Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk wc-blok houdt het lang vol?

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 05 Feb 2015 12:20

Welk wc-blok houdt het lang vol?

Wat een stom topic.

Maar goed. Sinds m'n zoontje zindelijk is wordt hier in huis het toilet zo'n 20 keer per dag doorgetrokken en daar is mijn oude wc-verfrisser niet op berekend, die is heel snel leeg (zo'n bakje met blauw zeep er in dat aan de rand hangt).

Welk systeem houdt het lekker lang vol en is fijn in gebruik? M'n broertje heeft van die ronde stukjes die je vastplakt aan de binnenkant maar dat lijkt me onhandig met schoonmaken.
#teammaple🍁
<<

Anoniem255

Bericht 05 Feb 2015 13:01

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

Ik heb ze eigenlijk altijd van wc eend. Die koop ik in de actie als ze een euro zijn. Volgens mij wissel ik die 1x in de maand.
<<

Anoniem151

Bericht 05 Feb 2015 14:30

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

Stom topic, stomme reactie :p
Maar waarvoor gebruik je zo'n ding eigenlijk?
<<

Anoniem119

Bericht 05 Feb 2015 14:38

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

Ik vind die mr muscle fresh discs die je broertje gebruikt juist handig. Blijven ook lang zitten. Met schoonmaken poets ik er om heen, en als ze bijna op zijn, poets ik m mee en plak ik er een nieuwe op.
<<

anoniem203

Bericht 05 Feb 2015 15:22

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

Ik gebruik die ronde van Brise. Zo'n half rond ding die je klikt in een witte houder. Gaan best lang mee en geven een frisse geur af.
<<

Anoniem258

Bericht 05 Feb 2015 15:49

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

Ik heb die discs ook en vind ze juist prettig. Poets er ook omheen net als Marin.
Zijn hier met 6 personen waarvan 4 kinderen dus veel doorspoelen, maar gemiddeld gaan ze wel een ruime week mee. 10 dagen ofzo denk ik.

Ik vind die hangdingen vies om weer op te pakken als ze leeg zijn.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 05 Feb 2015 15:56

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

Wij gebruiken spoelbakblokjes van de AH.
Die gooien we via de spoelknop in het reservoir waardoor het water blauw wordt.
Ideaal! Nooit meer die ranzige dingen aan de rand :)
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 05 Feb 2015 16:12

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

Ik heb toevallig ook ooit zo'n topic geopend, wie weet heb je er nog wat aan: welk-toiletblokje-t166.html?hilit=toiletblokje

Heb zelf nu die Fresh discs van Mr Muscle, maar vind het zo raar dat ze nauwelijks schuim afgeven en duurt bij mij ook heel lang voordat ze op zijn. Heb laatst Witte Reus toiletblokjes gekocht, die zijn aan de beurt zodra de Fresh discs op zijn.
<<

Anoniem119

Bericht 05 Feb 2015 16:28

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

Meggy schreef:Ik heb die discs ook en vind ze juist prettig. Poets er ook omheen net als Marin.
Zijn hier met 6 personen waarvan 4 kinderen dus veel doorspoelen, maar gemiddeld gaan ze wel een ruime week mee. 10 dagen ofzo denk ik.

Ik vind die hangdingen vies om weer op te pakken als ze leeg zijn.


Haha ja ik vind dat ook vies. Bovendien vind ik die fresh discs stiekem best leuk om op te plakken. Da's m'n 'beloning' als ik de wc schoon heb gemaakt, zo'n ding opplakken :laughcry:
<<

Anoniem222

Bericht 05 Feb 2015 16:37

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

Haha wat een slim idee Ooh la la! Ik denk alleen dat dat nooit door die knop van ons past. volgens mij zit er ook helemaal geen ruimte tussen. Hoe doen jullie dat?

Wij hebben er nu één van de Lidl en die werkt op zich prima maar ik vind het altijd wel lekker als ze ook lekker blijven ruiken en deze ruikt niet echt ergens naar. Een tijdje geleden had ik die bolletjes van witte Reus en daar was ik wel heel enthousiast over. Hield het lang vol.

Ik moest trouwens best lachen toen ik het topic zag :D.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 05 Feb 2015 16:52

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

Wij hebben een keer van de Lidl gehad, nooit meer! Er zit blauwe aanslag in de pot die we, wat we ook doen, er niet meer uit krijgen. Dat blauw is weer aan het kalken en dat is geel. Echt ranzig. Terwijl we echt vaak poetsen.

Gelukkig krijgen we een nieuw huis met nieuwe toiletten :D
R. 2013
D. 2016
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 05 Feb 2015 17:53

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

Harrison schreef:Haha wat een slim idee Ooh la la! Ik denk alleen dat dat nooit door die knop van ons past. volgens mij zit er ook helemaal geen ruimte tussen. Hoe doen jullie dat?


We hebben zo'n speciale bedieningsplaat die je open kunt klappen.
Aan de linkerkant zit dan een opening waar het blokje door kan en in de stortbak valt.

Kijk zo,
Afbeelding
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 05 Feb 2015 17:55

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

Bedankt voor alle antwoorden! Misschien toch maar eens die discs proberen!
#teammaple🍁
<<

Anoniem129

Bericht 05 Feb 2015 18:02

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

Dat hebben wij ook ooh la la ik wist niet dat ze die dingen ook van AH hebben! Bestel ze altijd via internet. Weet jij toevallig wat ze kosten daar?
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 05 Feb 2015 18:14

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

Ja gewoon van die blauwe. Kosten iets van 1,69 per 2 geloof ik.
Heb je andere kleurtjes/geuren via internet? Of alleen blauw?
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem129

Bericht 05 Feb 2015 18:29

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

Wij hebben blauwe maar je hebt geloof ik ook groene. Volgens mij kosten die iets van €55 voor 40 stuks. Dus dan zijn die van AH goedkoper!
<<

Anoniem222

Bericht 05 Feb 2015 18:35

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

Oooo, haha ja dat hebben wij niet. Haha!
<<

Anoniem122

Bericht 05 Feb 2015 18:42

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

Bij de Action hebben ze die ook heel goedkoop. Volgens mij nog geen euro voor 5 of 6 stuks.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Feb 2015 20:04

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

Huh hoe hebben jullie het dan Harrison? Als je zo'n ding aan de muur hebt met spoelknoppen, kan het front er toch altijd af?
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 05 Feb 2015 20:25

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

Ik heb altijd deze van wc eend:

Afbeelding
<<

Anoniem234

Bericht 05 Feb 2015 20:34

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

Ik heb ook van discs, ben er tevreden over.
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 05 Feb 2015 20:58

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

Brrr mij lijken die fresh disks juist vies. Iets wat vast pakt. Brrr.
Ik heb wel zo'n houder. Volgens mij van wc eend. Van de action. Er zit sinaasappel geur in, en echt lekker! Wc ruikt gewoon heerlijk fris nu. Aanrader is het. Alleen zie ik ze bij action niet meer. Alleen navullingen, maar dat vind ik vies. Moet ik alsnog met mijn handen aan het blok.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem122

Bericht 05 Feb 2015 21:07

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

September schreef:Brrr mij lijken die fresh disks juist vies. Iets wat vast pakt. Brrr.
Ik heb wel zo'n houder. Volgens mij van wc eend. Van de action. Er zit sinaasappel geur in, en echt lekker! Wc ruikt gewoon heerlijk fris nu. Aanrader is het. Alleen zie ik ze bij action niet meer. Alleen navullingen, maar dat vind ik vies. Moet ik alsnog met mijn handen aan het blok.


Ik doe dan meestal gewoon van die wegwerp handschoentjes aan.
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 05 Feb 2015 22:05

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

Ja is ook een optie maar ik ben van mening dat het onderste gedeelte erg vies is en best eens per 2 maanden verschoond mag worden.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 05 Feb 2015 23:57

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

Wij hebben sindskort ook die disc. Heel tevreden over!
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers