Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?

<<

Anoniem253

Bericht 30 Jan 2015 16:55

Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?

Vraag me niet waarom maar ik heb het gevoel dat ik binnenkort ten huwelijk gevraagd wordt. :cheering:

Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd? Had je het aan zien komen? Hoe reageerde je? Ben benieuwd naar jullie verhalen! :smile:
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1307

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 30 Jan 2015 17:01

Re: Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?

Wij waren in december op vakantie naar Lanzarote waar hij me na een wandeling in de grotten op zn knieen ging en ten huwelijk heeft gevraagd. Ik wist dat hij het binnenkort zou gaan doen, maar wist niet dat het toen zou gaan gebeuren. Het moment zelf was trouwens niet superromantisch. Een seconde ervoor werd ik in mijn gezicht gebeten door onze dochter (die was de hele vakantie onuitstaanbaar en wilde alleen maar bij papa).

Afbeelding
Hij maakte deze foto van mij en mijn dochter, ik kreeg een knauw, en hij liep toen naar me toe en ging op zijn knieën.

Ik reageerde overigens blij. Dacht dat het nooit zou gaan gebeuren ;-).
Laatst gewijzigd door Boerenkool op 30 Jan 2015 17:09, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem253

Bericht 30 Jan 2015 17:02

Re: Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?

Haha het begon heel romantisch tot ik het einde las haha.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 30 Jan 2015 17:06

Re: Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?

De dag dat we 6 jaar samen waren, heeft hij mij ten huwelijk gevraagd (1 september 2013).

Dat was een zondag en dat is vaak mijn "uitslaapdag". Dan staat hij op voor onze zoon en kan ik even rustig wakker worden. Hij zei dat ik lekker rustig moest doen, me alvast aankleden en dat hij dan een verrassing had. Ik dacht dat we gingen ontbijten/brunchen o.i.d.

Toen ik beneden kwam, had hij een pad van kaarsjes gemaakt naar de bank toe. Daar had hij een héél groot hart van kaarsjes gemaakt. En toen zat hij daar, samen met onze zoon van toen 9 maanden, die hij keurig in het pak had gestoken, zo mooi! Hij heeft vanalles verteld over ons, over hoe we elkaar leerden kennen, over onze tijd samen etc. En uiteindelijk ging hij op zijn knieën, vroeg me of ik zijn vrouw wilde worden en had hij een prachtige verlovingsring voor me.

Ik was echt helemaal overdonderd, vond het zo'n mooi aanzoek. Hij had alles heel mooi voorbereid, onze woonkamer was helemaal opgelicht door de vele tientallen kaarsjes die hij had aangestoken. Ik was helemaal in tranen en heb uiteraard gelijk "ja" gezegd.

Over ruim 3 maanden trouwen we, dan zijn we bijna 8 jaar samen.
2012 & 2016
<<

Anoniem253

Bericht 30 Jan 2015 17:12

Re: Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?

Aaaaaaah lief!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 30 Jan 2015 17:14

Re: Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?

Wij hebben trouwens bewust gekozen om pas in het voorjaar van 2015 te trouwen omdat we wilden dat onze zoon kon lopen, zodat hij bruidsjongen kon zijn. Hij is 2,5 als we trouwen, mijn nichtje 2. De perfecte combinatie voor ons voor een prachtig duo als bruidsjongen en bruidsmeisje.
2012 & 2016
<<

Anoniem119

Bericht 30 Jan 2015 17:15

Re: Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?

Oh wat spannend champagne. Hopelijk doe je je forumnaam eer aan haha. Waarom denk je dat ie je bijna vraagt? Spannend!

Ik ben ontvoerd door m'n vriend, op een vrijdagmiddag. Hij stond ineens met twee koffers voor de deur en ik had een uur om m'n spullen in te pakken. Het eerste wat ik zei was 'maar schat, ik moet werken dit weekend!'
'nee hoor, dat is allemaal geregeld'.

Huh?

Toen dacht ik direct wel oh oh this is it! Help!

Hij had zelfs een jurkje voor me uitgezocht dat ik mee mocht nemen om aan te trekken daar (al wist ik nog niet wat we gingen doen) en een soort reisgidsje gemaakt met allerlei leuke dingetjes, zodat ik wist dat we naar Keulen gingen (ik wil altijd alles op reis regelen dus dat was heel lief bedacht van m). Maar ik wist niet waar we sliepen, dat zei ie niet..

Vervolgens zijn we naar Duitsland gereden, naar een wit hotelletje (zo omschreef ie het) vlakbij Keulen dus:

Afbeelding


Wit hotelletje dus. Echt zo gaaf! Met champagne bij aankomst in de hotel kamer, en het beste hotel ontbijt ooit. Overdag hebben we lekker door Keulen geslenterd en op zaterdag avond gingen we uiteten in het driesterrenrestaurant dat bij het hotel hoorde. Wat een fantastische ervaring. We kregen negentien gangen en het was zo bijzonder. En toen na de zevende gang pakte hij m'n handen vast, vertelde een lief verhaaltje en ging toen op z'n knieën. Alleen kan ik me hét moment niet meer herinneren, dus ik weet niet dat ik echt Ja heb gezegd haha.

Afbeelding

Ik kreeg ook een prachtige ring met twaalf diamantjes en een saffier.

Afbeelding


Daarna heeft ie urenlang verteld over hoe hij al maanden bezig was met plannen, en iedereen van m'n familie het al wist en hoe hij mijn beide ouders om m'n hand heeft gevraagd. Zo lief.
De volgende dag zijn we direct naar m'n ouders gereden om te toosten, was super leuk.
<<

Anoniem253

Bericht 30 Jan 2015 17:27

Re: Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?

Ooooooh wow Marin!! Had je er geen idee van dat hij ermee bezig was? Wat super romantisch!! Uhm ik weet het niet, het is een gevoel.. We gaan over 3 weken op vakantie en denk dat hij mij daar ten huwelijk gaat vragen. Spannend!!!!
<<

Anoniem119

Bericht 30 Jan 2015 17:36

Re: Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?

Oh echt heel spannend! Pas op dat je niet teleurgesteld bent als t niet gebeurt hé. Dat had ik vorig jaar. We gingen een jaar geleden naar Myanmar, in Azië. We gingen daar een ballonvaart doen over duizenden tempels. Dat had hij me cadeau gegeven voor m'n verjaardag. De ballonvaart was op Valentijnsdag. Cliché. Maar hé. Ik was er van overtuigd dat ie me daar in die ballon ging vragen. Nee dus. Haha toen was ik wel teleurgesteld.

Ben benieuwd hoor, laat maar weten!
<<

Anoniem132

Bericht 30 Jan 2015 17:38

Re: Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?

Ik verwacht dat mijn vriend me dit jaar ook gaat vragen, hij zinspeelt er af en toe op. :) Ben natuurlijk ook wel erg benieuwd van het hoe en wat maar ik wacht wel gewoon rustig af, ik heb er geen zin in om mezelf gek te maken ;)
<<

Anoniem253

Bericht 30 Jan 2015 17:41

Re: Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?

Marin schreef:Oh echt heel spannend! Pas op dat je niet teleurgesteld bent als t niet gebeurt hé. Dat had ik vorig jaar. We gingen een jaar geleden naar Myanmar, in Azië. We gingen daar een ballonvaart doen over duizenden tempels. Dat had hij me cadeau gegeven voor m'n verjaardag. De ballonvaart was op Valentijnsdag. Cliché. Maar hé. Ik was er van overtuigd dat ie me daar in die ballon ging vragen. Nee dus. Haha toen was ik wel teleurgesteld.

Ben benieuwd hoor, laat maar weten!

Oooooh ja kan me voorstellen haha! Als het is dan is het niet en dat is ook niet erg :-). Het is meer dat ik nu zo'n gevoel heb.. Ik zeg er ook express niet over tegen hem;).

Ik laat het weten!! :angel:
<<

Anoniem253

Bericht 30 Jan 2015 17:42

Re: Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?

Jill schreef:Ik verwacht dat mijn vriend me dit jaar ook gaat vragen, hij zinspeelt er af en toe op. :) Ben natuurlijk ook wel erg benieuwd van het hoe en wat maar ik wacht wel gewoon rustig af, ik heb er geen zin in om mezelf gek te maken ;)

Spannend!! Nee dat moet je ook helemaal niet doen is nergens voor nodig, tenzij je natuurlijk niet wil trouwen haha ;).
<<

Anoniem132

Bericht 30 Jan 2015 17:50

Re: Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?

Dat wil ik erg graag, en dat weet hij ook. Maar de laatste tijd maakt hij af en toe wel dubbelzinnige opmerkingen enzo. Dus nou ja ik laat me verrassen. Voor jou ook spannend. Misschien komen we samen in het trouwen 2016 topic :wink:
<<

Anoniem253

Bericht 30 Jan 2015 17:51

Re: Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?

Jill schreef:Dat wil ik erg graag, en dat weet hij ook. Maar de laatste tijd maakt hij af en toe wel dubbelzinnige opmerkingen enzo. Dus nou ja ik laat me verrassen. Voor jou ook spannend. Misschien komen we samen in het trouwen 2016 topic :wink:

Zou leuk zijn! :yes:
<<

Anoniem147

Bericht 30 Jan 2015 17:57

Re: Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?

Wij hebben samen op het strand van Barcelona besloten om te trouwen :D Geen aanzoek enzo haha.

Wel weer op het strand trouwen. We hebben iets met het strand denk ik.
<<

Anoniem181

Bericht 30 Jan 2015 18:01

Re: Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 10 Feb 2016 15:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem273

Bericht 30 Jan 2015 19:42

Re: Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?

Wij waren de boodschappen aan het uitpakken en besloten samen dat we graag samen in Griekenland wilden trouwen. Paar minuten later vroeg hij of ik het echt meende en of ik dan echt met hem wilde trouwen. Oh en toen zei ik ja :smile:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 30 Jan 2015 19:50

Re: Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?

Ahh lieve en leuke verhalen komen hier voorbij! Alex en Azi, zulke hele simpele momenten vind ik ook altijd heel leuk. Gewoon lekker normaal en op een moment/manier die bij jullie past.

Mijn vriend had er een hele surprise-act van gemaakt. Niet zo enorm als Marins vriend, haha, maar wel heel lief.
Mijn ouders waren afgelopen zomer 12,5 jaar getrouwd en daarom gingen we met het hele gezin + aanhang en oma op vakantie. Tijdens die vakantie was ik jarig en ik vind mijn verjaardag altijd een redelijke big deal (roep al maanden van tevoren dat ik bijna jarig ben enzo).
De avond voor mijn verjaardag toen ik naar bed ging zei mijn vriend dat hij er zo aan kwam, maar dat hij nog even mijn stoel wilde versieren voor m'n verjaardag. Schijnbaar is hij toen pas om drie uur/half vier naar bed gekomen omdat hij superlang bezig was met het opblazen van 150 ballonnen, maar dat heb ik niet gemerkt. Toen ik de volgende ochtend wakker werd kreeg ik een kaart van hem met een hele lieve tekst, dat ik moest wachten tot mijn stiefvader mij op kwam halen want hij had een speciale 'verjaardagskamer' voor me ingericht. Toen ik werd opgehaald kreeg ik een blinddoek om en moest ik op een stoel gaan zitten. Ik hoorde al dat mijn moeder, zus, zwager, neefje en oma er allemaal waren. Mijn vriend deed mijn blinddoek af en daar zat hij, op zijn knie met een hele mooie ketting in zijn hand (ik hou niet zo van ringen, ik heb een complex vanwege m'n dikke vingers haha). Mijn familie stond achter hem met een spandoek met daarop: Wil je met me trouwen?
Ik begon natuurlijk te huilen en mijn vriend ook en ik zag m'n moeder en oma ook snotteren. Natuurlijk zei ik ja :)

Fotootje van HET moment (we hebben er ook een filmpje van, haha vet genant is die!)
Afbeelding

♥♥
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 30 Jan 2015 19:53

Re: Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?

Lief altijd, deze verhalen! :D

Mijn man heeft mij midden in de nacht gevraagd, toen ik thuis kwam van een verjaardag. Hij had een bosje roosjes gekocht en toen ik mijn sieraden aan het afdoen was, vertelde hij hoe lief hij me vind en zat hij opeens op een knie voor me met de ring in zijn hand. Ik had het totaal niet aan zien komen, dus volgens mij heb ik zelfs nog eerst gevraagd of hij een grapje maakte voor ik 'ja' zei, haha. :heart:
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 30 Jan 2015 21:18

Re: Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?

We gingen bij een sterrenrestaurant eten voor mijn 30e verjaardag.
Toen we een glas champagne kregen keek ie me aan en vroeg hijof ik met 'm wilde trouwen.

Verder weinig poespas, maar precies zoals het bij ons past.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem253

Bericht 30 Jan 2015 22:01

Re: Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?

Zo leuk jullie verhalen te lezen :-).
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Jan 2015 22:28

Re: Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?

Wij hadden samen besloten in de zomer van 2013 om in 2014 te gaan trouwen.
In november 2013 kwam ik er achter dat ik zwanger was.
Toen alles op een laag pitje gezet. Uiteindelijk toch in mei 2014 getrouwd!
2014 2016
<<

Anoniem119

Bericht 30 Jan 2015 22:29

Re: Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?

Champagne schreef:Zo leuk jullie verhalen te lezen :-).

Ja vind ik ook, voor iedereen zo persoonlijk!
<<

Anoniem114

Bericht 30 Jan 2015 23:06

Re: Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?

Ahh leuk allemaal!

Wij hebben gezamenlijk besloten toch wel 's ooit te willen gaan trouwen, toen mijn familie zo'n beetje uit elkaar viel na de beroerte van mijn vader. Ik riep deels grappend, "Oh dan gaan we trouwen en neem ik jouw naam aan!" En daarna heb ik een paar keer een reservering gemaakt en voor 't gemak onder zijn naam. Dus ik werd een paar keer Mevrouw *zijnachternaam* genoemd en toen zat-ie onwijs te grijnzen. Voor hem was 't daarna ook duidelijk dus wel te willen trouwen.

20 oktober, na een Walibi Fright Night, na middernacht zodat 't de 20ste was, zaten we nog even op de bank. Hij herinnerde me aan de datum; op die dag gingen we precies een jaar met elkaar. En hij hoopte daar nog heel veel jaren aan toe te kunnen voegen, vertelde dat-ie gek op me was en andere lieve woorden die hier weinig toevoegen ;) en haalde een ring tevoorschijn :D Of-ie 't officieel mocht maken.. (omdat we dus samen hebben besloten wel te willen trouwen)

Ik ben dus niet echt officieel-op-één-knie-gevraagd, maar dit past veel meer bij ons!

Afbeelding
<<

ChiQ

Bericht 30 Jan 2015 23:22

Re: Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?

Lieve verhalen zeg!

Ik ben ten huwelijk gevraagd in een luchtballon. Mijn toen nog vriend, belde toen destijds toen ik aan het werk was. Hij zei toen iets van: 'Vanavond ga ik trainen, maar morgenavond gaan we iets leuks doen, kleed je wel warm aan want we gaan meteen na werk' Het was midden mei, dus ik dacht nog, als hij maar niet wil indoorskieen ofzo.. Ik klaagde ook daarmee tegen mijn collega's. Nou volgende dag, ik had me warm aangekleed, hele dag gewerkt en toen rond een uur of 17:00 belde ik hem op omdat ik klaar was met werken. Hij zei o, mooi ik kom je halen. (dat vond ik al supergek, ik werkte in de binnenstad en hij wilde me nooit halen omdat het zo druk is) maar goed, we gingen ergens heen dus ik vond het allang best. We moesten een stukje rijden en ik zeurde in de auto om eten. Haha, ik weet nog zo goed dat hij zei dat we wel bij een McDonalds zouden stoppen. Ik heb me toch een partij zitten schransen daar, en hij maar geen hap door zijn keel. Uiteindelijk zei hij dat ik op moest schieten want we werden verwacht. Toen begon er iets te dagen maar ja hij zat wel vaker met spontane dingen dus ik zocht er niet veel achter. Komen we aan - ergens in Woerden - bij een open gebied en hij stapt de auto uit om even te bellen en op dat moment zie ik een grote jeep het terrein oprijden met daarachter een aanhang wagen met luchtballonnen erop. Ik riep hardop FUCK! En ik zat een beetje dom te lachen toen een pilote het portier open trok: 'Hoi, jij bent vast Chiq! Je vriend heeft iets heel erg leuks voor je geregeld, jij gaat vandaag een ballonvaart maken..' ik: 'Nee, hoor' zij: 'Jawel! Kom er maar even uit..' Dus nou uiteindelijk moesten we nog zo'n half uur zoeken naar een grotere opstijgplaats, huppa wij die ballon in en ergens boven Utrecht he popped the question :smile:
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers