Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Aanbevelingen van-alles-wat-vakantie?

<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 07 Feb 2015 15:35

Aanbevelingen van-alles-wat-vakantie?

Wij willen in de zomer op vakantie, maar we weten nog niet waar we naartoe willen. Wie heeft er leuke tips voor ons?

- We zijn met 4 (heel misschien 5) meiden, allemaal vrijgezel, leeftijd 23 tot 31.
- We willen een zonnige bestemming, liefste met strand en zee.
- We willen een mix tussen chillen en dingen ondernemen. We moeten de mogelijkheid hebben om van alles te doen, maar ook om even een dagje op het strand te liggen met een cocktailtje.
- Het zou fijn zijn als we ook eens een paar keer op stap kunnen, lekker dansen, maar we willen niet naar een stapoord.
- Het mag dus redelijk toeristisch zijn, maar geen bestemming a la Salou, Chersonissos, Blanes en ga zo maar door.

Kom maar op met die tips!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 07 Feb 2015 15:48

Re: Aanbevelingen van-alles-wat-vakantie?

Ik zou zeggen Kos.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 07 Feb 2015 15:51

Re: Aanbevelingen van-alles-wat-vakantie?

Oja shit dat was ik er vergeten bij te zeggen! Geen Kos, want daar zijn twee vriendinnen vorig jaar al geweest, haha!
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 07 Feb 2015 16:10

Re: Aanbevelingen van-alles-wat-vakantie?

Albufeira! Heel mooie omgeving, aardige mensen, gezellige stad, genoeg te beleven en verschillende leeftijden. Klinkt als een stapoord, maar als je er geen zin in hebt, kun je dat ook makkelijk vermijden.
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 07 Feb 2015 17:42

Re: Aanbevelingen van-alles-wat-vakantie?

Valencia of Lissabon! Beide bestemmingen ben ik met een grote groep vriendinnen heen geweest waarbij we precies dezelfde eisen hadden als jou ;)
In Valencia en Lissabon kan je leuk uitgaan, strand is altijd vlakbij en het zijn leuke steden waar ook vanalles te doen en te bekijken is.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 07 Feb 2015 18:14

Re: Aanbevelingen van-alles-wat-vakantie?

Zuid-Spanje is echt een aanrader voor jullie. Ik doe met mijn man ook altijd het soort vakanties wat jij beschrijft en in Zuid-Spanje hebben we echt een geweldige vakantie gehad: een mooi zandstrand, prachtige steden als Sevilla, Ronda, Cordoba, Granada en Malaga en het is wel toeristisch, maar afhankelijk van welke plaats je kiest niet te toeristisch.

Of anders de Algarve of Sicilië.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 07 Feb 2015 18:30

Re: Aanbevelingen van-alles-wat-vakantie?

Van de bovenstaande opties zou ik zeker Valencia kiezen. Heel erg leuke stad met het strand in de buurt, veel gezelligheid en diversiteit.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 07 Feb 2015 19:32

Re: Aanbevelingen van-alles-wat-vakantie?

Ik sluit me aan bij de meiden die Valencia suggereerden, is echt een geweldig leuke stad en heerlijke stranden!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 09 Feb 2015 10:39

Re: Aanbevelingen van-alles-wat-vakantie?

Ibiza!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 13 Feb 2015 21:19

Re: Aanbevelingen van-alles-wat-vakantie?

Dankje voor de reacties! Daar ga ik eens op zoeken.

Tabbie, Ibiza lijkt me inderdaad ook gaaf, had ik nog niet eens aan gedacht. Is het duur?
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 20 Feb 2015 18:03

Re: Aanbevelingen van-alles-wat-vakantie?

Heb je al enig idee wat het gaat worden?
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 18 Mrt 2015 11:31

Re: Aanbevelingen van-alles-wat-vakantie?

Joooo late reactie! Ik was vergeten dat ik dit topic had geopend, haha!

We gaan naar Kreta, Rethymnon. Ik houd echt van Kreta, vriendinnen waren er nog nooit geweest en ik wil graag terug dus perfect! Ik kan niet wachten, haha! Behalve dat ik vliegangst heb :palm:

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Char