Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verlovingsring

<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6680

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 03 Feb 2015 22:17

Verlovingsring

Mijn vriend is zich gaan orienteren wat betreft een verlovingsring. Hij kon het niet echt geheim houden, want hij wilde mijn precieze ringmaat weten, omdat hij 'custom' gemaakt gaat worden (waarschijnlijk omdat ik suspension ringen heel mooi vindt - daar hangt het diamantje). Heel spannend want weet dus verder niet wanneer hij gaat vragen, behalve dat het dit jaar wordt.

Nu ben ik benieuwd naar jullie verlovingsringen, mits jullie eraan doen/gedaan hebben. In Australie is dit gewoon traditie, al wil ik geen tradionele ring. Ook draag ik straks de trouwring en verlovingsring naast elkaar.

Ook ben ik benieuwd hoe jullie de maat opgenomen hebben. De juweliers waar wij waren zeiden bijna allemaal iets anders, we hebben het gemiddelde nu maar genomen (4,65).
Afbeelding
Afbeelding
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 03 Feb 2015 22:29

Re: Verlovingsring

Foto van internet, maar dit was mijn verlovingsring :)
Afbeelding
Het deel met het steentje is mat, de delen daar omheen glanzend.
Niet zo'n standaard verlovingsring dus, toch net even anders.

Mijn man heeft hem voor mij uitgezocht, ik wist van niks. Volgens mij heeft hij een oude ring van mij meegenomen en op basis daarvan de ring gekocht, hoewel ik dat niet helemaal zeker weet..
De ring draag ik nu trouwens niet meer, hij zit nu in het doosje waar onze trouwringen in kwamen. Combineren met een andere ring vind ik bij dit model niet mooi en aan mijn andere ringvinger heb ik een andere ring die belangrijk voor mij is.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 03 Feb 2015 22:43

Re: Verlovingsring

Afbeelding

Ik wist m'n ringmaat, maar de juwelier heeft het nog nagemeten aan de hand van de ring die ik droeg.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6680

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 03 Feb 2015 22:47

Re: Verlovingsring

Beide mooi! Qua grootte past de tweede beter bij mij (en ook beter bij trouwring) maar vind de eerste op zichzelf ook heel mooi. Oh lala, draag jij je trouwring er straks naast?
Laatst gewijzigd door Marsy31 op 03 Feb 2015 22:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 03 Feb 2015 22:47

Re: Verlovingsring

Dit is mijn verlovingsring, ook speciaal voor mij ontworpen omdat ik graag een saffier wilde. Ik wilde graag een klassieke ring maar m'n vriend vindt modern mooier, en zo is het een mooie mix geworden:

Afbeelding

Afbeelding

Hij had met m'n zus overlegd wat ik mooi vond (zij wist dat) en op haar beurt heeft m'n zus heel sneaky m'n maat achterhaald (echt hoe doorzichtig, haar ring laten passen enzo, en ik had niets door!)

Ik wilde ook heel graag m'n verlovingsring en trouwring naast elkaar gaan dragen, maar laatst tijdens het passen van trouwringen bleek dat dat echt helemaal niet mooi stond en het m'n verlovingsring echt naar beneden haalde. Zelfs het meest dunne ringetje stond raar bij die verlovingsring. Dus nu ga ik waarschijnlijk m'n trouwring toch aan de andere hand dragen.

Dit wordt waarschijnlijk mijn trouwring, iets compleet anders dan ik had verwacht, maar echt niets stond mooi bij m'n verlovingsring bleek bij het passen,en dit staat wel mooi bij de ring van m'n oma.

Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 03 Feb 2015 22:51

Re: Verlovingsring

Wat spannend trouwens, Marsy, zo leuk! Waar zijn jullie nu? Waar zouden jullie evt willen trouwen?
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6680

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 03 Feb 2015 23:06

Re: Verlovingsring

Ook prachtig Marin! We zijn nu in Ecuador aan de kust en willen graag een kampeervakantie ergens paar uur zuiden van Sydney met al onze familie en vrienden aan de kust ergens een weekend en trouwen op het strand en dan lekker dansen bij het kampvuur :)
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 03 Feb 2015 23:08

Re: Verlovingsring

Klinkt geweldig!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6680

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 03 Feb 2015 23:10

Re: Verlovingsring

Dit is trouwens 1 die we beide prachtig vinden. De diamant hangt dus los in het midden (speciale bevestiging).
Ja, heb nu ook al zin in de bruiloft :)
Lees stiekem ook mee in de bruiloftsverhalen en updates en bij jou gaat het ook snel!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 03 Feb 2015 23:27

Re: Verlovingsring

Marsy31 schreef:Beide mooi! Qua grootte past de tweede beter bij mij (en ook beter bij trouwring) maar vind de eerste op zichzelf ook heel mooi. Oh lala, draag jij je trouwring er straks naast?


Ja ik ga m'n trouwring er naast dragen. Ik wil een ring met meerdere diamantjes voor er naast.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem309

Bericht 04 Feb 2015 00:40

Re: Verlovingsring

Wat leuk marsy! Ik zit in het zelfde schuitje. Mijn vriend wil ook een ring voor mij laten maken bij een goudsmid. Ik wil er sowieso een robijntje in en hij mag ook niet te groot zijn want ik heb echt kinderhandjes. De rest laat ik over aan hem. Hij heeft al vaker sieraden voor mij laten maken maar ik heb hem altijd gezegd dat als hij me een ring wilt geven dat er wel een vraag bij hoort. Dus laats zei hij ineens dat hij een ring voor me wilde laten maken en dat hij me misschien ook wel een vraag gaat stellen. :smile:
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6680

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 04 Feb 2015 03:00

Re: Verlovingsring

Leuk! Spannend he? Doen jullie je ringen/ringen ook af bij bepaalde gelegenheden? Schoonmaken, zwemmen in zwembad of oceaan of andere gelegenheid? Krengen zijn zo duur, tegelijkertijd wil hem liever ook niet af doen..
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 04 Feb 2015 09:45

Re: Verlovingsring

Marsy31 schreef:Leuk! Spannend he? Doen jullie je ringen/ringen ook af bij bepaalde gelegenheden? Schoonmaken, zwemmen in zwembad of oceaan of andere gelegenheid? Krengen zijn zo duur, tegelijkertijd wil hem liever ook niet af doen..

Ja ik doe m elke avond af voor t slapen gaan. Heel irritant maar ik wil m wel beschermen. Ik douche er ook niet mee en bij uitgebreid koken met m'n handen doe ik m ook af.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 04 Feb 2015 10:06

Re: Verlovingsring

Ik heb samen met mijn vriend een ring uitgezocht. Het is geen echte verlovinsring en kostte ook niet veel. Dat wilde ik ook niet, ik wilde gewoon een ring die staat voor het feit dat we gaan trouwen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 04 Feb 2015 10:26

Re: Verlovingsring

Lady, dat laatste is hier net zo.
Ik heb ook altijd tegen mijn toen nog vriend gezegd dat als hij een ring voor mij zou kopen, het geen dure moest zijn. Altijd al geweten dat ik die niet zou blijven dragen ivm de andere ring die ik draag, dus dan vind ik het zonde om zo'n dure ring te hebben liggen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 04 Feb 2015 10:26

Re: Verlovingsring

Marsy31 schreef:Leuk! Spannend he? Doen jullie je ringen/ringen ook af bij bepaalde gelegenheden? Schoonmaken, zwemmen in zwembad of oceaan of andere gelegenheid? Krengen zijn zo duur, tegelijkertijd wil hem liever ook niet af doen..


Ik draag 'm elke dag, ik douche en slaap er ook mee. Doe 'm alleen af als ik aan het schoonmaken ben ivm schoonmaakmiddelen.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 04 Feb 2015 10:27

Re: Verlovingsring

Oh, ik draag mijn ringen trouwens altijd, mijn trouwring nu ook.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem119

Bericht 04 Feb 2015 10:31

Re: Verlovingsring

Ik mag niet weten van mijn vriend hoe duur de ring was :P Maar ik wil het ook helemaal niet weten, want het gaat me toch om hoe mooi ik 'm vind en nog meer om de gedachte er achter.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 04 Feb 2015 10:37

Re: Verlovingsring

Ik heb geen verlovingsring, enkel een trouwring die ik altijd draag en alleen af doe met douchen en slapen.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem114

Bericht 04 Feb 2015 13:46

Re: Verlovingsring

Oh zoiets is wel mooi, Marsy!

Dit is mijn verlovingsring:

Afbeelding

Ik doe 'm alleen af als ik deeg kneed of gehakt, want dat vind ik vies haha. Verder heb ik 'm altijd en overal om. M'n vriend had 'm gister even vast (stond appeltaartdeeg te kneden :P ) en hem vielen de krasjes op. De ring is zilver, dus ja, kan krassen... De diamantjes zijn nog wel perfect, maar ik vind de krasjes niet erg. Vriend - oh nee, verloofde natuurlijk - vroeg of ik 't niet zonde vond en dat we dus zeker weten geen zilveren trouwringen nemen, maar ik vind een beetje geleefde ring niet erg. Onze relatie is ook niet vlekkeloos en ons huwelijk gaan we ook niet krasloos ervaren. Ik leef, wij leven en de ring leeft mee. Hij kan butsjes hebben, krasjes of af en toe dof worden, maar ik zal 'm dan weer met liefde oppoetsen en met trots blijven dragen.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 04 Feb 2015 13:47

Re: Verlovingsring

Mijn verlovingsring (na de bruiloft ben ik hem aan m'n ringvinger links gaan dragen)
Afbeelding

Onze trouwringen (Ik heb hem dag en nacht om, man alleen s avonds en in het weekend ivm werk)
Afbeelding
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 04 Feb 2015 14:01

Re: Verlovingsring

Bazinga schreef:Vriend - oh nee, verloofde natuurlijk - vroeg of ik 't niet zonde vond en dat we dus zeker weten geen zilveren trouwringen nemen, maar ik vind een beetje geleefde ring niet erg. Onze relatie is ook niet vlekkeloos en ons huwelijk gaan we ook niet krasloos ervaren. Ik leef, wij leven en de ring leeft mee. Hij kan butsjes hebben, krasjes of af en toe dof worden, maar ik zal 'm dan weer met liefde oppoetsen en met trots blijven dragen.


:love:
Wat zeg je dat ontzettend lief! :)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem99

Bericht 04 Feb 2015 14:28

Re: Verlovingsring

Mooie trouwringen Ienie!
Heel mooi omschreven Bazinga :heart:

Hier mijn verlovingsring. Hij is zilver, dus ziet er allang niet meer zo uit! Dat vind ik best wel zonde, dus hebben we voor de trouwringen voor witgoud gekozen.
Afbeelding
<<

Anoniem216

Bericht 04 Feb 2015 14:32

Re: Verlovingsring

Afbeelding
Dit was mijn verlovingsring, goud met een steentje erin.

Ik doe mijn ringen altijd af als ik ga schoonmaken, afwassen, douchen en werken. Ik hou ze graag netjes, hoewel dat bij mijn trouwring niet echt hoeft, de hele ring is al bekrast.

Spannend hoor Marsy, vind je voorbeeld ring erg mooi. Voor jou ook spannend Tuttebel.
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 512

Geregistreerd: 22 Sep 2014 15:00

Bericht 04 Feb 2015 14:46

Re: Verlovingsring

Dit is mijn verlovingsring. Zilver en uitbundiger dan de meeste ringen die ik had, en dat vond ik juist een keer leuk. Had hij goed bedacht dus :smile:
Afbeelding

Mijn man had er een uit de winkel mee gekregen. We waren op reis en na de reis (een maand later) hebben we de juiste maat bij de juwelier opgemeten en besteld.

Ik draag deze nu dagelijks rechts en de trouwring links.

Een custom made is wel heel speciaal. Het voorbeeld vind ik in elk geval al mooi. Ik ben benieuwd naar het resultaat!
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Hugo