Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zijn er winkels open met carnaval?

<<

Anoniem149

Bericht 15 Feb 2015 00:20

Zijn er winkels open met carnaval?

Wete jullie dat? Mijn iPhone oplader stopt er net mee en zie het al helemaal gebeuren dat ik dinsdag pas een nieuwe kan halen omdat alles dicht is met carnaval. :cry: Of zouden winkels als Action ed gewoon open zijn?
<<

Anoniem88

Bericht 15 Feb 2015 00:27

Re: Zijn er winkels open met carnaval?

Kun je er niet eentje even lenen? Ik zou trouwens geen Action-lader kopen, die schijnen nog gevaarlijk te zijn ook...
<<

Anoniem149

Bericht 15 Feb 2015 00:31

Re: Zijn er winkels open met carnaval?

Ben al aan het bedenken wie hier in de buurt een iphone5 heeft en even z'n kabeltje uit wil lenen..
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 15 Feb 2015 01:05

Re: Zijn er winkels open met carnaval?

In Eindhoven centrum waren de grote winkelketens vandaag gewoon open. Sommige kleinere winkels waren dicht.
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:26

Bericht 15 Feb 2015 02:49

Re: Zijn er winkels open met carnaval?

Ja er zijn vast wel winkels open, bij ons in het dorp iig wel!
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem149

Bericht 15 Feb 2015 07:53

Re: Zijn er winkels open met carnaval?

Eindhoven is te ver om alleen even een lader te gaan halen haha. Maar mijn ouders hebben waarschijnlijk nog mijn iphone4 liggen, dus als dat zo is ben ik ook blij, dan kan ik wel wachten tot dinsdag.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 15 Feb 2015 08:44

Re: Zijn er winkels open met carnaval?

Ik las op Facebook een advertentie van een 24 uurs telefoon winkel die ook tijdens carnaval open is. Maar waar die zit? Geen idee. Maar je kan altijd even op Google kijken.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem149

Bericht 16 Feb 2015 18:20

Re: Zijn er winkels open met carnaval?

Gelukkig was MediaMarkt open vandaag, dus ik ben gered! Gister gelukkig even de oplader van een collega kunnen lenen. Vond het maar niks dat ik niet bereikbaar was..
<<

Anoniem187

Bericht 16 Feb 2015 18:26

Re: Zijn er winkels open met carnaval?

Hier is heel veel dicht. Zowel winkels als supermarkten.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers