Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vinden jullie kinderen eng?

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 27 Jan 2015 11:35

Wat vinden jullie kinderen eng?

Mijn schoonmoeder heeft een spelletje met eendjes die in de vijver zwemmen.
L zet met plezier de eendjes er op. Maar zodra hij aan wordt gezet en de eendjes rond gaan draaien wordt ze panisch en rollen de tranen over haar wangen! Zo sneu!
Terwijl L verder heel veel doet en durft altijd!

Wat vinden jullie kinderen heel erg eng?
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 27 Jan 2015 11:43

Re: Wat vinden jullie kinderen eng?

Hier 2 jongens die bang zijn in het donker. L wordt heel onrustig als het donker is op zijn kamer. F heeft het ook alleen binnenshuis, als het buiten donker is, heeft hij daar geen moeite mee. Verder vindt F harde geluiden eng, zoals de boormachine.
07.12.2011
11.12.2014
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 27 Jan 2015 11:46

Re: Wat vinden jullie kinderen eng?

De maandelijkse sirene.
Eerst trillen, dan heel hard 'klaar' blijven roepen en vervolgens panisch gaan huilen. En wanneer het af is, nog minstens 5 min. heel angstig 'klaar!' roepen.
<<

Anoniem255

Bericht 27 Jan 2015 11:52

Re: Wat vinden jullie kinderen eng?

De jongste vind dat paarse 2 koppige monster van Sesamstraat doodeng.
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:33

Bericht 27 Jan 2015 12:47

Re: Wat vinden jullie kinderen eng?

De jongste nagels knippen en haren knippen. Echt krijsen draaien hij vind het maar niks.,
Oudste nergens voor eigenlijk.
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Anoniem255

Bericht 27 Jan 2015 13:03

Re: Wat vinden jullie kinderen eng?

Oooh, de jongste bij ons heeft dat ook gehad Sneeuwwitje!
Een drama, hij brak de hele kapsalon af. Sinds we een thuiskapster laten komen is het in orde.
Nu kwam ik in december na bijna 2 jaar!!! bij die kapsalon voor mezelf en 1 van de kapsters herkende mij gewoon nog!
Ik schaamde me dood...
<<

Anoniem331

Bericht 27 Jan 2015 14:05

Re: Wat vinden jullie kinderen eng?

De oudste vind het tegenwoordig eng om de wc door te trekken :palm:
<<

Patsy

Bericht 27 Jan 2015 14:08

Re: Wat vinden jullie kinderen eng?

De stofzuiger.
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 27 Jan 2015 14:11

Re: Wat vinden jullie kinderen eng?

T is bang in het donker, en ook voor haren knippen. Dat ging altijd goed tot de laatste keer, hij brak ook zowat de salon af en krijste als een dolle. Ben heel benieuwd hoe het de volgende keer zal gaan!
<<

ChiQ

Bericht 27 Jan 2015 14:23

Re: Wat vinden jullie kinderen eng?

Julian voor zijn duplotrein. Dan rolt hij over de grond van paniek en angst. Zielig, zou je zeggen maar hij zet hem zelf aan! En van baby af aan heeft hij een vrachtwagen, hij speelt heel graag met dat ding maar als je op het knopje drukt gaat de vrachtwagen zijn bak kiepen waardoor er een vreselijk schel naar geluid uitkomt. De maandelijkse sirene doet hij heel enthousiast na haha.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 27 Jan 2015 15:17

Re: Wat vinden jullie kinderen eng?

A is een poos echt panisch geweest voor een paar schapen die hier een eindje verderop staan,nu is dat gelukkig over. Ze is op dit moment even nergens bang voor
<<

Patsy

Bericht 27 Jan 2015 16:25

Re: Wat vinden jullie kinderen eng?

Katrien schreef:De stofzuiger.

En, net ontdekt, de buurvrouw.
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 27 Jan 2015 17:16

Re: Wat vinden jullie kinderen eng?

Tot voor kort vond ze haar oma eng. Deze fase lijkt na een jaar voorbij. Nu begint ze te huilen zodra we de stofzuiger aanzetten. We moeten dus vaker stofzuigen als ze wakker is. :) Andere harde geluiden zijn totaal geen probleem.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7293

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 27 Jan 2015 17:26

Re: Wat vinden jullie kinderen eng?

L. durft heel veel, hij loopt zo naar een koe op de kinderboerderij om te aaien, honden gaat hij achterna. Hij klimt en klautert en laat zich in de lucht gooien. Hij is niet bang voor andere mensen of gezelschappen, hoogstens heel even wat verlegen. Hij is niet bang in het bad of onder de douche en niet in het pierebadje.

Hij is wel bang in het grote zwembad, dan klampt hij zich aan me vast en laat niet meer los. Ook vind hij hoge dingen eng, laatst had ik hem even op de tafel gezet, dat was huilen, later was hij er zelf op geklommen, weer huilen. Ook bovenaan de glijbaan vind hij vaak eng, hoewel hij er steeds vaker gewoon vanaf gaat.
Hij is gelukkig niet echt bang voor ongewone dingen of dingen die onhandig zijn.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 27 Jan 2015 18:27

Re: Wat vinden jullie kinderen eng?

Louise was echt doodsbang voor brillen. Maar echt panisch. Vanaf dat ze iemand met een bril zag ging ze keihard gillen en als op TV iemand met een bril kwam (denk maar aan Snif uit Thomas en die gebrilde octopus in een gelijkaardig tekenfilmpje op Nickjr) kwam ze al gillend en huilend naar mij toe gerend en durfde ze niet meer te kijken.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 27 Jan 2015 20:01

Re: Wat vinden jullie kinderen eng?

Mijn dochter is heel bang voor honden en spinnen.
Mijn zoon was bang voor ballonnen, er was er 1 in zijn handen geklapt. En hij was bang van nijntje verstoppertje. Inmiddels heeft hij volgens mij niks meer waar hij heel bang van is. Hij houdt niet meer zo van honden sinds hij door een hele grote hond in het bos omver is gesprongen en in zijn gezicht is gelikt.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 27 Jan 2015 20:38

Re: Wat vinden jullie kinderen eng?

De oudste is heel lang bang geweest voor de stofzuiger. Tegenwoordig gelukkig niet meer.

De jongste is bang voor de kruimeldief, boormachine, schuurmachine en voor een speelgoeddraak van haar broer.
Dat laatste kan best handig zijn, die draak zit nu nl in een laatje en ze weet dat hij daar in zit. Nu laat ze dat laatje tenminste met rust ipv hem elke dag leeg te halen haha.

Edit, ze is ook bang voor honden. Vooral de teckel van mijn schoonzusje. Die is een paar keer iets te enthousiast geweest met haar begroeten.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 27 Jan 2015 20:51

Re: Wat vinden jullie kinderen eng?

Sirenes. Toen hij kleiner was vond hij sommige tekenfilmpjes ook eng.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1303

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 27 Jan 2015 21:14

Re: Wat vinden jullie kinderen eng?

Ik heb nog niks kunnen ontdekken waar dochter bang voor is. Soms wat verlegen bij vreemde mensen.
Wanneer komt dat bang zijn?
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 27 Jan 2015 21:15

Re: Wat vinden jullie kinderen eng?

Storm meestal
Zoon *
<<

Anoniem123

Bericht 27 Jan 2015 21:35

Re: Wat vinden jullie kinderen eng?

tondeuse bij de kapster, donkere kamer
<<

Anoniem85

Bericht 27 Jan 2015 22:06

Re: Wat vinden jullie kinderen eng?

Sinterklaas! Voor de Pieten is hij totaal niet bang.
<<

Fiene

Bericht 27 Jan 2015 22:08

Re: Wat vinden jullie kinderen eng?

R vindt veel dingen eng. N is nergens bang voor hahha.
<<

Anoniem286

Bericht 27 Jan 2015 22:30

Re: Wat vinden jullie kinderen eng?

de staafmixer/mixer, dan begint ze te gillen. Ik heb haar erbij betrokken, rustig laten kijken etc maar ze blijft het doodeng vinden.
<<

Anoniem315

Bericht 27 Jan 2015 22:36

Re: Wat vinden jullie kinderen eng?

De stofzuiger.
Een eendje dat klappert (zwemt) met zijn pootjes.
De douchestraal.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers