Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goedemorgen zondag!

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 22 Sep 2013 07:26

Goedemorgen zondag!

Goedemorgen allemaal,
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Straks komen de oom en tante van mijn vriend op (kraam) visite. Lekker op tijd :laughcry:
En verder beetje rommelen en opruimen in huis. En misschien met z'n drieën met de hond naar het bos.
Fijne dag allemaal.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem30

Bericht 22 Sep 2013 07:44

Re: Goedemorgen zondag!

Goedemorgen! Ik ben alweer een uur onderweg naar mijn werk, ben er met een half uurtje ongeveer. Hopelijk is het niet te druk, dan ben ik om 16.00u uiterlijk klaar denk ik. Vanavond avond lekker met mijn vriend samen, samen op de bank even bijkletsen en tv kijken, hebben elkaar niet zoveel gezien deze week helaas! Fijne dag allemaal.
<<

Anoniem 47

Bericht 22 Sep 2013 08:03

Re: Goedemorgen zondag!

Goedemorgen!

Ik ga zo even aan de studie. Vanmiddag krijgen we visite en vanavond blijven we thuis.

Een fijne dag allemaal!
<<

Anoniem168

Bericht 22 Sep 2013 08:14

Re: Goedemorgen zondag!

Goedemorgen!

Vandaag gewoon lekker thuis zijn met mijn man. We hebben elkaar weinig gezien de laatste paar weken, dus gewoon thuis blijven is ook wel eens heerlijk. Ga vandaag wat babykleertjes strijken die ik heb gewassen en verder wordt het gewoon een lekker relaxdagje met wat films erbij.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 22 Sep 2013 08:23

Re: Goedemorgen zondag!

Goedemorgen!

Ik ga dadelijk eerst de wc en de badkamer schoonmaken en stofzuigen boven.
Vanmiddag ga ik naar een vriendin en vanavond gaan we bij mijn schoonzusje en vriend eten.
<<

Anoniem87

Bericht 22 Sep 2013 08:26

Re: Goedemorgen zondag!

Goedemorgen! Voor mij mijn laatste werkdag van de 6, morgen gelukkig een dagje vrij. Hoop niet al te laat klaar te zijn vandaag, maar dat is altijd afwachten.
Fijne dag allemaal!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 22 Sep 2013 09:19

Re: Goedemorgen zondag!

Goedemorgen,

Wij hebben lekker tot half 8 geslapen en hebben liggen kroelen in bed. Vandaag nog even thuis werken en tussendoor de was doen. Verder niets bijzonders
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Sep 2013 09:23

Re: Goedemorgen zondag!

Goedemorgen

Ik lig nog lekker in bed. Een vriendin stuued steeds berichtjes haar ex wil haar toevoegen op Facebook wat moet ze dien hem accepteren en uitschelden of negeren. Word een beetje gek van haar kinderachtige gedoe


Vandaag niet veel in de planning

Fijne dag allemaal
Afbeelding
<<

Merle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:44

Bericht 22 Sep 2013 09:26

Re: Goedemorgen zondag!

Goedemorgen!

Ik zit met de kinderen op de bank met een kop thee.
Straks samen lunchen en daarna zwemmen met de kinderen. Ze zijn nu al aan het stuiteren van enthousiasme!
J. 06-04-09
R. 20-06-11
<<

Anoniem273

Bericht 22 Sep 2013 09:26

Re: Goedemorgen zondag!

Man en ik waren om 8:45 u al in het bos voor een ochtend wandeling, dat was echt fijn. Lekker rustig in het bos en flink bij gekletst. Nu gaat man aan het werk en ik ga zo even een workout doen (Shredden) en daarna uitgebreid douchen en de kledingkast opruimen en anders indelen. Daarna nog ergens stofzuigen, anders doe ik dat morgen, dan ben ik vrij.
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 09:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 22 Sep 2013 09:27

Re: Goedemorgen zondag!

Goedemorgen!

Ik heb net het huis opgeruimd, vriend was weer vroeg weg en liet het hele huis als een gigantische puinhoop achter :P .
Overal sokken en kleding en zooi haha.
Vanmiddag hopelijk nog even motor rijden, als het weer wat opknapt want tot nu toe is het erg bewolkt.

Hele fijne zondag allemaal :).
<<

Anoniem7

Bericht 22 Sep 2013 09:30

Re: Goedemorgen zondag!

Goedemorgen! Ik ga zo even stofzuigen en dweilen, vaatwasser uitruimen en de kattenbak doen, dan trek ik m'n schone, uberhippe blauwe apenpyjama aan en doe ik verder niets meer :thumbup:
<<

Anoniem321

Bericht 22 Sep 2013 09:42

Re: Goedemorgen zondag!

Goedemorgen allemaal! Net ontbeten met mijn vriend en nu even bekomen en straks gaan we een rondje hardlopen..
Daarna douchen en dan in joggingbroek op de bank hangen denk ik.. Vannacht namelijk voor de 4e nacht op rij lang wakker gelegen, dus ik ben straks al blij als een paar km hardlopen gaat lukken.

Fijne dag allemaal!
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:06

Bericht 22 Sep 2013 09:50

Re: Goedemorgen zondag!

Ik ga heel weinig doen vandaag. Lekker op de bank hangen en soms een huishoudelijk klusje tussendoor.
<<

Romée

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 110

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:31

Bericht 22 Sep 2013 09:53

Re: Goedemorgen zondag!

Goedemorgen!

Ik zit nu nog lekker op de bank, maar ik ga zo eens wat doen in het huishouden. Vanmiddag gaan we naar mijn schoonouders.
Afbeelding
<<

Lott

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 18

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:13

Bericht 22 Sep 2013 09:54

Re: Goedemorgen zondag!

Goedemorgen!
Ik ga zometeen met een vriendin in de stad lunchen. Vanavond lazy sunday op de bank!
Fijne dag allemaal!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Sep 2013 10:04

Re: Goedemorgen zondag!

Goedemorgen,

Kort geslapen vannacht. Mijn vriend ging er om half 10 uit en toen kon ik niet meer slapen.
Zit nu op de bank. Vriend is naar de korfbal voor vanmiddag nog geen plannen.

Fijne zondag allemaal!
2014 2016
<<

Anoniem73

Bericht 22 Sep 2013 10:09

Re: Goedemorgen zondag!

Goedemorgen, ik ben nog steeds niet lekker :( dus gewoon lekker rustig dagje vandaag.

Fijne zondag allemaal!
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:03

Bericht 22 Sep 2013 10:32

Re: Goedemorgen zondag!

Goedemorgen,

Ik zit nu nog op de bank, vanmiddag wat huishouden doen en aan huiswerk beginnen.
Vanavond komt Chocoholic op bezoek, gezellig :)

Fijne dag allemaal!
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 09:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 22 Sep 2013 10:32

Re: Goedemorgen zondag!

Beterschap Magenta!
<<

Anoniem 52

Bericht 22 Sep 2013 10:36

Re: Goedemorgen zondag!

Halloo!

Ik heb klokje rond geslapen en dat was heerlijk! Tijdje geleden :)

En ik heb gedroomd over Exogeneneisits. Dat ze aan het bevallen was en 't halve forum in de achtertuin zat te wachten op nieuws. 't Was vrij weird. En uiteindelijk was 't wel geboren maar mocht niemand 't weten? Erg vreemd..
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 22 Sep 2013 11:13

Re: Goedemorgen zondag!

Haha, rare droom Bazinga! En Exo mag nog lang niet bevallen, die moet nog een week of 10 geduld hebben :)

Goedemiddag alweer!
Ik heb nog niks uitgevoerd, haha, heerlijk! Maar heb al wel gedoucht, dus zit nu fris en fruitig op de bank met laptop. Vanmiddag komen mijn schoonouders op bezoek, gezellig!
Fijne dag allemaal!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

sokpop

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 256

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:44

Bericht 22 Sep 2013 11:20

Re: Goedemorgen zondag!

Ik doe vandaag vrij weinig. Hang lekker op de bank met 2 slapende kittens op schoot dus het huishouden moet even wachten. Vanmiddag wel even een paar boodschappen doen en een rondje hardlopen.
<<

Anoniem 52

Bericht 22 Sep 2013 11:28

Re: Goedemorgen zondag!

Nee, in de droom was 't al winter! Wat ik zo sneu vond, want ze wilt zo graag een herfstbaby. (Achterlijke gedetailleerde droom)
<<

Anoniem315

Bericht 22 Sep 2013 13:23

Re: Goedemorgen zondag!

Hahahahah!! Ik heb nu wel een beetje medelijden met je, dat je zo'n weirde droom hebt :hug:
En de winter red ik toch niet, want da's pas 21 december. Dan blijft het wel héél lang zitten :pale: :elephant:

Een verlate goedemorgen trouwens, maar ik was rond half 11 van bed en ben naar m'n zus gegaan. Die ging even op m'n paard rijden. Paardje had erg heimwee gehad de afgelopen weken :( en is nu eindelijk weer wat in z'n normale humeur :heart:
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers