Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat een dag...

<<

Anoniem108

Bericht 07 Feb 2015 00:49

Wat een dag...

Binnen nog geen 24 uur tijd: oma overleden, m'n moeder weer met spoed opgenomen in het ziekenhuis en een nieuwe baan. De emoties zijn zo uiteenlopend, dat ik te moe ben om nog verdrietig of blij te zijn. Zulke extremen heb ik nooit gekend. Gelukkig lukt het om m'n zus in NL te hebben, voordat de begrafenis is. Ze is aan de andere kant vd wereld op vakantie.
Ondertussen ben ik nog een stukje aan het voorbereiden voor tijdens de uitvaart, maar het valt me deze keer veel zwaarder dan de vorige keer. Misschien omdat ik nu definitief geen opa's en oma's meer heb... Of misschien wel gewoon omdat ik de halve nacht bezig ben geweest om m'n zus op tijd terug te krijgen van vakantie. Overmorgen naar m'n ouders toe en dan hopelijk wat rust. Geen idee wat ik met dit topic wil; ik ben zo onrustig en te moe om in slaap te vallen...
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 07 Feb 2015 01:01

Re: Wat een dag...

:hug: ik hoop dat je een beetje kan slapen.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 07 Feb 2015 01:04

Re: Wat een dag...

Wat een extremen.
Veel sterkte komende tijd en schrijf alles eens op. Zet de punten op een rijtje waarvan jij vindt dat die belangrijk zijn en die je moet doen van jezelf.
:hug:
04-2014
10-2015
<<

Anoniem108

Bericht 07 Feb 2015 01:23

Re: Wat een dag...

Dank jullie wel. :) Opschrijven heb ik nog niet aan gedacht. Dat is misschien wel een goed idee, thnx!
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 07 Feb 2015 03:01

Re: Wat een dag...

Wat een achtbaan van emoties! heel veel sterkte en kracht toegewenst en ook gefeliciteerd met je baan.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem216

Bericht 07 Feb 2015 10:00

Re: Wat een dag...

Heftig allemaal. Gecondoleerd met het verlies van je oma. Fijn dat je zus er op tijd bij kan zijn. Maar ook gefeliciteerd met je nieuwe baan.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 07 Feb 2015 10:20

Re: Wat een dag...

Heftig Izar. Gecondoleerd met je oma en sterkte met je moeder.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 07 Feb 2015 10:24

Re: Wat een dag...

Dat is ook heel heftig Izar!! Wel fijn dat je je zus terug kan laten vliegen op tijd. Gecondoleerd en heel veel sterkte.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 07 Feb 2015 10:38

Re: Wat een dag...

Sterkte lieve Izar. Wat een heftige tijd, zo alles op één hoop. Haal maar veel steun uit je zus als de straks bij je is, fijn dat het allemaal gelukt is om haar hier heen te krijgen. Gecondoleerd, sterkte, en toch ook gefeliciteerd met je nieuwe baan. Wat ben jij knap en sterk, als je dat in zo'n periode weet te krijgen.
<<

Anoniem166

Bericht 07 Feb 2015 10:39

Re: Wat een dag...

Dat zijn veel dingen tegelijk, Izar. Gecondoleerd, en veel sterkte.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 07 Feb 2015 11:09

Re: Wat een dag...

Wat een uitersten van emoties. Hoe gaat het nu met je moeder?
Gecondoleerd, veel sterkte, maar toch ook gefeliciteerd met je nieuwe baan.
2012 & 2016
<<

Anoniem108

Bericht 07 Feb 2015 11:40

Re: Wat een dag...

Dank jullie wel voor de lieve reacties. Ik begin nu langzaam wel heel blij te zijn met m'n nieuwe baan, want dat besef begint nu wel te landen. Had er de afgelopen dagen amper ruimte voor om daar ff bij stil te staan. Zal m'n moeder zo bellen om te vragen hoe het met haar is. :)

Vandaag verder schrijven aan het stukje dat ik voordraag op de uitvaart. Ik had altijd begrepen dat m'n zus dat wilde doen, maar omdat het nu zo'n rare samenloop van omstandigheden is geweest, had ik voor de zekerheid wat geschreven, zodat ik het aan m'n zus kon geven. Die is pas een paar uur voor de begrafenis terug en zal dan zelf geen tijd meer hebben. Maar het was meer dat ze zich verplicht voelde, omdat ze bij m'n andere oma een paar jaar geleden op de uitvaart niets had gezegd en m'n vader en ik wel namens de familie. Nu vindt ze het ook onprettig/te moeilijk, dus hebben we besloten dat ik het zelf voordraag en vandaag dus lekker thuis en dan morgen naar m'n ouders. Om 2 uur viel ik als een blok in slaap tot vanochtend 9 uur, dus heb een goede nachtrust gehad. :)
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 07 Feb 2015 11:43

Re: Wat een dag...

Gecondoleerd met je oma en sterkte met je moeder! Wat heftig allemaal tegelijk zeg. Ook gefeliciteerd met je nieuwe baan. Fijn dat je zus optijd terug kan zijn.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem108

Bericht 07 Feb 2015 14:06

Re: Wat een dag...

Dank je wel. Ja, het is heel fijn dat m'n zus iig op tijd terug is. Nu hopen we er heel erg op dat m'n moeder op tijd uit het ziekenhuis is, want dat is nog niet zeker... Het zou heel naar zijn voor haar, als ze niet bij de begrafenis van haar eigen moeder kan zijn. Maar die kans bestaat wel; gelukkig heeft ze nog even om te herstellen.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 07 Feb 2015 15:06

Re: Wat een dag...

Jeetje wat heftig allemaal! Gecondoleerd met je oma en ik hoop voor je dat je moeder op tijd uit het ziekenhuis zal zijn zodat ze de begrafenis kan bijwonen. Fijn dat het in ieder geval gelukt is dat je zus op tijd terug kan komen. En ook gefeliciteerd met je nieuwe baan, al zal het misschien nog even duren voordat je daar echt blij om kan zijn. Veel sterkte komende tijd!
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 07 Feb 2015 17:58

Re: Wat een dag...

Wat heftig, al die verschillende emoties. Sterkte!
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem108

Bericht 08 Feb 2015 10:32

Re: Wat een dag...

Lief, dank jullie wel. Ga zo naar m'n ouders toe. Dat is wel fijn.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 08 Feb 2015 23:45

Re: Wat een dag...

Hoe gaat het nu met je ouders/moeder?
2012 & 2016
<<

Anoniem108

Bericht 11 Feb 2015 00:07

Re: Wat een dag...

Zie het nu pas. Ben sinds paar uurtjes weer thuis. Was een heftige dag. Kist gaat eerder dicht, dus afscheid genomen en m'n moeder kon er gelukkig bij zijn. Er is veel gebeurd vandaag binnen de familie en ik ben nu erg moe, dus ga proberen te slapen. :) Lief dat je ernaar vroeg iig, thnx.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers