Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


wat voor fiets hebben jullie

<<

Anoniem178

Bericht 17 Feb 2015 20:12

Re: wat voor fiets hebben jullie

Bazinga schreef:Cortina Crush met 7 versnellingen. Hij kost 749 euro.

Afbeelding

Hij fietst heerlijk! Heb een zwart kratje voorop, superhandig.


Die, maar dan in het groen, nu een jaar of 4 oud. Ik heb er alleen 600 voor betaald.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 17 Feb 2015 21:20

Re: wat voor fiets hebben jullie

Afbeelding

Montego Liberty Shanghai Rood (maar in het echt is het geen rood ) geloof ik zo heettie die. 549,- incl bakjes, fietstassen etc. 4jr oud.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 17 Feb 2015 21:35

Re: wat voor fiets hebben jullie

Een tweedehands paarse Batavus tienerfiets. Maar hij fietst prima en ik kan er een kinderzitje op hebben, dus I'm fine with it.
<<

Anoniem287

Bericht 17 Feb 2015 21:36

Re: wat voor fiets hebben jullie

Ik heb laatst een tweedehands fiets gekocht, van het zusje van mijn collega. Het is een Gazelle van een jaar of 8 oud. Ik heb er 50 euro voor betaald. Ik moet wel even het voor-en achterlicht laten maken en even naar de ketting laten kijken. Hij fietst echt heerlijk, super licht. Ben er super blij mee!

Afbeelding
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 25 Apr 2015 20:25

Re: wat voor fiets hebben jullie

Sinds deze week trotse eigenaar van dit pareltje

Afbeelding
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:04

Bericht 25 Apr 2015 20:30

Re: wat voor fiets hebben jullie

Ik heb er zelf een transportrek op met rieten mand en een fietszitje achterop.
Afbeelding
05-05-2005 01-05-2011
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 25 Apr 2015 21:33

Re: wat voor fiets hebben jullie

Mooie fiets ilovethe90 lekker vrolijk

Hier heb ik inmiddels een fiets besteld. Witte batavus mambo. Als het goed is komt die 6 juni
Afbeelding
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers