Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


N.a.v.: Hoeveel vrienden/vriendinnen heb jij?

<<

Anoniem140

Bericht 12 Feb 2015 15:21

Re: N.a.v.: Hoeveel vrienden/vriendinnen heb jij?

Bazinga schreef:Hebben jullie trouwens ook vrienden? Als in.. Jongens/mannen met wie je goed omgaat? Ik lees vooral vriendinnen en da's logisch bij meiden, maar toch. (Heb zelf ook meer vriendinnen, dan vrienden en da's eigenlijk gek want ik kan beter met mannen opschieten volgensmij.)



Ik heb inderdaad drie goede mannelijke vrienden.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 12 Feb 2015 15:52

Re: N.a.v.: Hoeveel vrienden/vriendinnen heb jij?

Ik heb geen vriendinnen. Dit vind ik wel erg jammer, het lukt mij gewoon niet goed om op die manier contact te zoeken, en als dit dan lukt, het te behouden. Vroeger had ik wel vriendinnen maar toen ik op mijn 17e moeder werd is dit allemaal over gegaan.
Ik mis het wel
<<

Anoniem125

Bericht 12 Feb 2015 15:55

Re: N.a.v.: Hoeveel vrienden/vriendinnen heb jij?

Ik heb twee mannelijke vrienden, ik ken ze allebei al zo'n 12 jaar. Verder heb ik een vriendin waarmee ik ben opgegroeid, ik ken haar al vanaf ik me kan herinneren, ze woont aan de andere kant van het land. We zien elkaar niet heel veel, maar als we elkaar zien vertellen we elkaar direct alles, lachen we veel en is niks te gek. Een andere vriendin woont nu aan de andere kant van de wereld, maar met haar heb ik veel contact op social media. En dan nog 3 goede vriendinnen in mijn eigen stad.
<<

Anoniem125

Bericht 12 Feb 2015 15:58

Re: N.a.v.: Hoeveel vrienden/vriendinnen heb jij?

Een vriend is voor mij trouwens wel een grote term, die ik niet zomaar aan iemand geef. Ik heb veel contacten/kenissen ook via mijn man en via mijn werk, waarmee ik het heel leuk kan hebben en toch noem ik dat geen vrienden. De mensen die ik hier boven noem, zijn allemaal mensen met wie ik echt lief en leed kan delen, bij wie ik huilend kan aanbellen, aan wie ik mijn diepste geheimen kan vertellen, bij wie ik niet bang ben om mezelf kwetsbaar op te stellen.
<<

Anoniem301

Bericht 12 Feb 2015 16:37

Re: N.a.v.: Hoeveel vrienden/vriendinnen heb jij?

Ik heb geen mannelijke vrienden, tenminste niet waar ik 1 op 1 mee afspreek. Kwam een paar maanden geleden wel een oude goede vriend tegen waar ik wel 1 op 1 mee afsprak. We waren erg enthousiast elkaar na jaren weer te zien, spraken af dat we weer eens wat zouden gaan dringen. Heb hem toen toegevoegd op FB en een privéberichtje gestuurd maar nooit een reactie ontvangen. Blijkbaar had hij toch geen zin :smile:
<<

anoniem196

Bericht 12 Feb 2015 17:53

Re: N.a.v.: Hoeveel vrienden/vriendinnen heb jij?

Eén beste vriendin. Die ken ik 25 jaar.
Nog een goede vriendin ( soort tweede moeder) die ook al 25 jaren ken.
Hun kan ik altijd bellen. En staan 24 uur per dag voor mij klaar en ik voor hun.

Nog drie vriendinnen die ik tussen de 2 en 7 jaar ken. Gezellig om leuke dingen me te doen en te bellen.
Maar kennen mij niet zoals de eerste twee. Maar die ken ik ookal zo lang.

Heb ook een goede band met de beste vriend van mijn man.

Helaas sinds vorig jaar is de vriendschap met mijn beste vriend die ik 15 jaar kende stop gezet.
Zijn nieuwe vriendin wou niet dat hij met mij omging. :cry:
<<

Anoniem216

Bericht 12 Feb 2015 18:42

Re: N.a.v.: Hoeveel vrienden/vriendinnen heb jij?

Ik heb geen vrienden. Vind het niet zo erg. Bij mijn partner, familie en schoonfamilie kan ik mijn ei kwijt. En met mijn collega's onderneem ik ook genoeg. Dus il vind het zo wel prima, dan word ik ook niet teleurgesteld.
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 12 Feb 2015 20:39

Re: N.a.v.: Hoeveel vrienden/vriendinnen heb jij?

Ik heb 4 vriendinnen, met de een spreek ik vaker af dan met de ander, maar denk dat ik ze ongeveer allemaal wel 1x in de 1 a 2 maanden zie. Daarnaast heb ik nog een groepje vriendinnen waarmee ik 1x per maand spelletjes speel. Zij zijn wat oppervlakkigere vriendinnen, waarmee ik het heel gezellig heb, maar niet echt diepgaande dingen bespreek.

Viva schreef:Ik heb geen vriendinnen. Dit vind ik wel erg jammer, het lukt mij gewoon niet goed om op die manier contact te zoeken, en als dit dan lukt, het te behouden. Vroeger had ik wel vriendinnen maar toen ik op mijn 17e moeder werd is dit allemaal over gegaan.
Ik mis het wel


Als ik het me goed herinner, wonen we bij elkaar in de buurt. Als je het leuk vindt kunnen we een keertje meeten!
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 12 Feb 2015 22:53

Re: N.a.v.: Hoeveel vrienden/vriendinnen heb jij?

Ik heb een vriendengroep van 6 stellen, ik ben momenteel als enige single. Met één vriendin van die groep heb ik vrij veel contact, met de andere dames ook heel regelmatig (via whats app maar ook vaak thee drinken, filmpje kijken etc). Met de mannen heb ik ook wel contact maar dat blijft oppervlakkiger al zie ik ze wel als vrienden aangezien ik ook met hen lief en leed kan delen, en zij met mij.

Daarnaast heb ik 5 'losse' vriendinnen die ik 2-4 keer per jaar zie, maar wel vaker spreek via whats app en facebook. Eén ervan zie ik trouwens wel vaker en haar spreek ik ook meerdere keren per week.

Ik ben wel blij met mijn vriendinnen. Met de één deel ik meer dan met de ander, maar ik heb met elk van hen een speciale band. Met een vriendin ben ik al bevriend sinds de peuterspeelzaal, met een andere heb ik gewerkt en nu plannen we af en toe een hobbydagje in, met weer een andere ga ik juist weer wat vaker een dagje weg.
<<

Anoniem315

Bericht 12 Feb 2015 23:00

Re: N.a.v.: Hoeveel vrienden/vriendinnen heb jij?

3 goede vriendinnen: 1 vanaf de kleuterklas, 1 vanaf de middelbare school, 1 vanaf mijn eerste baan als leerkracht.\
Daarnaast een groepje van de vriendengroep van m'n man, die ik nu inmiddels een jaar of 9 ken.
En een paar meiden van hier :love:
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 12 Feb 2015 23:08

Re: N.a.v.: Hoeveel vrienden/vriendinnen heb jij?

Ik heb een vriendin die ik nog ken van de middelbare school waar ik echt close mee ben en alles mee kan delen.
dan heb ik nog een vriendin die ik ken van de vervolgopleiding die ik helaas niet heel vaak zie omdat we beide onregelmatig werken.
mijn man en ik zijn bevriend met een stel dat een kindje heeft dat even oud is als David, daar proberen we maandelijks mee af te spreken.
En dan heb ik nog een aantal kennissen en collega's waarbij ik wel eens op de koffie ga en met verjaardagen kom.

Op zich ben ik daar tevreden over,Ik zou het alleen wel leuk vinden om wat meer vriendinnen in de buurt te hebben, de twee die ik heb zitten op een uur openbaar vervoer hier vandaan.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Feb 2015 23:19

Re: N.a.v.: Hoeveel vrienden/vriendinnen heb jij?

Ik heb een stuk of 9 vriendinnen, variërend van een vriendin die ik al ruim 26 jaar ken tot een vriendin waar ik de laatste 1-2 jaar pas steeds meer mee omga. Het wisselt hoe vaak ik ze zie en in welke samenstelling, toevallig ben ik onderdeel van een paar triovriendschappen :P

Hiernaast heb ik twee vrienden die ik al een jaar of 15-16 ken. Zij zijn ook bevriend en meestal spreken we met z'n drieën af, maar ook wel eens één op één. We wonen allemaal verspreid door het land, dus met z'n drieën is vaak wel praktisch. Eén van hen heeft al acht jaar een relatie en de ander is ook vrijgezel, maar het is altijd puur platonisch geweest tussen ons en dat zal ook niet veranderen. Ik heb hem ook wel eens een jaar niet gesproken, maar daarna is het contact toch weer hersteld. Had ik toen niet verwacht!

Ik ben al behoorlijk wat vriendschappen kwijtgeraakt in de laatste tien jaar, maar gelukkig komen er ook altijd wel weer mensen voor in de plaats. Ik ben blij met de vriendschappen die ik nu heb en hoop ze nog lang te behouden :)
❤ 7 juni 2018
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 12 Feb 2015 23:58

Re: N.a.v.: Hoeveel vrienden/vriendinnen heb jij?

Ik heb een vriendengroep van 6 mensen, drie vrouwen en drie mannen. Ik kende ze allemaal los en doordat we in dezelfde stad wonen, spraken we ook wel eens tegelijk af en zijn het ook vrienden van elkaar geworden. Dat is wel gezellig.
Verder heb ik nog 2 mannelijke vrienden met ik vaak ga borrelen. Beide hetero, maar totaal geen relatiemateriaal.
Verder heb ik nog n paar losse vriendinnen. Die zijn allemaal getrouwd. Hun mannen zie ik ook als vrienden. Spreek die mannen ook wel eens los.
Ik ben blij met deze mensen om me heen. Helaas wonen ze door het hele land heen en is het wel wat lastiger om elkaar te zien.
<<

YMB

Kwebbel

Berichten: 338

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:15

Bericht 13 Feb 2015 08:55

Re: N.a.v.: Hoeveel vrienden/vriendinnen heb jij?

Rebecca schreef:.....

Viva schreef:Ik heb geen vriendinnen. Dit vind ik wel erg jammer, het lukt mij gewoon niet goed om op die manier contact te zoeken, en als dit dan lukt, het te behouden. Vroeger had ik wel vriendinnen maar toen ik op mijn 17e moeder werd is dit allemaal over gegaan.
Ik mis het wel


Als ik het me goed herinner, wonen we bij elkaar in de buurt. Als je het leuk vindt kunnen we een keertje meeten!


Mag ik dan ook mee? Als ik durf... :redface: Ik woon ook in die richting geloof ik...

Ik kan ook wel wat nieuwe vriendschappen/contacten gebruiken...
NoName
09-12-2012
22-06-2015
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 13 Feb 2015 10:05

Re: N.a.v.: Hoeveel vrienden/vriendinnen heb jij?

Ik heb 1 beste vriendin die echt alles weet en die ik dagelijks spreek. Buiten haar om heb ik nog twee goede vriendinnen die ik ook regelmatig zie en spreek. En daarnaast nog her en der wat vriendschappen maar die vriendinnen wonen door het hele land heen en die zie ik dus veel minder. Ik ben wel tevreden zo.
<<

Anoniem211

Bericht 13 Feb 2015 10:39

Re: N.a.v.: Hoeveel vrienden/vriendinnen heb jij?

Ligt eraan wat je vriendschap noemt. Ik heb veel contacten maar als we het gaan hebben over mensen die alles van me weten, dan komt mijn vriend toch het dichtste in de buurt.
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 13 Feb 2015 12:32

Re: N.a.v.: Hoeveel vrienden/vriendinnen heb jij?

YMB schreef:
Rebecca schreef:.....

Viva schreef:Ik heb geen vriendinnen. Dit vind ik wel erg jammer, het lukt mij gewoon niet goed om op die manier contact te zoeken, en als dit dan lukt, het te behouden. Vroeger had ik wel vriendinnen maar toen ik op mijn 17e moeder werd is dit allemaal over gegaan.
Ik mis het wel


Als ik het me goed herinner, wonen we bij elkaar in de buurt. Als je het leuk vindt kunnen we een keertje meeten!


Mag ik dan ook mee? Als ik durf... :redface: Ik woon ook in die richting geloof ik...

Ik kan ook wel wat nieuwe vriendschappen/contacten gebruiken...


Ik ga je een PM sturen!
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 13 Feb 2015 12:36

Re: N.a.v.: Hoeveel vrienden/vriendinnen heb jij?

Dat kunnen we misschien wel eens doen! Met z'n 3en is minder spannend dan met z'n 2. (Denk ik ;-))
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 13 Feb 2015 18:08

Re: N.a.v.: Hoeveel vrienden/vriendinnen heb jij?

Ik heb 2 hele goede vriendinnen die wat verder van me vandaan wonen, zeg ongeveer 45 minuten rijden.
Daarnaast hebben we een vriendinnenclubje van 6 meiden waar we regelmatig gezellige dingen mee doen, zij wonen allemaal hier in de buurt en dan heb ik nog 1 vriendin die wat verder weg woont, ook ongeveer 45 minuten maar dit contact is wat oppervlakkiger.
<<

Anoniem198

Bericht 13 Feb 2015 19:58

Re: N.a.v.: Hoeveel vrienden/vriendinnen heb jij?

Ik heb 4 vriendinnen waar ik echt lief en leed mee deel en regelmatig zie. Daarnaast nog een stuk of 5 vriendinnen die ik minder spreek. Wonen in het buitenland of wat dan ook. We staan zeker voor elkaar klaar als er wat is.

Wat ik wel mis is vriendinnen met Kids die heb ik niet echt en dat vind ik jammer nu ik zelf een kindje heb.
<<

Anoniem94

Bericht 13 Feb 2015 22:30

Re: N.a.v.: Hoeveel vrienden/vriendinnen heb jij?

Ik heb drie goede vriendinnen waarmee ik alles deel. Daarnaast heb ik een vriendinnengroep met ongeveer 8 meiden.
<<

Liz

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 436

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:52

Bericht 13 Feb 2015 23:57

Re: N.a.v.: Hoeveel vrienden/vriendinnen heb jij?

Jip schreef:Echte vrienden? Geen. Ik kom er steeds achter dat vriendschap een illusie is. Ik geloof er niet meer in. Wel heb ik kennissen die ik met name bij het sporten zie.


Wat verdrietig om te lezen dat je zo teleurgesteld wordt door vriendschappen Jip. Dat verdient niemand. Ik hoop dat je in de toekomst toch een fijne vriendschap in je leven mag hebben. Dat gun ik je.

Ik heb 1 hele goede vriendin, 2 goede vriendinnen en dan nog 2 vriendinnen voor de gezellig. Daarnaast heb ik leuk contact met een collega, daar komt misschien ook nog wel een vriendschap uit. Ik zou ook wel eens een vriendengroep willen hebben maar wellicht komt dit nog ooit. Ik ben wel echt heel blij met de vriendschappen die ik heb en stop hier ook veel moeite in. Dit krijg ik gelukkig ook terug.
Afbeelding
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 14 Feb 2015 11:30

Re: N.a.v.: Hoeveel vrienden/vriendinnen heb jij?

Ik heb drie echte vriendinnen waar ik altijd op kan rekenen, mij onvoorwaardelijk steunen en ik ken deze meiden ook al jaren. Het zijn allemaal losse vriendinnen, geen groepje. Dan heb ik nog vier vriendinnen waarvan het contact oppervlakkiger is maar die ik ook echt niet zou willen missen. Ik vind het prima zo.
<<

Anoniem152

Bericht 14 Feb 2015 11:37

Re: N.a.v.: Hoeveel vrienden/vriendinnen heb jij?

Vriendinnen als in 'ik kan er dag en nacht een beroep op doen': 0
Vriendinnen die ik zo af en toe zie/spreek: 3
<<

Anoniem186

Bericht 14 Feb 2015 11:37

Re: N.a.v.: Hoeveel vrienden/vriendinnen heb jij?

Ik heb 2 echt super goede vriendinnen, bij hun kan ik altijd terecht en we zijn er altijd voor elkaar.
Dan nog 4 gewone vriendinnen. En ik heb ook nog een paar goede contacten op dit forum opgedaan. :heart:
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers