Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Aan welke forummer wil je wat kwijt

<<

Anoniem88

Bericht 07 Feb 2015 19:20

Aan welke forummer wil je wat kwijt

Dit gaat al een paar dagen door m'n hoofd, maar ik kon er geen geschikt moment voor vinden, dus ik open maar gewoon een topic :nerd: Ik wil namelijk een complimentje aan Babyboy geven! Toen je je hier voor het eerst voorstelde dacht ik direct al een beeld van je te hebben. Onterecht. Want je hebt me in laten zien dat ik niet op eerste indrukken moet vertrouwen, en dat er in jou een lieve, zorgzame moeder schuilt en volgens mij ook een fijn, leuk, gezellig en lief persoon. Vooral hier blijven dus :thumbup:
<<

Anoniem148

Bericht 07 Feb 2015 22:04

Re: Aan welke forummer wil je wat kwijt

Ja mij valt ze ook op! Ook meteen erg actief! Leuk en gezellig. Ga zo Door.
<<

Anoniem148

Bericht 07 Feb 2015 22:05

Re: Aan welke forummer wil je wat kwijt

Ow ja en ik wilde aan lejow iets vragen ipv wat kwijt. Hoe is het met jouw portemonnee afgelopen? Heb dat misschien gemist maar heb je hem inmiddels terug?
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 07 Feb 2015 22:28

Re: Aan welke forummer wil je wat kwijt

Dandelion schreef:Ow ja en ik wilde aan lejow iets vragen ipv wat kwijt. Hoe is het met jouw portemonnee afgelopen? Heb dat misschien gemist maar heb je hem inmiddels terug?


Daar ben ik ook benieuwd naar!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 07 Feb 2015 22:55

Re: Aan welke forummer wil je wat kwijt

Ja, die had ze terug, maar dat was wel een heleboel gedoe.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 07 Feb 2015 23:00

Re: Aan welke forummer wil je wat kwijt

Nope.. die heeft Lejow niet terug :cry:

Ik bleek de dag nadat ik de portemonnee kwijt was een berichtje te hebben gehad op facebook van de vrouw, wiens man hem gevonden had. Die man had hem in een brievenbus (van postnl) gekletterd.
Dit berichtje heb ik echter nooit gezien (klote overige map bij FB).
Toen ik het plotseling tegen kwam, ben ik gelijk gaan bellen.
PostNL stuurde me door naar RDW (want alle dingen met rijbewijzen gaan naar heen).
RDW zei, nee hoor, klop nie, dat gaat naar de gemeente
Gemeente zegt: we hebben een algemene site daarvoor gevondenverloren,nl (ofzo), ga daar maar zoeken.

Iedereen wijst met zn vinger naar elkaar.
Ik heb de hoop maar opgegeven, want PostNL zegt m doorgestuurd te hebben, RDW zegt niets te hebben, en op de site van de gemeente kan ik m gewoon niet terug vinden, terwijl het zo'n $*#(*!#$(*#$(*!#($ opvallende portemonnee is!!!

Kan er nog steeds boos om worden.
Nogmaals, die man dacht iets goeds te doen door m op te rapen en m in een brievenbus te doen, maar alsjeblieft, als je een portemonnee vindt.. DOE DAT DUS NOOIT
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 07 Feb 2015 23:02

Re: Aan welke forummer wil je wat kwijt

Sorry, ik dacht dat hij uiteindelijk toch nog in je bezit was gekomen.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem148

Bericht 07 Feb 2015 23:46

Re: Aan welke forummer wil je wat kwijt

Toch niet beter afgelopen dan Ik de laatste keer mee gekregen had. Wat klote zeg! snap goed dat je ervan baalt! Hij kan toch niet zomaar verdwenen zijn? Vind het echt slecht van die bedrijven dat ze niet weten waar die is gebleven.
Moest eraan denken toen ik van de week een portemonnee vond bij het ziekenhuis en jouw verhaal dat het zo lang duurde voor je antwoord kreeg. Ik heb de portemonnee meegenomen en Door middel van de kaartjes die erin zaten de eigenaar kunnen achterhalen. Zat namelijk een bedrijfspas in dus had het bedrijf gebeld of die persoon aanwezig was. Hij was blij dat ik hem meegenomen had want hij had niet gedacht dat hij daar zou liggen, is blijkbaar bij zijn vrouw uit de tas gevallen. Kreeg een mooie bos bloemen! Dus dat was wel leuk.
Ik hoop voor jou dat jouw portemonnee toch nog terecht komt!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 07 Feb 2015 23:55

Re: Aan welke forummer wil je wat kwijt

Wat fijn Dandelion!

Zij had mij dus ook gevonden via fb.. alleen zat hij toen al in de brievenbus.. als hij nou zelf eerst ook op fb gekeken had.
of.. of.. als.. als.. bluh

Ik ga volgende week gewoon maar weer eens bellen denk. Ding moet ergens liggen te liggen nu zou je zeggen..
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 07 Feb 2015 23:59

Re: Aan welke forummer wil je wat kwijt

Ik heb vorige week een ovchipkaart gevonden van een meisje, bleek ook een studentenreisproduct op te staan. Haar voornaam stond er niet op, maar haar achternaam was niet zo veel voorkomend, dus ik denk ik gok het erop op facebook. En ik vond haar inderdaad :) ze was ontzettend blij. Heb de kaart naar haar opgestuurd.

Echt zooo kut van je portemonnee Lejow...!!!

Ik vraag me af hoe het met Bliss en haar fiets is? (Vast niet goed helaas maar toch:()
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem88

Bericht 08 Feb 2015 16:41

Re: Aan welke forummer wil je wat kwijt

Wat vervelend van Je portemonnee Lejow. Ik had de update over het RDW ook nog wel mee gekregen, maar ik hd gehoopt dat je portemonnee toch nog ergens opgedoken was. Jammer...
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 08 Feb 2015 18:38

Re: Aan welke forummer wil je wat kwijt

Dundas oow wauw wat lief. Dankje



Ik wil vooral kwijt aan olijfje . Ik hoop echt dat je kinderwens uitkomt en derest van de dames. Moeilijk zwanger worden topic
Zoon *
<<

Anoniem114

Bericht 08 Feb 2015 20:02

Re: Aan welke forummer wil je wat kwijt

Ik wil iets kwijt aan Exo; ik wil je heel graag weer 's meeten!! Omdat je de vorige meetings steeds niet kon, helaas.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Feb 2015 20:11

Re: Aan welke forummer wil je wat kwijt

Leaf schreef:Ik vraag me af hoe het met Bliss en haar fiets is? (Vast niet goed helaas maar toch:()


Ik ben ook benieuwd hoe het met mijn fiets is... :snik: Heb aangifte gedaan, maar ik zie het ding natuurlijk nooit meer terug. Heb ook mijn ene overgebleven sleutel samen met de aangifte en een schadeformulier naar de verzekering gestuurd onder het mom van 'nee heb ik, ja kan ik krijgen'. Ik heb er een hard hoofd in, maar niet geschoten is altijd mis toch? Ik heb aangegeven te hopen op enige coulance :)
Heb vrijdag wel een andere (tweedehands) fiets gekocht trouwens, alleen daar is iets niet helemaal goed mee, dus ik ga er morgen even mee terug. Vermoeiend gedoe allemaal :pale:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem315

Bericht 08 Feb 2015 20:35

Re: Aan welke forummer wil je wat kwijt

Bazinga schreef:Ik wil iets kwijt aan Exo; ik wil je heel graag weer 's meeten!! Omdat je de vorige meetings steeds niet kon, helaas.


Ik jou ook! We wonen zo'n verdomd eind uit elkaar :12:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Feb 2015 21:07

Re: Aan welke forummer wil je wat kwijt

Exogenesis schreef:
Bazinga schreef:Ik wil iets kwijt aan Exo; ik wil je heel graag weer 's meeten!! Omdat je de vorige meetings steeds niet kon, helaas.


Ik jou ook! We wonen zo'n verdomd eind uit elkaar :12:


Übermeeting?
❤ 7 juni 2018
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 08 Feb 2015 21:09

Re: Aan welke forummer wil je wat kwijt

Aan Bazinga: wat fijn dat je na de nare periode weer goed in je vel lijkt te zitten.
Charles: same story!
Carrie: ik hoop dat jullie kinderwens binnenkort in vervulling gaat.
Toos: ik hoop dat het gesprek bij de bank goed is gegaan.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 08 Feb 2015 21:23

Re: Aan welke forummer wil je wat kwijt

Vervelend, Bliss! En hij staat niet ergens in het fietsendepot van de gemeente? Want ik las van de week nog dat ze steeds fietsen weghalen in de stad omdat ze in de weg staan voor hulpdiensten...dus je mag alleen nog maar bij de Hema daar en de Biesieklette enz parkeren...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Feb 2015 21:26

Re: Aan welke forummer wil je wat kwijt

Hmm, denk het niet. Waar ik hem neer had gezet, staan altijd fietsen (aan het begin vd Kettingstraat - aan de kant vh Buitenhof). De rest stond er nog gewoon ;)
❤ 7 juni 2018
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 08 Feb 2015 21:33

Re: Aan welke forummer wil je wat kwijt

Oh daar ja, recht voor mijn oude huis haha. Nee helaas, dan denk ik ook dat het helaas pindakaas is :(
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers