Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw figuur door de jaren heen

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 12 Feb 2015 14:20

Re: Jouw figuur door de jaren heen

Ik vind Kim Kardashian niet dik, ik vind alleen haar kont too much bij de rest van haar figuur.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem301

Bericht 12 Feb 2015 14:25

Re: Jouw figuur door de jaren heen

Oei dat plaatje Babyboy, dat vind zelfs ik iets te dun! Die ribben vind ik naar mijn mening iets teveel uitsteken. Maar ieder z'n smaak en mening :)

Susan, ja de bibs van Kim is zo ontzettend uit verhouding met haar lichaam he? Net als bij Nicki Minaj, maar die heeft dan ook bilimplantaten, kan amper normaal zitten.

Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 12 Feb 2015 14:34

Re: Jouw figuur door de jaren heen

Jeetje, dat ziet er echt raar uit.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem315

Bericht 12 Feb 2015 14:40

Re: Jouw figuur door de jaren heen

Haha, ik moet echt lachen om dat plaatje! Dat vind ik er echt niet uitzien.

Kim Kardashian vind ik ook buiten proportie. Ik kan gewoon niet geloven dat het echt is. Ze heeft verder een prachtig figuur, maar die kont past gewoon niet.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 12 Feb 2015 14:45

Re: Jouw figuur door de jaren heen

Nicki Minaj is ook heel klein en dat is verder prima, haar armen en benen zijn goed in verhouding, maar door die enorme kont heeft ze nu heel gekke korte pootjes.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem301

Bericht 12 Feb 2015 14:45

Re: Jouw figuur door de jaren heen

Exogenesis schreef:Haha, ik moet echt lachen om dat plaatje! Dat vind ik er echt niet uitzien.

Kim Kardashian vind ik ook buiten proportie. Ik kan gewoon niet geloven dat het echt is. Ze heeft verder een prachtig figuur, maar die kont past gewoon niet.


Ik twijfel ook of het echt is, men beweert van niet. Khloe haar zus heeft het ook, maar Kourtney weer helemaal niet.
Ik heb nog nooit iemand gezien met zo'n platte buik en dan zulke grote billen! Maar ja, wie weet kan het wel echt zijn.

Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 12 Feb 2015 14:47

Re: Jouw figuur door de jaren heen

In zo'n rok vind ik zo'n kont al helemaal niet mooi staan. In bikini vind ik het ook teveel, maar dan zie je nog dat het in elk geva mooi strak en rond is, die strakke kokerrok flatteert helemaal niet.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem140

Bericht 12 Feb 2015 15:35

Re: Jouw figuur door de jaren heen

Hahha wat een rare konten zeg! Ik heb daar nooit op gelet eigenlijk op die mensen.
Ik vind de opmerking van de verkoopster ook echt niet kunnen, maar ik vind de opmerking een paar pagina's terug dat iemand (weet niet meer wie) niets heeft met überslank.
Ik vind dat een kwetsende opmerking. Andersom mag je die al niet maken, ik heb niks met dik. Maar dat klinkt ontzettend lomp en ik zou dat ook nooit zo zeggen.
Ik ben überslank, heb alleen een klein buikje maar verder heb ik nergens vet. En ik kan eten wat ik wil, paar jaar geleden kwam een vrouw aan mijn arm voelen (wtf) want ik zag eruit alsof ik anorexia heb. Als ik aankom komt het op mijn buik, maar ik kom gewoon bijna niet aan.
<<

Anoniem125

Bericht 12 Feb 2015 15:36

Re: Jouw figuur door de jaren heen

Interessant om al die verhalen te lezen. Ik kan me wel vinden in de verhalen van Carrie en Marni. Ben zelf ook 1.70 en weeg al jaren tussen de 55 en 60 kilo. Ik ben ook wel eens korte periodes zwaarder geweest dan die 60 kilo en dan begin ik echt wat voller te worden, mijn gezicht wat dikker, bovenbenen love handles, kont. Ik vind dat zelf niet mooi en voel me dan minder fijn in mijn vel zitten. Ik voel me het prettigste bij een gewicht van 57 a 58 kilo. Dit heeft niks te maken met social media, maar gewoon met mijn lijf, mijn bouw en wat daarbij past.

Nu ben ik zwanger en kom ik natuurlijk wel meer aan. Op dit moment weeg ik 67 kilo, al bijna 10 kilo erbij dus. Gelukkig kan ik het met veel beweging en gezonde voeding wel binnen de perken van het normale houden. Op die manier gaat het er na de bevalling ook weer snel af, tenminste dat was de vorige keer zo.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 12 Feb 2015 16:42

Re: Jouw figuur door de jaren heen

Carrie dat ken natuurlijk. Inderdaad ieder zo zijn of haar smaak en dat moet iedereen acpteren. Ik heb nog meer foto's van haar op vorige pagina geplaatst zodat je niet het beeld krijgt dat ik te dun mooi vind. Ik zie hier ook altijd in mijn buurt Poolse meisje lopen met drie kinderen dan denk ik ook van zo hoe kom je aan zon lichaam na drie kinderen en moet eerlijk zijn het is een knappe blonde Poolse vrouw. Meestal uit Oostblok lopen prachtige vrouwen rond met mooi lichaam na kinderen. Ik heb 1 kind even kijken hoe ik deruit zal zien na mijn tweede later. Iedereen heeft zo zijn smaak. Ik hou niet van te dik te volslank te dun . Kort gezegd net als die Zweedse meid en carrie echt jij hebt ook mooi lichaam niks aan veranderen!
Zoon *
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 12 Feb 2015 17:02

Re: Jouw figuur door de jaren heen

Duuuuude wat een ass!!!
<<

Anoniem301

Bericht 12 Feb 2015 17:13

Re: Jouw figuur door de jaren heen

Babyboy schreef:Carrie dat ken natuurlijk. Inderdaad ieder zo zijn of haar smaak en dat moet iedereen acpteren. Ik heb nog meer foto's van haar op vorige pagina geplaatst zodat je niet het beeld krijgt dat ik te dun mooi vind. Ik zie hier ook altijd in mijn buurt Poolse meisje lopen met drie kinderen dan denk ik ook van zo hoe kom je aan zon lichaam na drie kinderen en moet eerlijk zijn het is een knappe blonde Poolse vrouw. Meestal uit Oostblok lopen prachtige vrouwen rond met mooi lichaam na kinderen. Ik heb 1 kind even kijken hoe ik deruit zal zien na mijn tweede later. Iedereen heeft zo zijn smaak. Ik hou niet van te dik te volslank te dun . Kort gezegd net als die Zweedse meid en carrie echt jij hebt ook mooi lichaam niks aan veranderen!


Wil ik ook niet hoor, maar dank je voor het compliment!
Inderdaad, Poolse meisjes/vrouwen zijn vaak prachtig! Dat hebben ze mooi mee met hun afkomst :)
<<

Anoniem147

Bericht 12 Feb 2015 17:31

Re: Jouw figuur door de jaren heen

Whoo die billen van Kim en Nicky!

Doe mij deze billen maar. Waar ik kan ik die bestellen en ophalen?
Afbeelding
<<

Anoniem125

Bericht 12 Feb 2015 17:50

Re: Jouw figuur door de jaren heen

Ik vind Poolse vrouwen nou niet bepaald mooier dan vrouwen uit andere landen. In ieder land heb je een breed scala aan vrouwen, zowel hele lelijke als hele knapperds. Dat is niet echt te linken aan het land waar je bent geboren. Vaak zijn het vooroordelen. Ik weet nog wel dat ik voor het eerst naar Thailand ging. Ik had verwacht alleen maar hele ranke, sierlijke, mooie vrouwen te zien, maar dat was helemaal niet zo. Ook Thaise vrouwen heb je in alle soorten en maten en hetzelfde geldt voor Poolse vrouwen.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 12 Feb 2015 17:59

Re: Jouw figuur door de jaren heen

Mijn ouders komen uit het oostblok. Ben vaak genoeg in oost europa geweest naar familie. Lopen knappe vrouwen rond maar agian dat is mijn mening
Zoon *
<<

Anoniem301

Bericht 12 Feb 2015 17:59

Re: Jouw figuur door de jaren heen

Nougat schreef:Ik vind Poolse vrouwen nou niet bepaald mooier dan vrouwen uit andere landen. In ieder land heb je een breed scala aan vrouwen, zowel hele lelijke als hele knapperds. Dat is niet echt te linken aan het land waar je bent geboren. Vaak zijn het vooroordelen. Ik weet nog wel dat ik voor het eerst naar Thailand ging. Ik had verwacht alleen maar hele ranke, sierlijke, mooie vrouwen te zien, maar dat was helemaal niet zo. Ook Thaise vrouwen heb je in alle soorten en maten en hetzelfde geldt voor Poolse vrouwen.


Ja ik snap wat je bedoelt en je hebt ook wel een punt. Maar toch vind ik Poolse vrouwen vaak heel mooi. Ik ben naar Spanje geweest voor Spaanse les, daar waren ook veel Poolse meisjes. Ik vond ze allemaal even prachtig. Somalische vrouwen vind ik vaak minder mooi bijvoorbeeld. Is niet zo aardig om te zeggen, maar dan snap je misschien wat ik bedoel. En natuurlijk zijn niet alle Somalische mensen niet mooi.
<<

Anoniem147

Bericht 12 Feb 2015 18:03

Re: Jouw figuur door de jaren heen

Ik heb daar juist niets mee. Vaak vind ik ze een beetje een grof gezicht hebben of een neus die meer aanwezig is.

Ik vind vrouwen uit Scandinavië echt super mooi. Of latina's. Prachtig!
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 12 Feb 2015 18:14

Re: Jouw figuur door de jaren heen

Ik ben zelf oostblokker nou mijn neus is niet aanwezig hoor en van de meiden hier uit het oostblok ook niet

Zij is miss bosnia

Afbeelding

Denk dat niemand lelijk vind
Zoon *
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 12 Feb 2015 18:18

Re: Jouw figuur door de jaren heen

Marni schreef:Whoo die billen van Kim en Nicky!

Doe mij deze billen maar. Waar ik kan ik die bestellen en ophalen?
Afbeelding


Doe mij die ook maar! Ik denk alleen dat ik mijn vriend daar niet gelukkig mee maak hahaha :yes:

OT: Ik ben wel te zwaar en nu een stuk lichter als wat ik op mijn zwaarst (Schaam) geweest ben. Ik zou er nog zo'n 10 kg af willen hebben, maar eerst maar zien of dat lukt. Ik ben soms wel jaloers op vrouwen die rond de 60-65 wegen, maar zo is mijn bouw absoluut niet dus ik denk niet eens dat dat me staat.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2864

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 12 Feb 2015 21:09

Re: Jouw figuur door de jaren heen

Phoe.. Ik heb nogal geschommeld met mijn gewicht. Op m'n 18e zat ik wel tegen de 70 kilo aan, bij een lengte van 1,62. Toen afgevallen en op m'n 19e woog ik zo'n 65 kilo. Toen voelde ik me goed! Toen (inmiddels) man leren kennen, en weer aangekomen tot 78 kilo. Oeps! Toen is er op een gegeven moment een knopje bij me om gegaan toen ik 23 was. Stukken gezonder gaan eten en meer bewegen. Afgevallen tot 63 kilo. Inmiddels zwanger geweest(was ik op m'n zwaarst 79 kilo geloof ik), en nu probeer ik weer wat kilootjes kwijt te raken. Zit nu op 66,5(begin van het jaar op bijna 70), dus het gaat weer de goede kant op.

Nog een foto waar ik op m'n zwaarst was:
*weg*
En op m'n lichtst:
*weg*
Laatst gewijzigd door Kajaka op 13 Feb 2015 23:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem125

Bericht 13 Feb 2015 14:46

Re: Jouw figuur door de jaren heen

Om heel eerlijk te zijn, zie ik niet echt verschil. Alleen op de ene foto zit je en op de andere foto sta je?
<<

Anoniem88

Bericht 13 Feb 2015 14:48

Re: Jouw figuur door de jaren heen

Ik zie wel degelijk verschil :thumbup:

Nougat, ik ben wel benieuwd waardoor jij nou precies de noodzaak zag dit te zeggen. Erg vriendelijk komt het niet over.
<<

Anoniem132

Bericht 13 Feb 2015 14:53

Re: Jouw figuur door de jaren heen

Ik zie wel verschil, je benen en armen zijn op de tweede foto dunner. Je buik kan ik ook niet zo goed vergelijken omdat je op de ene foto staat en de andere niet.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 13 Feb 2015 14:55

Re: Jouw figuur door de jaren heen

Dundas schreef:Ik zie wel degelijk verschil :thumbup:

Nougat, ik ben wel benieuwd waardoor jij nou precies de noodzaak zag dit te zeggen. Erg vriendelijk komt het niet over.




Idd ik vind het nogal hard aankomen voor haar. Trek je lekker niks van aan je ziet et goed uit!!!
Zoon *
<<

Anoniem125

Bericht 13 Feb 2015 15:08

Re: Jouw figuur door de jaren heen

No offence, maar ik zie het niet. Bij de andere voor en na foto's is het heel duidelijk, maar hier lijkt het verschil miniem, of te wijten aan de houding/kleding.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers