Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


wat voor fiets hebben jullie

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Feb 2015 19:54

wat voor fiets hebben jullie

Momenteel heb ik geen fiets mijn eigen was kapot , had een fiets te leen maar die is ook kapot. Nu mag ik binnenkort 1 uitzoeken maar welke

Dus wat voor fiets hebben jullie. Hoeveel versnellingen, en wat heeft die gekost
Afbeelding
<<

Anoniem88

Bericht 15 Feb 2015 19:58

Re: wat voor fiets hebben jullie

Een Sparta Granny, zonder versnellingen. Ik wil hopelijk later dit jaar een Gazelle Miss Grace kopen, met versnellingen. Zal wel enorm wennen zijn, want ik heb nog nooit een fiets gehad met handremmen :pale:
<<

Patsy

Bericht 15 Feb 2015 20:00

Re: wat voor fiets hebben jullie

Afbeelding

Deze heb ik volgens mij nu 4 jaar. Destijds kostte hij ook ongeveer zoveel. Hij heeft 3 versnellingen en een terugtraprem, ideaal voor mij.

Ik heb geen bagagedrager achterop erop gekozen, maar een mand voorop. Ook heb ik jasbeschermers in dezelfde kleur als mijn zadel.
Helaas past het kinderstoeltje van mijn zoon hier niet op, dus ik fiets nu meestal op een simpele oude opoefiets.
<<

Anoniem304

Bericht 15 Feb 2015 20:09

Re: wat voor fiets hebben jullie

Batavus Mambo 5. 5 versnellingen en hij was €700 geloof ik.
<<

Anoniem114

Bericht 15 Feb 2015 20:46

Re: wat voor fiets hebben jullie

Cortina Crush met 7 versnellingen. Hij kost 749 euro.

Afbeelding

Hij fietst heerlijk! Heb een zwart kratje voorop, superhandig.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 15 Feb 2015 20:58

Re: wat voor fiets hebben jullie

Afbeelding

Fijne fiets en ook te koop. Ik heb hem niet gewonnen maar cadeau gekregen en hij is gekocht.
<<

Annouk.

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 152

Geregistreerd: 06 Okt 2013 20:37

Bericht 15 Feb 2015 21:11

Re: wat voor fiets hebben jullie

Afbeelding
Zonder handremmen en met een zwarte rieten mand voorop, totaal 460 euro.

Afbeelding
Stand up for what you believe in, even if you're standing alone.
<<

Anoniem331

Bericht 15 Feb 2015 21:21

Re: wat voor fiets hebben jullie

Cotton schreef:Batavus Mambo 5. 5 versnellingen en hij was €700 geloof ik.



He die heb ik ook! Welke kleur heb jij?
Vind het ect een fijne fiets. Vanaf deze week ga ik fietsen naar het werk, geen straf met zo'n fijne fiets!
<<

Anoniem304

Bericht 15 Feb 2015 21:22

Re: wat voor fiets hebben jullie

Popcorn schreef:
Cotton schreef:Batavus Mambo 5. 5 versnellingen en hij was €700 geloof ik.



He die heb ik ook! Welke kleur heb jij?
Vind het ect een fijne fiets. Vanaf deze wel ga ik fietsen naar het werk, geen straf met zo'n fijne fiets!

Ik heb een paarse. Helemaal verliefd op :). Zowel qua kleur als qua fiets. Super fijn fietsen idd.
<<

Anoniem234

Bericht 15 Feb 2015 21:26

Re: wat voor fiets hebben jullie

Een batavus mambo 7. Heb er 800,- voor betaald geloof ik.
<<

zomer-zon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 252

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:25

Bericht 15 Feb 2015 21:26

Re: wat voor fiets hebben jullie

Afbeelding

gazelle orange c8, 8 versnellingen en koste €899,- ( ik heb hem via fietsplan gekochten)
Afbeelding

*Juli 2015
<<

Anoniem331

Bericht 15 Feb 2015 21:35

Re: wat voor fiets hebben jullie

Cotton schreef:
Popcorn schreef:
Cotton schreef:Batavus Mambo 5. 5 versnellingen en hij was €700 geloof ik.



He die heb ik ook! Welke kleur heb jij?
Vind het ect een fijne fiets. Vanaf deze wel ga ik fietsen naar het werk, geen straf met zo'n fijne fiets!

Ik heb een paarse. Helemaal verliefd op :). Zowel qua kleur als qua fiets. Super fijn fietsen idd.



Die zou kleefstof doen, toch de witte gedaan. Ook wel chique :)
<<

Linvi

Bericht 15 Feb 2015 21:36

Re: wat voor fiets hebben jullie

Een cortino roots transport mama uitvoering.

Afbeelding
<<

Anoniem86

Bericht 15 Feb 2015 21:38

Re: wat voor fiets hebben jullie

Gazelle duty nl met 3 versnellingen; ideale fiets voor lange stukken en bij drukte in de stad, ik heb er een zwarte krat op.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 15 Feb 2015 23:41

Re: wat voor fiets hebben jullie

Een groene Gazelle Impala met 7 versnellingen. Ik heb deze alweer 13 jaar.

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 16 Feb 2015 09:08

Re: wat voor fiets hebben jullie

Ik heb een oma fiets die zelf ook al bejaard is. Het fietsstoeltje is nog meer waard.
R. 2013
D. 2016
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 16 Feb 2015 09:34

Re: wat voor fiets hebben jullie

Een simpele omafiets van rond de 200 euro, die heb ik nu alweer bijna 5 jaar. Is wel aan vervanging toe (roest) doordat hij altijd buiten staat, maar ik wacht even met een nieuwe kopen tot Amani op de fiets mag. Ik denk dat dat toch ook weer een omafiets wordt. Vind dat echt de fijnste fietsen en heb niks met versnellingen en handremmen.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem193

Bericht 16 Feb 2015 11:47

Re: wat voor fiets hebben jullie

Een gazelle bloom, met 7 versnellingen. Inmiddels al weer 7 jaar oud, maar ziet er nog uit als nieuw, geen roest etc, terwijl hij dag en nacht buiten staat. Hij kostte toen zo'n 800,- geloof ik.

Afbeelding

Deze, maar dan met 28" wielen.
26 is voor mij te klein.
<<

ChiQ

Bericht 16 Feb 2015 11:56

Re: wat voor fiets hebben jullie

Gazelle Miss Grace, een witte! Love my bike, hij was €600,-
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 16 Feb 2015 11:57

Re: wat voor fiets hebben jullie

Ik heb een Cortina Comfort. Op de camping hebben we ook die Postcodeloterijfiets, mijn ouders hebben er ooit vier gewonnen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 16 Feb 2015 12:04

Re: wat voor fiets hebben jullie

2 jaar geleden deze fiets gekocht
Puch Unlimited, destijds voor €450,- gekocht...

http://www.wildenbergtweewielers.nl/puc ... ed%20dames
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Anoniem119

Bericht 16 Feb 2015 12:24

Re: wat voor fiets hebben jullie

Ik heb net vorige week een nieuwe fiets gekocht! Weliswaar tweedehands, gewoon via Marktplaats, voor maar 165 euro (wat echt goedkoop is voor zo'n goede fiets). Je ziet wel wat gebruikssporen maar ben er verder echt heel erg tevreden mee.

Een Batavus Crescendo, deze blauwe:

Afbeelding

Na mijn studentenfietsje is dit echt een verademing, ineens weet ik weer hoe het is om je niet kapot te trappen. Hij heeft zeven versnellingen overigens en heb m in de zwaartste staan maar dan nog trapt ie lichter dan m'n oude fietsje zonder versnellingen.
<<

Anoniem304

Bericht 16 Feb 2015 12:25

Re: wat voor fiets hebben jullie

Ik had dezelfde als Marin voordat ik deze fiets had. Fiets ook heel fijn inderdaad.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 16 Feb 2015 12:59

Re: wat voor fiets hebben jullie

Ik heb een el cheapo van de blokker. Toen ik ging samenwonen had ik helemaal geen fiets (mijn ouders wonen op 200 meter van het centrum van ons dorp, dus ik ging altijd lopend of - als ik verder weg moest - met de auto of op mijn moeders fiets). Ik moest toen even snel iets en toen heb ik zo'n opoefiets van 150 euro gekocht. Gewoon een witte met zo'n bagagerek voorop.
Als ik ooit kindjes krijg wil ik een stevigere fiets kopen zodat er ook veilig een zitje voorop kan, maar voor nu is deze wel prima.

♥♥
<<

Anoniem205

Bericht 16 Feb 2015 14:34

Re: wat voor fiets hebben jullie

Een gazelle heavy duty, met transportrek (en krat) voorop en bagagedrager achterop. Wordt straks met zoon voorop nog een uitdaging, maar eventueel gaat het krat er dan af.

Daarvoor had ik een union flora, een moederfiets. Fietste echt als een zonnetje. Maar iemand vond het nodig die mee te nemen zonder daar toestemming voor te vragen...
Daarvoor had ik een Puch cross country met 27 versnellingen. Fietste ook erg fijn, maar ook hier vond iemand het nodig om mijn fiets mee te nemen zonder toestemming te vragen daarvoor.
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers