Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik ga op stedentrip/vakantie en ik neem mee..

<<

Anoniem86

Bericht 11 Feb 2015 18:19

Ik ga op stedentrip/vakantie en ik neem mee..

... normaal ga ik altijd op zon/zee/strand vakanties en kan ik dus mijn koffer volgooien met bikini's en zomerkleding, nu ga ik in Maart op vakantie; naar Amerika. Hele andere vakantie dus; en ik wil me dus op tijd voorbereiden.

........ wat moet ik niet vergeten?
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 11 Feb 2015 22:06

Re: Ik ga op stedentrip/vakantie en ik neem mee..

- Een boekje met informatie, zoals een ANWB-boekje, Marco Polo en/of 100%.
- Naar Amerika zou ik ook één of meerdere wereldstekkers meenemen.
- Schoenen die fijn lopen.
- Een uitklapbare paraplu.
- Een goede tas waar je fijn de hele dag mee rond kunt lopen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 11 Feb 2015 22:25

Re: Ik ga op stedentrip/vakantie en ik neem mee..

Ik zou vast kijken welk internetabbo je kunt afsluiten voor korte periode, zodat je daar bijv je Google maps kunt gebruiken op straat. Ook zou ik een powerbank meenemen.
#teammaple🍁
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Feb 2015 22:34

Re: Ik ga op stedentrip/vakantie en ik neem mee..

Je hebt ook apps met offline maps, dus ik zou daar geen dure bundel voor meenemen!

Pleisters
Een lege koffer (shoppen daar!)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem86

Bericht 11 Feb 2015 22:35

Re: Ik ga op stedentrip/vakantie en ik neem mee..

Wereld stekkers zijn besteld; grote nieuwe koffer is in huis & 100% boekje ook.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 11 Feb 2015 22:37

Re: Ik ga op stedentrip/vakantie en ik neem mee..

Mijn ervaring net offline apps is niet zo, ik sluit altijd een bundeltje af in het buitenland. Prijzen vallen best mee btw.
#teammaple🍁
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 11 Feb 2015 23:34

Re: Ik ga op stedentrip/vakantie en ik neem mee..

Mijn outdoor gps. Staan alle straten (ook de kleinste) en ook veel wandelpaden op en ik weet precies waar ik ben.

Precies voldoende kleding. Wandelschoenen. Fototoestel. Extra batterijen.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 12 Feb 2015 07:40

Re: Ik ga op stedentrip/vakantie en ik neem mee..

Goede wandelschoenen. Een infoboekje (bij de action had je ze voor 3 euro, weet alleen niet of NY er ook bij zat, druk was 2015).
L2014 & H2017
<<

Anoniem119

Bericht 12 Feb 2015 08:23

Re: Ik ga op stedentrip/vakantie en ik neem mee..

Urban Naked schreef:Mijn ervaring net offline apps is niet zo, ik sluit altijd een bundeltje af in het buitenland. Prijzen vallen best mee btw.


Ik vond het in Amerika echt onwijs tegenvallen qua data en prijzen. Ik weet het niet meer exact maar echt tien euro per mb ofzo, iets belachelijk hoog in elkaar geval en ik heb alleen WiFi gebruikt.

Ik heb in het navigatie topic van laatst een tip gegeven voor een goede app waar je een offline map van kan downloaden. GPS navigation and maps van Scout is het. Wist zelfs straten in Myanmar te vinden dus new York lukt vast wel.
<<

Anoniem313

Bericht 12 Feb 2015 10:01

Re: Ik ga op stedentrip/vakantie en ik neem mee..

Marin schreef:
Ik vond het in Amerika echt onwijs tegenvallen qua data en prijzen. Ik weet het niet meer exact maar echt tien euro per mb ofzo, iets belachelijk hoog in elkaar geval en ik heb alleen WiFi gebruikt.



Ja, dat is ook zo, als je ter plekke een bundeltje koopt. Als je van tevoren een pas koopt, iig bij T-mobile, heb je het al vanaf €0,15 per MB.

Verder is het misschien fijn om een goede voetencreme te hebben, om je voeten te verzorgen na een lange dag lopen. Alhoewel ik die dan in NYC zou kopen en niet mee zou nemen.
Je creditcard(s) natuurlijk!
Extra batterij voor telefoon/tablet.
Mocht je een shared bathroom hebben: slippers.
<<

Anoniem119

Bericht 12 Feb 2015 17:09

Re: Ik ga op stedentrip/vakantie en ik neem mee..

Caulfield schreef:
Marin schreef:
Ik vond het in Amerika echt onwijs tegenvallen qua data en prijzen. Ik weet het niet meer exact maar echt tien euro per mb ofzo, iets belachelijk hoog in elkaar geval en ik heb alleen WiFi gebruikt.



Ja, dat is ook zo, als je ter plekke een bundeltje koopt. Als je van tevoren een pas koopt, iig bij T-mobile, heb je het al vanaf €0,15 per MB.

Verder is het misschien fijn om een goede voetencreme te hebben, om je voeten te verzorgen na een lange dag lopen. Alhoewel ik die dan in NYC zou kopen en niet mee zou nemen.
Je creditcard(s) natuurlijk!
Extra batterij voor telefoon/tablet.
Mocht je een shared bathroom hebben: slippers.


Echt? Ik heb ook T mobile, maar ik koop dat altijd pas ter plekke. Weer wat geleerd.
<<

Anoniem313

Bericht 12 Feb 2015 17:27

Re: Ik ga op stedentrip/vakantie en ik neem mee..

Ik doe het zelf ook nooit :palm:

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers