Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke fles?

<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 27 Jan 2015 11:08

Welke fles?

Misschien hebben jullie nog ideeën.

Naomi drinkt nu uit de difrax fles. Gaat op zich ok, ze pakt goed de speen en drinkt de eerst teugen redelijk door. Na een kwart van de fles echter wordt ze moe en begint het riedeltje. In slaap vallen, boertje doen, weer drinken weer in slaap vallen weer boertje doen. Ik ben zo een halfuur tot 3kwartier verder voor ze de fles leeg heeft. Ze zuigt ook niet krachtig, dat hoor ik van iedereen. In het ziekenhuis had ze de mam fles, ik zit nu te denken om die nu ook weer te halen, maar misschien hebben jullie nog ideeën? Ik heb het idee dat het te zwaar is/te langzaam gaat voor haar, maar de m speen lijkt me ook nog geen strak plan, dat gaat vast te snel. Ze hoeft echt niet in stipt 20 minuten die fles leeg te hebben maar het is knap lastig dat ze steeds in slaap valt. En het is niet dat ze moe is, ze is nu ook al 1.5 uur wakker, inclusief fles drinken.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3852

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 27 Jan 2015 11:16

Re: Welke fles?

Ik zou voor een dr browns fles gaan.
<<

Patsy

Bericht 27 Jan 2015 11:19

Re: Welke fles?

M dronk ook vreselijk langzaam, hij deed een uur over de voeding. Omdat hij vrij veel spuugde heb ik de Dr. Brown fles gekocht, daar dronk hij ineens veel sneller mee. Ik gebruik hier wel de difrax spenen bij, eerst S vanaf een maand of 5 M. Met de Dr. Brown speen erop duurde het nog langer.

Wat hier ook redelijk hielp was verschonen op het moment dat hij in slaap viel en daarna de rest van de fles aanbieden.
<<

Anoniem255

Bericht 27 Jan 2015 11:54

Re: Welke fles?

Het is echt uitproberen. De oudste deed het echt geweldig op de Difrax flessen maar de jongste deed het beter met de Dr. Browns flessen.
<<

Lies

Noob

Berichten: 125

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:08

Bericht 27 Jan 2015 12:50

Re: Welke fles?

Zeker Dr. Brown!
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 27 Jan 2015 13:55

Re: Welke fles?

Ik heb 3 soorten staan: Avent, Difrax en Dr Brown. Ik heb geen langzame drinker, ze dronk eerder te snel. 200 ml is soms in 10 minuten weg. Dr. Brown heb ik destijds aangeschaft omdat mijn dochter hierdoor wat langer over de fles deed, ik merkte dat ze er rustiger van werd maar ik weet niet of dit dan wel is waar jij naar zoekt.
<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 27 Jan 2015 15:09

Re: Welke fles?

De dr Browns of Born Free fles.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 27 Jan 2015 15:15

Re: Welke fles?

Ook hier was de dr Brown fles een succes
<<

Anoniem144

Bericht 27 Jan 2015 16:09

Re: Welke fles?

De 1-2-3 speen werkte hier goed. 2 voor voeding en 3 als er ( over een tijdje) rijstebloem in zat.
<<

anoniem203

Bericht 27 Jan 2015 17:21

Re: Welke fles?

Bolus26 schreef:Ook hier was de dr Brown fles een succes


Hier ook :)
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 27 Jan 2015 19:32

Re: Welke fles?

Ik heb vanmorgen toch m spenen gehaald, na een paar uur verging ze van de buikpijn.... Nu net een mam fles gehaald, daar dronk ze al veel beter uit dus hoop dat dat werkt, als dat niet lukt ga ik dr Brown halen. Ben nu al klaar met dat gedoe met de fles :-/ mja. Oh en er komt een kinder fysio en logopediste mee kijken morgen of overmorgen :-)
<<

Nathalie

Noob

Berichten: 233

Geregistreerd: 03 Sep 2013 08:50

Bericht 27 Jan 2015 20:35

Re: Welke fles?

Ik heb mam flessen en ben er erg tevreden over. Hiervoor dr brown maar die waren te langzaam.

Voordeel van mam flessen is dat je ze zichzelf in de magnetron steraliseren.

Mam flessen en spenen bestel ik altijd bij pinkorblue. Die hebben veel keuze en een stuk goedkoper.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers