Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

<<

Nosa

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 885

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:47

Bericht 10 Feb 2015 21:40

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

Milady schreef:David mag hem ook echt alleen in bed (tenzij hij ziek is), net als de speen dus dan raakt hij gelukkig ook niet snel kwijt.

Oh mijn zoon die nam hem nog wel eens sneaky mee en dan was ik in het winkelcentrum had hij die beer meegenomen!
2010 2012 2015 2017
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 10 Feb 2015 21:42

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

Nosa schreef:
Milady schreef:David mag hem ook echt alleen in bed (tenzij hij ziek is), net als de speen dus dan raakt hij gelukkig ook niet snel kwijt.

Oh mijn zoon die nam hem nog wel eens sneaky mee en dan was ik in het winkelcentrum had hij die beer meegenomen!


Haha lekker ondeugend. Die van mij snapt dat nu nog niet maar wie weet gaat dit in de toekomst nog wel gebeuren dan.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 10 Feb 2015 21:48

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

E is niet echt gehecht aan een knuffel. Heeft er 3 in bed, maar die liggen daar gewoon te liggen ;) als ik er 1 geef in haar handen knuffelt ze die wel weer lief. Het maakt niet uit wat er in bed ligt, zolang er iig een lakentje in ligt
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Nosa

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 885

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:47

Bericht 10 Feb 2015 22:16

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

Milady schreef:
Nosa schreef:
Milady schreef:David mag hem ook echt alleen in bed (tenzij hij ziek is), net als de speen dus dan raakt hij gelukkig ook niet snel kwijt.

Oh mijn zoon die nam hem nog wel eens sneaky mee en dan was ik in het winkelcentrum had hij die beer meegenomen!


Haha lekker ondeugend. Die van mij snapt dat nu nog niet maar wie weet gaat dit in de toekomst nog wel gebeuren dan.

Haha wie weet milady. En dan 's avonds als meneer naar bed gaat erachter komen dat de beer kwijt is, hij vast nog ergens in het winkelcentrum moet liggen en je die dan nog net na sluitingstijd bij de achterdeur van de winkel op kan halen :laughcry:
2010 2012 2015 2017
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 10 Feb 2015 22:17

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

Luuk had nooit een knuffel, maar sinds kort is hij wel heel erg gehecht aan zijn happy horse muziekdoosje (een lammetje)

Mats heeft 2 witte hondenknuffels (ik vind het persoonlijk meer konijnen) van de hema. Die zijn echt heilig. Zonder slaapt hij echt een stuk minder goed.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem286

Bericht 10 Feb 2015 23:34

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

S knuffelt/duimt met van die badstof spuugdoekjes van de Hema. Daar heeft ze er altijd 2 van in bed.ze slaapt ook echt niet zonder die doekjes. Geen favoriet doekje gelukkig en ze gaan dagelijks in de was, ik heb er tegen de 20/25 denk ik, dus zat :)
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 11 Feb 2015 00:35

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

L heeft en knuffeldoekje in de vorm van een ster van baby's only. Ze stopt het labeltje wat er aan zit altijd tussen haar speen en haar neus.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 11 Feb 2015 05:58

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

I is niet echt gehecht aan een bepaalde knuffel. Had als knuffeldoekje de Hema hond ( versie die vlak erna niet meer te krijgen was) en Dikkiedik.

En T. is helemaal gek met zijn Woezel en pip knuffeldoekjes.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 11 Feb 2015 06:32

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

De oudste heeft een knuffeldoekje van Pip. Al toen hij een oaar maanden oud was waa deze zwaar favoriet. Ik heb er toen gelijk een oaar bij gehaald maar die zijn niet goed. Zonder slaapt hij nog steeds niet.

De middelste heeft ook een knuffeldoekje van Zoe de giraf. Hier hebben we er 2 van en ze heeft geen voorkeur, beiden zijn goed.

En ook de jongste heeft een favoriet knuffeldoekje, eentje van de Prenatal met een muis erop. Daar hebben we er 3 van en het maakt hem verder niet uit welke hij heeft.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem112

Bericht 11 Feb 2015 07:36

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

Mijn oudste heeft er geen, althans geen vaste, wel een bed vol maar daar kijkt hij niet echt naar om.
Mijn jongste heeft twee roze lappen popjes, van bambino, ze sleept ze overal mee naar toe, ze zijn echt haar popjes en kan echt niet zonder slapen.

Deze maar dan roze, al zien die van haar er niet meer uit, haha
Afbeelding
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 11 Feb 2015 13:34

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

R. heeft 2 roze konijntjes. Ze slaapt er altijd mee, ze liggen ook altijd in haar bed, ze mogen er niet uit. Maar als ze in de was zitten slaapt ze ook wel zonder.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 11 Feb 2015 13:50

Re: Favo knuffelbeestje of knuffeldoekje in bed

De oudste slaapt het liefst met zijn knuffel kat (van ikea) en dan met de snorharen tegen zijn gezicht. Dat ding heeft inmiddels nog nauwelijks vulling.

De jongste heeft een hele berg knuffels in bed. In elk geval haar label doekjes met speen eraan. En meestal nog een konijn van ikea, nestle beertje, nutrilon beertje, bumba en knuffel van de kraamzorg.
Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers