Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


ziek en bedrijfsarts

<<

Anoniem165

Bericht 30 Jan 2015 20:16

ziek en bedrijfsarts

Ik ben sinds september ziek. Ik heb toen eerst een maand thuis gezeten, en ben daarna weer begonnen om mijn uren op te gaan bouwen. Eerst 2,4,6,8,10 enz en nu zit ik aan de 15uur in de week. Nu ben ik 3 keer bij de bedrijfsarts geweest in die tijd en met haar afspraken gemaakt hoe ik weer mijn volledige uren kan gaan werken.

Maar nu heeft de verzuimdesk ( waar ik elke maand ook contact mee heb) mij gister gebeld. Met de bedrijfsarts had ik afgesproken dat ik vanaf 1 febr meer met en college mee ging lopen in de wijk en dan minder uren op kantoor ging doen wat ik nu nog deed. en zo eerst 16uur in de week te gaan werken en dan pas naar mijn volledige uren te gaan opbouwen.

Maar de verzuimdesk wil dat ik vanaf 1 febr 15uur alleen in de wijk ga werken.
Het is me een beetje overvallen toen ze me gister belde en toen ik op had gehangen en er over nadacht dacht ik het klopt helemaal niet met het plan van de bedrijfsarts.

Ik merk dat ik er erg onrustig van ben geworden, en volgens mij moet er toch gehandeld worden naar het plan van de bedrijfsarts, of heb ik dat mis?
<<

Anoniem286

Bericht 30 Jan 2015 21:28

Re: ziek en bedrijfsarts

Nee volgens mij is de bedrijfsarts hierin alleen maar adviserend. Ik zou het gewoon even aangeven en overleggen, wie weet hebben ze het gewoon verkeerd begrepen.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 30 Jan 2015 21:40

Re: ziek en bedrijfsarts

Een bedrijfsarts is idd adviserend niet bindend.
Misschien hebben ze het verkeerd begrepen? Ik zou of terugbellen of contact opnemen met de bedrijfsarts
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 31 Jan 2015 08:15

Re: ziek en bedrijfsarts

De bedrijfsarts is in ieder geval belangrijker dan de verzuimdesk, want daar werken geen artsen en die hebben je nog nooit gezien. Ik zou zo gauw mogelijk contact zoeken met die bedrijfsarts en met hem/haar nog eens doornemen wat het beste bij je past qua reintegratie.

En als jullie het niet eens worden: Dan kun je nog naar de verzekeringsarts van het UWV om een bindend oordeel te krijgen welk reintegratieprogramma het beste bij je past. Maar goed, probeer eerst gewoon je bedrijfsarts maar eens.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 31 Jan 2015 09:42

Re: ziek en bedrijfsarts

Wat Kerel zegt: de bedrijfsarts gaat boven de verzuimdesk.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers