur voor disney of kan ik beter wachten op een goedkopere aanbieding ?

Is sequea lodge een leuk hotel ? (Of hoe je dat ook schrijft)

Is 5 dagen en 4 nachten niet te lang ? We zijn niet van plan om parijs enzo in te gaan met een baby maar echt daar te blijven.

Hoop vraagjes maar ben er nog nooit geweest :-)

Bedankt !
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 16 Feb 2015 14:46

Re: Disney vraagjes.

Er is ook een speciale reisrubriek over Disney. Misschien vind je daar ook nog wat nuttige info :)
reisrubriek-15-disneyland-resort-parijs-t12176.html
<<

Anoniem331

Bericht 16 Feb 2015 15:06

Re: Disney vraagjes.

Ik ging liever wanneer een kind ouder is, en er zelf ok wat aan heeft. Ook zou ik het leuker vinden dat mijn kind later nog weet dat ie daar is geweest.
En daarbij, je zit nu eenmaal aan tijd vast met een baby van net 1. Dan ging ik liever nog een midweekse centerparks.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 16 Feb 2015 15:13

Re: Disney vraagjes.

Ik heb geen kinderen maar ik zou dan denk ik eerder met z'n tweeën gaan of wachten totdat je kindje wat ouder is. 5 dagen/4 nachten lijkt me ook wat lang als je toch verder niet in veel attracties gaat en met je kindje alleen van de sfeer wilt proeven enzo.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 16 Feb 2015 15:14

Re: Disney vraagjes.

Ik zou zelf vijf dagen Disneyland echt veel teveel vinden, met twee volwassenen en dan alleen maar een beetje rondkijken (want je gaat dus niet echt in attracties en een baby heeft er nog helemaal niks aan) zou ik na één, echt maximaal twee dagen echt wel uitgekeken zijn. Maar ik ben ook geen Disneyfan, misschien zijn er mensen die vijf dagen rondhangen in Disneyland helemaal het einde vinden.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 16 Feb 2015 15:46

Re: Disney vraagjes.

Disney is leuk, maar ik zou er geen vijf dagen gaan rondhangen. Sowieso lijkt het me met een kind van een jaar helemaal niet praktisch en je kindje heeft er niets aan. Ook in attracties kan je niet echt gaan of je moet elke keer alleen gaan, maar dat lijkt me ook niet leuk. Ik zou er niet voor kiezen en ik vind €850 euro best duur voor een beetje rondhangen en de sfeer proeven.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem103

Bericht 16 Feb 2015 15:54

Re: Disney vraagjes.

Ik zou nog 1 of 2 jaartjes wachten denk ik. Wij zijn vorig jaar geweest, toen was de jongste net twee. Ze hoefde toen geen middagslaapje meer te doen, geen flesjes enz. Ze vond het geweldig en heeft het er nog over.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 16 Feb 2015 16:02

Re: Disney vraagjes.

Ik vind Disneyland ook geen plek waar je af en toe even rustig kan gaan zitten om iets te drinken bijvoorbeeld. Wij hebben ons (op een doordeweekse dag in december buiten de vakantie) gek gezocht naar een plekje en mochten uiteindelijk aanschuiven bij andere mensen aan een tafeltje waar nog de troep van de vorige mensen opstond, het is gewoon echt heel erg druk, ook overal in het park. Ik zou dan echt een dagje gaan en verder toch lekker naar Parijs.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 16 Feb 2015 16:20

Re: Disney vraagjes.

Ik ben wel iemand die makkelijk 5 dagen vol kan maken in Disney. Er is zoveel te zien en te doen!
Maar dan niet met z'n 2en met een kind van 1, je kunt dan nooit samen in een attractie, en zit nog erg vast aan slaapjes enz. Ga je met nog andere mensen vind ik het een ander verhaal omdat je elkaar dan kunt afwisselen.
Ik zou op deze leeftijd inderdaad eerder kiezen voor een weekje centerparcs.

De prijs is op zich wel te doen, via de Disney site zelf boeken is in ieder geval vaak het goedkoopste.
<<

Anoniem162

Bericht 16 Feb 2015 20:30

Re: Disney vraagjes.

Ik kan met gemak 5 dagen vullen met disneyland maar niet toen mijn zoontje kleiner was. We zijn geweest toen hij 1.5 jaar was (1 dag) hij vond het mooi (parades en dingen kijken) maar verder was hij eigenlijk te klein om echt ergens in te kunnen.
We zijn toen hij 2.5 was weer geweest en dat ging goed, hij kon in veel attracties en vond het echt leuk. (we zijn 4 dagen geweest). We zijn met 3 jaar terug geweest (3 dagen) en over een paar weken met 3.5 jaar zitten we er weer 3 dagen.
Wij hebben een abonnement genomen (tot 3 jaar is het kind gratis). Boeken een hotel via vakantieveilingen of via trivago. Met abonnement heb je gratis parkeren dus je kunt gemakkelijk op en neer naar het park. Je krijgt korting op eten en de winkels.

Je kunt het best even kijken wat je kwijt bent voor een abonnement (kan je in NL via een website aanschaffen ongeveer 154 / 189 per persoon vanaf 3 jaar) en wat je betaald voor een los hotel en die prijzen vergelijken met
Wij hebben al in Magic Cirus en Magic Kingdom, Kryriad geslapen. Alles los geboekt met aanbiedingen via bijvoorbeeld otel.com (zonder H) of trivago. Over een paar weken slapen we in Explorers hotel € 151 voor 2 nachten/3 dagen en daarbij hebben we dus het abonnement.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 16 Feb 2015 21:17

Re: Disney vraagjes.

Wij gaan ook ergens na de zomervakantie en Y. is dan 4,5 geweest. We hebben bewust zo lang mogelijk gewacht zodat hij alles zo bewust mogelijk mee gaat maken. Hij is nu ook gek van Disney dvd's en is zich al helemaal aan het verheugen op zijn bezoekje aan Disney :love:

Met een heel kleintje zou ik persoonlijk zelf niet gaan. Ik vind het een smak geld en ik denk dat 5 dagen ook behoorlijk lang is als je bijna nergens in gaat/kan.
Afbeelding
<<

cupcake

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 46

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:14

Bericht 16 Feb 2015 21:20

Re: Disney vraagjes.

5 dagen achter elkaar is erg lang.
3 is meer dan genoeg.
Wij sliepen altijd in torcy bij mister bed city en koste nog geen 50 euro voor een weekend met ontbijt.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 26 Feb 2015 17:13

Re: Disney vraagjes.

cupcake schreef:5 dagen achter elkaar is erg lang.
3 is meer dan genoeg.

Wij sliepen altijd in torcy bij mister bed city en koste nog geen 50 euro voor een weekend met ontbijt.



Vind jij...
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 28 Feb 2015 19:01

Re: Disney vraagjes.

Nee, daar zou ik niet met een baby heen gaan. Als ik zie wat wij in 2/3 dagen gedaan hebben, wij hadden tijd tekort maar vonden dit zelf geen probleem. Met een baby moet je zoveel overslaan, dat zou ik persoonlijk zonde van het geld vinden.
Kijk, als je nou naar Parijs wilt en 1 dagje Disney mee wilt pakken dan vind ik het wat anders.
<<

anoniem203

Bericht 28 Feb 2015 20:43

Re: Disney vraagjes.

Ilovethe90s schreef:Nee, daar zou ik niet met een baby heen gaan. Als ik zie wat wij in 2/3 dagen gedaan hebben, wij hadden tijd tekort maar vonden dit zelf geen probleem. Met een baby moet je zoveel overslaan, dat zou ik persoonlijk zonde van het geld vinden.
Kijk, als je nou naar Parijs wilt en 1 dagje Disney mee wilt pakken dan vind ik het wat anders.


Eens. En om alleen maar rond te lopen zonder ergens in te gaan vind ik persoonlijk erg zonde van de reis en het geld. En als je dan toch ergens in wil gaan waar de baby evt in mee zou mogen zou ik dat ook niet echt tof vinden omdat je in de meeste attracties geen buggy mee naar binnen mag nemen en met je kindje op de arm in een (lange) wachtrij moet gaan staan. Plus ik denk dat het voor een baby best too much is qua indrukken zo'n park.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 01 Mrt 2015 07:00

Re: Disney vraagjes.

Lejow schreef:
cupcake schreef:5 dagen achter elkaar is erg lang.
3 is meer dan genoeg.

Wij sliepen altijd in torcy bij mister bed city en koste nog geen 50 euro voor een weekend met ontbijt.



Vind jij...


:good: Volgens mij kunnen wij makkelijk 5 dagen vullen in Disney.

Persoonlijk vind ik drie dagen echt te weinig. Zeker als je van plan bent parades en shows mee te pakken. En de parade in het Disney park is naar mijn idee een must see. En Disney Dreams niet te vergeten.

En nu wil ik ook weer naar Disney. Eerste planning was dit jaar september, maar zal nu waarschijnlijk pas 2017 worden. Dat duurt nog zo lang :(
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers