Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat hadden jullie nog willen doen voordat je kinderen kreeg?

<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 30 Jan 2015 13:49

Re: Wat hadden jullie nog willen doen voordat je kinderen kr

Ik durf zo geen kinderen meer hoor :silent: Wat is er ook alweer leuk aan? haha
Smile, it's free!
<<

Patsy

Bericht 30 Jan 2015 17:58

Re: Wat hadden jullie nog willen doen voordat je kinderen kr

Lavendel schreef:Ik durf zo geen kinderen meer hoor :silent: Wat is er ook alweer leuk aan? haha

De lach en natte kusjes die ik iedere dag krijg :love:
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 30 Jan 2015 18:29

Re: Wat hadden jullie nog willen doen voordat je kinderen kr

Lavendel schreef:Ik durf zo geen kinderen meer hoor :silent: Wat is er ook alweer leuk aan? haha

De ochtendseks die er aan vooraf gaat.
<<

Dikkie Dik

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 574

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 30 Jan 2015 20:34

Re: Wat hadden jullie nog willen doen voordat je kinderen kr

Vaker uiteten en samen onverwachts leuke dingen doen. Vaker samen weekendjes of weekjes weg.
22-2-2013
28-8-2015
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 30 Jan 2015 21:49

Re: Wat hadden jullie nog willen doen voordat je kinderen kr

De spontane acties, gewoon even spontaan naar de kroeg of uit eten gaan. De (après)skivakanties met vrienden en gewoon soms even helemaal niets doen zonder kinderen om je heen die om de 2 seconden je aandacht vragen.
En ik had nog wel graag wat meer willen reizen en eventueel nog een studie volgen.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 30 Jan 2015 23:54

Re: Wat hadden jullie nog willen doen voordat je kinderen kr

Lavendel schreef:Ik durf zo geen kinderen meer hoor :silent: Wat is er ook alweer leuk aan? haha


R werd wakker en mocht in ons bed. Ik moest nog even de lampen uit doen en toen ik terug kwam lag hij breed te lachen en wouw wouw wouw te fluisteren. Dat is echt iets wat ik zoo leuk vind.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem92

Bericht 31 Jan 2015 07:01

Re: Wat hadden jullie nog willen doen voordat je kinderen kr

Jemig wat een discussie weer.
Wat mij altijd helpt is bedenken dat we niet de enige zijn, hier is l en die heeft in 3 jaar misschien 14x doorgeslapen, er zijn nachten dat ik er 10 keer uit moet en nachten dat ze uren wakker ligt en keihard kerstliedjes gaat zingen of alles bij elkaar huilt, so be it. Overleven en doorgaan. Het is onwijs zwaar en snachts ben ik echt niet altijd even tof of aardig maar ik denk dan dus nou ja er zullen er meer zo bezig zijn zoals ik nu.

Overigens als je kind zo slecht slaapt als jouw vriendin haar kind had ik het er echt niet bij laten zitten en naar het ziekenhuis gegaan voor verder onderzoek. Naast dat het niet prettig is voor de ouders is het slopend voor een kind en kom je in een vicieuze cirkel.
<<

Anoniem92

Bericht 31 Jan 2015 07:03

Re: Wat hadden jullie nog willen doen voordat je kinderen kr

Oh het enige wat ik nog had willen doen is mijn lijf accepteren hoe het was voor mijn kinderen, ik was echt een stuk dunner dan mijn hoofd me wilde laten geloven.

Verder mis ik niet echt iets, we doen wat we willen (al dan niet los van elkaar), nog steeds. En als L iets wil S'ochtends maar ik wil nog even blijven liggen kan ze hoog en laag springen maar dan word ik even rustig wakker. Ik heb de drang naar altijd perfect en pedagogisch leven opgegeven en vooral dat geeft ons rust.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers