Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Onderhandelen

<<

Anoniem108

Bericht 05 Feb 2015 14:02

Onderhandelen

Hoe onderhandel jij over je salaris met je werkgever? Heb jij een bepaalde stijl of do's and dont's? Focus jij je meer op het brutosalaris of neem je de secundaire arbeidsvoorwaarden ook in beschouwing? Speel je eerder in op de extraatjes (vd secundaire arbeidsvoorwaarden)? Wat doe je als om ruimte te creëren in het gesprek in jouw voordeel? Ben benieuwd! :)
<<

Anoniem304

Bericht 05 Feb 2015 14:13

Re: Onderhandelen

Mijn werkgever mailt een voorstel. Ik mail akkoord terug, of een tegenvoorstel.

De focus ligt dan vooral op het bruto salaris. Qua extraatjes e.d. is het allemaal heel relaxed, daar hoef ik niet over de onderhandelen.
<<

Anoniem222

Bericht 05 Feb 2015 15:13

Re: Onderhandelen

Ik geef gewoon aan wat mijn salarisindicatie is en wacht met wat voor aanbod ze komen. De één na laatste keer boden ze precies mijn si aan en de laatste keer boden ze meer dan ik zelf in mijn hoofd had dus primaaa. Maar ik ben heel slecht in onderhandelen dus als ze een lager bedrag zouden noemen dan ik in mijn hoofd heb ben ik denk ik de klos :P.

De secundaire arbeidsvoorwaarden zijn hier erg goed en ook gewoon vastgelegd dus daar valt weinig over te onderhandelen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 05 Feb 2015 15:38

Re: Onderhandelen

Joh, ik ben daarin echt de meest grote sukkel ooit. Ik kan niet onderhandelen. Ik heb gelukkig hoog ingezet toen ik bij dit werk begon en dat salaris verdien ik nu dan ook. Ik krijg alleen maar 2% verhoging oid per jaar, maar als ik ook maar aankom met 'ik wil meer' dan weet ik dat het kansloos is. En dan zeg ik 'ok! dan niet!" en loop ik weer naar buiten haaha. Nee, onderhandelen kan ik gewoon niet.
<<

Anoniem222

Bericht 05 Feb 2015 16:49

Re: Onderhandelen

Haha "oh is goed hoor :D" ik zie het mezelf zo zeggen.
<<

Anoniem108

Bericht 05 Feb 2015 19:30

Re: Onderhandelen

Thnx voor jullie reacties. Er is een naar bericht gekomen, waardoor ik ff niet inhoudelijk reageer. Wel bedankt voor de antwoorden.:)

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers