Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het Nijntje museum

<<

Fiene

Bericht 30 Jan 2015 23:31

Het Nijntje museum

Wij willen as zondag naar het Nijntje museum. Wie is daar wel eens geweest en wat vond je ervan? Het lijkt heel klein of valt dat wel mee?
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 31 Jan 2015 09:22

Re: Het Nijntje museum

Mijn vriendin raadde het aan en was heel enthousiast. Haar zoon (3) had het heel erg leuk gevonden en ze dacht dat het vanaf ongeveer 1,5 jaar wel geschikt zou zijn. Het is voor de kinderen heel interactief.
L2014 & H2017
<<

Anoniem286

Bericht 31 Jan 2015 12:33

Re: Het Nijntje museum

Ik ben er nog nooit geweest maar hoor graag hoe het was Fiene. En of N er ook iets aan had. Misschien dat wij dan ook eens gaan :)
<<

Anoniem151

Bericht 31 Jan 2015 12:53

Re: Het Nijntje museum

Ik ben er jaren geleden eens geweest, zonder kinderen. Vond het idd erg klein en niet echt bijzonder. Voor kinderen is het vast leuker :)
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 31 Jan 2015 17:34

Re: Het Nijntje museum

Ik ben er geweest toen ik 16 was, met mijn zusje van toen 4 (inmiddels 19 haha). Ik vond het best leuk, met zusje vond het héél leuk, aanrader dus wel voor kinderen. We gingen met de trein en dat was ook al een belevenis op zich voor haar toen.
<<

Fiene

Bericht 01 Feb 2015 22:06

Re: Het Nijntje museum

We zijn vandaag geweest. Het begon met enorm duur parkeren ( lees 14,- voor 3! uur...) maar goed toen stonden we wel bij Nijntje voor de deur en de trein is nog duurder.

De kinderen vonden het wel erg leuk maar het was best druk en erg klein. Na een heel klein uurtje hadden we alles al gezien en meerdere malen gedaan.
<<

Fiene

Bericht 01 Feb 2015 22:07

Re: Het Nijntje museum

****
Laatst gewijzigd door Fiene op 03 Feb 2015 22:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 01 Feb 2015 22:10

Re: Het Nijntje museum

Fiene schreef:We zijn vandaag geweest. Het begon met enorm duur parkeren ( lees 14,- voor 3! uur...) maar goed toen stonden we wel bij Nijntje voor de deur en de trein is nog duurder.

De kinderen vonden het wel erg leuk maar het was best druk en erg klein. Na een heel klein uurtje hadden we alles al gezien en meerdere malen gedaan.



Utrecht is duur, je kan beter parkeren op station Driebergen zeist of bunnik en dan de trein nemen naar centraal.
M:21072011
J :08012014
<<

Fiene

Bericht 01 Feb 2015 22:10

Re: Het Nijntje museum

Bedankt voor de tip Happy, ga ik voor de volgende keer onthouden.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 07 Feb 2015 21:25

Re: Het Nijntje museum

Wij zijn er vandaag geweest, ik vond het leuk mijn meiden ook. Maar met een uur anderhalf uur heb je alles uitgebreid gedaan. Het is dat wij er vandaag waren (in utrecht) maar het is voor ons wel even rijden dat zou ik niet doen voor zo "kort" vermaak.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem162

Bericht 16 Feb 2015 13:01

Re: Het Nijntje museum

Wat is de entree van het nijntje museum? ik kan het niet vinden.
en is het te doen lopend vanaf het centraal station?
<<

Nathalie

Noob

Berichten: 233

Geregistreerd: 03 Sep 2013 08:50

Bericht 16 Feb 2015 14:14

Re: Het Nijntje museum

Het is best een stukje lopen vanaf het station, maar er komt een bus in de buurt.

Ik ben trouwens door het centrum langs de oude gracht gelopen dat is wel iets om denk ik.
<<

Anoniem162

Bericht 16 Feb 2015 22:03

Re: Het Nijntje museum

kon het topic niet meer vinden :palm:

Bedankt voor je antwoord.
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 07 Jun 2015 07:29

Re: Het Nijntje museum

Wij zijn van plan om vandaag heen te gaan. T is helemaal gek van nijntje. Maar het is wel een uur rijden voor ons en hij is nog geen 2. Is het echt de moeite waard?
<<

ChiQ

Bericht 07 Jun 2015 07:40

Re: Het Nijntje museum

Het is wel ok. Zou geen uur voor gaan rijden.
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 07 Jun 2015 09:25

Re: Het Nijntje museum

Happydobby schreef:
Fiene schreef:We zijn vandaag geweest. Het begon met enorm duur parkeren ( lees 14,- voor 3! uur...) maar goed toen stonden we wel bij Nijntje voor de deur en de trein is nog duurder.

De kinderen vonden het wel erg leuk maar het was best druk en erg klein. Na een heel klein uurtje hadden we alles al gezien en meerdere malen gedaan.



Utrecht is duur, je kan beter parkeren op station Driebergen zeist of bunnik en dan de trein nemen naar centraal.


Of parkeren bij tansferium westraven. Je betaald dan 5 euro voor een hele dag en krijgt een kaartje voor de tram waarmee je met max 5 personen mag reizen.
A.K.A Slaatje

]
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 27 Jul 2017 21:39

Re: Het Nijntje museum

Al meer mensen ervaring met het Nijntje Museum?
Kan een 3-jarige zich daar zelf een beetje vermaken of is hulp wel nodig?
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 27 Jul 2017 21:44

Re: Het Nijntje museum

Wij zijn wr vorig jaar geweest toen S nog niet liep. Hij vond het fantastisch maar als er andere kindjes zijn dan is het al snel een succes. Ik vond het best klein, leuk en overzichtelijk maar in een uurtje ben je wel klaar. Een kindje van 3 kan er alles wel doen, het is echt voor zulke kleine kinderen.
Wij gingen toen bewust door de week, maar hadden er niet bij stil gestaan dat het vakantie was, ze hingen er met de benen uit en een flinke rij op straat, het is nu ook vakantie periode, dus het zal wel weer druk zijn denk ik.
25-11-2014 & 09-06-2017

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers