Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Rapport

<<

Anoniem154

Bericht 11 Feb 2015 22:22

Rapport

Krijgen jouw kindjes iets voor hun rapport, en zo ja...wat? Geld voor in de spaarpot, of een cadeautje?

Hier krijgt de oudste vrijdag zijn eerste rapport. hij mag een activiteit kiezen. En dan doel ik op zwemmen, ballorig, schaatsen....
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 11 Feb 2015 22:24

Re: Rapport

Ze krijgt een hele dikke knuffel:-) Wij vinden het niet nodig om de kinderen te belonen voor een rapport. Van mijn ouders krijgt ze wel iets, volgens mij een euro.
<<

Anoniem154

Bericht 11 Feb 2015 22:32

Re: Rapport

Wij willen er zelf ook geen geld of fysiek cadeau voor geven, bij een volgend rapport ook niet. Denk van oma en opa een euro inderdaad. En van de oude oma's, mar die komen elke keer met een euro aanzetten, dus dat is niet speciaal voor het rapport :)

Maar het eerste rapport vind ik te speciaal om zomaar voorbij te laten gaan. Dus deze keer mag hij iets leuks uitkiezen.
<<

Anoniem103

Bericht 11 Feb 2015 22:41

Re: Rapport

J. heeft van de week ook z'n rapport gekregen en hij heeft een DVD gekregen die hij al heel lang wilde. Ik vind het wel leuk om iets te geven, ik vond het vroeger ook altijd geweldig als ik iets kreeg voor m'n rapport.
<<

Anoniem97

Bericht 12 Feb 2015 07:05

Re: Rapport

Hier nog niet aan de orde maar ik ga mijn kinderen geen geld geven, ik wil ook niet dat opa's en oma's dat gaan doen.
<<

Anoniem123

Bericht 12 Feb 2015 07:46

Re: Rapport

Wij gaan onze kinderen er ook geen geld voor geven, dat kregen we zelf vroeger ook niet. Wel van anderen maar goed dat ging meteen in de spaarpot.

Ik mocht als kind dan kiezen wat we gingen eten en dat vond ik al speciaal.
Wat we zelf gaan doen weet ik nog niet zo. Een dagje weg klinkt ook wel erg leuk. Kado's geven vind ik onzin, denk ook niet dat wij dat gaan doen.
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 12 Feb 2015 14:07

Re: Rapport

Ahhh Sarahkey, dat klinkt wel heel lief. Dat ga ik ook invoeren hier. Als er een rapport komt mag hij kiezen wat hij wil eten :)
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Anoniem112

Bericht 12 Feb 2015 16:01

Re: Rapport

Liadan schreef:Ze krijgt een hele dikke knuffel:-) Wij vinden het niet nodig om de kinderen te belonen voor een rapport. Van mijn ouders krijgt ze wel iets, volgens mij een euro.



Hier hetzelfde!
<<

Anoniem154

Bericht 12 Feb 2015 20:12

Re: Rapport

Blue flower schreef:Ahhh Sarahkey, dat klinkt wel heel lief. Dat ga ik ook invoeren hier. Als er een rapport komt mag hij kiezen wat hij wil eten :)



Dat is idd wel een idee voor de volgende rapporten!

Dat schooieren om geld vind ik ook vreselijk. Onze nichtjes doen dat...en als we dan een euro geven willen ze 'briefjesgeld' :wtf:
<<

Fiene

Bericht 12 Feb 2015 20:14

Re: Rapport

Hier gelukkig geen rapporten bij de kleuters. Alleen een gesprek. Wij geven ook niets want het is altijd goed als je maar je best maar doet.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 12 Feb 2015 20:23

Re: Rapport

Liadan schreef:Ze krijgt een hele dikke knuffel:-) Wij vinden het niet nodig om de kinderen te belonen voor een rapport. Van mijn ouders krijgt ze wel iets, volgens mij een euro.


Dit dus :)
M heeft al 2 rapporten gehad en ze heeft er niks voor gehad. Ze was al erg trots om hem te laten zien!
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem181

Bericht 13 Feb 2015 11:54

Re: Rapport

Hier krijgt A. wel wat voor haar diploma. Van ons, maar ook van haar opa's en oma's. Dat stopt ze netjes in haar spaarpot, zodat ze er later iets leuks voor kan kopen.

Wat verstaan jullie dan trouwens onder 'schooieren' om geld? Als A. haar rapport laat zien is het onze keus en die van mijn (schoon)ouders om er wel of niet iets voor te geven, het is ook niet dat A. haar rapport laat zien omdat ze geld wil vangen, maar omdat ze er ontzettend trots op is.
<<

Anoniem304

Bericht 13 Feb 2015 11:58

Re: Rapport

Alex schreef:Hier krijgt A. wel wat voor haar diploma. Van ons, maar ook van haar opa's en oma's. Dat stopt ze netjes in haar spaarpot, zodat ze er later iets leuks voor kan kopen.

Wat verstaan jullie dan trouwens onder 'schooieren' om geld? Als A. haar rapport laat zien is het onze keus en die van mijn (schoon)ouders om er wel of niet iets voor te geven, het is ook niet dat A. haar rapport laat zien omdat ze geld wil vangen, maar omdat ze er ontzettend trots op is.

Op een gegeven moment ging ik echt wel voor het 'geld vangen' hoor. Ik weet niet of ik iets kreeg toen ik heel jong was, maar vanaf een jaar of 8/9 (?) dan waren die F5,- munten toch wel heel leuk. :smile:
<<

Anoniem123

Bericht 13 Feb 2015 12:38

Re: Rapport

Er komt natuurlijk een leeftijd dat ze hun rapport wel om geld laten zien en niet omdat ze er trots op zijn. Dat hebben kind er en snel in de gaten als ze voor ieder rapport geld krijgen.
<<

Anoniem123

Bericht 13 Feb 2015 12:48

Re: Rapport

Blue flower schreef:Ahhh Sarahkey, dat klinkt wel heel lief. Dat ga ik ook invoeren hier. Als er een rapport komt mag hij kiezen wat hij wil eten :)


Ik vond dat als kind erg leuk, want wij aten eigenlijk altijd aardappelen, groente en vlees. Was ik toen al niet dol op. Maar goed wij eten een stuk gevarieerder maar vind dit wel leuk om erin te houden. Alleen zitten er straks 2 kindjes op de basisschool haha, komt ook wel goed.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers