Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Man met pistool eist zendtijd NOS

<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 29 Jan 2015 23:03

Re: Man met pistool eist zendtijd NOS

Voor de duidelijkheid: ik maak me ook niet druk om wat ik eerder zei hoor. Aan een terrorist heb ik al helemaal nog niet gedacht. Ik vertelde alleen even wat ik gehoord heb.
<<

Anoniem315

Bericht 29 Jan 2015 23:07

Re: Man met pistool eist zendtijd NOS

Nee Filoria, dat is niet mijn bedoeling. Ik vind het heel erg wat er is gebeurd. Mijn eerste reactie was te willen weten wat deze kerel eigenlijk wilde zeggen. Een reden achter zijn daad. Ik begrijp dat dat voor jou op dit moment niet belangrijk is. Er hoeft wat mij betreft hierover geen discussie te komen. Het is niet mijn bedoeling mensen te kwetsen. Als dat zo voelt, bij deze: sorry!
<<

Anoniem178

Bericht 29 Jan 2015 23:09

Re: Man met pistool eist zendtijd NOS

Dat "tasergeluid"... zijn dat niet gewoon handboeien die dichtdraaien?
<<

Anoniem119

Bericht 29 Jan 2015 23:11

Re: Man met pistool eist zendtijd NOS

Rovine schreef:Dat "tasergeluid"... zijn dat niet gewoon handboeien die dichtdraaien?


Net nog even heel secuur geluisterd. Je hoort eerst twee keer van dat geratel. Dat zouden handboeien kunnen zijn..
Maar daarna hoor je t nog een keer en dan langer en sneller getik zeg maar en dat is wel vreemd.
<<

Anoniem88

Bericht 29 Jan 2015 23:11

Re: Man met pistool eist zendtijd NOS

Rovine schreef:Dat "tasergeluid"... zijn dat niet gewoon handboeien die dichtdraaien?

Dat zegt mijn vriend ook idd.
<<

Fiene

Bericht 29 Jan 2015 23:12

Re: Man met pistool eist zendtijd NOS

Rovine schreef:Dat "tasergeluid"... zijn dat niet gewoon handboeien die dichtdraaien?


Aangezien het inmiddels 20003x herhaald is denk ik dat idd ook.
<<

Anoniem126

Bericht 29 Jan 2015 23:12

Re: Man met pistool eist zendtijd NOS

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 30 Sep 2015 00:00, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Zero

Bericht 29 Jan 2015 23:13

Re: Man met pistool eist zendtijd NOS

... waarom is het belangrijk of het een taser was of niet?
<<

Anoniem315

Bericht 29 Jan 2015 23:14

Re: Man met pistool eist zendtijd NOS

Nou inderdaad. Fuck die taser. Of fuck 'em niet. Die kerel is ingerekend.
<<

Anoniem126

Bericht 29 Jan 2015 23:14

Re: Man met pistool eist zendtijd NOS

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 30 Sep 2015 00:00, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem127

Bericht 29 Jan 2015 23:19

Re: Man met pistool eist zendtijd NOS

Ik hoor inderdaad alleen handboeien die dicht gedraaid worden. Heb niet het hele topic gelezen maar ik vind het sneu voor die jongen dat zijn naam en foto's overal te vinden zijn. Als ik dat briefje lees, lijkt het gewoon iemand met een psychose.
<<

Anoniem272

Bericht 29 Jan 2015 23:20

Re: Man met pistool eist zendtijd NOS

Oké Exo :)

Hier is de ergste schrik wat gezakt en worden er alweer grappen gemaakt.

De Speld heeft zelfs al gereageerd hè?
<<

Fiene

Bericht 29 Jan 2015 23:21

Re: Man met pistool eist zendtijd NOS

Wat oer en oerstom dat al die politie acties zo te zien zijn eigenlijk. Je hoort zelfs namen vd agenten...
<<

Zero

Bericht 29 Jan 2015 23:21

Re: Man met pistool eist zendtijd NOS

Ik zie al de eerste Je suis NOS journaal teksten voorbij gaan...
<<

Anoniem127

Bericht 29 Jan 2015 23:23

Re: Man met pistool eist zendtijd NOS

Ja inderdaad, ik zou als lid van een arrestatieteam echt niet zo in actie met duidelijk zichtbaar gezicht en erbij genoemde naam op tv willen.
<<

Fiene

Bericht 29 Jan 2015 23:34

Re: Man met pistool eist zendtijd NOS

Wie gaat die arme man redden op Nederland 1? De presentator is toe aan een borrel.


Als het echt allemaal '' maar'''een verwarde jongen is die gewoon net zijn ouders heeft verloren krijgt het wel erg veel aandacht. Vooral dus die politiebeelden zou ik dan nu gaan schrappen.
<<

Anoniem272

Bericht 29 Jan 2015 23:36

Re: Man met pistool eist zendtijd NOS

Mijn man is nu alsnog naar zijn werk toe. Ze hebben zijn hele afdeling naar huis gestuurd en er moet toch iemand al die extra nieuwsuitzendingen ondertitelen...
<<

Anoniem119

Bericht 29 Jan 2015 23:38

Re: Man met pistool eist zendtijd NOS

Filoria schreef:Mijn man is nu alsnog naar zijn werk toe. Ze hebben zijn hele afdeling naar huis gestuurd en er moet toch iemand al die extra nieuwsuitzendingen ondertitelen...

Jeetje, wst een gek idee. Ben je wel beetje gerust nu?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 29 Jan 2015 23:38

Re: Man met pistool eist zendtijd NOS

DIe man op NPO1 had net wel een hele leuke opmerking.
Ongeveer zijn citaat

Tja de persconferentie loopt nog even uit, maar dat is op zich ook wel logisch. U wacht ook nog steeds op het 8 uur journaal.

Ik kon het niet laten op keihard te lachen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem88

Bericht 29 Jan 2015 23:39

Re: Man met pistool eist zendtijd NOS

Ja, maar Fiene, ze kunnen helemaal niks. Uitzenden is geen optie, zelfs nu beelden tussendoor laten zien is al moeilijk. Een filmpje instarten is zelfs al te moeilijk, want er zit niemand op de regie. Dus ze moeten óf op zwart, of het doen met de beelden die ze hebben.

Haha Silly, m'n vriend moest daar ook heel hard om lachen :D
<<

Anoniem119

Bericht 29 Jan 2015 23:40

Re: Man met pistool eist zendtijd NOS

Haha ja ik ook
<<

Fiene

Bericht 29 Jan 2015 23:41

Re: Man met pistool eist zendtijd NOS

Ja dat is natuurlijk ook waar Dundas. Maar ik had die beelden echt veel meer gefilterd, al zal dat misschien ook niet gaan natuurlijk. Vind het nu niet meer een eng verhaal maar een zielig verhaal.
<<

Anoniem119

Bericht 29 Jan 2015 23:43

Re: Man met pistool eist zendtijd NOS

Jeetje, 19 jaar pas.
<<

Anoniem88

Bericht 29 Jan 2015 23:43

Re: Man met pistool eist zendtijd NOS

19 jaar nog maar. Hoe komt zo'n jongen aan zo'n wapen...
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 29 Jan 2015 23:46

Re: Man met pistool eist zendtijd NOS

Tja, leeftijd zegt dat iets? ik sta er qua leeftijd niet echt van te kijken. Ik denk juist dat het komt omdat dat soort leeftijden wat impulsiever zijn. Hun hersenen zijn nog niet helemaal gerijpt en daardoor zijn ze sneller tot dit soort acties in staat ( vanavond tentamen over gehad haha, hersenenontwikkeling van het puberbrein).
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers