Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe is het met je (op dit moment)?

<<

Anoniem88

Bericht 01 Feb 2015 12:56

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

ChiQ schreef:
Dundas schreef:Thanks, lief van je! Uiterlijk eind maart hebben we als het goed is écht zekerheid. Nog even dus.



Ik ga even met mijn man overleggen of je misschien toch vanuit huis wat meer geld kan genereren voor zijn internetbedrijf.

Oh, ik lees dit nu pas, wat lief dat je dat wilt vragen, maar dat hoeft (voor nu) echt niet! Ik stuur je zo wel even een PM :)
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 01 Feb 2015 13:02

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Leaf jij ook sterkte lijkt me toch vreselijk!! Mijn stiefvader de vader heeft ook zelfmoord gepleegd als eerst

Lookie bedankt

Marin ja klopt mijn echte vader leeft gelukkig gewoon . Ja was me stiefvader

Ik heb 2 half broertjes en 1 echte broer maar ik zie ze als aleem.even :-)
Zoon *
<<

vlinder-2011

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 488

Geregistreerd: 09 Sep 2013 13:32

Bericht 01 Feb 2015 17:15

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Ontzettend :cry:

Zit er helemaal doorheen met het zwanger worden en blijven... Bah ik ben er zo klaar mee....
❤️ 2016
❤️ 2018
❤️ 2019
❤️ 2021
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 01 Feb 2015 17:23

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Ah nee Vlinder, het is toch niet weer misgegaan? :(
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 01 Feb 2015 23:36

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Eerlijk gezegd heel wisselend.
De verhuizing heeft me heel erg goed gedaan en geeft me rust, relatie gaat ontzettend goed (bijna een jaar samen)...
Maar pff, heb enorm last van stemmingswisselingen, hele dag door een aantal keer.. om gek van te worden.
Ook als vriend hier is, helemaal prima en fijn etc., maar toch voel ik e niet 100% fijn en goed... bah! :nopompom:
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12152

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Feb 2015 11:16

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

op dit moment niet zo. Ben al 1,5 week ziek en gaat gewoon niet over. Heel erg hoesten en benauwd en verkouden en keelpijn. Nu ben ik geen thuiszitter ben donderdag en vrijdag alleen de ochtenden aan het werk geweest. En verder zitten we wat in spanning met man zijn werk. Hij werkt nu via de gemeente bij een bouwbedrijf. Zijn contract is afgelopen. Contract is ook via de gemeente. En de uitvoeder van zijn werk wil hem graag houden tot einde project dat is in april en volgende project. Dat is de uitvoeder nu aan het vragen bij zijn baas. Hoop zo dat het kan. Zou een hele opluchting zijn. En dan kunnen we een vakantie boeken.
En mijn vader gaat ook steeds meer achteruit en dat beangstigd me zo. Ik heb bijvoorbeeld mijn hele leven met bijzondere leeftijden 18/21/25 dat er iets ergs gebeurt. En dit jaar word ik 30 en ben er nu al bang voor

voor iedereen die het kan gebruiken :hug:
Afbeelding
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 02 Feb 2015 14:41

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Knuffel voor iedereen die hem nodig heeft.

Met mij gaat het redelijk. Vooral de afgelopen dagen me een beetje rot gevoeld. Afgelopen zaterdag was de sterfdag van mijn moeder. Het is alweer vier jaar geleden dat zij is gestorven. Het gaat verder gelukkig goed, heb het eindelijk de tijd gegeven om te verwerken, maar die dag(en) is/zijn altijd moeilijk.

Baal ook gruwelijk dat het niet wil lukken om werk te vinden, maar goed, de aanhouder wint, dus we blijven door zoeken.

Ten opzichte van een jaar geleden gaat het gelukkig ook weer stukken beter. Toen zat ik erg slecht in mijn vel vanwege mijn werk en het eindelijk nadenken over alles wat er met mijn moeder is gebeurt. Ik zat weer eens in een negatieve spiraal waar ik niet zelf uit kwam, maar gelukkig heeft therapie daarbij geholpen en voel ik me nu op vele fronten veel sterker dan voorheen!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem149

Bericht 02 Feb 2015 16:00

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Een knuffel voor iedereen die het nodig heeft :hug:

Hier gaat het ook niet top. Vorige week Carpaal Tunnel Syndroom geconstateerd, en in plaats van dat het beter gaat met de rust die ik pak heb ik het idee dat het erger wordt. Heb behoorlijk veel pijn de hele dag, zelfs met de kleinste dingen. Ik baal er behoorlijk van, het belemmerd me in mijn doen en laten. :(
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 02 Feb 2015 17:20

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Ja, het gaat geloof ik wel goed! Ik heb echt een megadip gehad, ik was zo moe, somber, prikkelbaar, niet lekker, ik had vaak onenigheid met mijn vriend, het liep allemaal niet zo lekker en ik voelde me ook gewoon wat minder verliefd. Maar sinds ik flink aan de vitamine ben gegaan (echt een turboboost vitamine D en allerlei B's en zo) voel ik me zo gigantisch opgeknapt! Ik voel me veel minder somber en prikkelbaar, ik ben nog wel behoorlijk moe maar kan veel meer hebben en de verliefde gevoelens zijn gelijk ook weer helemaal terug en de onenigheidjes zijn zo goed als weg. Heerlijk!

Nu kijken we samen naar de toekomst en werken we toe naar gaan samenwonen en daar heb ik best wel veel zin in!!

verder ben ik zo gelukkig met mijn kleine L., hij praat honderduit en is zo gezellig, hij leert echt elke dag nieuwe woorden en ik ben af en toe verbijsterd over de snelheid waarmee alles gaat. Ik ben zo apetrots op hem ook!!
<<

vlinder-2011

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 488

Geregistreerd: 09 Sep 2013 13:32

Bericht 02 Feb 2015 17:40

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Lady schreef:Ah nee Vlinder, het is toch niet weer misgegaan? :(


Helaas wel. Donderdag eindelijk naar Gent.
❤️ 2016
❤️ 2018
❤️ 2019
❤️ 2021
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 02 Feb 2015 18:32

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

vlinder-2011 schreef:
Lady schreef:Ah nee Vlinder, het is toch niet weer misgegaan? :(


Helaas wel. Donderdag eindelijk naar Gent.


Wat verdrieitig. Sterkte en ik hoop dat Gent voor jullie ook zoveel zal kunnen betekenen!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem166

Bericht 02 Feb 2015 18:47

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Vlinder, wat verdrietig. Hopelijk biedt Gent jullie nieuwe kansen en lukt het wel om een zwangerschap uit te dragen.
:hug:
<<

Anoniem94

Bericht 02 Feb 2015 19:13

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Een knuffel voor alle meiden die dat op dit moment kunnen gebruiken. :hug:

Met mij gaat het eigenlijk wel goed. M'n hoofdpijn van de hersenschudding is zo goed als verdwenen. Ik ben m'n leven weer aan het oppakken en werk momenteel ongeveer 75%. Het is de bedoeling dat ik na de voorjaarsvakantie weer volledig werk. Tussen mijn vriend en mij gaat het ook goed. Het gaat zo goed dat we het zelfs al over samenwonen hebben, maar eerst maar weer volledig aan het werk zijn. Als we gaan samenwonen, "moet" ik namelijk een nieuwe baan zoeken, omdat we ongeveer 200km bij elkaar vandaan wonen. De ziekte van m'n moeder is momenteel stabiel en dat geeft op een bepaalde manier rust. Kortom; ik mag momenteel niet klagen.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 02 Feb 2015 19:16

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Met mij half goed.

Ik ben geslaagd voor de afgelopen module en heb een attest van zorgkundige. Ik ben nu op zoek naar werk. En dat is het wat denk ik :-)
AfbeeldingAfbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 02 Feb 2015 19:37

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Ohh Vlinder :(
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 02 Feb 2015 19:51

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Een hele dikke :hug: voor iedereen die het nodig heeft. Ik vind het echt naar om al het verdriet van veel hier te lezen.

Hier gaat het eigenlijk heel erg goed. Op het werk loopt het lekker. Mijn eigen bedrijfje loopt op dit moment goed. Hier in huis hebben we alles ook goed op de rit. Ik moet alleen zorgen dat ik 's avonds niet te vroeg in bed lig waardoor mijn ritme helemaal in de war is. Maar dat heb ik in de winter altijd. Gelukkig werk ik de laatste tijd 's avonds vaak. Dan moet ik wel wakker blijven.
10-08-2017 ♥
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 03 Feb 2015 11:48

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Goed! Ben blij met mijn leven zoals het nu is. Lieve vriend, leuke vriendinnen en ook nog een erg leuke baan. Wat wil je nog meer? :)
<<

Anoniem91

Bericht 03 Feb 2015 22:28

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Knuffel voor iedereen die het nodig heeft.

Hier ups en downs. Ik heb helemaal niemand meer van mijn familie gesproken.
Maar merk nu wel wie mijn echte vrienden zijn.
<<

Anoniem124

Bericht 03 Feb 2015 22:36

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Opgelucht. Had vandaag een afspraak bij de gyn ivm een zwelling in mijn onderbuik en pijn al weken en was echt zó bang. Maar gelukkig blijkt het waarschijnlijk iets vrij onschduligs.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11415

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 03 Feb 2015 22:53

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Hier ook ups en downs. Gelukkig kan ik redelijk snel uit de downs komen en voel ik me steeds beter en beter.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 04 Feb 2015 00:00

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Pff ik voel me echt ZO DOM. Ik ging vanavond naar de bios en daarna wilde ik naar huis fietsen. Kom ik daar aangelopen, is mijn fiets nergens te bekennen. Dus ik voel ik mn zakken: geen sleutels. HEB IK DIE FIETS DUS GEWOON NIET OP SLOT GEZET!!! Hoe stom kun je zijn?! Al mijn sleutels zaten eraan, inclusief die van mn huis! Niemand in de buurt heeft een reservesleutel en bij de politie kunnen ze niks betekenen. Uiteindelijk is mijn buurman over de schutting geklommen, heeft via een kattenluik in mijn balkondeur die deur open weten te krijgen en gelukkig lag er binnen nog wel een sleutel. Opluchting! Maar verder alles kwijt dus en geen fiets, die ik elke dag gebruik. Heb ook een fietsverzekering, maar daar heb ik niks aan, omdat ik twee sleutels moet kunnen opsturen. KUTZOOI!!!
❤ 7 juni 2018
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 04 Feb 2015 01:33

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Oooh Bliss, dat is echt enorm balen zeg :( wat een kutzooi idd!!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:23

Bericht 04 Feb 2015 01:37

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Bliss schreef:Pff ik voel me echt ZO DOM. Ik ging vanavond naar de bios en daarna wilde ik naar huis fietsen. Kom ik daar aangelopen, is mijn fiets nergens te bekennen. Dus ik voel ik mn zakken: geen sleutels. HEB IK DIE FIETS DUS GEWOON NIET OP SLOT GEZET!!! Hoe stom kun je zijn?! Al mijn sleutels zaten eraan, inclusief die van mn huis! Niemand in de buurt heeft een reservesleutel en bij de politie kunnen ze niks betekenen. Uiteindelijk is mijn buurman over de schutting geklommen, heeft via een kattenluik in mijn balkondeur die deur open weten te krijgen en gelukkig lag er binnen nog wel een sleutel. Opluchting! Maar verder alles kwijt dus en geen fiets, die ik elke dag gebruik. Heb ook een fietsverzekering, maar daar heb ik niks aan, omdat ik twee sleutels moet kunnen opsturen. KUTZOOI!!!

Kan je niet eenzelfde sleutel bijmaken/bestellen?
<<

Anoniem86

Bericht 04 Feb 2015 07:53

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Ellibre je moet de originele sleutels opsturen in zo'n geval dus namaken is geen optie. Super klote Bliss..
<<

Anoniem140

Bericht 04 Feb 2015 08:28

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Oh dat is echt heel vervelend zeg Bliss!!
Met mij gaat het wel redelijk. Heb nog steeds veel zorgen om mijn moeder, want mijn oma werkt absoluut niet mee en neemt haar dochters nu weer vanalles kwalijk. Mijn moeder ziet er echt slecht uit, ze is super moe, gestressed en ben bang dat ze op deze manier tegen overspannenheid aan loopt. Verder gaat alles wel zijn gangetje.
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers