Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


(echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 04 Feb 2015 10:45

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Wij zitten natuurlijk pas in de 'opstartfase' en hebben nu een half jaar iets met elkaar. Maar door onze drukke levens, zijn drukke hobby, de kinderen, mijn werk en mijn vriendinnen/ familie moeten we ook wel echt bewust plannen. Wel als we bij elkaar zijn dan zitten we de hele tijd op en over elkaar. Zo klef zijn we dan hahaha. De hele tijd kusjes geven, op de bank echt in elkaar gekropen (als ik even verder weg zit krijg ik op mijn kop 'waarom zit je daar en niet tegen me aan?"), in bed liggen we helemaal in elkaar gekropen en gedurende de nacht hebben we altijd elkaar wel ergens vast.

We hebben laatst wel een gesprek gehad over hoe we al die drukke bezigheden kunnen combineren en nog steeds tijd voor elkaar hebben. Ik merkte namelijk dat er een afstand aan het ontstaan was, puur door de drukte momenteel. En nu doen we dat ook.

Hoe komt het Sarah? En ben je daar wel ok mee?
<<

Anoniem119

Bericht 04 Feb 2015 10:45

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Eigenlijk omschrijf jij het perfect en precies hoe het bij ons ook is, Lady.

Heel erg klef en lief, maar ook heel erg op onszelf. We vinden het heerlijk om samen op de bank te zitten, hij plukt dan altijd aan mijn haar, en toch ieder voor zich even tot rust te komen.

Maar ik vind het het allerleukste wanneer we iets samen doen en hem zie genieten. Zoals afgelopen weekend, samen naar een food festival, fotos maken, lekker eten, ik zie hem dan echt glunderen en genieten, man, dan houd ik zo veel van hem en kan ik hem echt platknuffelen daar. Dat is echt hoe wij samen zijn dan, waarom wij zo goed bij elkaar passen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 04 Feb 2015 10:47

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Oh en echt ons kwaliteitsmomentje is als ik lekker in de keuken sta te koken en hij zit aan de bar en dan kletsen we lekker. Muziekje op en dan het gezellig maken. Ik kan daar nu alweer naar uitkijken :-)
<<

anoniem203

Bericht 04 Feb 2015 10:49

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Wij zijn nooit echt heel klef geweest. We zitten s'avonds nooit langs elkaar op de bank of liggen in bed tegen elkaar aan. We lopen ook amper hand in hard of gearmd over straat. Maar toch op z'n tijd een keer een goede knuffel vinden we beide fijn en we weten van elkaar dat we het goed vinden zo. We doen op het moment wel amper dingen samen. Weinig een avond weg en overdag zijn we altijd met de kinderen. Die tijd samen missen we af en toe wel en als we dan een keer samen uit eten gaan dan genieten we er ook echt van en is het geen minuut stil aan tafel.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 04 Feb 2015 11:01

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Als we samen thuis zijn zitten we vaak gezellig tegen elkaar aan op de bank of zitten we samen aan tafel. Maar vaak doen we alsnog ons ons eigen ding. Onze valkuil is dat we allebei best veel in ons hoofd zitten en soms moeilijk echt even aandacht voor elkaar kunnen hebben. Eigenlijk moeten we vaker even telefoons en laptop uitzetten en met aandacht samen eten of uit eten gaan. En dan niet praten over hoe we zus en zo gaan regelen, maar meer over wat de ander echt bezighoudt.

Voor we gaan slapen kruipen we wel altijd tegen elkaar aan, dat is heel fijn!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem301

Bericht 04 Feb 2015 11:25

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Wij zijn helemaal niet klef. Zitten niet tegen elkaar aan op de bank en slapen ook los van elkaar. Ik moet er niet aan denken de hele nacht verstrengeld te liggen, daar krijg ik echt de kriebels van.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 04 Feb 2015 11:29

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Carrie schreef:Wij zijn helemaal niet klef. Zitten niet tegen elkaar aan op de bank en slapen ook los van elkaar. Ik moet er niet aan denken de hele nacht verstrengeld te liggen, daar krijg ik echt de kriebels van.


Ik moet heel eerlijk zeggen, dat ik de neiging heb nogal weg te kruipen 's nachts. En dat is ook omdat ik het bloedheet heb, en hij de laatste tijd erg verkouden is en dan in mijn oor snurkt. En dan vind ik hem irritant :smile: Zodra ik tegen hem aanduw mompelt hij ook 'jaja.. ik verstik je zeker weer'.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Feb 2015 11:33

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Carrie schreef:Wij zijn helemaal niet klef. Zitten niet tegen elkaar aan op de bank en slapen ook los van elkaar. Ik moet er niet aan denken de hele nacht verstrengeld te liggen, daar krijg ik echt de kriebels van.

Ik ook niet. Krijg het ook bloedheet dan. I need space!
<<

Anoniem119

Bericht 04 Feb 2015 11:34

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Haha tegenwoordig lig ik wel eens tegen m aan omdat ik het ijskoud heb s nachts. Maar verder ook nooit. I need my space.
<<

Anoniem301

Bericht 04 Feb 2015 11:49

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Caro schreef:
Carrie schreef:Wij zijn helemaal niet klef. Zitten niet tegen elkaar aan op de bank en slapen ook los van elkaar. Ik moet er niet aan denken de hele nacht verstrengeld te liggen, daar krijg ik echt de kriebels van.


Ik moet heel eerlijk zeggen, dat ik de neiging heb nogal weg te kruipen 's nachts. En dat is ook omdat ik het bloedheet heb, en hij de laatste tijd erg verkouden is en dan in mijn oor snurkt. En dan vind ik hem irritant :smile: Zodra ik tegen hem aanduw mompelt hij ook 'jaja.. ik verstik je zeker weer'.


Ja ik wil gewoon lekker los liggen! We doen wel vaak voetjevrijen :) Maar verder ligt het gewoon irritant. Toen we net verkering hadden sliep ik soms wel eens de hele nacht op zijn borst. Hoe dan? Ligt helemaal niet lekker. Maar toen was ik nog misselijkmaken verliefd hahaha
<<

Anoniem301

Bericht 04 Feb 2015 11:50

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Marin schreef:Haha tegenwoordig lig ik wel eens tegen m aan omdat ik het ijskoud heb s nachts. Maar verder ook nooit. I need my space.


Ik heb een electrische deken :smile:
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 04 Feb 2015 11:58

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Carrie schreef:
Caro schreef:
Carrie schreef:Wij zijn helemaal niet klef. Zitten niet tegen elkaar aan op de bank en slapen ook los van elkaar. Ik moet er niet aan denken de hele nacht verstrengeld te liggen, daar krijg ik echt de kriebels van.


Ik moet heel eerlijk zeggen, dat ik de neiging heb nogal weg te kruipen 's nachts. En dat is ook omdat ik het bloedheet heb, en hij de laatste tijd erg verkouden is en dan in mijn oor snurkt. En dan vind ik hem irritant :smile: Zodra ik tegen hem aanduw mompelt hij ook 'jaja.. ik verstik je zeker weer'.


Ja ik wil gewoon lekker los liggen! We doen wel vaak voetjevrijen :) Maar verder ligt het gewoon irritant. Toen we net verkering hadden sliep ik soms wel eens de hele nacht op zijn borst. Hoe dan? Ligt helemaal niet lekker. Maar toen was ik nog misselijkmaken verliefd hahaha.

Haha ik ook, nu lukt me dat echt niet meer. Mijn vriend vraagt wel eens waarom dat niet meer lukt, maar ik weet het niet echt.
Wel vallen we altijd apart in slaap en worden we vaak lepeltje lepeltje weer wakker, dus we zoeken elkaar wel weer op.
10.04.17
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Feb 2015 12:04

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Weg
Laatst gewijzigd door sarah1985 op 05 Feb 2015 12:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 04 Feb 2015 14:30

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

sarah1985 schreef: verwijderd.


Meisje, ik krijg toch altijd een triest gevoel als ik je posts lees. Ik hoop dat je je geluk een keer gaat vinden, of dat nu met deze man is of alleen. Ik hoop het gewoon want het geluk komt jou ook niet echt tegenmoet momenteel. En dat gun ik je wel.
Laatst gewijzigd door Caro op 05 Feb 2015 12:35, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Feb 2015 14:30

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Eens met Caro. :hug:
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 04 Feb 2015 14:52

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Ik vertel het met regelmatig hoe gek ik op hem ben of leuk ik hem vind o.i.d.
Hij zegt het wat minder vaak, maar laat het merken door andere dingen. Kom je thuis en ligt er een lijstje op tafel met trouwlocaties, omdat hij weet dat wij dat gaan doen en alvast heeft rond gekeken.

We ontbijten altijd samen op de dagen dat we samen vrij zijn, meestal ook met warme broodjes of iets anders lekkers. Avondeten doen we in principe altijd samen, behalve als ik een late dienst heb. Als ik thuis ben, mag ik hem altijd wakker maken voor het avondeten ook al komt daarmee zijn slaapritme een beetje in de knoop.

Als we tv kijken zitten/hangen/liggen we eigenlijk altijd bij elkaar. We doen eigenlijk weinig voor onszelf als we beide thuis zijn (en N. niet hoeft te slapen). De momenten die we samen hebben, zijn we samen. In bed kruipen we altijd tegen elkaar aan. Degene die er als eerste uit moet, mag bij de ander liggen. ;) Meestal kletsen en knuffelen we dan nog even en dan vallen we vanzelf in slaap tijdens het kletsen.

En is N. of ik aan het werk, dan hebben we ook altijd wel app contact. En als ik 's nachts wakker lig, bellen we vaak even.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 04 Feb 2015 15:02

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Carrie schreef:
Caro schreef:
Carrie schreef:Wij zijn helemaal niet klef. Zitten niet tegen elkaar aan op de bank en slapen ook los van elkaar. Ik moet er niet aan denken de hele nacht verstrengeld te liggen, daar krijg ik echt de kriebels van.


Ik moet heel eerlijk zeggen, dat ik de neiging heb nogal weg te kruipen 's nachts. En dat is ook omdat ik het bloedheet heb, en hij de laatste tijd erg verkouden is en dan in mijn oor snurkt. En dan vind ik hem irritant :smile: Zodra ik tegen hem aanduw mompelt hij ook 'jaja.. ik verstik je zeker weer'.


Ja ik wil gewoon lekker los liggen! We doen wel vaak voetjevrijen :) Maar verder ligt het gewoon irritant. Toen we net verkering hadden sliep ik soms wel eens de hele nacht op zijn borst. Hoe dan? Ligt helemaal niet lekker. Maar toen was ik nog misselijkmaken verliefd hahaha


Hahah, ja ik zit ook in zon fase momenteel en ik wil hem continue nu bij me hebben maar ik heb ook wel eens dat ik hem gewoon irritant vind met zijn gesnurk (ook al is hij verkouden) en dan moet hij weg. Dan schuif ik zijn kussen ook express op, en dan toch kruipt hij 's nachts naar me toe.
<<

Anoniem114

Bericht 04 Feb 2015 15:35

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Sarah, ik hoop ook dat je je geluk snel vindt..

Wij zijn.. Nee wacht, ik ben niet echt knuffelig. M'n vriend wel, maar dat hoeft van mij niet perse. Maar volgens mij zijn daarom de momenten dat ik 'm wél knuffel, ook wel meer bijzonder en oprecht, zegmaar. We slapen ook los van elkaar, maar voor het slapengaan, liggen we wel lepeltjelepeltje en dat heb ik ook wel 'nodig', zeker als ik verdrietig ben of gestressed ben.

We zijn wel veel samen, kijken series, koken samen (lees; ik kook en hij staat in de weg) en praten nog meer, over van alles en helemaal niks. Ik kook vaak zijn lievelingsgerechten of hij verrast mij door m'n lievelingschocolade mee te nemen. Ik leg z'n kleren klaar en zorg ervoor dat z'n favoriete trui net even eerder gewassen wordt, dan de rest, omdat ik weet dat-ie zich prettiger voelt in die trui. Hij zet m'n fiets voor me klaar 's ochtends en laat kleine briefjes achter als-ie vroeger weg is, 's ochtends.

Het zijn die kleine dingen die het leuk en bijzonder maken, vind ik.
<<

Anoniem291

Bericht 04 Feb 2015 16:49

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Ik zit altijd tegen hem aan op de bank, we kijken dan samen een serie of we doen allebei wat anders. Als we ergens zijn af en toe even een kus of een knuffel, maar echt tijd voor elkaar om wat leuks te doen moeten we echt inplannen want we zijn allebei erg druk dus dat doen we dan ook. Dan houden we allebei die dag vrij om samen wat te doen, bios, strand, bos, uit eten etc, als we dat niet doen dan gaan we langs elkaar heen leven dus sinds we het zo doen gaat dat een stuk beter.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 04 Feb 2015 17:14

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Caro schreef:Meisje, ik krijg toch altijd een triest gevoel als ik je posts lees. Ik hoop dat je je geluk een keer gaat vinden, of dat nu met deze man is of alleen. Ik hoop het gewoon want het geluk komt jou ook niet echt tegenmoet momenteel. En dat gun ik je wel.


Inderdaad helemaal mee eens. Sorry als ik het verkeerd heb, maar uit je verhaal haal ik dat jullie alleen nog maar samen zijn omdat je geen andere woning kunt betalen. Kun je dan niet eerst een tijdje bij iemand anders terecht? Misschien dat hij dan ook door krijgt dat hij moeite voor je moet doen. Ik vind dit echt enorm naar voor je.
Laatst gewijzigd door Isolt op 04 Feb 2015 21:00, in totaal 1 keer gewijzigd.
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem99

Bericht 04 Feb 2015 17:53

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Isolt schreef:
Caro schreef:
sarah1985 schreef:Fiene we hebben al tijden een moeilijke tijd. Ik heb er alles aan gedaan zelfs therapie maar hij wil niks eraan doen. Bij ons is het grootste probleem werk en de kinderwens en miskramen.

Lady nee ik wil zo niet verder maar ik kan ook nu nergens heen ik verdien niet genoeg om alleen te wonen. Ik ben druk op zoek aar meer werk. Sta gelukkig al jaren ingeschreven bij een woningstichting. Hij weet dat ook maar.


Meisje, ik krijg toch altijd een triest gevoel als ik je posts lees. Ik hoop dat je je geluk een keer gaat vinden, of dat nu met deze man is of alleen. Ik hoop het gewoon want het geluk komt jou ook niet echt tegenmoet momenteel. En dat gun ik je wel.


Inderdaad helemaal mee eens. Sorry als ik het verkeerd heb, maar uit je verhaal haal ik dat jullie alleen nog maar samen zijn omdat je geen andere woning kunt betalen. Kun je dan niet eerst een tijdje bij iemand anders terecht? Misschien dat hij dan ook door krijgt dat hij moeite voor je moet doen. Ik vind dit echt enorm naar voor je.


Eens.. Daarnaast heb ik het idee dat je het niet hebben van geld gebruikt als excuus om een onzekere stap te nemen. Je kunt immers een bijstandsuitkering aanvragen? Kies voor jezelf en word gelukkig. Dat gunnen wij jou allemaal hier!!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 04 Feb 2015 20:25

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Verdrietig Sarah, ik gun je veel meer dan dit. Het is moeilijk om zulke grote en defintieve stappen te zetten, maar hooelijk gaat je dat uiteindelijk wel lukken om te doen. Als alleenstaande met een minimuminkomen zul je recht hebben op flink wat toeslagen en kun je hopelijk toch iets leuks voor jezelf vinden. Er zijn genoeg leuke en betaalbare huurhuizen in jouw woonplaats.

Sterkte met alles en met het nemen van de juiste beslissing(en)!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Feb 2015 20:28

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

bedankt allemaal.


zouden jullie mijn stukje uit de quote willen halen
Afbeelding
<<

Anoniem211

Bericht 05 Feb 2015 12:23

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Sluit me bij de rest aan.

Bij iemand blijven hangen omdat de onzekerheid te groot is, lijkt me ook geen optie. Dingen kunnen zo razendsnel veranderen. Als je eenmaal de stap neemt en doorpakt, zul je merken dat het meer de angst is die je tegen heeft gehouden dan de daadwerkelijke feiten (onzekerheid financieel, werk etc)

Ik was zelf heel bang voor wat er komen zou. En uiteindelijk is het 100 procent mee gevallen. Gewoon dóen!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 05 Feb 2015 12:39

Re: (echt) aandacht & moeite voor elkaar doen

Ik heb het verwijderd Sarah. En ik wil je echt op je hart drukken dat je gaat kiezen voor jezelf. Ook met je eventuele kinderwens, moet je je afvragen of dit dé man is bij wie je dat gaat vinden. Ook al word je wel zwanger van hem. BEsef dan dat je je hele leven aan hem vasthangt. Nu kan je er nog 'onderuit' en ja, dat zal niet altijd makkelijk zijn met weinig inkomen en minder zekerheid. Maar dit, dit is ook niks. Je leeft maar één keer, en dat klinkt nu heel banaal maar het is echt zo. Je bent veel te jong om met deze ellende nu geconfronteerd te worden. Tegenslagen ok, dipjes ok, maar een consequente neerwaartse spiraal zuigt letterlijk en figuurlijk alles uit je. En dan zijn geldzorgen niet fijn, maar dat is ook relatief (trust me, ik heb het met 100 euro per maand moeten redden terwijl ik full time werkte doordat mijn ex niet wilde betalen). Maar alsnog voelde ik me beter zónder hem, dan met hem.

Kleine tip: kijk naar het verleden en bedenk je of dit is wat je wil voor de toekomst. Want hij zal niet 1-2-3 veranderen, zeker niet als hij het niet wíl.

Sterkte iig.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers