Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


(echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

<<

Anoniem124

Bericht 05 Feb 2015 12:10

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Marin schreef:Eigenlijk omschrijf jij het perfect en precies hoe het bij ons ook is, Lady.

Heel erg klef en lief, maar ook heel erg op onszelf. We vinden het heerlijk om samen op de bank te zitten, hij plukt dan altijd aan mijn haar, en toch ieder voor zich even tot rust te komen.

Maar ik vind het het allerleukste wanneer we iets samen doen en hem zie genieten. Zoals afgelopen weekend, samen naar een food festival, fotos maken, lekker eten, ik zie hem dan echt glunderen en genieten, man, dan houd ik zo veel van hem en kan ik hem echt platknuffelen daar. Dat is echt hoe wij samen zijn dan, waarom wij zo goed bij elkaar passen.


Dit vind ik echt heel erg lief beschreven en leuk om te lezen.
<<

Anoniem124

Bericht 05 Feb 2015 12:14

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Wij waren altijd heel erg knuffelig en klef maar sinds ik dus de tweeling heb en thuisblijfmoeder ben al 2,5 jaar ben ik 's avonds ZO toe aan even mijn eigen space en wil ik ook gewoon breeduit alleen slapen zonder gelepel. Herkent iemand dit? Voor mijn man is het bestwel sneu soms want hij is heel erg lichamelijk maar ik krijg de godganse dag knuffels en natte kussen en ik ben sowieso iets minder klef dan hij.

Nu liggen we nog steeds wel heel veel samen op de bank en aaien en knuffelen elkaar als we elkaar 'tegenkomen' op de gang ofzo, en ik let er wel expres op maar ik zou best wel eens een weekje knuffelvrij door het leven willen gaan en personal space tanken. Of klink ik nu als een ijskonijn? dat ben ik volgens mij niet hoor.
<<

Anoniem159

Bericht 05 Feb 2015 12:21

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Oh wow echt, herkenning!
Ik word in mijn omgeving ook echt aangezien voor ijskonijn maar ik ervaar het precies hetzelfde als jij. Mijn man vindt het dus ook echt niet leuk, die zou het liefst de hele nacht tegen elkaar aangeplakt liggen, maar ik wil dan ook eindelijk wel eens een stukje voor mezelf haha.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 06 Feb 2015 16:33

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Ik heb precies hetzelfde hoor Charles.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 06 Feb 2015 17:05

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Ik heb dat ook hoor Charles. Ik ben dan geen thuisblijfmoeder, maar ook op mijn werk met kinderen word ik regelmatig aangeraakt en geknuffeld. Als ik thuis kom wil ik gewoon RUIMTE. Mijn kinderen kan ik dan nog wel handelen, maar als mijn vriend ook nog eens aan me gaat zitten word ik echt gek. Ik wil gewoon lekker zelf zitten op de bank en zelf bepalen hoe ik lekker lig in bed.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem273

Bericht 06 Feb 2015 21:34

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Wij zijn middelmatig klef, denk ik. We lopen bijna altijd hand in hand buiten, we knuffelen heel veel (vooral m'n man is een echte kroelkip), geven elkaar altijd een kus als we 's ochtends wakker worden, naar het werk gaan, thuiskomen en voor we gaan slapen. We knuffelen ook altijd voor het slapen gaan (als we echt gaan slapen draaien we ons om en liggen we kont aan kont haha) en tijdens het snoozen 's ochtends liggen we lepeltje lepeltje. Op de bank zitten we wel allebei aan het andere uiteinde en doen we ons eigen ding.
Verder praten we veel en proberen we genoeg quality time te hebben, wat soms lastig is omdat we beiden 40+ uur werken per week en mijn man heel veel tijd kwijt is aan de verbouwing. Ik doe nu alleen het huishouden en de boodschappen en vind er niks aan, daarin is hij veel beter en we deden dit altijd samen. Maar het is voor een goed doel :)
<<

Anoniem92

Bericht 07 Feb 2015 09:01

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Charles schreef:Wij waren altijd heel erg knuffelig en klef maar sinds ik dus de tweeling heb en thuisblijfmoeder ben al 2,5 jaar ben ik 's avonds ZO toe aan even mijn eigen space en wil ik ook gewoon breeduit alleen slapen zonder gelepel. Herkent iemand dit? Voor mijn man is het bestwel sneu soms want hij is heel erg lichamelijk maar ik krijg de godganse dag knuffels en natte kussen en ik ben sowieso iets minder klef dan hij.

Nu liggen we nog steeds wel heel veel samen op de bank en aaien en knuffelen elkaar als we elkaar 'tegenkomen' op de gang ofzo, en ik let er wel expres op maar ik zou best wel eens een weekje knuffelvrij door het leven willen gaan en personal space tanken. Of klink ik nu als een ijskonijn? dat ben ik volgens mij niet hoor.


Ik snap je helemaal! Vooral het laatste stuk. In mijn ogen ben je dus geen ijskonijn.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 10 Feb 2015 23:13

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

En jullie Pippa?
<<

Anoniem86

Bericht 11 Feb 2015 17:27

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

We hebben te weinig 'echt' tijd voor elkaar. Na een werkdag zijn we beide gewoon echt gesloopt, moet ik vroeger naar bed, en sta ik ook eerder op. Als we een vrije dag samen hebben (max 1 per week) dan liggen we wel lekker te knuffelen in de ochtend; ontbijten we samen, en zijn we die dag samen, maar moeten we vaak wel iets (boodschappen/familie/huishouden) dus het is lang geleden dat we een hele dag echt tijd voor elkaar hebben gehad, dat wil ik binnenkort wel doen; en gelukkig gaan we 12 dagen op vakantie, en dan hebben we 100% tijd voor elkaar.

We geven elkaar met weggaan en thuiskomen altijd een zoen en een knuffel, en gedurende de avond, als we samen thuis zijn, ga ik wel kusjes halen; en kruip ik vaak even tegen hem aan op de bank. Verder zijn we in dezelfde ruimte, kijken we samen tv, maar doen we ook ons eigen ding en zit ik te lezen en hij met zijn moeder te bellen.

Wij zijn niet klef; nooit geweest ook, sowieso niet waar anderen bij zijn. Mijn zus en zusje zitten de gehele tijd met hun vriendjes aan elkaar te plukken, te zoenen, bij elkaar op schoot en echt half te vrijen waar wij bij zitten, daar houd ik niet van, vind ik een beetje zielig en houd ik graag prive eigenlijk. Wij lopen wel altijd hand in hand, en vinden elkaar altijd wel even voor een zoen of knuffel, dat wel.

Maar echt aandacht en meer tijd voor elkaar zou fijn zijn.
Laatst gewijzigd door Anoniem86 op 11 Feb 2015 17:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem110

Bericht 11 Feb 2015 17:36

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Mijn vriend en ik zien elkaar niet heel veel in de week maar als we dan samen zijn, zijn we ook echt samen. We knuffelen veel, complimentjes over en weer, helpen elkaar en we praten veel. Ik vind het zo heerlijk om op de bank met een kop thee uren met hem te praten. Daar genieten we beide van. Mede daardoor zijn we ook heel erg naar elkaar gegroeid.
We zijn ook best klef maar vooral als we samen zijn.

Ook genieten we beide van onze eigen levens en ritme. We hebben vaste dagen dat wij ons zien in de week en dat is alleen de dinsdagavond en het weekend. De rest is voor hobby's, eigen tijd, school, werk, kids ect. Dit werkt voor ons heel erg goed momenteel en des te meer verheugen we ons op de dagen dat we samen zijn.

We doen moeite voor elkaar en met elkaar. Mijn relatie nu is niks vergeleken met wat ik gehad heb. Hij heeft veel gemeen van mij en ook weer niet. Maar de chemie tussen ons is mijlenver te voelen en die is heel intens.
Met deze man wil ik oud worden :heart:
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 11 Feb 2015 17:53

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Bedoel je niet dat deze relatie veel meer is vergeleken met wat je had?
<<

Anoniem110

Bericht 11 Feb 2015 18:51

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Hahaha het staat idd een beetje raar.
Ik bedoel dat deze relatie veel meer is vergeleken met wat ik heb gehad.
Oops!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 11 Feb 2015 18:57

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Je bedoelde denk ik dat deze relatie niet te vergelijken is met wat je gehad hebt :nerd:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem110

Bericht 11 Feb 2015 19:16

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Bliss schreef:Je bedoelde denk ik dat deze relatie niet te vergelijken is met wat je gehad hebt :nerd:


Hahaha jup!
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers