Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


EHBO herhaling op zaterdag

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 12 Feb 2015 11:03

EHBO herhaling op zaterdag

Ik heb de laatste EHBO herhaling gemist, omdat mijn moeder toen net overleden was.
Nu is er nog maar 1 dag dat het herhaald kan worden, en dat is op een zaterdag.
Is het nou heel raar dat ik dat echt niet tof vind?

En wat zijn de regels mbt tot EHBO herhalingen enz?
Ik werk 3 dgn in de week.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 12 Feb 2015 11:05

Re: EHBO herhaling op zaterdag

Ik heb elk jaar ehbo/bhv herhaling op zaterdag. Leuk is anders, maar het is nu eenmaal zo bij ons. Ik krijg wel de uren vergoed die ik er ben.
Laatst gewijzigd door Japie op 14 Feb 2015 09:00, in totaal 1 keer gewijzigd.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem304

Bericht 12 Feb 2015 11:16

Re: EHBO herhaling op zaterdag

BHV herhaling is hier altijd op een werkdag.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 12 Feb 2015 11:22

Re: EHBO herhaling op zaterdag

Bij ons normaal ook, dan komen ze bij ons op school en geven ze de herhaling aan iedereen.
Alleen die heb ik dus gemist.

Ik krijg er inderdaad uren voor, dus heb in dat opzicht geen keuze.

Nou ja goed, ga het maar doen, ook zo zonde als de hele boel verloopt.
<<

Anoniem123

Bericht 12 Feb 2015 11:50

Re: EHBO herhaling op zaterdag

Onze ehbo herhaling is altijd op een vrije dag want dan hoeven ze geen inval te regelen. Bij het gastouderbureau is het zelfs 's avonds. Dat vind ik echt ruk want het duurt dan ook nog eens tot een uur of 11.
Ik zou de zaterdag niet zo erg vinden, maar puur het feit dat ik dan sowieso oppas heb omdat mijn man dan thuis is. Ik heb normaal gesproken altijd wel oppasproblemen op vrije dagen.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 12 Feb 2015 11:53

Re: EHBO herhaling op zaterdag

Is het heel raar dat ik het 'probleem' niet zie?

Het is maar 1 zaterdag. Ja oke, je werkt maar 3 dagen, maar dit is toch niet speciaal voor jou?
Iemand die fulltime werkt zou toch ook op zaterdag moeten. Persoonlijk lijkt me dat vervelender omdat je dan maar 1 dag vrij bent, maar goed. Het is maar 1x per jaar...
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 12 Feb 2015 12:25

Re: EHBO herhaling op zaterdag

Nee, normaal is het op woensdagmiddag bij ons op school.
Als je niet werkt, moet je dan terug komen.
Het terugkomen vind ik ook niet zo erg, maar vind het op een zaterdag gewoon niet zo tof.


Sarah, ik hoop dat R dan vrij is, anders moet ik nog even gaan uitvinden waar ik B laat haha
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 12 Feb 2015 12:32

Re: EHBO herhaling op zaterdag

Op zich is het toch wel eerlijk zo? Anders kost het altijd alleen de mensen die op woensdag vrij zijn hun vrije dag. Nu kost het iedereen een vrije dag. Ik snap wel dat het balen is, dat zou ik ook vinden, maar ik vind het niet zo gek, welke dag ze ook kiezen, er is altijd wel iemand die benadeeld wordt of niet kan.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 12 Feb 2015 12:37

Re: EHBO herhaling op zaterdag

Nee het kost alleen mij een vrije dag, want de rest heeft de herhaling al gehad. En die heb ik gemist dus moet ik op zaterdag. In mijn 'eentje'.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 12 Feb 2015 14:51

Re: EHBO herhaling op zaterdag

Ik snap dat je het niet leuk vindt, maar je hebt nog 51 vrije zaterdagen over :)

♥♥
<<

Anoniem114

Bericht 12 Feb 2015 14:55

Re: EHBO herhaling op zaterdag

Oh Lejow, niet zo zeuren, hoor! 't Is één zaterdagje en je krijgt er gewoon je uren voor. Als 't nou zo zou zijn dat je 't écht in je vrije tijd moet doen, oké, maar nu...

Installeer Talking Tom (of whatevs) op je telefoon en je bent ook gelijk niet meer in je 'eentje' :D Je maakt 't nu moeilijker en zwaarder dan nodig is, volgensmij en daardoor ga je er ook meer tegenop zien.
<<

Anoniem122

Bericht 12 Feb 2015 15:01

Re: EHBO herhaling op zaterdag

Ik vind het ook beetje zeurderig van je, je werkt maar 3 dagen dus het is niet zo dat je je halve weekend mist en daarna weer een week fulltime moet werken. En het is maar 1 dag.
<<

Anoniem125

Bericht 12 Feb 2015 15:03

Re: EHBO herhaling op zaterdag

Haha, ik moet hier een beetje om lachen. Ik werk bijna iedere zaterdag, het hele jaar door! En jij werkt ook nog eens maar 3 dagen in de week, dus hebt eigenlijk al iedere week 4 dagen vrij! Snap echt niet zo goed hoe je over zoiets kunt vallen.
<<

Anoniem114

Bericht 12 Feb 2015 15:04

Re: EHBO herhaling op zaterdag

Nougat schreef:Haha, ik moet hier een beetje om lachen. Ik werk bijna iedere zaterdag, het hele jaar door! En jij werkt ook nog eens maar 3 dagen in de week, dus hebt eigenlijk al iedere week 4 dagen vrij! Snap echt niet zo goed hoe je over zoiets kunt vallen.


Oh wat onwijs knap! Echt jeetje man. Wauw!

En wanneer ga je nou 's fietsen?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 12 Feb 2015 15:10

Re: EHBO herhaling op zaterdag

Nougat schreef:Haha, ik moet hier een beetje om lachen. Ik werk bijna iedere zaterdag, het hele jaar door! En jij werkt ook nog eens maar 3 dagen in de week, dus hebt eigenlijk al iedere week 4 dagen vrij! Snap echt niet zo goed hoe je over zoiets kunt vallen.

Nou ja, jij bent op andere momenten weer vrij en ik kan me voorstellen dat jij het ook niet leuk vindt als één van jouw vrije momenten door je neus geboord wordt.

Jij zeurt precies de andere kant op, "kijk hoe goed ik heel veel uur werk". Net zo vervelend.

♥♥
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 12 Feb 2015 15:12

Re: EHBO herhaling op zaterdag

Fijn Nougat! Hulde voor jou!

Ik werk niet in het weekend dus is het voor mij niet normaal.
Elke andere dag had ik niet erg gevonden, maar het weekend heb ik gewoon graag voor mezelf en mn gezin. We hebben maar 1 dag in de week met zn 3tjes vrij en dan doe ik liever andere dingen.

Heb me er al bij neergelegd. Ik heb geen keuze. Maar vind het gewoon balen dat het alleen op zaterdag kan. En daarbij hadden we het idee om dat weekend weg te gaan omdat ik de maandag dan vrij ben vanwege koningsdag.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 12 Feb 2015 15:12

Re: EHBO herhaling op zaterdag

En verder, eens met Elliot.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 12 Feb 2015 15:13

Re: EHBO herhaling op zaterdag

Lejow schreef:En verder, eens met Elliot.

Dat hoor ik graag! :yes:

♥♥
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 12 Feb 2015 15:21

Re: EHBO herhaling op zaterdag

Maar als ik fulltime had gewerkt had ik er dus wel van mogen balen?
<<

Anoniem122

Bericht 12 Feb 2015 15:27

Re: EHBO herhaling op zaterdag

Nouja dan had ik het ook wel beetje overdreven gevonden als het om 1 dagje ging, maar kan me voorstellen dat je baalt als je 5 dagen moet werken, dag cursus, vervolgens 1 dagje vrij hebt en dan weer een volle week moet werken.
Dat snap je zelf toch ook wel? Als je altijd 4 vd 7 dagen vrij bent, vind ik het beetje "verwend" om om 1 zaterdag moeilijk te doen, Wees blij dat je nog de kans hebt het in te halen :-)
Laatst gewijzigd door Anoniem122 op 12 Feb 2015 15:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem125

Bericht 12 Feb 2015 15:29

Re: EHBO herhaling op zaterdag

Tuurlijk mag je er wel van balen, alleen het komt wel een beetje verwend over, aangezien je al veel vrije dagen hebt iedere week weer. Als er dan 1x wordt gevraagd of je op zaterdag komt, dan zou je verwachten dat je je wat flexibel opstelt.
<<

Moraalridder

Noob

Berichten: 25

Geregistreerd: 28 Jan 2015 09:51

Bericht 12 Feb 2015 15:42

Re: EHBO herhaling op zaterdag

Lejow schreef: We hebben maar 1 dag in de week met zn 3tjes vrij en dan doe ik liever andere dingen.

Dan vind ik het reëel dat je er van baalt. Je houd 4 dagen over, maar dan precies de dag in de week dat als gezin compleet kan zijn missen is niet leuk.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 12 Feb 2015 15:46

Re: EHBO herhaling op zaterdag

Haha alsof lejow zich schuldig zou moeten voelen dat ze 3 dagen werkt en ook nog eens verwend is. Hou toch op.
Lejow ik snap dat het niet leuk is dat er ineens een zaterdag om de hoek komt kijken, dat verwacht je niet zo snel. Ik zou dan ook eerder een doordeweekse dag verwachten en zou het ook niet tof vinden dat je weekend dan ineens weg is.

Het gaat lejow trouwens niet om de vrije dag voor haarzelf maar om het moment dat ze als gezin samen zijn. Ik snap dat heel goed, als je de hele week los van elkaar dingen doet is het broodnodig om een dag samen met je partner en kind te zijn.
#teammaple🍁
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 12 Feb 2015 15:46

Re: EHBO herhaling op zaterdag

Nougat schreef:Tuurlijk mag je er wel van balen, alleen het komt wel een beetje verwend over, aangezien je al veel vrije dagen hebt iedere week weer. Als er dan 1x wordt gevraagd of je op zaterdag komt, dan zou je verwachten dat je je wat flexibel opstelt.



Daar ben ik het niet mee eens. Maar dat was al duidelijk lijkt me haha.

Het is niet dat ik de andere 4 dgn op mn hol zit niks te doen ofzo.
Nogmaals de donderdag of vrijdag had ik prima gevonden. De zaterdag valt voor mij onder weekend en dat is me kostbaar.
<<

Anoniem122

Bericht 12 Feb 2015 15:47

Re: EHBO herhaling op zaterdag

Moraalridder schreef:
Lejow schreef: We hebben maar 1 dag in de week met zn 3tjes vrij en dan doe ik liever andere dingen.

Dan vind ik het reëel dat je er van baalt. Je houd 4 dagen over, maar dan precies de dag in de week dat als gezin compleet kan zijn missen is niet leuk.


Nouja ze zegt eerder in het topic dat ze hoopt dat haar man dan vrij is ivm oppas, dus het is geen standaard vrije dag voor hem.
Volgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers