Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Korte pony, hoe vaak knippen?

<<

Kitkat-chuncky

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 03 Okt 2013 09:41

Bericht 07 Feb 2015 09:37

Korte pony, hoe vaak knippen?

Voor de meiden met een pony (tot net boven je wenkbrauwen), hoe vaak moet je pony geknipt worden zodat hij niet voor je ogen gaat hangen? Of style je hem dan een beetje naar de zijkant?

Ik ga normaal maar een paar keer per jaar naar de kapper, dus zie het niet zitten om dan opeens bv iedere 2 weken mijn pony te moeten laten bijwerken. Maar wil dan wel wat vaker gaan als het me bevalt, ongeveer iedere 6 tot 8 weken.
<<

Anoniem88

Bericht 07 Feb 2015 09:43

Re: Korte pony, hoe vaak knippen?

Veel kappers knippen de pony naderhand gratis weer bij :)
<<

Anoniem331

Bericht 07 Feb 2015 09:48

Re: Korte pony, hoe vaak knippen?

Mijn dochter moet toch wel leke 6 weken, wil de pony niet de hele dag in haar ogen hangen, naar opzij stijlen is voor haar geen optie, daar is het haar echt te dik voor.
<<

Kitkat-chuncky

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 03 Okt 2013 09:41

Bericht 07 Feb 2015 09:57

Re: Korte pony, hoe vaak knippen?

Dundas: Klopt, mijn kapper knipt pony's gratis bij, maar ik ben gewoon te laks om iedere paar weken langs te moeten gaan ;)

Popcorn: Iedere 6 weken is nog te overzien.
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 07 Feb 2015 11:17

Re: Korte pony, hoe vaak knippen?

Ik ga ook ongeveer elke 6 weken, maar kan het nog wel langer uitstellen als ik hem wat meer opzij doe. De meeste kappers doen het gratis idd, of ze vragen er een paar euro voor :)
<<

Anoniem234

Bericht 07 Feb 2015 20:49

Re: Korte pony, hoe vaak knippen?

Ik ging iedere 3 weken want anders zag ik echt niks meer. Had hem wel net een tikkeltje over mijn wenkbrauwen hangen en mijn haar groeit snel.
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 718

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:37

Bericht 07 Feb 2015 21:36

Re: Korte pony, hoe vaak knippen?

Ik ben ook meestal te lui en maak er vaak een schuine lok van, dus kan niet zeggen hoe snel je weer moet bijknippen. Je zou het misschien ook zelf kunnen proberen, maar dat heb ik tot nu toe ook niet aangedurfd.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 07 Feb 2015 22:06

Re: Korte pony, hoe vaak knippen?

Ik krijg vanaf dinsdag een pony.
Dan zit ik model bij de dochter van een collega.
De eis voor die training is een pony uit de nieuwe techniek voor de haar modelijn.

Ik ben erg benieuwd. Ik heb de laatste jaren altijd een schuine lok gehad. Maar ben nu al 1 tot 1,5 jaar niet bij de kapper geweest. Dus die schuine lok zit nu achter mijn oren ;)
Eens kijken of ik het dan bij laat houden of weer een schuine lok laat worden.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 07 Feb 2015 22:14

Re: Korte pony, hoe vaak knippen?

Ik had hetzelfde als puggle ook na 3 weken maar dat vond ik nogal een dure hobby dus inmiddels heb ik geen pony meer.
<<

Kitkat-chuncky

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 03 Okt 2013 09:41

Bericht 07 Feb 2015 23:48

Re: Korte pony, hoe vaak knippen?

Serena: Zelf knippen zou ik niet aandurven. Ben bang dat ik het alleen maar erger zou maken.

Ik ga gewoon nog even verder twijfelen wat ik zal doen :wink:
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 08 Feb 2015 14:29

Re: Korte pony, hoe vaak knippen?

Ik moest dan wel eigenlijk na een week of twee weer terug. Daar had ik niet zoveel zin in dus dan ging ik maar andere manieren verzinnen om gewoon te kunnen zien. Ik vond het maar irritant en heb daarom nu ook geen pony meer.
Het ziet er geel leuk uit, maar ik vond het met mijn haar absoluut niet fijn.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 10 Feb 2015 21:30

Re: Korte pony, hoe vaak knippen?

Toen ik nog een pony had, knipte ik hem volgens mij altijd zelf bij! Zelfs een keer met mn dronken hoofd. Was best goed gelukt :)
❤ 7 juni 2018
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 11 Feb 2015 12:20

Re: Korte pony, hoe vaak knippen?

Ook rond de zes weken, maar ik was het zat. Vaak als ik daar kom hebben ze net geen tijd op dat moment. En na een halfuurtje wel, vaak heb ik dan mijn kindjes bij mij dus dan kom ik later wel een keer terug. Uiteindelijk maar een schaar gekocht en nu doet mijn man het regelmatig en ook netjes. Dus dat is ook weer opgelost.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Kitkat-chuncky

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 03 Okt 2013 09:41

Bericht 11 Feb 2015 13:40

Re: Korte pony, hoe vaak knippen?

Bliss en shy: stoer dat jullie het zelf durven te knippen of door je man laten knippen. Zou ik echt niet durven...

Maar goed, gisteren naar de kapper geweest en toch maar weer alleen de puntjes laten knippen. Eeuwige twijfelkont ben ik ook :palm:
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 11 Feb 2015 15:09

Re: Korte pony, hoe vaak knippen?

Kitkat-chuncky schreef:Bliss en shy: stoer dat jullie het zelf durven te knippen of door je man laten knippen. Zou ik echt niet durven...

Maar goed, gisteren naar de kapper geweest en toch maar weer alleen de puntjes laten knippen. Eeuwige twijfelkont ben ik ook :palm:

Ja het is wel een kwestie van vertrouwen, de eerste keer zei ik ook als je het verprutst wordt ik echt heel boos!
Dus met dat in zijn achterhoofd is hij dan toch gewoon erg voorzichtig.

En uiteindelijk toch de handigste oplossing, hij heeft er altijd wel even tijd voor.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marjolein

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 20 Nov 2014 00:13

Bericht 11 Feb 2015 19:42

Re: Korte pony, hoe vaak knippen?

Sinds 2 maanden heb ik ook weer een pony maar ik weet weer waarom ik het ooit weer heb laten groeien :laughcry:
Hebben jullie dat nou ook? Dat het, als je 's ochtends wakker wordt, het opzij krult? En ik ben ook weer te lui om het iedere dag weer met de föhn recht te krijgen.
<<

Anoniem315

Bericht 21 Feb 2015 22:04

Re: Korte pony, hoe vaak knippen?

Haha! Dat heb ik ook elke keer dat ik hem er af knip. Ik doe het zelf, trouwens. Ik wil ook weer een pony, maar ook weer niet. Het is altijd zo rigoureus.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers