Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoeveel kindjes en waarom?

<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 22 Sep 2013 21:57

Re: Hoeveel kindjes en waarom?

Nou niet oke, vind het nogal wat wat je hier neerzet. Maar goed, we zullen maar zeggen ieder zijn ding.

En idd, zoals Lejow al zegt het was toch uitgesloten? Kan me niet voorstellen dat je jezelf nog een keer in zo'n situatie zet, zeker gezien de consequenties.
<<

Nosa

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 885

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:47

Bericht 22 Sep 2013 22:01

Re: Hoeveel kindjes en waarom?

Wij willen allebei nog wel graag een 3e erbij, al twijfel ik daar wel meer over sinds de 2e er is. Ik vind het nu best druk met 2 kinderen. Maar we laten het gewoon open, het zal sowieso nog wel even duren als er een derde komt.
2010 2012 2015 2017
<<

Anoniem2

Bericht 22 Sep 2013 22:02

Re: Hoeveel kindjes en waarom?

Ik heb het gevoel om weer in de verdediging en al te gaan, maar daar heb ik zoals ik het al aan geef, geen zin in. Bovendien is het onze keus en als wij er achter staan hoe of wat, is het toch goed?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 22 Sep 2013 22:03

Re: Hoeveel kindjes en waarom?

Shopaholic schreef: Zo goed?


Prima meid...
Laatst gewijzigd door Lejow op 22 Sep 2013 22:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem2

Bericht 22 Sep 2013 22:03

Re: Hoeveel kindjes en waarom?

Moet je nu altijd alles wat ik zeg quoten Lejow?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 22 Sep 2013 22:04

Re: Hoeveel kindjes en waarom?

Oh excuses hoor, wist niet dat dat ook niet mocht.
<<

Anoniem57

Bericht 22 Sep 2013 22:05

Re: Hoeveel kindjes en waarom?

Hier als het ons gegund is 2 kindjes, 1 vinden wij ook maar zo alleen, we zouden ook graag zien wat er nog een keer van kunnen brouwen.
<<

Anoniem2

Bericht 22 Sep 2013 22:06

Re: Hoeveel kindjes en waarom?

Lejow schreef:Oh excuses hoor, wist niet dat dat ook niet mocht.


nee maar als het over dit onderwerp gaat doe je dat wel expres anders ook niet.
<<

Anoniem26

Bericht 22 Sep 2013 22:07

Re: Hoeveel kindjes en waarom?

Lejow schreef:Oh excuses hoor, wist niet dat dat ook niet mocht.


Wel op letten lejow!
<<

Anoniem32

Bericht 22 Sep 2013 22:07

Re: Hoeveel kindjes en waarom?

Ik hoop dat een 2e kindje me gegund is, want ik zou met alle liefde nog een kindje willen. En als het mee zit een 3e maar dat is max.
<<

Anoniem2

Bericht 22 Sep 2013 22:07

Re: Hoeveel kindjes en waarom?

Parel schreef:Hier als het ons gegund is 2 kindjes, 1 vinden wij ook maar zo alleen, we zouden ook graag zien wat er nog een keer van kunnen brouwen.


Probeer je sokken aan te laten of had je ze de vorige keer aan? Ben benieuwd naar een evt. jongens variant van L. :thumbup:
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 22 Sep 2013 22:08

Re: Hoeveel kindjes en waarom?

Vind het nogal egoïstisch en onbegrijpelijk, en nogal aandacht vragend eerlijk gezegd. Ik zal het topic ook niet meer vervuilen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 22 Sep 2013 22:11

Re: Hoeveel kindjes en waarom?

Whahaha, denk je nou dat ik je hier serieus expres aan het quoten ben?
Meis, haal je maar niets in je hoofd hoor. Ik quote je om dezelfde reden als waarom ik een ieder ander quote.

En verder, zo prima vind ik het eigenlijk niet. En dit geldt niet alleen voor jou, maar voor iedereen die in de problemen zou komen
Ik kan er met mijn pet niet bij dat je je lichaam zo iets opnieuw aan zou willen laten doen. Als het door de artsen afgeraden wordt, is het naar mijn inziens behoorlijk gevaarlijk. En niet alleen voor jou, maar ook voor je kindje, om niet te spreken over de rest van het gezin.
Ik snap gewoon niet (maar dat komt vast ook omdat ik zelf nog geen wens heb voor een tweede), hoe je die wens boven dat allemaal kunt stellen.
Bij kleine baby's grote zorg was ook zo'n mevrouw. Die had bij de eerste een extreme vroeggeboorte, bij de tweede was haar baarmoeder gescheurd en nu was ze toch zwanger van de derde, en lag ze al vanaf een week of 26 preventief opgenomen, zodat er gelijk ingegrepen kon worden als het mis zou gaan.
Met thuis dus nog 2 kindjes. Ik snap dat gewoon echt niet... echt niet..
<<

Anoniem57

Bericht 22 Sep 2013 22:11

Re: Hoeveel kindjes en waarom?

Ik heb geen idee of we sokken aan of uit hadden! We zaten midden in de carnavalsspits haha
L. kan er ook heel goed als een jongetje uit zien, dan noemen we haar Louistje! Ik zou een dochter ook heel leuk vinden, maar een zoon ook, het maakt me echt geen fluit uit.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 22 Sep 2013 22:12

Re: Hoeveel kindjes en waarom?

Puggle schreef:
Lejow schreef:Oh excuses hoor, wist niet dat dat ook niet mocht.


Wel op letten lejow!


Sorry.. :cry:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 22 Sep 2013 22:13

Re: Hoeveel kindjes en waarom?

Parel schreef:Ik heb geen idee of we sokken aan of uit hadden! We zaten midden in de carnavalsspits haha
L. kan er ook heel goed als een jongetje uit zien, dan noemen we haar Louistje! Ik zou een dochter ook heel leuk vinden, maar een zoon ook, het maakt me echt geen fluit uit.


Louis voldoet ook gewoon he, als jongen :P
Bekt wel lekker.. Lowis en Lowie
<<

Anoniem2

Bericht 22 Sep 2013 22:19

Re: Hoeveel kindjes en waarom?

Wie weet is er over een x aantal meer over bekend als wat er nu is waardoor het misschien nog wel een stuk makkelijker te verdragen is als nu doordat je bijv vanaf het begin goede begeleiding en medicatie krijgt.
En ja het is afgeraden voor nu en evt. in de toekomst.... Maar als mijn gevoel wint van het verstand, waarom zou ik mijn wens voor een 3e dan laten schieten?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 22 Sep 2013 22:20

Re: Hoeveel kindjes en waarom?

Euh, omdat er nogal wat op het spel staat?
Het is voor je eigen gezondheid niet bevorderlijk, jullie waren bang dat de tweede te vroeg zou komen, je hebt een gezin thuis zitten..
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 22 Sep 2013 22:21

Re: Hoeveel kindjes en waarom?

CCC schreef:Vind het nogal egoïstisch en onbegrijpelijk, en nogal aandacht vragend eerlijk gezegd. Ik zal het topic ook niet meer vervuilen.


Ze zegt toch niet voor niks: als het allemaal kan en mag in verband met mijn gezondheid?

Blijkbaar is dat nu dus niet zo, maar hoopt ze dat daar ooit verandering in zal komen, hoe klein die kans misschien ook is.Ik zie echt met de beste wil van de wereld niet wat daar mis mee is.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem2

Bericht 22 Sep 2013 22:23

Re: Hoeveel kindjes en waarom?

Ja ik snap dat er heel wat op het spel staat. Dat realiseer ik me maar al te goed...mocht het toch ooit zover zal ik me eerst keurig melden in het ziekenhuis, wat testen laten doen hoe of wat en dan zien we wel verder.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 22 Sep 2013 22:24

Re: Hoeveel kindjes en waarom?

Ah, dat klinkt al heel anders dan de wens boven het verstand zetten!
<<

Anoniem2

Bericht 22 Sep 2013 22:26

Re: Hoeveel kindjes en waarom?

Ik weet nu inmiddels wel naar 2x wat ik doe. Het is niet zomaar van ik neem er even een 3e mee, nee natuurlijk niet. Als het zo zijn zou, gaat het via de medische malle molen etc. etc.
<<

Anoniem57

Bericht 22 Sep 2013 22:29

Re: Hoeveel kindjes en waarom?

Lejow schreef:
Parel schreef:Ik heb geen idee of we sokken aan of uit hadden! We zaten midden in de carnavalsspits haha
L. kan er ook heel goed als een jongetje uit zien, dan noemen we haar Louistje! Ik zou een dochter ook heel leuk vinden, maar een zoon ook, het maakt me echt geen fluit uit.


Louis voldoet ook gewoon he, als jongen :P
Bekt wel lekker.. Lowis en Lowie



Geen gein, pas had ik gedroomd dat ik een dochter had gekregen en die noemde ik Cato, dan had ik lootje en catootje :cheering:
<<

Anoniem2

Bericht 22 Sep 2013 22:30

Re: Hoeveel kindjes en waarom?

Parel schreef:
Lejow schreef:
Parel schreef:Ik heb geen idee of we sokken aan of uit hadden! We zaten midden in de carnavalsspits haha
L. kan er ook heel goed als een jongetje uit zien, dan noemen we haar Louistje! Ik zou een dochter ook heel leuk vinden, maar een zoon ook, het maakt me echt geen fluit uit.


Louis voldoet ook gewoon he, als jongen :P
Bekt wel lekker.. Lowis en Lowie



Geen gein, pas had ik gedroomd dat ik een dochter had gekregen en die noemde ik Cato, dan had ik lootje en catootje :cheering:


:thumbup: :lol:
<<

Anoniem2

Bericht 22 Sep 2013 22:31

Re: Hoeveel kindjes en waarom?

Ik en de meiden vormen samen Y. E. S. dat is ook bizar...
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers