Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Raad de afkomst van je voorganger

<<

Anoniem181

Bericht 30 Jan 2015 23:02

Re: Raad de afkomst van je voorganger

Spencer schreef:Wist je wel dat de elfstedentocht langs alle steden gaat? Dus dat Friesland maar elf steden heeft?


Wow, dit wist ik ook niet! Weer wat geleerd :D

Leaf, ik dacht dat jij altijd in DH had gewoond, ik had nooit geraden dat je uit Brabant komt!

Ik ben benieuwd of iemand weet waar ik oorspronkelijk vandaan kom.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 30 Jan 2015 23:04

Re: Raad de afkomst van je voorganger

Haha ik dacht dat iedereen dat wel zou weten. Dat is een beetje het punt van de elfstedentocht in mijn ogen :)
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem181

Bericht 30 Jan 2015 23:10

Re: Raad de afkomst van je voorganger

Spencer schreef:Haha ik dacht dat iedereen dat wel zou weten. Dat is een beetje het punt van de elfstedentocht in mijn ogen :)


Ik weet wel dat ze elf Friese steden langsgaan tijdens de Elfstedentocht maar niet dat dat alle elf steden van Friesland zijn. Nou ja, nu weet ik het wel.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 30 Jan 2015 23:15

Re: Raad de afkomst van je voorganger

Alex schreef:
Spencer schreef:Wist je wel dat de elfstedentocht langs alle steden gaat? Dus dat Friesland maar elf steden heeft?


Wow, dit wist ik ook niet! Weer wat geleerd :D

Leaf, ik dacht dat jij altijd in DH had gewoond, ik had nooit geraden dat je uit Brabant komt!

Ik ben benieuwd of iemand weet waar ik oorspronkelijk vandaan kom.


Ik heb er gewoond, ik ben er niet geboren ;) mijn officiële 'afkomst' is nog steeds niet geraden haha.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 30 Jan 2015 23:16

Re: Raad de afkomst van je voorganger

Leaf, Voorschoten? Haha dat komt in mij op.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem181

Bericht 30 Jan 2015 23:17

Re: Raad de afkomst van je voorganger

Ah zie je! Gezien je naam zou ik denken dat je in een ander land geboren bent, klopt dat?
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 30 Jan 2015 23:26

Re: Raad de afkomst van je voorganger

Mijn echte naam bedoel je? Ik ben wel in NL geboren, in een klein plaatsje in Gelderland dat stadsrechten heeft ;)

Mijn roots liggen in Scandinavie, Zweden, van mijn vaders kant. Van mijn moeders kant heb ik Spaans bloed.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem181

Bericht 30 Jan 2015 23:28

Re: Raad de afkomst van je voorganger

Ja, je echte naam. Ik dacht ook inderdaad aan een Scandinavisch land, zat ik toch goed. Dat je ook nog Spaans bloed hebt had ik dan weer nooit geraden haha
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 30 Jan 2015 23:33

Re: Raad de afkomst van je voorganger

Leaf ik wist ook wel dat jij in Brabant had gewoond maar niet waar je oorspronkelijk vandaan komt. Ik ben wel nieuwsgierig nu! Van Alex heb ik ook geen idee.
<<

Anoniem275

Bericht 30 Jan 2015 23:33

Re: Raad de afkomst van je voorganger

Leaf schreef:Mijn echte naam bedoel je? Ik ben wel in NL geboren, in een klein plaatsje in Gelderland dat stadsrechten heeft ;)

Mijn roots liggen in Scandinavie, Zweden, van mijn vaders kant. Van mijn moeders kant heb ik Spaans bloed.

een stadje met de B.?
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 30 Jan 2015 23:43

Re: Raad de afkomst van je voorganger

Alex schreef:Ja, je echte naam. Ik dacht ook inderdaad aan een Scandinavisch land, zat ik toch goed. Dat je ook nog Spaans bloed hebt had ik dan weer nooit geraden haha


Haha nee dat is ook niet echt zichtbaar bij mij he haha. Bij mijn zusje is meteen te zien dat ze Spaans bloed heeft. Ik ben de Zweedse, zij de Spaanse, haha.

Bubble: nee, met een W. ;) hier is na de oorlog de vrede getekend :)
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem275

Bericht 30 Jan 2015 23:57

Re: Raad de afkomst van je voorganger

Leaf schreef:
Alex schreef:Ja, je echte naam. Ik dacht ook inderdaad aan een Scandinavisch land, zat ik toch goed. Dat je ook nog Spaans bloed hebt had ik dan weer nooit geraden haha


Haha nee dat is ook niet echt zichtbaar bij mij he haha. Bij mijn zusje is meteen te zien dat ze Spaans bloed heeft. Ik ben de Zweedse, zij de Spaanse, haha.

Bubble: nee, met een W. ;) hier is na de oorlog de vrede getekend :)


Het is net een quiz, zo :razz:
Maar gevonden, zat aan een kleinere stad te denken, voor mijn gevoel is W. niet zo klein (maar ken het niet zo goed)
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 31 Jan 2015 00:09

Re: Raad de afkomst van je voorganger

Haha ja he! In mijn beleving is het nog niet echt stadwaardig ofzo, W.ageningen. En dan te bedenken dat Den Haag helemaal niet eens stadsrechten heeft officieel! Haha.
Ik ben er geboren en heb er een jaar of 4 gewoond bijna. Mijn vader was een echte Arnhemmer en mijn moeder een echte Haagse. Dat alles maakt dat ik me geen Brabantse voel ofzo.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 31 Jan 2015 00:36

Re: Raad de afkomst van je voorganger

Nou ik vind Wageningen wel een stad hoor!

Hee Leaf ik zie net dat wij een gemeenschappelijke vriend op Facebook hebben, jij hebt straks op zijn status gereageerd en ik net ook :^^:
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 31 Jan 2015 02:14

Re: Raad de afkomst van je voorganger

Toet schreef:Nou ik vind Wageningen wel een stad hoor!

Hee Leaf ik zie net dat wij een gemeenschappelijke vriend op Facebook hebben, jij hebt straks op zijn status gereageerd en ik net ook :^^:


Hahaha! Waar ken jij hem dan van? Ik ken hem al sinds ik nog een klein meiske was, haha.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 31 Jan 2015 11:49

Re: Raad de afkomst van je voorganger

Grappig! Hij komt zeker daar vandaan waar jij ook hebt gewoond? :nerd:

Ik ken hem via mijn beste vriend, zij waren huisgenoten! Hij woont in dezelfde stad als ik nu, kom hem regelmatig tegen.
<<

Anoniem140

Bericht 31 Jan 2015 12:16

Re: Raad de afkomst van je voorganger

Maar hebben jullie dan ook echt allemaal Nederlandse roots? Bij afkomst denk ik niet aan waar je geboren bent, maar ook waar je familie officieel vandaan komt.
Ik heb echt geen idee waar jullie allemaal wonen trouwens.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 31 Jan 2015 13:51

Re: Raad de afkomst van je voorganger

Toet schreef:Grappig! Hij komt zeker daar vandaan waar jij ook hebt gewoond? :nerd:

Ik ken hem via mijn beste vriend, zij waren huisgenoten! Hij woont in dezelfde stad als ik nu, kom hem regelmatig tegen.


Ja klopt! Haha echt té grappig! Misschien moeten we dan allebei maar mee naar die film met 'm hahaha.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers