Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe is het met je (op dit moment)?

<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 31 Jan 2015 22:46

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Oh sorry, ik zit echt ego te reageren.

Je bent echt nog vaak in mijn gedachten Chava. Zo heftig allemaal. Probeer toch te genieten, klinkt misschien heel gek, maar eens ben je blij dat je er dan nog zo dichtbij gezeten hebt...

Knuffel voor jou en ook voor Lady!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem86

Bericht 31 Jan 2015 22:53

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Klopt Chava! Daar kijk ik ook echt heel erg naar uit.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 31 Jan 2015 23:05

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Gaat opzich goed met mij. Mij raakt nogal dat me broertjes hun vader kwijt zijn. Hij heeft namelijk zelfmoord gepleegd en op een rotte manier. Hij heeft zichzelf opgehangen. Ik ben een persoon die alles slikt en problemen voor zich eigen houd en dat is eigenlijk niet goed maar heb het van me vader

Normaal zou ik dit niet vertellen

Niet.dit bericht citeren bedankt
Zoon *
<<

Anoniem86

Bericht 31 Jan 2015 23:06

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Babyboy, wat verdrietig om te horen zeg.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 31 Jan 2015 23:12

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Dankje voor je reactie

Ja het is natuurlijk vedrietig en nog op die manier hoe die het gedaan heeft maak het nog erger

Ik heb 2 broertjes

Ene is 8 en de andere 5 is toch triest om op deze leeftijd op zon manier je vader te verliezen.
Zoon *
<<

Anoniem86

Bericht 31 Jan 2015 23:19

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Nou inderdaad, wel heel erg moeilijk voor zulke kleintjes. Wel lief dat ze zo'n grote zorgzame zus hebben.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 31 Jan 2015 23:22

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Haha ja ben ook blij met ze :-). Heb ook nog een broer ben niet de oudste
Zoon *
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 31 Jan 2015 23:46

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Tja, wat is dan wel een goede manier om zelfmoord te plegen? Liever gewoon niet, lijkt me. (Mijn vader heeft in 2011 zelfmoord gepleegd)

Sterkte!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem131

Bericht 01 Feb 2015 00:20

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Hier gaat het qua gezondheid wel beter want ik kom eindelijk aan! Helaas net een dierbare verloren en ondanks ik mede door mijn slechte gezondheid me op de achtergrond heb gehouden komt het verliezen van zo iemand toch hard aan. Gelukkig heb ik m'n date die eindelijk m'n vriend is en daar mag ik lekker bij uitzeuren.
<<

Anoniem156

Bericht 01 Feb 2015 01:27

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Chava en Lady, wat gaan jullie door een moeilijke tijd! Heel veel sterkte voor jullie!
Francaise, fijn dat het beter gaat met je gezondheid, en dat je een vriend hebt!
Laatst gewijzigd door Anoniem156 op 01 Feb 2015 17:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem119

Bericht 01 Feb 2015 01:55

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Lady, ik kan me voorstellen dat het een hele heftige tijd voor je is, vol emoties. Aan de ene kant vol blijdschap, aan de andere kant vol verdriet. Ik hoop dat je mama je kindje nog mooi bewust mee mag maken. En jullie bruiloft natuurlijk.

Bliss, hoe gaat het eigenlijk met jou en op je werk? Dat vroeg ik me laatst af. Heb je het nog naar je zin in het onderwijs of wil je nog steeds eigenlijk iets anders? En heb je nog collega's met wie het niet helemaal botert of gaat dat beter? Kan je de druk al iets beter aan? Ik moest laatst aan je denken en dacht dat ik het wel heel goed vond dat je het al zo lang volhoudt; voor iemand met chronische vermoeidheid is het onderwijs niet niks.

Chava, jeetje ja jij hebt verdriet bovenop verdriet. Goed dat je je huis verkocht hebt! Wel fijn ergens dat je nog zo dichtbij je moeder kan zijn zo.

Dundas, ik hoor jou heel vaak over jullie financiele zekerheid. Vind dat aan de ene kant heel rot om te lezen, want ik kan me zo goed voorstellen dat dat heel vermoeiend is, om altijd in die onzekerheid te leven. Anderzijds denk ik soms: Kunnen jullie nou echt niet proberen voor een kindje te gaan? Is het dan zó onzeker dat dat jouw/jullie grootste wens echt moet tegenhouden? Hebben jullie een beetje een concreet beeld van wanneer er wel genoeg financiele stabiliteit is? Ik bedoel dat niet verkeerd hoor, maar hoop met name dat dat moment gewoon gauw komt, omdat ik weet dat je daar altijd tegenaan hikt! Hopelijk is het niet een echt groot obstakel en voelt het gauw alsof jullie er wel voor kunnen gaan.

Suus, gefeliciteerd met de aankoop van jullie huis! Wat gaaf! Wat naar van je vader! Sterkte!

Pippaatje, moet jij niet eens heel erg rust nemen? Volgens mij gaat het niet zo heel erg goed met je, of wel? Werkt je vriend ook nog steeds zo veel? Volgens mij zijn jullie echt enorm toe aan vakantie samen en met name gewoon tijd en rust samen. Ik heb de laatste tijd een beetje het idee alsof je een beetje 'vast' in je leven zit, dat maakt me wel een beetje verdrietig en jou misschien ook. Alsof je een beetje geleefd wordt, zeg maar. Weet niet of dat klopt, maar dat idee krijg ik beetje van je berichten. Ik mis een beetje de lieve vrolijke Pipster. Hoop dat je in de vakantie iig een beetje bij kan tanken, maar eigenlijk hoop ik eigenlijk dat je een andere baan vindt waar ze wat beter met jou en je gezondheid om gaan. Ik krijg altijd een beetje het gevoel dat niemand op je werk dat echt begrijpt en je áltijd op je tenen moet lopen voor ze. Ik vind dat echt heel zielig en krijg er een naar gevoel van. Weet niet of dat klopt hoor, maar zo komt het altijd een beetje over via het forum.

Leaf, Jagger is je kleine puppy toch? Heb een foto gezien, wat een schatje!

Babyboy, wat heftig, zo in je omgeving. Begrijp ik het goed en is dat niet je eigen vader, maar de vader van je (stief/half)broertjes? Lijkt me heel confronterend. Hopelijk kan je ze goed opvangen en hun verdriet beetje met ze delen. Zo jong zijn ze nog, dat is heel heftig zeg.

Francaise, sterkte met dat verlies. Wel leuk dat je een vriend hebt zeg! Hoe gaat het op je werk? Nog altijd werkzaam in die ene functie (benoem het maar niet ivm privacy, weet niet of je dat wilt)

Poubelle, jeetje werkte je zowel in de kroeg als in het onderwijs? Dat lijkt me wel zwaar ja! Verstandig om dan met de kroeg te stoppen.


En nu ik zelf, tja.. Ik geloof dat het op zich wel goed met me gaat. Het nieuwe huis is heerlijk, en het begint echt een thuis te worden langzaamaan. Maar ik vind het wel heel pittig met mijn werk. Ik heb de klap van de zomer (vreselijk veel werken) nu eigenlijk pas, ik ben zo zo zo moe. En dan de verhuizing er bij, plus bruiloft plannen, plus nu gewoon weer full time werken, ik ben gewoon echt héél erg moe. Ik heb zo geen tijd voor al die dingen, ik kan het zo slecht combineren. Eigenlijk kijk ik gewoon enorm er naar uit om getrouwd en wel uitgeput op de bank te zitten en niks meer te hoeven. En dan m'n (tegen die tijd) man een kus te geven, een glaasje wijn te drinken, tv te kijken en niets te hoeven. Dat lijkt me nou heeeeeerlijk!

Tegelijkertijd kan ik eigenlijk ook weer niet stil zitten, heb ik allerlei ideeen voor m'n eigen bedrijf, maar heb gewoon geen tijd om het uit te voeren, maar intussen maakt mijn hoofd overuren met nieuwe website, nieuwe opzet van bedrijf, oh ja een eigen bruiloft, en een nieuw huis, en moeten presteren op mijn werk, en en en... dat dus.

Eigenlijk kom ik gewoon tijd te kort.
Laatst gewijzigd door Anoniem119 op 01 Feb 2015 01:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 01 Feb 2015 01:57

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Chava en Lady, sterkte!

Babyboy, dat is ook niet makkelijk, jij ook veel sterkte

Met mij gaat het op dit moment met ups en downs. Net een gezellige avond gehad met vriendinnen maar ben momenteel ook veel verdrietig.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 01 Feb 2015 01:59

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Ja voor jou is het momenteel wel een beetje té druk he Marin, met de verhuizing en de trouwerij naast je drukke baan en het fotograferen. Hopelijk kom je binnenkort in wat rustiger vaarwater want dit houdt geen mens lange tijd vol lijkt me.
<<

Anoniem88

Bericht 01 Feb 2015 10:22

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Edit: Marin, ik PM je bij nader inzien even :)
<<

ChiQ

Bericht 01 Feb 2015 11:02

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

He Dundas, ik had 't nog wel gelezen. Ik wilde toch nog even reageren, ik vind het heel erg dat het eind nog niet in zicht is. Ik hoop van harte dat dit niet gaat voortslepen en jij (jullie) verder kunnen.
<<

Anoniem88

Bericht 01 Feb 2015 11:05

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Thanks, lief van je! Uiterlijk eind maart hebben we als het goed is écht zekerheid. Nog even dus.
<<

Anoniem119

Bericht 01 Feb 2015 11:26

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Ik heb je pm gelezen en beantwoord Dundas. Sorry als ik je hier te veel privé dingen vroeg.
<<

ChiQ

Bericht 01 Feb 2015 11:27

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Dundas schreef:Thanks, lief van je! Uiterlijk eind maart hebben we als het goed is écht zekerheid. Nog even dus.



Ik ga even met mijn man overleggen of je misschien toch vanuit huis wat meer geld kan genereren voor zijn internetbedrijf.
<<

Anoniem119

Bericht 01 Feb 2015 11:30

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Lookie schreef:Ja voor jou is het momenteel wel een beetje té druk he Marin, met de verhuizing en de trouwerij naast je drukke baan en het fotograferen. Hopelijk kom je binnenkort in wat rustiger vaarwater want dit houdt geen mens lange tijd vol lijkt me.


Ja ik begin het wel een beetje te merken dat het echt veel is zo samen. Ik heb maandenlang zestig uur per week gewerkt en hoewel ik toen wel moe was, ging ik toen gewoon hard door en voelde ik me goed en fit. Maar nu begint die echte vermoeidheid pas te komen. De tijd vliegt ook gewoon zo hard voorbij. Ik heb echt Het gevoel dat ik meer tijd nodig heb voor alle dingen die ik doe. Ik doe alles met groot plezier, maar ik kan me nergens echt volledig voor geven op t moment en dat vind ik jammer.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Feb 2015 11:50

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Marin schreef:Bliss, hoe gaat het eigenlijk met jou en op je werk? Dat vroeg ik me laatst af. Heb je het nog naar je zin in het onderwijs of wil je nog steeds eigenlijk iets anders? En heb je nog collega's met wie het niet helemaal botert of gaat dat beter? Kan je de druk al iets beter aan? Ik moest laatst aan je denken en dacht dat ik het wel heel goed vond dat je het al zo lang volhoudt; voor iemand met chronische vermoeidheid is het onderwijs niet niks.


Wat lief dat je op iedereen zo uitgebreid reageert! Het gaat wel ok op het werk, maar idd, bij vlagen ben ik zo gigantisch moe en vind ik het echt veel allemaal. Qua faalangst gaat het nu beter, omdat ik mijn klassen met collega's samen heb. Aan de andere kant ben ik nu wel érg veel tijd kwijt aan overdrachten etc. Af en toe kijk ik eens rond naar iets anders, maar ik heb eigenlijk nog steeds geen idee wat dan en hoe ik dit aan zou moeten pakken. Op 1 maart werk ik vijf jaar in het onderwijs, had al nooit verwacht dat ik dat zou halen, dus dat vind ik al heel wat haha. Met collega's gaat het ok hoor! Had toen één collega waar ik regelmatig een aanvaring mee had, maar de laatste tijd gaat het verrassend goed haha.

Jij moet ook een beetje gas terug nemen als ik het lees allemaal! Het is erg veel wat er op je af komt. Hopelijk kun je na de bruiloft idd lekker gaan bijkomen en alles laten bezinken.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem119

Bericht 01 Feb 2015 11:54

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Wow wat goed dat je t al zo lang volhoudt, vijf jaar is een hele mijlpaal! Fijn dat je het werk beter kan verdelen met je collega's zo.

Ja, ik kijk natuurlijk uit naar de bruiloft zelf maar ook gewoon heel erg naar lekker samen rustig aan doen daarna en terugkijken of een gave dag. Oh en we gaan op huwelijksreis naar Italië, dus heerlijk lekker bijkomen in van die agriturismo's, en wijn drinken in wijngaarden en kook cursussen doen in Italiaanse steden. Che bellissima!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Feb 2015 12:01

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Ahh buonissimo! Divertiti!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem119

Bericht 01 Feb 2015 12:03

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Grazie mille! :-)
<<

anoniem203

Bericht 01 Feb 2015 12:11

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Het gaat opzich goed met me maar ik ben zoo zoo moe. En ik ben ook al sinds November niet fit en dat hakt er ook behoorlijk in. Ik kijk echt uit naar de zomer. Misschien dat het dan beter gaat.
<<

Anoniem164

Bericht 01 Feb 2015 12:50

Re: Hoe is het met je (op dit moment)?

Persoonlijk gaat het erg goed met me, maar op werkgebied knaagt er een heleboel aan mij.
Ik heb sinds augustus een nieuwe baan, omdat ik verhuisd ben naar de andere kant was dat nodig, haha. Ik had in mijn hometown een hele leuke baan op een goede, leuke school met fijne collega's, het deed ook best pijn om ontslag te nemen.

Nu werk ik op een school waar er zo ontzettend veel schort aan de organisatie, ik irriteer me aan het amateurisme van de directie, ze pakken niet door, er wordt ontzettend veel aangemodderd door iedereen omdat er geen duidelijke visie is. Binnenkort komt de inspectie voor een eind onderzoek, als het niet goed is, krijgt de school een zwak, wat ik heel goed zou begrijpen. Natuurlijk hoop ik dat het een voldoende wordt, maar ik zie zelf zoveel knelpunten en zwakheden dat ik er een hard hoofd in heb.

De directie is daarentegen lyrisch over mij, de directrice doet er alles aan om mij te behouden, qua leerlingaantal zou er a.s. schooljaar een klas minder mogen zijn, maar de directrice heeft tegen de bovenschoolse directie gezegd dat ze koste wat kost mij wil behouden voor de school. En ik? Ik weet ondertussen niet of ik wel wil werken op zo'n slechte school. Dat knaagt aan me. Ik moet blij zijn dat ik een baan heb in deze tijd, maar wil ik wel een baan als dit? Het team wil ook niet echt, het is trekken aan een dood paard heb ik het gevoel.
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers