Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moet ik dit aangeven en zo ja, hoe?

<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 11 Feb 2015 16:23

Re: Moet ik dit aangeven en zo ja, hoe?

Maar.. dat is toch niet jouw probleem? Ik zou echt proberen alleen vóór jezelf te denken en het komt jou niet uit. Niet omdat je herstellende bent, je hebt een heftige week achter de rug en financieel is het gewoon niet zo aantrekkelijk. Ik zou me dit soort dingen echt minder gaan aantrekken hoor, want je maakt nu misschien een groter probleem ervan dan het daadwerkelijk is.

Je bent uitgenodigd en hebt het volste recht te zeggen dat je niet kan komen. Hoe anderen dat zien, dat is aan hun. Overigens, als een goede vriendin van mij net haar oma had begraven etc, dan zou ik al zeggen 'joh.. het is goed, ik snap dat je niet meegaat'. Dus misschien maak je het echt groter dan het is.

Gewoon een appje sturen 'sorry, ik kan er helaas niet bij zijn. Ik hoop dat je een geweldige avond hebt en alvast heel veel plezier!'
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 11 Feb 2015 16:25

Re: Moet ik dit aangeven en zo ja, hoe?

Helemaal eens met Caro. Een echte vriendin snapt dit gewoon.
<<

Anoniem140

Bericht 11 Feb 2015 16:41

Re: Moet ik dit aangeven en zo ja, hoe?

Precies, en ik zou ook anders letterlijk sturen wat Caro zegt.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5491

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 11 Feb 2015 16:58

Re: Moet ik dit aangeven en zo ja, hoe?

Misschien heb ik het fout maar ik zou beter mijn grenzen aangeven. Volgens mij heb je genoeg aan je hoofd w.b.t. familie en je eigen gezondheid. Ik zou de tijd, het geld en je energie vooral in dingen steken die je echt leuk vind! Volgens mij pas je je soms te veel aan anderen aan. Je noemt het zelf een vreetschuur dus volgens mij is het ook niet jouw favoriete restaurant. Daarbij zou ik het ook echt raar vinden om uitgenodigd te worden en dan zelf te moeten betalen (10 euro oké, maar 45 euro vind ik echt veel en al helemaal voor iets waar je geen zin in hebt).
<<

Anoniem108

Bericht 11 Feb 2015 21:57

Re: Moet ik dit aangeven en zo ja, hoe?

Thnx voor de reacties. :) Ik noem het een vreetschuur, omdat ik dat gevoel krijg bij zo'n all you can eat/ all inclusive concept. Het is absoluut niet iets waarvan ik houd, maar daarin hebben uiteraard de jarigen de keus.

Als het niet om een vriendin van me ging, zou ik ook hetzelfde redeneren als jij, Caro. Nu komt er ook wel een soort van schuldgevoel bij kijken, omdat ze toch een vriendin is. Ik ben nu vooral gewoon heel moe en het hele circus van familie-ellende is nog niet voorbij, maar dat is wel iets waar zij niets aan kan doen en na de uitvaart is natuurlijk het 'grootste' geweest en dat is overmorgen ipv zaterdag (verjaardag).
<<

Anoniem108

Bericht 11 Feb 2015 23:14

Re: Moet ik dit aangeven en zo ja, hoe?

Het 'probleem' is opgelost. We gaan niet naar dat restaurant (tweelingzus had een bezwaar) en het wordt wat drinken met kleinere groep. Dat vind ik na zo'n week wel ok qua afleiding. :) Jullie nogmaals dank!
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 12 Feb 2015 10:31

Re: Moet ik dit aangeven en zo ja, hoe?

Oh fijn, dit klinkt een stuk beter inderdaad!
<<

Anoniem125

Bericht 12 Feb 2015 17:57

Re: Moet ik dit aangeven en zo ja, hoe?

Wat een bijzondere manier van je verjaardag vieren. Ik zou er in jouw plaats helemaal geen zin in hebben. Niet alleen vanwege het geld en dat je ziek bent, maar ook door de locatie die voor jou moeilijk te bereiken is. Al die dingen samen zouden mij doen besluiten dat ik niet meega. Ik zou er persoonlijk geen halszaak van maken en gewoon zeggen dat je je nog steeds niet lekker voelt.

Oh, ik lees nu pas je laatste bericht! Dat klinkt al een stuk beter, veel plezier! :)
<<

Anoniem108

Bericht 12 Feb 2015 18:13

Re: Moet ik dit aangeven en zo ja, hoe?

Thnx! Fijn dat het nu sowieso niet meer iets is waarover ik hoef na te denken. :)
<<

Anoniem216

Bericht 12 Feb 2015 18:36

Re: Moet ik dit aangeven en zo ja, hoe?

Fijn dat het zo opgelost is izar.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers