Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zouden jullie zonder winkels kunnen?

<<

Anoniem304

Bericht 09 Feb 2015 16:14

Re: Zouden jullie zonder winkels kunnen?

Jep, done. Had niet door dat het inside info was, heb het namelijk in de nieuwsberichten ook gewoon gelezen :). Maar het is verwijderd.
Ik zal ook nergens zeggen dat het echt slecht gaat, maar echt goed zal het naar mijn mening ook niet gaan. Als je alleen al las hoeveel miljoenen aan producten er jaarlijks gestolen worden. Ongelooflijk.
Uiteraard zegt dat meer over de mens dan over de winkel, maar dat moet je als onderneming ook maar slikken.

Maarja HEMA beweert ook geen last te hebben van de Action. Terwijl de HEMA werknemers zeggen dat het wel degelijk zo is. In tijden van crisis wil iedereen zich toch op z`n best laten zien en met een goed verhaal komen.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 09 Feb 2015 16:17

Re: Zouden jullie zonder winkels kunnen?

Nee, is ook geen inside informatie hoor. Zoveel krijg ik echt niet te horen, hahah! En zal ik overigens ook nooit plaatsen. Wat ik eerder zei is inderdaad overal te lezen. Wil alleen niet alles aan mijn naam gelinkt hebben. You never know :)
<<

Anoniem304

Bericht 09 Feb 2015 16:18

Re: Zouden jullie zonder winkels kunnen?

Oh zo, dat snap ik hoor! :D
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 09 Feb 2015 16:24

Re: Zouden jullie zonder winkels kunnen?

Het gaat inderdaad niet gewéldig bij de Bijenkorf, maar waar wel? Bijna alle winkels, groot en klein, hebben het moeilijk. En als ik zo na een werkdag eens na ga, denk ik dat wij geen reden tot ontzettend klagen hebben. Het verbaast me nog steeds dat mensen in januari/februari nog zóveel geld hebben, hahah! Als ik soms eens zie wat er zo allemaal voorbij komt...

Maargoed, ik ben natuurlijk geen hoge manager op het hoofdkantoor met inzicht in de exacte winst-verlies rekening :wink: Ik baseer het wat ik op de werkvloer zie en wat ik om me heen weleens hoor. Het zijn nu overigens ook de slechtste twee/drie maanden waar we inzitten, maar toch blijf ik me af en toe verbazen wat er uitgegeven wordt.

Het bedrag wat er afgelopen jaar verloren is aan diefstal is inderdaad vreselijk! Gelukkig worden er ook nog genoeg op heterdaad betrapt.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 09 Feb 2015 16:42

Re: Zouden jullie zonder winkels kunnen?

De V&D lijkt overigens gered voor de komende jaren.
<<

ChiQ

Bericht 09 Feb 2015 17:36

Re: Zouden jullie zonder winkels kunnen?

Moet je eens de Bijenkorf in Amsterdam zien. Dat stikt van de klanten. Ik kom er héél graag. Ik hou van de exclusieve mode die ze aanbieden maaaaaaar, als je €100.- hebt kom je niet erg ver in de Bijenkorf. Maar dat is hun doelgroep ook niet.
<<

Anoniem154

Bericht 09 Feb 2015 20:10

Re: Zouden jullie zonder winkels kunnen?

Winkelketen Blokker gaat 440 van de 7.200 arbeidsplaatsen schrappen, verspreid over 250 van de 500 eigen winkels. Er worden geen vestigingen gesloten.
Dat maakt Blokker maandagavond bekend.

De winkelketen heeft veel last van concurrentie, met name van budgetketen Action. Vorige maand kondigde het bedrijf nog eenzijdig een loonsverhoging aan van 1,5 procent. Ook gaat Blokker zijn winkels vernieuwen om de omzetdaling te keren
<<

Anoniem88

Bericht 10 Feb 2015 09:37

Re: Zouden jullie zonder winkels kunnen?

De Blokker hier is al vernieuwd, maar ik vind het geen vooruitgang... Onduidelijke indeling. Ik ga liever naar de andere Blokker in het centrum, die nog wel volgens de oude formule werkt. Overigens zie ik daar ook de logica niet van in, twee Blokkers in een klein, hard achteruit hollend stadshartje.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 10 Feb 2015 09:40

Re: Zouden jullie zonder winkels kunnen?

Ik vind die nieuwe Blokker ook dramatisch. Ik kom er echt nooit. Of nou ja, bijna nooit. Ik heb toevallig twee weken geleden een nieuwe prullenbak gekocht bij de Blokker, maar dat was mijn eerste aankoop daar in tijden. Ik ga dan inderdaad liever naar de Action of de Hema.

♥♥
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Feb 2015 09:47

Re: Zouden jullie zonder winkels kunnen?

Bij blokker willen ze in de winkel een Internet zuil doen waar je dan dingen kan bestellen en thuis kan laten bezorgen. Ik snap daar het nut niet echt van. Dan kan je toch net zo goed thuis bestellen
Afbeelding
<<

Anoniem170

Bericht 10 Feb 2015 20:17

Re: Zouden jullie zonder winkels kunnen?

Nou ben benieuwd, als ze hema achterna gaan.. die nieuwe formule daar kan ik niks meer vinden, lege schappen
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 10 Feb 2015 20:34

Re: Zouden jullie zonder winkels kunnen?

Ik kom ook nauwelijks nog bij de Hema of de Blokker. Ik vind het een fijne winkels meer, ze boeien me niet. Ik ga ook liever naar de Action of de Big Bazar. Daar loop je nog weleens tegen leuke koopjes en hebbedingetjes aan. Hiermee vergeleken vind ik de Hema en Blokker echt te duur geworden.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers