Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

<<

anoniem203

Bericht 10 Feb 2015 15:22

Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

S. en T. hebben beide een favoriet knuffelding in bed. S. heeft nooit afscheid kunnen nemen van zijn grijze Puckababy (alias 'Puck') en slaapt echt niet zonder dat ding. Er zitten gaten in en hij ziet er echt smoezelig uit maar dat ding moet iedere nacht mee naar bed en dat houdt hij dan ook dicht tegen zich aan. Hij wrijft ook altijd een bepaald stukje van de Puckababy tegen zijn neus en valt zo in slaap.

T. heeft van Tiamo zo'n knuffeldoekje. Een blauw konijntje. Hij gooit dat ding helemaal over z'n hoofd of wrijft met het oortje van het konijntje tegen zijn neus en valt zo in slaap. Altijd erg schattig om te zien :heart:

Hebben jullie kindjes ook een favoriet knuffelbeestje of knuffeldoekje?
<<

Anoniem103

Bericht 10 Feb 2015 15:25

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

J. heeft zo'n Difrax knuffelpopje. Hij heeft er vier maar eentje is favoriet. Bij M. wisselt het nog wel eens. Haar halve bed ligt vol met knufffels, die moeten er ook allemaal in. Haar konijn is nu favoriet maar soms ook de dinosaurus of de aap.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 10 Feb 2015 15:28

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

David heeft de blauwe beer tuttel van Nestlé die in een zwangerschap doos zat. Ik heb er inmiddels 4 zodat ze regelmatig in de wasmachine kunnen.
Hij sabbelt en bijt er op en legt hem over zijn gezicht of het hem stevig vast tijdens het slapen.
<<

Patsy

Bericht 10 Feb 2015 15:33

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

M heeft deze, met zijn naam er op
http://www.funnies.nl/Products_detailed.aspx?id=586

En een badstof spuugdoekje. Volgens mij is het spuugdoekje meer favoriet dan het tutpopje.
<<

Anoniem97

Bericht 10 Feb 2015 15:37

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

Nee gelukkig niet, ze vinden knuffels wel gezellig maar slapen ook prima zonder.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 10 Feb 2015 15:46

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

D heeft blauwe beer. ze heeft er 10 maar er is er1 favoriet en zo die beer is het drama. Die beer heet bi z'n bekje een heel klein wit los touwtje zitten.
Die andere 9 kunnen net zo goed weg ;)

J heeft knuf. Een konijnen knuffellapje. Aan de oor een speen en de andere oor stopt hij tussen de speen en z'n neus.
Hier heeft er er 3 van.

A heeft nog nik
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem166

Bericht 10 Feb 2015 15:58

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

Mijn dochter had rond de leeftijd dat ze ging lopen Muis uitverkoren tot favoriete knuffel. Dat heeft ongeveer een jaar geduurd, waarbij Muis ons altijd vergezelde. Inmiddels is Muis niet meer de favoriet, maar wordt er elke avond een andere knuffel uitgekozen. Aan de ene kant erg makkelijk, want er is altijd wel een knuffel en we hoeven niet meer bang te zijn dat we Muis kwijt raken. Aan de andere kant onhandig, omdat ze nog wel eens midden in de nacht kan vragen om Beer waaraan ze dan heeeeeel erg gehecht is. Dat gaat dan zo:

'Mama, waar is mijn beer?'
'Hier is je blauwe beer.'
'Ik wil andere beer.'
'Kijk, Beertje Kim.'
'Andere beer.'
'Oh, dat begreep ik niet. Hier is de bruine beer.'
'Neeheehee (huilend), ik wil beeheer.'
'Eh, hier is de zwarte beer.'
'Neehee (huilt nog harder).'
'Witte beer...'
Huilt heel hard...
'Welke beer bedoel je dan? Ik begrijp je niet.'
'Ik wil Beer'.
'Pandabeer?'
'Ja.' Slaapt weer verder.

Pffff...
<<

Anoniem151

Bericht 10 Feb 2015 16:00

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

Ah, dat klinkt heel lief Ava! <3

Hier nog niks
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2860

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 10 Feb 2015 16:18

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

Hier niet echt favoriet, hij heeft er 3 in z'n bedje liggen. De blauwe beer uit de babydoos, een pipknuffeldoekje en eentje met z'n naam erop. Hij pakt altijd 1 van de 3 om mee in slaap te vallen. Daar wrijft hij dan mee langs z'n neusje.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 10 Feb 2015 16:32

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

N. heeft deze:

http://www.knuffelparadijs.nl/product/1 ... tAodwyMAmw

Het zwarte randje loopt ze altijd aan te friemelen als ze moe word en wanneer ze gaat slapen heeft ze hem altijd dicht tegen haar gezicht of soms zelfs over haar hoofd heen.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1303

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 10 Feb 2015 16:33

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

Mijn dochter heeft een witte tiamo beer die haar lievelingsbeer is. Het nijdige is dat dat ding nergens meer te verkrijgen is. We hebben er onderlaatst 1 op internet kunnen vinden, maar dat was echt een helse zoektocht. Bij mijn schoonouders kan ze overigens best zonder dat beest slapen, maar bij kdv bijvoorbeeld niet. Dan moet hij mee. Ze wil hem ook altijd als ze verdrietig is. Dan gaat ze op zijn neus kauwen.
<<

Anoniem205

Bericht 10 Feb 2015 16:37

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

Katrien schreef:M heeft deze, met zijn naam er op
http://www.funnies.nl/Products_detailed.aspx?id=586

En een badstof spuugdoekje. Volgens mij is het spuugdoekje meer favoriet dan het tutpopje.


Deze heeft mijn zoon ook, maar dan in het blauw met zijn naam erop.
En een egeltje van Happy Horse. Alleen is dat egeltje niet meer te krijgen. Dus we wisselen deze twee gewoon af. Ene ligt in zijn bedje, de andere in de box of de wagenbak en zo wisselen we dat af
<<

Anoniem113

Bericht 10 Feb 2015 18:07

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

Haha Sanne, ze heeft ook wel veel beren dan :cheering: :P

Hier hebben beide het bekende blauwe beertje. We hebben andere geprobeerd maar toch pakte ze steeds weer dat beertje. Wel grappig want Ties ziet precies welke van hem is en welke van zijn broertje. Ties knuffelt er alleen mee maar Sieb gebruikt de pootjes ook om op te sabbelen als hij zijn speen niet kan vinden.

Oh en een reserve hoef ik niet te proberen. Voor Ties hadden we er een extra (die sieb nu dus gebruikt) maar hij moest er niets van weten.
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 10 Feb 2015 20:10

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

Lars heeft Aapie, helemaal gek is ie ermee. Heb er twee en was ze standaard mee als ik het bed verschoon, heeft ie niet in de gaten.

Afbeelding
Thomas heeft een door mijn moeder gehaakt olifantje, heb ik er ook 2van
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 10 Feb 2015 20:32

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

Ravi heeft Tjonkie, een grote zachte knuffel die hij van het ziekenhuis kreeg bij zijn geboorte, Gigi, een geel met roze giraffe en een kleine pip. Pip heeft hij in zijn hand en de anderen moeten gewoon in bed liggen.
R. 2013
D. 2016
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2834

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 10 Feb 2015 20:53

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

Luuk heeft meerdere knuffels in bed. Hij heeft niet echt een voorkeur.
Nora slaapt altijd met de grijze muis van de cliniclowns www.cliniclowns.nl/knuffel we hebben er 3.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 10 Feb 2015 21:08

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

Hier allebei een wit konijn van de prenatal. Het konijn heeft lange oren, duim gaat in de mond en een stukje van de oor onder de neus. Bij allebei.
Wij noemen ze Knien en Knijn.
Laatst gewijzigd door Myloon op 10 Feb 2015 21:28, in totaal 1 keer gewijzigd.
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 10 Feb 2015 21:23

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

N. is dol op knuffels, elke knuffel heeft wel een naam en ze speelt er meer mee dan met haar poppen. Ze heeft een aantal favorieten, maar één echte lievelingsknuffel heeft ze niet. Op zich heel fijn, maar ik kan helaas nooit knuffels opruimen of wegdoen.
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 10 Feb 2015 21:50

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

T. Heeft altijd een happy horse beertje gehad, totaal verslaafd aan dat ding, een aantal reserve gekocht maar hij wist precies welke de "echte" was. Sinds bij 2,5 is werd beer ineens afgedankt, en nu ligt zijn bed nog wel vol knuffels maar niet 1 favoriete meer.
J. heeft het bekende happy horse konijn met lange oren, die moet hij over zijn hoofd hebben liggen als hij in slaapt valt, dan begraaft hij zijn gezichtje er helemaal in, als hij hem ziet begint bij meteen te grijpen om hem te pakken.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 10 Feb 2015 21:57

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

L heeft een knuffeldoekje/beer van de C&A. Het is een blauwe van het merk Nicotoy. We hebben er bij mijn zus standaard 1, bij de gastouder, en thuis hebben we er nog vijf geloof ik. Ik heb destijds echt gedacht, mij pakken ze niet. Kort daarna lagen deze knuffels ook echt niet meer in de schappen.
L2014 & H2017
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 10 Feb 2015 21:58

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

Kwak schreef:D heeft blauwe beer. ze heeft er 10 maar er is er1 favoriet en zo die beer is het drama. Die beer heet bi z'n bekje een heel klein wit los touwtje zitten.
Die andere 9 kunnen net zo goed weg ;)


Precies dit, ook de aantallen. Alleen zit het losse draadje hier bij het labeltje.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 10 Feb 2015 22:06

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

B heeft haar Pooh, haar grote vriend Pooh. Die neemt ze het liefst overal mee naar toe (wat we eigenlijk altijd wel goed vinden). En dan is er nog Sam de hond, die mag altijd in haar bed blijven.

We hebben 4 Poohs, maar er is er maar 1 goed. Nu heeft ze goede Pooh vannacht onder gespuugd, en moest ze het dus vandaag doen met een 'niet goede Pooh', maar dat accepteert ze dan gelukkig wel.
Ondertussen is goede Pooh snel gewassen, en heeft hij op de verwarming gelegen, zodat ze nu weer lekker kan slapen met goede Pooh haha
<<

Nosa

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 885

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:47

Bericht 10 Feb 2015 22:19

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

Mijn zoon heeft een bruine beer, hij neemt hem nog altijd mee naar bed, al lijkt hij hem steeds minder nodig te hebben. Maar zonder kan hij niet slapen. We hebben er ook maar 1 van, ben blij dat hij hem niet meer overal mee naartoe sleept. Echt, we zijn hem wel eens kwijt geweest, drama's!
2010 2012 2015 2017
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 10 Feb 2015 22:23

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

David mag hem ook echt alleen in bed (tenzij hij ziek is), net als de speen dus dan raakt hij gelukkig ook niet snel kwijt.
<<

Lies

Noob

Berichten: 125

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:08

Bericht 10 Feb 2015 22:31

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

Milady schreef:David heeft de blauwe beer tuttel van Nestlé die in een zwangerschap doos zat. Ik heb er inmiddels 4 zodat ze regelmatig in de wasmachine kunnen.
Hij sabbelt en bijt er op en legt hem over zijn gezicht of het hem stevig vast tijdens het slapen.


Hier ook!
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers