Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


nav. tampons snachts

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6121

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 16 Feb 2015 20:42

Re: nav. tampons snachts

Een inlegkruisje maar zelfs dat is eigenlijk niet nodig.
<<

love_iloverose

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 126

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:24

Bericht 16 Feb 2015 22:36

Re: nav. tampons snachts

Ik gebruik ze alleen overdag .
Twa famkes 2011-2014 Trotze mem♥

Nov2010*5weken*
Okt 2012*5weken*
Apr 2014*6.6weken*

In mem hâldt it
handtsje fan har bern
in skoftsje fêst, mar
har hert foar ivich.
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 17 Feb 2015 12:57

Re: nav. tampons snachts

Ik gebruik 's nachts ook gewoon tampons als het nodig is. Ook wel 12 uur achter elkaar, ik ga geen wekker ervoor zetten en soms slaap ik nou eenmaal lang.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 17 Feb 2015 15:14

Re: nav. tampons snachts

Ik gebruikte snachts eigenlijk nooit wat, was niet nodig.

Maar letten jullie alleen op het doorlekken en niet op het risico tot die ene ziekte waar je kans op maakt als je het langer dan x uur (dacht zes of acht uur) laat zitten?
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 19 Feb 2015 11:27

Re: nav. tampons snachts

Ooh La La! schreef:
rapa nui schreef:Gewoon tampons 's nachts. En dan een nieuwe voor ik naar bed ga, en meteen verschonen als ik wakker ben dus is dan meestal 7 -8 uur later maar in weekend kan het een uur meer zijn. Ik heb in de eerste dagen meestal 's nachts dan nog een inlegkruisje er bij voor evt. doorlekken maar eigenlijk is mijn ervaring dat zolang ik maar blijf liggen ik niet doorlek.



Precies dit.

Is eerlijk gezegd nog nooit in me opgekomen om midden in de nacht te verschonen en zeker niet om er de wekker voor te zetten.


Bij mij inderdaad ook niet. Ik doe gewoon 's avonds een nieuwe in en zodra ik wakker word gelijk weer. Als ik 10 uur slaap, dan is dat zo.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 19 Feb 2015 11:28

Re: nav. tampons snachts

Plien schreef:
Ooh La La! schreef:
rapa nui schreef:Gewoon tampons 's nachts. En dan een nieuwe voor ik naar bed ga, en meteen verschonen als ik wakker ben dus is dan meestal 7 -8 uur later maar in weekend kan het een uur meer zijn. Ik heb in de eerste dagen meestal 's nachts dan nog een inlegkruisje er bij voor evt. doorlekken maar eigenlijk is mijn ervaring dat zolang ik maar blijf liggen ik niet doorlek.



Precies dit.

Is eerlijk gezegd nog nooit in me opgekomen om midden in de nacht te verschonen en zeker niet om er de wekker voor te zetten.


Bij mij inderdaad ook niet. Ik doe gewoon 's avonds een nieuwe in en zodra ik wakker word gelijk weer. Als ik 10 uur slaap, dan is dat zo.
ik gebruik echt nooit maandverband, al zeker 15 jaar niet meer. Ik vind dat zo vies, zo'n broeierige, bloederige lap tussen je benen.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9770

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 19 Feb 2015 15:13

Re: nav. tampons snachts

Ik ga ook echt geen wekker zetten om een tampon te verwisselen :wink:

Maar als ik al doorlek, dan merk ik dat vaak wel en dan word ik vanzelf wakker.

Vind maandverband al helemaal niet fijn om mee te slapen (of om overdag mee te lopen). Dus ik ben blij met de uitvinding van tampons :ja:
<<

Anoniem123

Bericht 20 Feb 2015 06:48

Re: nav. tampons snachts

Ik gebruik in de nacht alleen maandverband. Ik ben altijd erg ingesteld en moet 2/3 nachten een paar keer per nacht verschonen. En dan draag ik al 4 grote maandverbanden per keer. Ellende.. als ik tampons zou dragen zou het helemaal een drama zijn na een half uur
<<

Anoniem154

Bericht 21 Feb 2015 14:56

Re: nav. tampons snachts

SarahKey schreef:Ik gebruik in de nacht alleen maandverband. Ik ben altijd erg ingesteld en moet 2/3 nachten een paar keer per nacht verschonen. En dan draag ik al 4 grote maandverbanden per keer. Ellende.. als ik tampons zou dragen zou het helemaal een drama zijn na een half uur



Hier idem. Vannacht drie verbanden en vanochtend weer doorgelekt. Echt drama.
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:42

Bericht 24 Feb 2015 21:17

Re: nav. tampons snachts

Wolbol schreef:
SarahKey schreef:Ik gebruik in de nacht alleen maandverband. Ik ben altijd erg ingesteld en moet 2/3 nachten een paar keer per nacht verschonen. En dan draag ik al 4 grote maandverbanden per keer. Ellende.. als ik tampons zou dragen zou het helemaal een drama zijn na een half uur



Hier idem. Vannacht drie verbanden en vanochtend weer doorgelekt. Echt drama.

En dubbelop gebruiken? Du tampon en maandverband. Scheelt voor jullie wellicht 1 a 2 x wisselen.

Ik gebruik 's nachts tampons. Meestal heb ik 1 nacht waarin het wat heftiger is en dan gebruik ik voor de zekerheid ook maandverband erbij. Ik verwissel voor dat ik ga slapen en dan weer als ik wakker word. Ik zet er geen wekker voor.
<<

Anoniem123

Bericht 25 Feb 2015 10:28

Re: nav. tampons snachts

Als ik een tampon draag moet ik sowieso al maandverband erbij gebruiken.

Wolbol: vervelend he zo erg! Ik slaap die nachten altijd op een badhanddoek. Dan hoef ik alleen maar die in de was te gooien en niet mijn hele bed. Naja soms dat ook haha. Ach houd je bezig :smile:
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4997

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 25 Feb 2015 14:28

Re: nav. tampons snachts

Ik gebruik 's nachts ook tampons, zonder maandverband of inlegkruisje.
Ik lek amper wat 's nachts en vind maandverband gewoon erg onprettig aanvoelen.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers