Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe is het met je (op dit moment)?

<<

Anoniem86

Bericht 31 Jan 2015 20:52

Hoe is het met je (op dit moment)?

Gaat alles goed met je? Of zijn er verdrietige of nare dingen in je leven op dit moment? Lucht hier je hart
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 31 Jan 2015 21:02

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Mijn leven is een rollercoaster van emoties de laatste maanden met de blijdschap over mijn zwangerschap en het verdriet over de ongeneeslijke ziekte van mijn moeder. Maar op dit moment voel ik me goed en gelukkig.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 31 Jan 2015 21:03

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Mwah, zonder aanwijsbare reden voel ik me de laatste tijd niet geweldig. Ik hou het maar op een winterdip. Dit is niet mijn seizoen; ik wil zon, lente, warmte. En een vent om leuke dingen mee te doen. Het gebrek daaraan zit me ook dwars de laatste weken (voor die tijd slechts met vlagen, maar de afgelopen weken begint het echt aan me te knagen dat iedereen maar gelukkig is in de liefde behalve ik).

Hoe is het met jou?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem152

Bericht 31 Jan 2015 21:04

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Ik zou zó graag willen zeggen dat het goed met me gaat, maar dat gaat het helaas niet (zie topic over mijn moeder).
Het vreet enorm veel energie en ik weet soms niet meer waar ik het zoeken moet. De afgelopen 3 weken heb ik op halve kracht gewerkt, omdat het gewoon niet meer ging. Daarnaast heb ik nog mijn studie en alles werd/wordt me teveel.

Binnenkort trek ik tijdelijk bij mijn ouders in, omdat mijn huidige woning verkocht is en mijn nieuwe nog gebouwd moet worden. Aan de ene kant fijn dat ik dan dicht bij ze ben, maar aan de andere kant moeilijk omdat ik bovenop de situatie zit (nu kan ik er af en toe nog wat afstand van nemen in mijn eigen huis).

Ik weet dat ooit die zon weer voor me gaat schijnen, maar momenteel voelt dat even niet zo.

Lady, heel veel sterkte. Ik weet helaas maar al te goed hoe het voelt.

Hoe gaat het met jou, Pippa?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 31 Jan 2015 21:04

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Knuffel voor jou Bliss! Ik hoop echt voor je dat je snel weer eens een leuke vent tegenkomt. Dé leuke vent!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 31 Jan 2015 21:05

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Voor jou ook een hele dikke knuffel Chava!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem88

Bericht 31 Jan 2015 21:05

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Ik heb ontzettend last van mijn rug. Nu, zomaar ineens. Verder zit ik met vlagen mezelf behoorlijk in de weg, kennelijk wil dat toch niet echt weggaan. Overigens zit ik de rest van de tijd dan weer wel gewoon oké in m'n vel, dat gelukkig wel :)
Verder geen noemenswaardige nare of verdrietige dingen. Ook geen grote vrolijke en blije dingen, gewoon zozo :) We zijn vooral heel erg in afwachting en benieuwd hoe de toekomst er financieel uit zal zien. Hopelijk komt daar gauw duidelijkheid over.
<<

Anoniem86

Bericht 31 Jan 2015 21:06

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Lady, ik denk vaak aan je, en vind het knap hoe positief jij blijft, ondanks alles. Ik snap dat het heel moeilijk is, maar wat moet jij dankbaar zijn voor de baby in je buik, en dat je moeder dat nog mee kan maken allemaal.

Bliss, dat vind ik jammer/vervelend om te lezen, dat je toch niet helemaal gelukkig bent, omdat je een vent aan je zijde mist en je eigenlijk toch een beetje alleen voelt. Ik wil je even een knuffel geven; er gaat echt iemand op jouw pad komen, dat weet ik zeker, want jij bent echt een super leuke meid :banaan:

Chava, dikke knuffel voor jou. 'Mooi' dat je meer tijd hebt samen met je ouders zo, al is de reden natuurlijk verschrikkelijk hartverscheurend en verdrietig. Ik stuur je een zonnetje, zodat hij hopelijk licht kan schijnen in jouw leven :sunny:

Dundas, hoe komt het dat je jezelf in de weg zit, is dat met een reden?
<<

Anoniem88

Bericht 31 Jan 2015 21:08

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Nu ik de berichten van Lady en Chava hierboven teruglees vind ik niets te klagen heb. Heel veel sterkte jullie beiden :hug:
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 31 Jan 2015 21:11

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Een knuffel voor iedereen die er eentje nodig heeft :hug:

Met mij gaat het eigenlijk wel goed! We hebben net een huis gekocht, doen veel leuke dingen, met E. gaat het goed. Het enige nare is de ziekte van mijn vader, hij heeft prostaatkanker. Waarschijnlijk beginnen ze volgende week met bestralen, zes tot acht weken lang elke dag. Gelukkig is zijn prognose goed, maar vind het toch wel erg spannend.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem86

Bericht 31 Jan 2015 21:11

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Met mij gaat het niet zo heel erg goed. Ik heb (nog) steeds veel pijn aan mijn rug, herstel gaat enorm moeizaam, maar ik word flink gepusht door mijn werk om maar even op te schieten met re-integreren, terwijl de fysiotherapeut heel duidelijk aangeeft dat ik het niet mag forceren, en de bedrijfsarts dat beaamt. Ik doe dus wat ik kan doen, ben sowieso minimaal het aantal uren aanwezig dat moet volgens mijn ziekte uren, maar ik loop flink op mijn tandvlees. Thuis ben ik alleen maar moe, heb ik weinig fut om ook maar iets te doen, heb ik enorm veel pijn & kan ik wel huilen. De komende vier weken mag ik mijn werk nog opbouwen, daarna heb ik eerst 2.5 week vakantie (yes!) en daarna zien we het wel weer.

Maar zit daardoor niet goed in mijn vel, kan weinig hebben, maak me zorgen om toekomst, werk, word verdrietig.
<<

Anoniem86

Bericht 31 Jan 2015 21:13

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Suus, wat spannend. Aan de ene kant hele mooie dingen, geniet daarvan! Ik zal duimen dat het goed gaat verlopen met je vader.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 31 Jan 2015 21:14

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Veel sterkte allemaal! Lijkt me vreselijk moeilijk om een ouder te hebben die ziek is.

Ik zit alweer te janken door jullie lieve woorden. Ik hoop dat ik het binnenkort weer wat zonniger inzie allemaal :sunny: Ik zit nu ook twee avonden thuis op de bank, dat draagt er niet aan bij. Van tevoren denk ik altijd: lekker, even bijkomen! Maar de tweede avond voel ik me dan toch altijd een beetje zielig. Gelukkig heb ik de komende weken weer allerlei leuke dingen gepland.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem88

Bericht 31 Jan 2015 21:16

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Pippa, ik denk dat het vooral de onzekerheid is, dat dat nu aan me vreet. De onzekerheid hoe de toekomst eruit zal zien Ik heb het ook niet echt naar m'n zin meer op m'n werk, maar ben samen met m'n leidinggevende bezig te kijken hoe ik daar op in kan springen, dus daar wordt gelukkig al aan gewerkt. De rest is gewoon een kwestie van afwachten :)

Wat vervelend dat je rug het nog altijd zo laat afweten en je daar wei of begrip voor krijgt :hug:
<<

Anoniem86

Bericht 31 Jan 2015 21:17

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Maar is dat niet ook een beetje een gevoel, dat je het niet leuk vindt om alleen te zijn Bliss en je er daarom minder van geniet? Ik zit namelijk ook voor de tweede avond alleen thuis, en zal dat morgen ook nog zijn, maar ik zie het wel echt als even ontspannen, bijkomen en niks moeten. Leuke dingen is altijd goed, mooie vooruitzichten!

Dundas, kan me voorstellen dat het moeilijk is, zo ongrijpbaar vooral ook.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 31 Jan 2015 21:21

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Ik weet het niet, ik kan juist prima alleen zijn altijd (heb nota bene net weer een stedentripje alleen geboekt), maar wel vooral doordeweeks heb ik gemerkt. Na een drukke werkdag heb ik vaak helemaal geen zin meer om nog met iemand af te spreken, omdat ik dan te moe ben. Ik zorg sowieso dat ik een paar avonden niks heb gepland. Maar in het weekend is het toch anders op de één of andere manier, dan heb ik toch het idee dat ik erop uit moet en word ik een beetje onrustig. Gelukkig ga ik morgen nog wel wat gezelligs doen :)
❤ 7 juni 2018
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 31 Jan 2015 21:28

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Met mij gaat het opzich wel goed! Als ik even de ruzie met het uwv achterwege laat....
Ik mag Jagger bijna ophalen!! Verheug ik me enorm op. En verder vind ik iemand heel leuk, dat voelt heel fijn, maar is ook doodeng....dus daar ben ik een beetje voorzichtig in nog. Ik vind alleen zijn ook wel prima, het idee van een relatie vind ik dus heel eng ergens (bang om gekwetst te worden) maar zo dit, wat er tussenin hangt, vind ik ook doodeng!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem86

Bericht 31 Jan 2015 21:30

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

O Leaf, dat vind ik leuk om te lezen! Wat vindt hij van jou? En wat leuk dat je Jagger mag ophalen bijna, een vriendje erbij thuis, dat moet fijn zijn. UWV had ik gelezen inderdaad, echt rot, je voelt je bijna niet serieus genomen.
<<

Anoniem88

Bericht 31 Jan 2015 21:36

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Leaf wat fijn om te lezen! Ik word zo blij van je Jagger-updates op Facebook :love:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 31 Jan 2015 21:37

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Spannend Leaf! Waar ken je hem van?
❤ 7 juni 2018
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 31 Jan 2015 21:38

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

We vinden elkaar iig leuk, maar hij is nog niet zolang uit zijn vorige relatie, dus hij wil nog geen nieuwe relatie (en is daar heel duidelijk in) maar we appen wel de hele dag, doen leuke dingen samen, neemt me mee uiteten, haalt me op in brabant toen ik daar gestrand was, en we hebben ook al bij elkaar geslapen. Zijn verwarming was stuk en daarom kwam ie altijd naar mij, maar op de dag dat de verwarming gemaakt was heeft ie me meteen opgehaald en lekker voor me gekookt etc...

Dus aaaahhh. Zijn hele gemixte signalen, haha. Ik doe dus heel hard mijn best om rustig af te wachten en de tijd te nemen ;)
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem86

Bericht 31 Jan 2015 21:40

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

O, wel super leuk! Woont ie in de buurt? Het beestje hoeft (nog) geen naam te hebben toch? Geniet ook lekker van deze momenten samen!
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 31 Jan 2015 21:41

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Dundas schreef:Leaf wat fijn om te lezen! Ik word zo blij van je Jagger-updates op Facebook :love:


Ahhh dat is lief, haha! Komt nog wel meer aan de komende tijd vrees ik, haha :D hij is zooo goed tegen winterdipjes! Misschien wat voor jou ook Bliss, kom je hem een keertje lekker knuffelen :)

Ik ken hem van ehhh Badoo. Fout he? Hahaha.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 31 Jan 2015 21:41

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Pippa schreef:O, wel super leuk! Woont ie in de buurt? Het beestje hoeft (nog) geen naam te hebben toch? Geniet ook lekker van deze momenten samen!


Jaaa precies, dat doe ik ook! Hij woont in het Westland ;)
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem152

Bericht 31 Jan 2015 21:42

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Suus, gefeliciteerd met jullie huis. Sterkte met je vader, hopelijk slaan de behandelingen aan.
Bliss, hopelijk kom je snel dé man van je dromen tegen.
Wat vervelend, Pippa. Naar dat je werkgever je ook zo loopt te pushen. Wel lekker, die vakantie in het vooruitzicht. Baar New York gaan jullie toch?
Leaf, wat fijn dat het zo goed met je gaat! Dat heb je ook wel verdiend.
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers